Cerdanya
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Cerdanya
a partir de divendres al mati,estare a la Cerdanya,en concret a Queixans,si algu passa per alla,vol fer una volteta o anar a fer fotografies per la ruta del Romanic,nomes m'ho te que dir,sera ben rebut !! :birracat :birracat no se com pinta el temps,pero....
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Re: Cerdanya
.
Eeiii!!! No t'oblidis la cartera ni els donuts... uuiixxx.. volia dir les alforges :jajacat :jajacat
:birracat :birracat
Eeiii!!! No t'oblidis la cartera ni els donuts... uuiixxx.. volia dir les alforges :jajacat :jajacat
:birracat :birracat
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Gràcies Kpeps, ets un paio com cal.
Vindrem diumenge a dinar. Serem 23.
Molt agraït per l'hospitalitat.
Quin "susto", eh?
Quin "susto", eh?
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Xavier" post="232489"]Gràcies Kpeps, ets un paio com cal.
Quin "susto", eh?[/quote]
Amb la colla de Girona també vindrém el mateix dia , tranquil que només serem 14
Amb la colla de Girona també vindrém el mateix dia , tranquil que només serem 14
- Kpeps
- Presentats
uuuuuuiiiiiiiiiiiiii quinnnnnnaaaaaaa ppoooorrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9
23 + 14 de moment........ :SOS :SOS :SOS a mi la guardianasionaaaaa !!!!
23 + 14 de moment........ :SOS :SOS :SOS a mi la guardianasionaaaaa !!!!
- Jl61
- Presentats
- Entrades: 934
- Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
- Ubicació: Barcelona
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
A, bé!
Saluda al meu cunyat si el veus per Queixans!
:b9
Jo estaré més per la costa...
Jo estaré més per la costa...
- Kpeps
- Presentats
[quote user="CMB" post="232512"]A, bé!
Jo estaré més per la costa...[/quote]
d'acord,aixi ho fare :birracat a la costa mi trobareu d'aqui a dues o tres setmanes,tambe pots venir si vols :birracat :birracat
p.d. ja veig que tindre que voltar solet :cat_vergonya :cat_vergonya
Jo estaré més per la costa...[/quote]
d'acord,aixi ho fare :birracat a la costa mi trobareu d'aqui a dues o tres setmanes,tambe pots venir si vols :birracat :birracat
p.d. ja veig que tindre que voltar solet :cat_vergonya :cat_vergonya
- Bernat
- Presentats
- Entrades: 221
- Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
- Ubicació: Prats i Sansor
Bona elecció Cerdanya! Per el temps no et preocupis,si es mantenent les previsions, bona temperatura i sol, a la tarda quatre nùvolots, ara, això si gent per tot arrèu. Que disfrutis!
P.D: si em puc escapar de la feina una estoneta, et dic quelcom per lo de la volteta. :okcat
P.D: si em puc escapar de la feina una estoneta, et dic quelcom per lo de la volteta. :okcat
- Kpeps
- Presentats
avui he anat a fer uns kilometrets,pujan el Puimorens a tope de neu,no poso mes fotos que trigan carregarse mitja hora cada una,pero la ruta ha estat.Queixans -Puigcerda-col de Puimorens-Pas de la Casa-port d'Envalira-Canillo,aqui he anat cap Ordino per el port pero quan coronavas estava tancat amb una barrera i radere hi havia mes d'un metre de neu a la carretera,trigaran a obrir-lo :callo en acavat marxa enrera i cap a Queixans per la Seu d'Urgell

- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
[quote user="Xavier" post="232489"]Gràcies Kpeps, ets un paio com cal.
jejejejejejeje apunta dos mes :b9 :b9
jejejejejejeje apunta dos mes :b9 :b9
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Jl61" post="232503"]Ostras la Laura y jo, esterem a Ger.
Ben a prop.[/quote]
Doncs mira, igual els 23 + 14 + 2 passem a fer els postres i el cafè.
Que us ho passeu molt bé !!!!
Ben a prop.[/quote]
Que us ho passeu molt bé !!!!
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Xavier" post="232628"][quote user="Jl61" post="232503"]Ostras la Laura y jo, esterem a Ger.
Ben a prop.[/quote]
Que us ho passeu molt bé !!!![/quote]
no el feu cas,que per arrivar hi han corbas i ell es d'autopista....o sigui que a en Xavier per la Cerdanya no li veurem el pel :b9 :b9 :b9
Ben a prop.[/quote]
Que us ho passeu molt bé !!!![/quote]
no el feu cas,que per arrivar hi han corbas i ell es d'autopista....o sigui que a en Xavier per la Cerdanya no li veurem el pel :b9 :b9 :b9
- Kpeps
- Presentats
avui tambe he fet una ruta molt maca,m'he arrivat fins la collada baixant fins a Ribes de Fresser tot recordant la sortida que va preparar en Guixmo que vaig fer amb la K m'he dit que amb aquesta maquina tenia que provar el troç de Coll de Jou i arrivar fins a Camprodon desde Ribas de Fresser per Bruguera per aquell cami rural asfaltat que tant em va agradar per la espectacularitat de les vistes.

he descobert ja que no l'havia fet mai el col d'Ares,que en el troç Catala molt be,pero en el Frances ple de grvillon :nonocat :nonocat i tenies que anar amb molta cura, ho explicare be quan pugui penjar fotos sense que trigui tant de pujar-les,pero qua he parat a fer la foto de rigor del col de la Seile cami de Amelie-les bains,han parat dos xicots Gironins per si necesitava res :birracat sempre es d'agrair que quan portes estona anant sol,algu faci petar la xerrada,hem anat junts un bon troç fins que s'han desviat.

poso la foto que us he fet per si mireu aquest foro :birracat :birracat

per cert,la carretera de Amelie a Bouleternere,es BESTIAL si algun dia voleu la podem fer,forma part de la ruta dels Cols.

en acaavat un altre cop cap a Queixans per la carretera que pasa per Vilafranche de Conflent que es divertidisima, que se m'ha fet moltttt tard :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya

he descobert ja que no l'havia fet mai el col d'Ares,que en el troç Catala molt be,pero en el Frances ple de grvillon :nonocat :nonocat i tenies que anar amb molta cura, ho explicare be quan pugui penjar fotos sense que trigui tant de pujar-les,pero qua he parat a fer la foto de rigor del col de la Seile cami de Amelie-les bains,han parat dos xicots Gironins per si necesitava res :birracat sempre es d'agrair que quan portes estona anant sol,algu faci petar la xerrada,hem anat junts un bon troç fins que s'han desviat.

poso la foto que us he fet per si mireu aquest foro :birracat :birracat

per cert,la carretera de Amelie a Bouleternere,es BESTIAL si algun dia voleu la podem fer,forma part de la ruta dels Cols.

en acaavat un altre cop cap a Queixans per la carretera que pasa per Vilafranche de Conflent que es divertidisima, que se m'ha fet moltttt tard :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 30, 2013 11:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Vaja, que no cal que et pregunti si t'aborreixes, eh? :nonocat
I el coll d'Ares el cantó francés hi ha gravillon dius? Et va actuar el control de tracció en algun moment?
I el coll d'Ares el cantó francés hi ha gravillon dius? Et va actuar el control de tracció en algun moment?

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="232661"]Vaja, que no cal que et pregunti si t'aborreixes, eh? :nonocat
I el coll d'Ares el cantó francés hi ha gravillon dius? Et va actuar el control de tracció en algun moment?[/quote]
tota la baixada fins que arrives avall esta mal asfaltada i gravillonada ,alhesores canvia i trobes una carretera que sembla Nurburgring ben asfaltada amb uns revolts de ''ole torero'' ,em va agradar molt :birracat la veritat es que el CT no va actuar en cap moment,vaig anar amb prudencia :okcat
I el coll d'Ares el cantó francés hi ha gravillon dius? Et va actuar el control de tracció en algun moment?[/quote]
tota la baixada fins que arrives avall esta mal asfaltada i gravillonada ,alhesores canvia i trobes una carretera que sembla Nurburgring ben asfaltada amb uns revolts de ''ole torero'' ,em va agradar molt :birracat la veritat es que el CT no va actuar en cap moment,vaig anar amb prudencia :okcat
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Ostres, no es deien pas Joan i Enric aquests dos gironins?
Ara que comentes el Coll d'Ares, a pocs km de l'inici de la baixa hauries pogut agafar un pista ben fàcil que va a parar al poble francés de Lamanere i anar tirant per asfalt fins a Sant Llorençs de Cerdans i Coustoja, direcció Figueres. Són d'aquelles carreteretes que et permet gaudir més del paissatge i copsar detalls que si vas a per la nacionals.
Salut
Ara que comentes el Coll d'Ares, a pocs km de l'inici de la baixa hauries pogut agafar un pista ben fàcil que va a parar al poble francés de Lamanere i anar tirant per asfalt fins a Sant Llorençs de Cerdans i Coustoja, direcció Figueres. Són d'aquelles carreteretes que et permet gaudir més del paissatge i copsar detalls que si vas a per la nacionals.
Salut
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Bones rutetes si senyor. Aquest costat dels Pirineus francesos tenen racons ben aprofitables per gaudir de la moto, i mes amb la teva nova montura. La ruta d'aquest Cols es un bon exemple.
Queixans, jo sempre que m'escapo a la Cerdanya amb la familia vaig al Camping de Queixans, desde fa anys. Inmillorable balconada a la Cerdanya per esmorçar amb vistes al Cadí.
Queixans, jo sempre que m'escapo a la Cerdanya amb la familia vaig al Camping de Queixans, desde fa anys. Inmillorable balconada a la Cerdanya per esmorçar amb vistes al Cadí.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Enveja és poc per descriure el què sento ara mateix, m'he quedat :callo
Espero que les coses vagin tornant al seu lloc i algún dia pugui tornar a fer una escapadeta de 3 dies per les frances. Justament, ara em toca fer a fons el Lenguadoc-Rousillon...
Gràcies per les fotos i els cometaris sobre les carreteres, sempre són benvinguts :okcat
Espero que les coses vagin tornant al seu lloc i algún dia pugui tornar a fer una escapadeta de 3 dies per les frances. Justament, ara em toca fer a fons el Lenguadoc-Rousillon...
Gràcies per les fotos i els cometaris sobre les carreteres, sempre són benvinguts :okcat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.