Web master
Moderador: Airald
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Web master
Doncs això, com ho diria ????
Suposo que com tothom els que han d'estar, estan per l'estranger.... en Randy està de Güeb Master & Mayoral Administreixons.
Perquè no fotem, entre tots, un petit merder ????? ... mes que res perquè tingui alguna cosa que explicar en Randy a la tornada dels altres.
Ja començo jo, val ?????..... Miquel TONTOOOOOO...!!!! :b9 :b9 :b9
V'ssssssssssss
Suposo que com tothom els que han d'estar, estan per l'estranger.... en Randy està de Güeb Master & Mayoral Administreixons.
Perquè no fotem, entre tots, un petit merder ????? ... mes que res perquè tingui alguna cosa que explicar en Randy a la tornada dels altres.
Ja començo jo, val ?????..... Miquel TONTOOOOOO...!!!! :b9 :b9 :b9
V'ssssssssssss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- QSC
- Presentats
Això es tot????? :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(Randy-650 ha escrit:Tú, bandarra!!!!! :lol:
:discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio
¿Vols merder????? :enfadat
I els Miquel's ???? .... o son molt educats o estan de vacances !!! :twisted: :twisted: :twisted:
V'ssssssss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
QSC ha escrit:Això es tot????? :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(Randy-650 ha escrit:Tú, bandarra!!!!! :lol:
:discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio :discussio
¿Vols merder????? :enfadat
I els Miquel's ???? .... o son molt educats o estan de vacances !!! :twisted: :twisted: :twisted:
V'ssssssss
Em sembla que el tenim a Valladolid .........
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ep...¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Potser que hagi sentit que algú hem cridava...????
Jo tampoc vull "marru", aixìs que deixaré la meva opinió sobre les BMW al lloc que li correspon, a dintra el meu cap...mes que rés perque si la trec ja no hi quedarà quasi res a dins.
Ara que m'he comportat com una persona assenyada, que no vol dir que ho sigui, podría estar d'acord amb en PereBMW, tens raó, son lletjes com un pecat...però, sempre hi ha un però, t'estimen fins el final, no es pot tenir tot. A les motos com a les persones jo les valorot més per el seu interior que per la façana i intento no deixar-me influir per les modes temporals, si...potser tinc el gust al cul...però hi ha culs tant bonics...
De bon rotllo...he.
Potser que alguns tinguin que calibrar la seva equivocada percepció sobre el que es maco o no. I no vull "marru".
Potser que hagi sentit que algú hem cridava...????
Jo tampoc vull "marru", aixìs que deixaré la meva opinió sobre les BMW al lloc que li correspon, a dintra el meu cap...mes que rés perque si la trec ja no hi quedarà quasi res a dins.
Ara que m'he comportat com una persona assenyada, que no vol dir que ho sigui, podría estar d'acord amb en PereBMW, tens raó, son lletjes com un pecat...però, sempre hi ha un però, t'estimen fins el final, no es pot tenir tot. A les motos com a les persones jo les valorot més per el seu interior que per la façana i intento no deixar-me influir per les modes temporals, si...potser tinc el gust al cul...però hi ha culs tant bonics...
De bon rotllo...he.
Potser que alguns tinguin que calibrar la seva equivocada percepció sobre el que es maco o no. I no vull "marru".
Salut i kilómetres
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
Re: Web master
Ja m'estàs treient galons? Que no era tonto, que era in1til. A veure si et retorna la neurona de vacances i diem les coses per el seu nom.QSC ha escrit: Miquel TONTOOOOOO...!!!!
Salut (a casi tots) que si s'ha de crear mal rotllo, se'n crea.
- QSC
- Presentats
En Randy no està a l'alçada de la situació .... !!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ..... permetre que un pelendengues digui que la V-Strom es lletja!!!, on s'ha vist això ?????
La Bandit si que es lletja ....i la FAZER ja ni em perlem !!!!!
Per cert, in1til !!!!! .... perquè has deduït que lo de TONTO anava per a tu ???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
V'ssssssssssss
La Bandit si que es lletja ....i la FAZER ja ni em perlem !!!!!
Per cert, in1til !!!!! .... perquè has deduït que lo de TONTO anava per a tu ???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
V'ssssssssssss
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
desde luegu!!! sou com crios... que si la vstorm es lletja, que si las bmw son un pegote, que si la bandit.... com podeu perdre el temps amb aquestes tonteries si cualsevol persona que entengui una mica de motos sap que totes aquestes que heu mencionat i altres que li dibuixen unes ales al diposit a veure si així corren més son ferros que s'arrosseguen per la carretera la única que es salva una mica es la fazer, que també es un ferro, però al menys te l'honor de compartir fabrica amb la millor moto que s'ha fabricat mai, la GTS.
:Saltant
:Saltant
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Em dic miquel i tinc un vstrom ................
Randy fes quelcom, no deixis que això es desmadri
Això no és un fòrum és una olla de grills .....
Randy fes quelcom, no deixis que això es desmadri
Això no és un fòrum és una olla de grills .....
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Randy-650
- Presentats
- QSC
- Presentats
En això et dono tota la raóRide ha escrit:Aqui el que li falta a molts son VACANCES !!!!!!!!!!!!!!!
Però en això???? jo em pensava que els que feien anar be el país son el que no treballen :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: com per ejemple...... ELS DE LES ASSEGURANCES MÈDIQUES !!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:Ride ha escrit:Treballeu una mica, que va bé pel Pais....
V'ssssssss
- Randy-650
- Presentats