No Em Digueu Que No Són Maques
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
No Em Digueu Que No Són Maques
Marca de motos dels EUA fetes de manera artesanal. Poqueta cilindrada i potència, però estèticamente precioses.
http://loffit.abc.es/2013/03/12/janus-halcyon/
http://loffit.abc.es/2013/03/12/janus-halcyon/
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 12, 2013 5:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: No Em Digueu Que No Són Maques
A veure ... si has de tenir un disgust si et porto la contraria, et diré que son preciosses, però si em deixes que et digui la veritat... sort que hi han tants gustos com persones.
De bon rotllo, eh ???? :ksss :ksss
De bon rotllo, eh ???? :ksss :ksss
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Mira me les has fet mirar per segona vegada i.... en unaltre época potser sí que m´hauríen agradat... bueno... ja no em desagraden tant.....
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Em recorden molt a motos que s'havien fet aquí fa anys. Segons com, més que una moto petita, semblen una bicicleta grossa.
Tenen el seu encant.
Eva, d'aquí una estona te les tornes a mirar. Al pas que vas t'agradarà i n'encarregaràs una.
Tenen el seu encant.
Eva, d'aquí una estona te les tornes a mirar. Al pas que vas t'agradarà i n'encarregaràs una.
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 12, 2013 6:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
son curioses,pero ni son del tot ''retros'' ni modernes,el preu las penalitza...3900 euros..... coi no las regalan.....crec que no tenen mercat per molt que et venguin la pelicula de la llibertat de moviment :nonocat com tot,tindran el seu mercat.
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
quina llastimaEl modelo que actualmente venden es la Janus Halcyon, un pequeño homenaje a las Indio, Brough, Zenith o Triumph de los años 20, con motor de 2 tiempos de 50 cc. y seis velocidades refrigerado por agua de la marca española Derbi, al que se puede arrancar de modo
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Ho estava pensant, aixo sembla una de les bales vermelles del R.Tormo sense carenat...quina llastimaEl modelo que actualmente venden es la Janus Halcyon, un pequeño homenaje a las Indio, Brough, Zenith o Triumph de los años 20, con motor de 2 tiempos de 50 cc. y seis velocidades refrigerado por agua de la marca española Derbi, al que se puede arrancar de modo