MOTOGP 2013. TEST AUSTIN
Moderador: Airald
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
MOTOGP 2013. TEST AUSTIN
Doncs els de Motogp estan a Austin provant el circuit ja que aquest any es nou.
El Marc a segut el dominador els dos dies.
miércoles, 13 marzo 2013
Marc Márquez ha continuado marcando el ritmo en el segundo día del test privado que se celebra esta semana en Texas. El debutante en la categoría ha liderado los cronos por delante de su compañero de equipo Dani Pedrosa. El dúo del Yamaha Racing no estará mañana jueves en la pista al haber cumplido su programa de trabajo tras esta segunda sesión.
Circuito de las Américas – Test privado. Resultados del 2º día:
Marc Márquez –Repsol Honda Team – 54 vueltas – 2.03.853
Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – 58 vueltas – 2’03.976
Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing – 65 vueltas - 2’04.351
Stefan Bradl – LCR Honda MotoGP – 49 vueltas – 2’04.640
Valentino Rossi – Yamaha Factory Racing – 67 vueltas – 2.04.960
Blake Young –Attack Performance – 47 vueltas – 2’13.641 - (CRT)
Michael Barnes – GPTech – 22 vueltas- 2.23.993- (CRT)
Anirem esperant... :picant :picant :picant
Queden 24 dies, 01 hores, 42 minuts, 0... segons
:holacat
El Marc a segut el dominador els dos dies.
miércoles, 13 marzo 2013
Marc Márquez ha continuado marcando el ritmo en el segundo día del test privado que se celebra esta semana en Texas. El debutante en la categoría ha liderado los cronos por delante de su compañero de equipo Dani Pedrosa. El dúo del Yamaha Racing no estará mañana jueves en la pista al haber cumplido su programa de trabajo tras esta segunda sesión.
Circuito de las Américas – Test privado. Resultados del 2º día:
Marc Márquez –Repsol Honda Team – 54 vueltas – 2.03.853
Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – 58 vueltas – 2’03.976
Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing – 65 vueltas - 2’04.351
Stefan Bradl – LCR Honda MotoGP – 49 vueltas – 2’04.640
Valentino Rossi – Yamaha Factory Racing – 67 vueltas – 2.04.960
Blake Young –Attack Performance – 47 vueltas – 2’13.641 - (CRT)
Michael Barnes – GPTech – 22 vueltas- 2.23.993- (CRT)
Anirem esperant... :picant :picant :picant
Queden 24 dies, 01 hores, 42 minuts, 0... segons
:holacat
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: MOTOGP 2013. TEST AUSTIN
Oh! he publicat el mateix en el fil SEPANG TEST....
Bé, sembla que hi haurà certa emoció aquest any... però no perdem de vista que seran quatre o cinc unaltra vegada... pocs, per un campionat del món, trobo...
Salut :holacat
Bé, sembla que hi haurà certa emoció aquest any... però no perdem de vista que seran quatre o cinc unaltra vegada... pocs, per un campionat del món, trobo...
Salut :holacat
- Jl61
- Presentats
- Entrades: 934
- Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
- Ubicació: Barcelona
vist la progressió .... creieu que pot el Marc guanyar aquest mateix any el mundial?
ljl
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
[quote user="Jl61" post="231428"]vist la progressió .... creieu que pot el Marc guanyar aquest mateix any el mundial?[/quote]
això pot ser que ara es molt agosarat de dir-ho, però segur que els fara molta "pupa"
TERRAFERMAPOWER :jajacat
això pot ser que ara es molt agosarat de dir-ho, però segur que els fara molta "pupa"
TERRAFERMAPOWER :jajacat
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Estic d'acord amb en Fjodor, per tractar-se d'un mundial, que a principi d'any ja se sàpiga que serà cosa de dos o tres (aquí me la jugo i crec que no serà l'any d'en Rossi) no diu molt en favor del reglament i de l'organització.
D'altra banda crec que l'animador d'aquest any serà en Marc. :okcat
D'altra banda crec que l'animador d'aquest any serà en Marc. :okcat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Primer avís del Marc....
Ara, em fa l'efecte que el Lorenzo s'està guardant per quan comenci el Mundial. :callo
Ara, em fa l'efecte que el Lorenzo s'està guardant per quan comenci el Mundial. :callo

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Randy-650" post="231442"]Primer avís del Marc....
Ara, em fa l'efecte que el Lorenzo s'està guardant per quan comenci el Mundial. :callo[/quote]
potser si que es guardan ell i en Rossi,en Pedrosa tambe,crec que ningu ensenya las cartas del tot,las dues Yam avui no han sortit,pero en Marc te una clase agafant els revolts i obrin gas amb aquest monstre,veurem curses macas,m'agrada el pilotatge fi i ni han uns quants de fins :birracat en Bradl tambe tingueu-lo en conte :okcat
Ara, em fa l'efecte que el Lorenzo s'està guardant per quan comenci el Mundial. :callo[/quote]
potser si que es guardan ell i en Rossi,en Pedrosa tambe,crec que ningu ensenya las cartas del tot,las dues Yam avui no han sortit,pero en Marc te una clase agafant els revolts i obrin gas amb aquest monstre,veurem curses macas,m'agrada el pilotatge fi i ni han uns quants de fins :birracat en Bradl tambe tingueu-lo en conte :okcat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 14, 2013 11:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Aquest Marc donara canya segur.Pero crec que
a les curses li costara una mica agafar el cos a
cos.Es fa llarga l' espera
a les curses li costara una mica agafar el cos a
cos.Es fa llarga l' espera
Que gran aquest de Bilbao

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Per guanyar el títol no. Em fa un xic de recel que no es foti mal. Va al límit.
Però això ho hem fet tots... són les curses...
Però això ho hem fet tots... són les curses...
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 31, 2013 11:57 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Prony" post="231463"]La veritat es que aquest jovent va que bufa.
Es clar que nosaltres vam créixer a base de Mirinda, Aigua de Litines i, els diumenges, algun Donnut al sortir de Missa. Ara ells es foten els "Red Bull's" com a beguda principal i els potitos se'ls prenien de Bolly-Cao passats pel "pimer". Collons!!!!! Si els meus nebots de tretze anys ja fan metre noranta i estan tot el dia "fent l'amor" pels descosits!!!!
Com voleu que no corrin amb la moto?? Si van tan escaldats "d'allà baix" que nomes pensen en arribar a meta per posar-ho en remull!!!
Jordi "Prony"
La veritat es que aquest jovent va que bufa...........[/quote]
La teva manera de pensar em té fascinat, t'ho he dit mai? :b9 :b9 :b9 :b9
Es clar que nosaltres vam créixer a base de Mirinda, Aigua de Litines i, els diumenges, algun Donnut al sortir de Missa. Ara ells es foten els "Red Bull's" com a beguda principal i els potitos se'ls prenien de Bolly-Cao passats pel "pimer". Collons!!!!! Si els meus nebots de tretze anys ja fan metre noranta i estan tot el dia "fent l'amor" pels descosits!!!!
Com voleu que no corrin amb la moto?? Si van tan escaldats "d'allà baix" que nomes pensen en arribar a meta per posar-ho en remull!!!
Jordi "Prony"
La veritat es que aquest jovent va que bufa...........[/quote]
La teva manera de pensar em té fascinat, t'ho he dit mai? :b9 :b9 :b9 :b9

- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Mirant al Stefan el poc video que he pogut veure"ojo al dato"un altre amb tecnica Stoner,en sembla que sortirá un "grà al cul " d'un que no estava a la quiniela.
Sent Rossista com soc(dividit al cor amb el Marc),tinc que reconeixa que la tecnica Stoner supera a la clasica,axis que Lorenzo,Pedrosa,Rossi "& cia",no espavilen,malament :foracat .Que es una conducciò arriscada(jo la considero molt arriscada),pero es va sempre 0'5 segons per devant y en segons quins circuits mes i tot.
Els problemas per fer tems ràpits,ja no esta en les motos (exceptuan Ducati),si no amb el pilotatge i traçades,es evident que les centesimas de diferencia no pot estar en la moto,si en el pilotatge.
El Marc si alguna por en fà es que per conduir amb la concucciò Stoner ,s'ha de ser molt AGRESIU,i de vegades la agresivitat va per terra.
Marc ...................Molt bé(que no es posin a radera a "copiar").I molta cura amb el Bradl,que tambè sap el camí,pero no te la teva moto i tambè es mes temoroç de les corvas a dreta.
Sera una mica mes entretingut,pero falta una mica de "cuoro",per fer una lluita mes maca.
Salut Vini :okcat
Sent Rossista com soc(dividit al cor amb el Marc),tinc que reconeixa que la tecnica Stoner supera a la clasica,axis que Lorenzo,Pedrosa,Rossi "& cia",no espavilen,malament :foracat .Que es una conducciò arriscada(jo la considero molt arriscada),pero es va sempre 0'5 segons per devant y en segons quins circuits mes i tot.
Els problemas per fer tems ràpits,ja no esta en les motos (exceptuan Ducati),si no amb el pilotatge i traçades,es evident que les centesimas de diferencia no pot estar en la moto,si en el pilotatge.
El Marc si alguna por en fà es que per conduir amb la concucciò Stoner ,s'ha de ser molt AGRESIU,i de vegades la agresivitat va per terra.
Marc ...................Molt bé(que no es posin a radera a "copiar").I molta cura amb el Bradl,que tambè sap el camí,pero no te la teva moto i tambè es mes temoroç de les corvas a dreta.
Sera una mica mes entretingut,pero falta una mica de "cuoro",per fer una lluita mes maca.
Salut Vini :okcat
.