Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos

Entrada Autor: Alex » ds. març 09, 2013 5:30 pm

llastima que el concesionari d'aqui lleida de ktm dona pena i son uns ineptes que sino ja estaria demanada i no m'haguessa comprat la Crosstourer . Tot i aixi no m'arrepenteixo
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. març 11, 2013 9:09 am

Sidru!!!! Cabró!!!!!
On és aquesta R????????????

:jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Sidru » dl. març 11, 2013 10:57 pm

Jajaja..... :birracat ..trempat a Can Basoli....vaig estar mitja hora per treurala de la caixa...jaja :okcat
Salut i benzina....... :birracat

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. març 12, 2013 9:14 am

Teva? :jajacat :jajacat

SI o si?'? :viscat

:boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dt. març 12, 2013 1:54 pm

Sidru, contesta, cony, que ens tens bojos !!!! :picant
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. març 12, 2013 4:40 pm

Nooo, ja m'ha dit que no... estava allà casualment quan la treien de la caixa... :okcat

Avui l'he anat a veure...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Feeling mutu... amor a primera vista!!! :herat :herat :sperma :sperma :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig

Aquesta SÍ que és la IDEAL...

Properament... LA PROVA!!!!

Aaaaaixxxxxxxxxxxxx.... :holacat

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dt. març 12, 2013 6:03 pm

Llàstima que la R sigui incompatible amb el sistema electrònic de regulació de les suspensions.

Per concepte i per estètica m'encanta la R

Però això de les suspensions ho trobo ideal. :okcat

M'agrada "jugar" amb les configuracions de les suspensions per deixar-la al meu gust, però . ... no ens enganyem, les pots posar bé pel teu pes, estil de conducció i TIPUS DE TERRENY.

Què passa?

Doncs que en una sortida habitual, passes per bon asfalt, mal asfalt, asfalt inexistent, zones urbanes ... amb lo que no pots tenir mai la suspensió sempre al punt. Amb aquests sistemes, només tocant un botó la vas modificant en funció d'on passis :jajacat M'encanta la idea :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Sidru » dt. març 12, 2013 11:22 pm

[quote user="JoanCG" post="231256"]Sidru, contesta, cony, que ens tens bojos !!!! :picant[/quote]

Hola que tallllllllllllll.................no pas he comprat res ...de moment :b9 :b9 :b9 :b9 per aqui hi ha una colla de senglars que no paran de ferte afotus compromeses..... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Salut i benzina.....

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. març 13, 2013 9:20 am

Albert, esta molt clar qui és usuari de "normal" i qui de R...
El tema de la suspensió, què vols que et digui... secundari... busquem altres característiques...

Friso per provar-la ja... :holacat

:birracat :birracat

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. març 22, 2013 10:14 pm

Hola

Bé, avui he anat de prova de la ktm...

Realment és una molt bona eina! Segurament radical per alguns, però amb esencia ktm 100%.

No em faria res tenir-la al pàrquing aparcada!

Certament té potència de sobres per volar per tot arreu. No és molt còmoda, sobretot per l'acompanyant, és el primer que m'ha dit! La posició pel conductor és força còmoda i ràpidament té la fas teva!

Porta molta electrònica i mostra molta informació útil.

Vaja, moto molt interessant!

Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » ds. març 23, 2013 8:12 pm

Aaahh... no et faria res tenir-la al garatge eh?...

:holacat

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. març 23, 2013 8:13 pm

[quote user="Fjodor" post="232257"]Aaahh... no et faria res tenir-la al garatge eh?...

:holacat[/quote]I tu Xavi, ja l'has provat? a veure si seràs l'últim...

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » ds. març 23, 2013 8:15 pm

No, encara no m'han trucat... :cat_vergonya
Bé, ja els hi tocare la cresta dilluns...

Però jo... potser que no la provi... :callo

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dj. març 28, 2013 9:42 pm

Ja l’he Tastat !! :jajacat

Aquesta tarda, gràcies a l’amabilitat del comercial de KTM Basolí de Mataró (Jaume), he tingut l’oportunitat de provar, durant força estona fent dos ports de muntanya i autovia, la nova KTM. L’atenció al client d’aquesta gent son genials. He parlat per consultes tècniques de l’amortiguació i altres amb el mecànic que ha fet els cursets d’aquesta moto, i son molt professionals.

Per si a algú li interessa, explico el que m'ha semblat:

Davant la meva incertesa sobre si triar aquesta, o la BMW r1200GS que provaré la setmana que ve, i per tal de no perdre’m en divagacions, he mirat d’objectivitzar al màxim les diferències que per a mi son importants entre les dues motos, ja que, la KTM ja us avanço que és una virguería, i segur que la BMW més del mateix, per tant a l’hora de triar m’agradaria filar prim.

Primer de tot, vull dir que cada conductor busca i li demana coses diferents a una moto, per tant aquestes son apreciacions personals, que segur diferiran si la moto la prova una altre persona.

1-Ergonomía. Per tal de que no em passi com en la Multistrada 1200, que tornaria a repetir si no fos per que m’és petita, m’hi he fixat força: La moto és grossa, igual que la BMW, a la que també hi he pujat. Cap de les dues em queda petita, i en ambdós casos la posició del conductor és perfecte. I no tinc que “fer puntes” amb el peu per no tocar l’asfalt en inclinació.

2-Potència màxima. Només quan entro al circuit apuro les marxes; en carretera, poques vegades. Per tant, per a mi la potència que dona una moto a més de 8000rpm, no té una importància capital, i menys en aquesta ocasió perquè suposo que de trepitjar el circuit amb la KTM o amb la BMW poca cosa... Acostumo a anar de pressa, però sense apurar marxes. Bé, doncs de potència màxima la Ktm és....brutal. Tant o més que la Ducati, ja que la KTM fa la sensació (no sé si és així en la bàscula), de ser més lleugera que la Ducati. L’acceleració és una animalada. I a més, al no tenir línia vermella en el compta-revolucions, en tercera, i de forma progressiva he donat gas per saber quina és la seva franja útil, i a 10.000rpm he deixat de donar gas per que allò no parava, i la roda de davant feia ja masses segons que apuntava al cel. Per tant no sé si encara n’hi havia més. Per cert, en 4ª, la roda de davant també vol mirar el cel...ni la Ducati.

3-Parell motor. Aquí si em temo que la BMW estarà per davant. La moto empeny bé, però en apertures de gas brusques en 5ª i 6ª a menys de 3500 rpm, la moto, como diuen en castellà “cocea” una mica. Res important, pots anar filant a aquestes revolucions anant de passeig, però si vols potència, s’ha de pujar de voltes o baixar de marxa. Se li nota que el motor va més rodó a partir de 4000rpm. Ja veurem la BMW. De fet, per fitxa tècnica les dues tenen el mateix parell motor, però la BMW el té a 1000rmp menys (i també 25cvs menys).

4-Control de tracció. Sublim. He provat la moto a 22ºC amb la carretera seca, i perfecte. He fet actuar el TC tant en 2ª com en tercera sortint inclinat de corbes tancades, estant la moto en modus “Sport”, i es una meravella. Obrint bruscament, permet una mica de lliscament, però si s’allarga, el sistema el capa. Molt bé, i més tenint en compte que si fas servir els 150Cv actuarà sovint...

5-Estabilitat/aplom en corba. Curiós. Aquesta moto té una agilitat en corbes “ratoneres” màgica. La fas anar d’un costat al altre amb el pensament, tant com la Multistrada tot i no tenir llanta de 17”. Però una vegada en la trajectòria, una vegada inclinat, rectificar traçada no li és tant natural com fer-la inclinar. No ho entenc. I això que la moto té 60Kms i per tant els pneumàtics continental (genials, per cert), son nous i estan perfectes. L'aplom en corba, inmillorable.

6-“Amorramenta” al frenar. Aquesta unitat, encara no tenia programat el EDS, i per tant no he pogut ajustar els hidràulics en compressió al meu gust, estaven en la posició més tova. Per tant, la prova de ”amorramenta” al frenar, no l’he pogut fer. Son certament forquilles amb un recorregut considerable, i si frenes amb decisió, a diferència del telelever i “Skyhook” que porta la BMW, la Ducati, i la Aprilia, en la KTM s’enfonsa de davant. M’han dit que torni a provar-la quan el sistema estigui activat en aquesta moto.

En fi, no atabalo més. La meva conclusió final és que, la KTM és com el seu slogan indica, una “Ready to Race”, Adrenalítica. A falta de provar la BMW crec que, tot i que no de forma tant radical com la Ducati, KTM tindrà un tipus de client diferent a BMW. Del meu punt de vista, Ducati esta en el extrem de l’esportivitat, BMW del confort, i KTM en mig.

La setmana que ve, quan provi la BMW, ja us explicaré. :holacat

Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 28, 2013 10:13 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. març 28, 2013 10:52 pm

Caram Joan,

Bones explicacions!!!

Les subscric casi totes, menys la que s'aixeca en 4a, no ho sé fer massa jo això!

El tema d'acceleració... M'agrada molt més la Crosstourer i el seu V4. El noto més plé a tot arreu. La ktm em va sembla més sossa a menys de 4000 rpm. A mi em va tallar a unes 10000 rpm en 5a.

Jo et veig més amb la KTM que amb la GS, ja veurem que opines despres de provar-la!

A més seria el complement perfecte per a la 690. :okcat

Aquesta 1190 ha de permetre posar-te per pistes amb certa garantia! Cosa que la trail de debó!

I com diuen, no foto no prova!

Salut

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » ds. març 30, 2013 7:58 pm

Jo ja he provat les dues!!!! :okcat :okcat

D'acord amb tot el que has dit. M'agradaria provar, però la R amb llanta de 21, que va més amb mi.
La potència i accel.leració.. brutal.

T'asseguro que per mi, comparada amb la BMW, la KTM és una joguina. Estreta i juganera, RTR... t'asseguro que en quarta s'aixeca del terra. I les corbes... siderals... fixa't que de conducció i comportament no dista molt de la 990... et permet apurar i entrar lo moto on tu vols. Això amb la BMW no ho sé fer. Suposo que m'hauria d'acostumar... i un cop ho tens encarat... coet als núvols!
La única cosa... suposo que normal en la Katé... el confort en llarga distància... i unaltra cosa... el passatger té les cames un xic més amunt que en la 990...

Per mi, perfecta. Però ja està. El somni s'ha fos... massa diners per mi, ara. :foracat
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 30, 2013 8:06 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. març 30, 2013 8:41 pm

[quote user="Fjodor" post="232635"]Jo ja he provat les dues!!!! :okcat :okcat

La única cosa... suposo que normal en la Katé... el confort en llarga distància... i unaltra cosa... el passatger té les cames un xic més amunt que en la 990...[/quote]

El tema del confort en llargues distàncies, m'és absolutament igual.

En canvi, el que més ganes tenia de veure en la prova, que és l'enfonsament davant en frenades dures, no ho he pogut provar, pel que deia; no funcionava el EDS en la moto de proves.

Tu ho has pogut comprovar, comparant amb la BMW que entenc que no s’enfonsa gens?

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 30, 2013 9:07 pm

bones explicacions Joan,deixes clar com va aquest misil !!!
un cosi meu l'ha provat i diu que es una ''bestia parda'' tal i com diu en Joan,per sota de les 3500 voltes no et pots equivocar de marxa ja que queda segons ell semi morta al sortir de curva obligant a reduir,qui la compri la gaudira,pero segons ell va acavar una mica cansat,ja que si vas una mica fort,obliga a esar en forma,per lo que em va dir no te res a veure amb l'estil de conduccio de la GS que a 4-5000 voltes o fas tot.
tinc ganas de provar aquesta maquina :birracat pero ho fare com amb la GS a pas
lleuger pero sense correr,a veure que....
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. març 30, 2013 9:56 pm

[quote user="Kpeps" post="232642"]
lleuger pero sense correr,a veure que....[/quote]

A pas lleuger però sense córrer?????? :picant :picant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 30, 2013 10:19 pm

[quote user="Randy-650" post="232643"][quote user="Kpeps" post="232642"]
lleuger pero sense correr,a veure que....[/quote]

A pas lleuger però sense córrer?????? :picant :picant[/quote]

a ritme,Randy,sense tenir que frenar a l'entrada de la corba i gaudint de la plegada sense estress :birracat :birracat que crec que es on es veu si una maquina es bona o no :okcat :okcat
Imatge

Respon

Torna a “General”