En els viatges constantment passen coses, es la gracia de fotre el camp i poder desconnectar. El que passa es que a voltes aquesta la desconnexió es més gran del que voldríem i no la podem controlar.
El 20/03/2013 el tindrem marcat durant molt de temps dins els nostres records, era una etapa de transició, degut a les pluges vàrem decidir no entrar al Rekkam, que es molt fangós i quedaríem atrapats, per tant vàrem prendre la decisió de baixar directes a Merzouga des de Guernif. Allà sempre fa bon temps, es sorrenc i si plou no hi ha problema de trobar fang.
Quan arribem a l'alçada de Missour veiem que els núvols ens van deixant i decidim d'agafar la ruta inicial a partir de Talssint on podrem fer el tram final del Rekkam passant pel Col de Belkassem.
Aquesta decisió serà el preludi d'un seguit d'esdeveniments que ens vàrem passar fins acabar el dia i ens vàrem marcar la resta del viatge.
1a INCIDENCIA
La carretera es perfecta, es solitària, l'asfalt es bo, vaig escoltant Bob Marley, la temperatura es agradable, ens endinsem en una vall desconeguda on mai havia passat, les sensacions son bones i tenim ganes, moltes ganes d'agafar la primera pista del viatge....i de cop i volta, em trobo en mig del camp, que ha passat?...quan la moto per fi es para, m'adono que he sortit de la carretera, que hi havia grava a la corba i per evitar la possible caiguda he fet un recte. He tingut molta sort, la única pedra grossa que he enganxat, s´ha partit i he pogut seguir endavant. Al final el protector del carter i els col.lectors xafats, vull posar primera per sortir del forat on em trobo i veig que la palanca de canvis es trencada, la sorpresa es que quan arrenco la moto el dial marca que anava en sisena...com diria aquell de la TV PAVENOSMATAO!!!
A partir d'aquí els companys comencen a treballar de valent, en 20' continuem ruta, han reparat la maneta de canvi i fins hi tot m'han fet la manicura, degut a que la bota ha quedat que semblava les potes d'un gat.
Al final tot ha quedat en un ensurt, un parell de dies després podré reparar la maneta de canvi a Errachidia, això es una altra historia.
...continuarà ;)