Escapada en direcció contraria, ho dic perquè en principi, tal com deia en un post anterior, tenia pensat marxar en direcció nord fins a la Costa Brava el dissabte tarda, per fer Pirineu Francès el diumenge i, finalment, la ruta ha sigut: Baixada el dissabte tarda fins a les Cases D'Alcanar, tot fent ruta interior, i recollint una mica de pluja pel camí. I tornada el diumenge, tot baixant una mica més al Sud i passant per Castelló Interior, Terol, Terra Alta i anar fent via fins a Manresa de nou.
Com que habitualment no tinc ADSL i no disposo de massa temps, intentaré penjar 4 fotos i poca cosa més, a no ser que pugui fer entregues per fascicles (que no testic...) ja ho veurem.
La part de la "pallissa" ho dic pels kms resultants. Si, ja sé que per aquí la gent està acostumada a sortir de casa i fer 1000km o més, però aquest no és el meu cas i, per diversos motius que no venen al cas, feia mooooolt temps que no feia una sortida de més d'un dia. O sigui que per mi i la Greta, ha sigut una autèntica pallissa de kms, de fet, em sembla que tardaré dies a recuperar-me :SOS :b9