Inici De Temporada BMW Motorrad

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Inici De Temporada BMW Motorrad

Entrada Autor: Xavier » ds. març 16, 2013 10:04 pm

[quote user="Jl61" post="231594"][quote user="Kpeps" post="231586"][quote user="Marmota" post="231584"]Em sembla perfecte lo de veurens, pero per fer unes birres , per parlar de motos .................. i no d'aixo tan aburrit.

:birracat :birracat :birracat :birracat[/quote]

si home si,es clar,aixo es aigua pasada :birracat a partir del mes vinent ja i pujare els caps de setmana a Castelldefels............i podem quedar per anar a fer un Begues i un esmorzaret per la zona,veus,ja tinc excusa i m'anira de conya.......quan senti allo de:on vas ara amb la moto aquesta ???? jo ........amb aquella cara de ovella degollada respondre.........no se....es el Marmota que m'ha liat :b9 :b9 :b9 una abrasada i fins aviat :birracat :birracat[/quote]

si fa falta algú per pagar els cafès
en els esmozaret per Begues
jo els pago :okcat[/quote]

Va, quan ho organitzeu també m'hi apuntaré. Jl61, et costarà un cafè més.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Inici De Temporada BMW Motorrad

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 16, 2013 11:04 pm

[quote user="Xavier" post="231595"][quote user="Jl61" post="231594"][quote user="Kpeps" post="231586"][quote user="Marmota" post="231584"]Em sembla perfecte lo de veurens, pero per fer unes birres , per parlar de motos .................. i no d'aixo tan aburrit.

:birracat :birracat :birracat :birracat[/quote]

si home si,es clar,aixo es aigua pasada :birracat a partir del mes vinent ja i pujare els caps de setmana a Castelldefels............i podem quedar per anar a fer un Begues i un esmorzaret per la zona,veus,ja tinc excusa i m'anira de conya.......quan senti allo de:on vas ara amb la moto aquesta ???? jo ........amb aquella cara de ovella degollada respondre.........no se....es el Marmota que m'ha liat :b9 :b9 :b9 una abrasada i fins aviat :birracat :birracat[/quote]

si fa falta algú per pagar els cafès
en els esmozaret per Begues
jo els pago :okcat[/quote]

Va, quan ho organitzeu també m'hi apuntaré. Jl61, et costarà un cafè més.[/quote]

ondia Marmota quin xotllo,en JL els cafes,pero a en Xavier li treiem l'emorzar :b9 :b9 :b9 ,Xavier i JL i qui vulgui ..... aixo fet :birracat :birracat :birracat
Imatge

Respon

Torna a “General”