Allotjament Low Cost Costa Brava

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Allotjament Low Cost Costa Brava

Entrada Autor: GRUM » dt. març 19, 2013 2:17 pm

Després de molt temps (massa) sense fer gaire moto, si tot va bé, és provable que aquest dissabte 23, tot plegant de treballar al migdia, dini una mica i agafi la moto per anar, tot fent carreterones fins a la Costa Brava.
La intenció, és trobar un lloc mooolt econòmic per dormir i el diumenge poder fer ruta de retorn a Manresa tot voltant per la France una mica si el meu cos encara aguanta :b9 :b9
Així que la pregunta és si algú, de la zona o no, coneix algún hostalet o fonda que estigui bé de preu per fer-hi nit. El pressupost és gastar el mínim possible en dormir per poder gastar més en kms :burrucat
En fi, jo segueixo buscant per la meva part, però si algú em pot fer alguna aportació, us ho agrairé.
Per cert, també he pensat en la opció Camping, però potser per una sola nit és massa trasbals carregar tots els bartuls, a part, que fa una eternitat que no acampo i em faria gràcia. Però també he vist que la majoria de campings de la zona, no obren fins per setmana santa...
Bé, seguiré buscant...
Gràcies :okcat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Allotjament Low Cost Costa Brava

Entrada Autor: Minino » dt. març 19, 2013 2:54 pm

:okcat Mira aquesta pg hi ha de molts preus, si no tens lloc decidit et pots buscar qualsevol a la zona, Aleix :viscat

http://www.booking.com/searchresults.es ... map_opened
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Entrada Autor: Dodo » dt. març 19, 2013 3:34 pm

Els meus pares tenen una habitaió per uns 30€ la nit (amb desconta per ser de MTC.) :okcat
Casa rural, temperatura climatitzada, serveis al fons a ma dreta, dutxa (si plou) etc.....
Ja diràs ?
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 19, 2013 4:58 pm

mirat aqui company,tene preus d'escandol...ja saps,remena i tria :birracat :birracat

www.clubfinds.com
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”