No hi ha respecte
Moderador: Airald
- Marder
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dg. maig 06, 2007 2:52 pm
No hi ha respecte
Doncs això mateix, no existeix el respecte, avui al matí quan m'he llevat per anar a la feina, surto al carrer... y la moto al terra!!!! :shock: (sempre la tinc al garatge, pero estava a casa de la novia), quina rabia m'ha fotut :evil:, algun fill de fusta malpartit me l'ha tirat a terra, encara bo que hem vaig trobar un noi molt majo que tenia una bandit com jo i que hem va ajudar a aixecar-la, desde luego intencionadament ho han fet, perque sempre la fico amb el caballet central i s'ha de fer força per treure'l, i algo raro tambe han fet, perque no va caure de cop, menos mal!, l'únic trencat l'intervitent del davant a la dreta, el carenat una mica ratllat, pero no res (segur que va ser el plàstic de l'intervitent), a part d'això una rabia al cos que ja ho podeu imaginar... per si un cas, ja he demanat els topes per si algun altre dia cau la moto :(
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Això et passa per anar a casa la novia :lol: :lol:
Com diu en Pi de la Serra:
Si els fills de puda volessin,
No veuríem mai el cel
Com diu en Pi de la Serra:
Si els fills de puda volessin,
No veuríem mai el cel
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
A lo millor si haguessis tingut alarma hauria estat un xic disuasòria.
Per el que expliques dona la impressió que no ha estat un que pasava per allà i li ha donat per tirar el moto a terra.
Potser hi han pujat a sobre o l'han remenada una estona abans i els ha caigut.
Ep, no sé, és un a hipòtesi.
Sort !!!
Vsssssss
007
Per el que expliques dona la impressió que no ha estat un que pasava per allà i li ha donat per tirar el moto a terra.
Sort !!!
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: No hi ha respecte
Noi, ja veus que hi ha molta enveja en aquesta vida. Jo sóc dels que penso que NO s'ha de deixar mai un moto de nit al carrer. Una cosa ben diferent és de dia, però de nit.....com que no!!!!
És elprimer que penso ficar jo a la meva Bandit (si m'arriba...).
Ja els tenies que haver demanat quan la vas treure de la botiga.Marder ha escrit:... per si un cas, ja he demanat els topes per si algun altre dia cau la moto :(

- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Randy-650 ha escrit:És elprimer que penso ficar jo a la meva Bandit (si m'arriba...).
Tot arriba ja veuràs com si, jo també tinc ganes de que la tinguis
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Ja ho se!!!! Volies proba una SUZI i et va caure EH!!!!!!!James_Bond ha escrit:A lo millor si haguessis tingut alarma hauria estat un xic disuasòria.
Sort !!!
Vsssssss
007
Perdo,per la conya. :(
Espero que la poguis arreglar.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Rickyii
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Ostres, quina rabia !!Marder ha escrit:Doncs això mateix, no existeix el respecte, avui al matí quan m'he llevat per anar a la feina, surto al carrer... y la moto al terra!!!! :shock: (sempre la tinc al garatge, pero estava a casa de la novia), quina rabia m'ha fotut :evil:, algun fill de fusta malpartit me l'ha tirat a terra, encara bo que hem vaig trobar un noi molt majo que tenia una bandit com jo i que hem va ajudar a aixecar-la, desde luego intencionadament ho han fet, perque sempre la fico amb el caballet central i s'ha de fer força per treure'l, i algo raro tambe han fet, perque no va caure de cop, menos mal!, l'únic trencat l'intervitent del davant a la dreta, el carenat una mica ratllat, pero no res (segur que va ser el plàstic de l'intervitent), a part d'això una rabia al cos que ja ho podeu imaginar... per si un cas, ja he demanat els topes per si algun altre dia cau la moto :(
Menys mal que s'arregla ràpid, però la rabia la tens.
Almenys jo la vaig veure noveta noveta !
Ens veiem diumenge !!
Salut !!
Hola que tal? hola que tal...