Presentacio Des D Andorra
Moderador: Airald
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Re: Presentacio Des D Andorra
:birracat Hola
:birracat Benvingut des de Cerdanyola del Vallès!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :birracat
:birracat Benvingut des de Cerdanyola del Vallès!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :birracat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

-
- Presentats
- Entrades: 2
- Membre des de: dl. març 18, 2013 2:15 pm
- Ubicació: Arinsal
Bones
Gracies per la vostre acollida!!
Ens trobem aviat per aquestes carreteres de deu!!
Gracies per la vostre acollida!!
Ens trobem aviat per aquestes carreteres de deu!!
- Andorrans
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dv. oct. 28, 2011 11:03 pm
- Ubicació: Andorra
[quote user="Eva" post="232014"][quote user="Andorrans" post="232009"]Benvingut !!!
Doncs quan acabi aquesta magnifica temporada de neu i deixem les pistes, començarem a sortir els andorrans !!!
Salut
:holacat[/quote]
I perque no monteu una sortideta per Andorra quant acabi la temporada de la neu????
Va vinga que ens apuntem !!!![/quote]
Eva,
Deus haver llegit el pensament de Pyrénées Motors - Concessionari oficial BMW Motorrad... l'altre dia vaig rebre aquest mail i som varis que ens hi apuntem _
(no sé fins a quin punt el puc fer públic però suposo que som pocs que veiem aquest post no ? :roll:
Asunto: Inici de temporada - Sortida BMW Motorrad 13 d'abril
Benvolguts amics,
S'acosta l'inici de la temporada motera i, per això, des de Pyrénées Motors us convidem a participar en la primera sortida que organitzem enguany.
Anima't a gaudir d'un ambient motorista! T'esperem el dia 13 d'abril a les 9h del matí al nostre concessionari de Motorrad, Ctra. Prat de la Tresa s/n - Sant Julià de Lòria.
A continuació us mostrem la ruta que hem preparat, la qual podeu visualitzar també en el següent enllaç:
http://goo.gl/maps/6DUzE <http>
<http>
A mig matí es realitzarà una parada a Sant Llorenç de Morunys, a l'Hostal "La Catalana".
Tot seguit es continuarà amb la ruta la qual finalitzarà al magnífic restaurant "La Formatgeria de Llívia": http://www.laformatgeria.com/index2.html <http> . El menú proposat tindrà un cost al voltant dels 40euros. Un cop acabat el dinar, la tornada serà lliure.
Si estàs interessat en apuntar-te preguem ens ho facis saber abans del 10 d'abril al telèfon +376 880 747 o bé via mail: marketing.automocio@pyrenees.ad <mailto>
Comptem amb tu!
Atentament,
Pyrénées Motors - Asunto: Inici de temporada - Sortida BMW Motorrad 13 d'abril
Doncs quan acabi aquesta magnifica temporada de neu i deixem les pistes, començarem a sortir els andorrans !!!
Salut
I perque no monteu una sortideta per Andorra quant acabi la temporada de la neu????
Va vinga que ens apuntem !!!![/quote]
Eva,
Deus haver llegit el pensament de Pyrénées Motors - Concessionari oficial BMW Motorrad... l'altre dia vaig rebre aquest mail i som varis que ens hi apuntem _
(no sé fins a quin punt el puc fer públic però suposo que som pocs que veiem aquest post no ? :roll:
Asunto: Inici de temporada - Sortida BMW Motorrad 13 d'abril
Benvolguts amics,
S'acosta l'inici de la temporada motera i, per això, des de Pyrénées Motors us convidem a participar en la primera sortida que organitzem enguany.
Anima't a gaudir d'un ambient motorista! T'esperem el dia 13 d'abril a les 9h del matí al nostre concessionari de Motorrad, Ctra. Prat de la Tresa s/n - Sant Julià de Lòria.
A continuació us mostrem la ruta que hem preparat, la qual podeu visualitzar també en el següent enllaç:
http://goo.gl/maps/6DUzE <http>
<http>
A mig matí es realitzarà una parada a Sant Llorenç de Morunys, a l'Hostal "La Catalana".
Tot seguit es continuarà amb la ruta la qual finalitzarà al magnífic restaurant "La Formatgeria de Llívia": http://www.laformatgeria.com/index2.html <http> . El menú proposat tindrà un cost al voltant dels 40euros. Un cop acabat el dinar, la tornada serà lliure.
Si estàs interessat en apuntar-te preguem ens ho facis saber abans del 10 d'abril al telèfon +376 880 747 o bé via mail: marketing.automocio@pyrenees.ad <mailto>
Comptem amb tu!
Atentament,
Pyrénées Motors - Asunto: Inici de temporada - Sortida BMW Motorrad 13 d'abril
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Andorrans, em sembla que l'Eva parla de muntar una sortida vosaltres
PER nosaltres, no una sortida organitzada per BMW Motorrad.
O sigui, una sortida com les que s'acostumen a muntar cada mes per aquí el fòrum. :okcat
O sigui, una sortida com les que s'acostumen a muntar cada mes per aquí el fòrum. :okcat
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 20, 2013 9:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1843
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus
Benvingut des de Sabadell (mala pell) :burrucat
Pel que fà a la sortida, res d'organitzacions oficials :nonocat
Ha de ser una ruta per a disfrutar del recorregut i dels companys :birracat
Vinga, a veure si us animeu :jajacat :jajacat
Pel que fà a la sortida, res d'organitzacions oficials :nonocat
Ha de ser una ruta per a disfrutar del recorregut i dels companys :birracat
Vinga, a veure si us animeu :jajacat :jajacat
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Benvingut desde Sentmenat. Compartim aficions :okcat
Santos l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 21, 2013 12:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Benvingut des del Camp de Tarragona :holacat
:birracat
Benvingut des del Camp de Tarragona :holacat
:birracat
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
- Andorrans
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="232081"]Andorrans, em sembla que l'Eva parla de muntar una sortida vosaltres
O sigui, una sortida com les que s'acostumen a muntar cada mes per aquí el fòrum. :okcat[/quote]
Missatge rebut !!! :birracat
A veure si assisteixo a una sortida d'aquest any vostra i ho puc parlar amb els administradors del foro personalment.
Es una gran responsabilitat portar-ho a terme. Sempre vols que tot sigui a un nivell que els assistents gaudeixin de
bona ruta i bon àpat a bon preu.
Pel que fa a la bona companyia, això amb un foro com MOTOTURISME, ja està assegurat a l'avança.
Slts. cordials
:holacat
O sigui, una sortida com les que s'acostumen a muntar cada mes per aquí el fòrum. :okcat[/quote]
A veure si assisteixo a una sortida d'aquest any vostra i ho puc parlar amb els administradors del foro personalment.
Es una gran responsabilitat portar-ho a terme. Sempre vols que tot sigui a un nivell que els assistents gaudeixin de
Pel que fa a la bona companyia, això amb un foro com MOTOTURISME, ja està assegurat a l'avança.
Slts. cordials
Jordi & Carme
(ANDORRANS)
(ANDORRANS)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
benvingut desde Manresa i que gaudeixis molt de Mototurisme :birracat :birracat :birracat
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
Benvingut i bentrobat des del Vallès !!!!
Salut,
Benvingut i bentrobat des del Vallès !!!!
Salut,
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Holaaaaa benvingut, salutacions des de Girona!!!!! :holacat
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Andorrans" post="232168"][quote user="Randy-650" post="232081"]Andorrans, em sembla que l'Eva parla de muntar una sortida vosaltres
Slts. cordials
Podrieu venir la que fem el mes que ve el 21 d'Abril, de la meva comarca (el Bages) :okcat
Salutacions :holacat
Slts. cordials
Podrieu venir la que fem el mes que ve el 21 d'Abril, de la meva comarca (el Bages) :okcat
Salutacions :holacat
MontseR l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 25, 2013 11:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Paco64
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
- Ubicació: Barcelona
Bienvenido desde Barcelona!!
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Hola "compatriota" (encara que soc de Girona, fa anys que visc aqui dalt)
Jo m'estic a Aixirivall.
A veure si ens veiem quan s'acabin les nevades. Que aquest hivern jo no he tocat la meva VStrom per res.
Quins dies us trobeu al Prat de la Tresa?
M'hi acostaria per conèixer-vos.
Jo m'estic a Aixirivall.
A veure si ens veiem quan s'acabin les nevades. Que aquest hivern jo no he tocat la meva VStrom per res.
M'hi acostaria per conèixer-vos.
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Andorrans
- Presentats
[quote user="Mamut" post="232520"]Hola "compatriota" (encara que soc de Girona, fa anys que visc aqui dalt)
Jo m'estic a Aixirivall.
M'hi acostaria per conèixer-vos.[/quote]
Bones !!!
La sortida Pyrenees motor és el 13 d'abril.
Nosaltres, encara estem decidint si anirem o no.
Ja t'ho diré.
En tot cas, ja veus el temps que tenim.... si mai vas a alguna de Mototurisme, m'ho dius !
Salut i força
:okcat
Jo m'estic a Aixirivall.
M'hi acostaria per conèixer-vos.[/quote]
Bones !!!
La sortida Pyrenees motor és el 13 d'abril.
Nosaltres, encara estem decidint si anirem o no.
Ja t'ho diré.
En tot cas, ja veus el temps que tenim.... si mai vas a alguna de Mototurisme, m'ho dius !
Salut i força
:okcat
Jordi & Carme
(ANDORRANS)
(ANDORRANS)
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Benvingut al foro i que el gaudeixis tant com jo !!!!!
Salutacions des de Castellnou de Bages...
Vssss
Salutacions des de Castellnou de Bages...
Vssss
- Marta Mingata
- Presentats
- Entrades: 21
- Membre des de: dg. feb. 24, 2013 9:28 pm
- Ubicació: Sant Julià de Ramis
Salutacions i benvingut
vinga gasssss i ens veiem :holacat :holacat :holacat :holacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat
vinga gasssss i ens veiem :holacat :holacat :holacat :holacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat