Com "pesca" Als Motoristes La Policia De Catalunya

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Com "pesca" Als Motoristes La Policia De Catalunya

Entrada Autor: Sergibuda » dj. març 07, 2013 11:04 pm

El colmo de la recaudación: una multa falsificada en Photoshop

Imatge

Un auténtico despropósito, un sinsentido incalificable. Lo que ha vivido José Pedro Venzal es un ejemplo de la voluntad de la administración, concretamente del Servei de Trànsit de la Generalitat de Catalunya. Comenzaremos contando que este hombre recibió una multa por exceso de velocidad de en coche en la ciudad de Barcelona.

Lo curioso, es que la matrícula corresponde a su scooter Kymco de 125cc, de Mallorca, donde reside y trabaja. Por desgracia para los responsables de esta multa y por suerte para José, él es el propietario de un laboratorio de criminalística documental que notó algo raro en la foto del radar que adjuntaba la multa.

Notó un cambio en la tonalidad del blanco de la matrícula del Renault Clio pillado en Barcelona, una superposición que a simple vista casi pasaba desapercibida pero que, con la foto ya digitalizada y después de un análisis multiespectral, era una clara manipulación. Un corta y pega.

Entiendo que el responsable ha tenido la mala suerte de toparse con alguien como yo, que en su día a día analiza documentos falsificados y manipulaciones”.

Según el mismo protagonista una de las causas que barajan sobre este retoque fotográfico es que en la foto del radar, por algún motivo, no se viera correctamente el número de la placa añadiendo “a mano” los números de la matrícula que más se le parecía, sin advertir que era de una motocicleta.
sergibuda

they called me an accident

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Com "pesca" Als Motoristes La Policia De Catal

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 07, 2013 11:35 pm

Ho vaig llegir i no m'ho creia. Pensem que falsificar documents oficials està molt penat avui en dia, i com sigui veritat.... :callo
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. març 08, 2013 8:35 am

[quote user="Randy-650" post="230647"]Ho vaig llegir i no m'ho creia. Pensem que falsificar documents oficials està molt penat avui en dia, i com sigui veritat.... :callo[/quote]

Si, com fer acomiadaments simulats o esborranys d´acomiadaments i els "sobres"sota mà, estem en un pais de "charanga y pandereta"............................. de moment.
ImatgeImatgeImatge

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. març 08, 2013 9:20 am

Després de les multes il·legals pel #novullpagar i les denúncies molt més que dubtoses de la policia de Barcelona el dia de la manifestació davant de les torres de la Caixa, ja m'ho crec tot. :foracat
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dv. març 08, 2013 12:34 pm

Si això realment és cert.. no pot quedar així. :nonocat
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. març 08, 2013 3:34 pm

[quote user="Randy-650" post="230647"]Ho vaig llegir i no m'ho creia. Pensem que falsificar documents oficials està molt penat avui en dia, i com sigui veritat.... :callo[/quote]

Si és veritat, què? No res!!!!

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dv. març 08, 2013 4:38 pm

Es un (no n'hi han gaires...) motiu clarissim, per a l'acomiadament d'el funcionari que ho hagui fet, soposant que sigui veritat, a mès d'altres "penes" que s'hi poguessin sumar en funciò de la gravetat dels fets...

Teoricament només caldría que el que ha rebut la multa, denuncies EXPRESAMENT davant del jutjat d'instrucciò, la falsificaciò del document i quedès provat aquest fet ... :okcat

Segurament el que (com a molt) ferà el paio, sera recorrer la multa per no haver-la de pagar. :nonocat
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 08, 2013 4:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 09, 2013 10:56 pm

aixo ho ha fet ell mateix per donar-se propaganda al seu laboratori ,ves a saber,jo ja m'ho crec tot ,ademes ..creieu que un funcionari amb el sou retallat,perdera el temps amb fotoshops i treballara de mes perque cobri l'administracio ?? aixo no so creu ni ell,el que crec es que las placas son falsas i prou.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 10, 2013 2:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dg. març 10, 2013 7:11 am

Un funcionari pot fer això tranquilament, igual que pot "estovar" a un detingut i marxar tant panxo. Clar que també poden ser plaques falses. Tot és possible, estem rodejats de ... :callo

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Straw man » dg. març 10, 2013 2:41 pm

[quote user="Ieie" post="230934"]Un funcionari pot fer això tranquilament, igual que pot "estovar" a un detingut i marxar tant panxo. Clar que també poden ser plaques falses. Tot és possible, estem rodejats de ... :callo[/quote]

que hi pot haver temes personals darrera com apunta en kpeps o ves a saber quins interessos? de més verdes en maduren, no hi ha un pam de net. :callo
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. març 10, 2013 7:04 pm

[quote user="Straw man" post="230963"][quote user="Ieie" post="230934"]Un funcionari pot fer això tranquilament, igual que pot "estovar" a un detingut i marxar tant panxo. Clar que també poden ser plaques falses. Tot és possible, estem rodejats de ... :callo[/quote]

que hi pot haver temes personals darrera com apunta en kpeps o ves a saber quins interessos? de més verdes en maduren, no hi ha un pam de net. :callo[/quote]

jo es el que crec,sino perque te un rotul de l'empresa al radere,ell es fa propaganda,pero la placa es duplicada segur,aixo no es nou,per altre banda Ieie,aixo d'estovar la clientela jo l'unic problema que i veig son las camaras ja que de ben segur ho mereix mes d'un...a fi de contes que seria del mon sense una mica d'ordre,pero aixo es un altre historia :callo :callo
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 12, 2013 1:45 pm

[quote user="JuanAMB" post="231249"]A mi també em va passar.

http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?p=886914[/quote]

Però això és molt fàcil de recórrer, sols adjuntant una fotocòpia de la fitxa tècnica delvehicle.

Com va acabar l'assumpte al final doncs?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

JuanAMB
Presentats
Entrades: 90
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 10:43 pm

Entrada Autor: JuanAMB » dt. març 12, 2013 3:30 pm

[quote user="Randy-650" post="231254"][quote user="JuanAMB" post="231249"]A mi també em va passar.

http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?p=886914[/quote]

Però això és molt fàcil de recórrer, sols adjuntant una fotocòpia de la fitxa tècnica delvehicle.

Com va acabar l'assumpte al final doncs?[/quote]

Si, això vaig fer, enviar una foto de la part posterior de la moto.... i van treure la denuncia.
Això després de recollir tres notificacions a Correos, enviar certificat....

Respon

Torna a “General”