[quote user="Eva" post="230646"]
Moltes vegades he confiat amb la RESERVA DE GASOLINA DE LA MOTO , ho trobo molt fiable, ara et quedan 60 km, despres 45 ... i així fins que he vist -0- patatero i la moto encara tira.
A partir d´avui i despres d´haver trobat en Jobisan tirat per la carretera, mai més m´enfiaré de la reserva (Eva dixit) :okcat[/quote]
Normalment sempre es comenta el què va malement i la gent sempre recorda alló, però si fem una valoració entre les motos que fallen o les que van bé, ben cert que la gran majoria van bé.
Jo diria que el problema no és del model, no vull dir que no falli aquesta moto en concret.
Em penso que la dita diu aixin's: "
Maté a un perro y a partir de entonces me llaman mataperros."
En diverses ocasions he apurat tant, que em marcava al voltant dels 2Km , sempre m'ha anat bé!!
Només dir que quan omplo el diposit solen quebri uns 21 litres, aixó vol dir que encara en queden 3 de reserva.
Toco fusta i espero que em vagi com fins ara.
Si en Jobisan o algú altre te problemes amb la reserva, que ho faci mirar per un concecionari. L'indicador de reserva d'aquestes motos pot variar a nivell personal (vull dir que pots fer que t'avisi als litres que vols s'encengui la llumeta)
:okcat :okcat :okcat