Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
No sabria dir-te... la BMW s'enfonsa.. diferent.. ja sabeu... no hi estic acostumat.
Què dius? lleuger però sense correr??? explain it to me... no entenc... :okcat :holacat
Què dius? lleuger però sense correr??? explain it to me... no entenc... :okcat :holacat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Una opinió personal pel que vaig llegint, esperant anar al Basolí de Sabadell per veure si me la deixen un matí, que suposo que em diran que no, per variar. :nonocat Aquella gent són lo pitjor de lo pitjor. :callo
-La RC8 la gent se les treu de sobre ben aviat, sols heu de mirar a motos.net quants km tenen les de segona mà. Crec que se la venen perquè el motor és massa radical i s'ha de pilotar la moto, i avui en dia hi ha molt poca gent que "piloti", quasibé tothom "porta" una moto.
Si aquesta nova 1190 dieu que a menys de 3.500 rpm no hi ha res i s'ha de portar per sobre aquestes revolucions, significa això que s'ha de "pilotar"? Significa que si un la compra com a moto de cada dia i dels caps de setmana, haurà d'anar a treballar anant fent curses?
Doncs penso que si realment tots dieu el mateix, això que no tè baixos, vol dir que veurem una quantitat important d'aquest model al mercat de segona mà amb pocs km perquè els propietaris no acaben d'acostumar-se a aquest motor tan radical? La 990 sí que serveix per tot, i la gent acostuma a fer-lis molts km a aquest model, i voleu dir que la nova 1190 la gent farà el mateix?
D'aquí un any la resposta, sols s'haurà de mirar el mercat de segona mà d'aquest model.
-La RC8 la gent se les treu de sobre ben aviat, sols heu de mirar a motos.net quants km tenen les de segona mà. Crec que se la venen perquè el motor és massa radical i s'ha de pilotar la moto, i avui en dia hi ha molt poca gent que "piloti", quasibé tothom "porta" una moto.
Si aquesta nova 1190 dieu que a menys de 3.500 rpm no hi ha res i s'ha de portar per sobre aquestes revolucions, significa això que s'ha de "pilotar"? Significa que si un la compra com a moto de cada dia i dels caps de setmana, haurà d'anar a treballar anant fent curses?
Doncs penso que si realment tots dieu el mateix, això que no tè baixos, vol dir que veurem una quantitat important d'aquest model al mercat de segona mà amb pocs km perquè els propietaris no acaben d'acostumar-se a aquest motor tan radical? La 990 sí que serveix per tot, i la gent acostuma a fer-lis molts km a aquest model, i voleu dir que la nova 1190 la gent farà el mateix?
D'aquí un any la resposta, sols s'haurà de mirar el mercat de segona mà d'aquest model.


- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="Randy-650" post="232665"]Una opinió personal pel que vaig llegint, esperant anar al Basolí de Sabadell per veure si me la deixen un matí, que suposo que em diran que no, per variar. :nonocat Aquella gent són lo pitjor de lo pitjor. :callo
-La RC8 la gent se les treu de sobre ben aviat, sols heu de mirar a motos.net quants km tenen les de segona mà. Crec que se la venen perquè el motor és massa radical i s'ha de pilotar la moto, i avui en dia hi ha molt poca gent que "piloti", quasibé tothom "porta" una moto.
Si aquesta nova 1190 dieu que a menys de 3.500 rpm no hi ha res i s'ha de portar per sobre aquestes revolucions, significa això que s'ha de "pilotar"? Significa que si un la compra com a moto de cada dia i dels caps de setmana, haurà d'anar a treballar anant fent curses?
Doncs penso que si realment tots dieu el mateix, això que no tè baixos, vol dir que veurem una quantitat important d'aquest model al mercat de segona mà amb pocs km perquè els propietaris no acaben d'acostumar-se a aquest motor tan radical? La 990 sí que serveix per tot, i la gent acostuma a fer-lis molts km a aquest model, i voleu dir que la nova 1190 la gent farà el mateix?
D'aquí un any la resposta, sols s'haurà de mirar el mercat de segona mà d'aquest model.[/quote]
Randy, a veure, miro de donar-te la meva opinió...
El meu nivell de conducció dista molt de dir "pilotar" i em poso a la franja de "portar", però el motor aquest és dels més dòcils que ha fet KTM, ja t'ho puc ben assegurar. Malgrat tingui un par motr alt i mols cv, 150.
El motor és un bi i per la gent que hem portat un bi potser si que es nota una mica fluix a aquestes voltes que es comenta, però més que suficient. Segurament és un efecte que s'ha buscat expressament, no ho sé! Modestament i comparant-lo amb el motor que porto més ara que és el V4 d'Honda, noto el motor més plé el d'Honda que el de KTM i sobretot més fi, deu ser coses d'Honda!
No crec que pràcticament ningú que es compri aquesta ktm se la tregui de sobre al cap d'un any pel motor. Ben al contrari. Tira i molt i sembla que no gasta execesivament. Potser d'aqui el suposat poc rendiment a baixes voltes, per no consumir massa! Doncs més aviat serà per que és busca una moto més còmoda per fer trajectes llargs i la ktm no ho dona en comparació a d'altres models, per exemple, bmw.
Jo crec que la ktm és una moto per sortir a divertir-se el cap de setmana a fer curves per zones properes, que et permetrà posar-te per pistes més o menys difícils i agafar l'autopista per baixar al Marroc, amb unes condicions molt dignes!
Al temps...
Salut
-La RC8 la gent se les treu de sobre ben aviat, sols heu de mirar a motos.net quants km tenen les de segona mà. Crec que se la venen perquè el motor és massa radical i s'ha de pilotar la moto, i avui en dia hi ha molt poca gent que "piloti", quasibé tothom "porta" una moto.
Si aquesta nova 1190 dieu que a menys de 3.500 rpm no hi ha res i s'ha de portar per sobre aquestes revolucions, significa això que s'ha de "pilotar"? Significa que si un la compra com a moto de cada dia i dels caps de setmana, haurà d'anar a treballar anant fent curses?
Doncs penso que si realment tots dieu el mateix, això que no tè baixos, vol dir que veurem una quantitat important d'aquest model al mercat de segona mà amb pocs km perquè els propietaris no acaben d'acostumar-se a aquest motor tan radical? La 990 sí que serveix per tot, i la gent acostuma a fer-lis molts km a aquest model, i voleu dir que la nova 1190 la gent farà el mateix?
D'aquí un any la resposta, sols s'haurà de mirar el mercat de segona mà d'aquest model.[/quote]
Randy, a veure, miro de donar-te la meva opinió...
El meu nivell de conducció dista molt de dir "pilotar" i em poso a la franja de "portar", però el motor aquest és dels més dòcils que ha fet KTM, ja t'ho puc ben assegurar. Malgrat tingui un par motr alt i mols cv, 150.
El motor és un bi i per la gent que hem portat un bi potser si que es nota una mica fluix a aquestes voltes que es comenta, però més que suficient. Segurament és un efecte que s'ha buscat expressament, no ho sé! Modestament i comparant-lo amb el motor que porto més ara que és el V4 d'Honda, noto el motor més plé el d'Honda que el de KTM i sobretot més fi, deu ser coses d'Honda!
No crec que pràcticament ningú que es compri aquesta ktm se la tregui de sobre al cap d'un any pel motor. Ben al contrari. Tira i molt i sembla que no gasta execesivament. Potser d'aqui el suposat poc rendiment a baixes voltes, per no consumir massa! Doncs més aviat serà per que és busca una moto més còmoda per fer trajectes llargs i la ktm no ho dona en comparació a d'altres models, per exemple, bmw.
Jo crec que la ktm és una moto per sortir a divertir-se el cap de setmana a fer curves per zones properes, que et permetrà posar-te per pistes més o menys difícils i agafar l'autopista per baixar al Marroc, amb unes condicions molt dignes!
Al temps...
Salut
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
EP! la 1190 TÉ MOLTS BAIXOS!!!!
i puja des d'abaix de tot.
Els motors Honda i Yamaha SEMPRE han sigut i seran mes fins que altres. Segur.
El tema de les RC8 se sap abans de comprar-les. Si algú se la compra i se la ven per radical, és un filibuster, doncs abans de compar-la ja ho sap.
A més, és veritat! El motor 1190 és el més dòcil de KTM. Tot i dins de l'alegria i potència que té, es porta com una moto "normal"... haha! De debó.
La sensació general que et dóna es.. rigidesa i manejabil.litat.
Estem en el de sempre... va a gustos... :okcat i també d'economies... :foracat
i puja des d'abaix de tot.
Els motors Honda i Yamaha SEMPRE han sigut i seran mes fins que altres. Segur.
El tema de les RC8 se sap abans de comprar-les. Si algú se la compra i se la ven per radical, és un filibuster, doncs abans de compar-la ja ho sap.
A més, és veritat! El motor 1190 és el més dòcil de KTM. Tot i dins de l'alegria i potència que té, es porta com una moto "normal"... haha! De debó.
La sensació general que et dóna es.. rigidesa i manejabil.litat.
Estem en el de sempre... va a gustos... :okcat i també d'economies... :foracat
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
De fet, increïble la falta de professionalitat dels de motociclismo. :foracat
Acabo de comprar la revista d'aquesta setmana, per poder objectivitzar el tema de la falta o no de baixos. Pretenia comparar la proba del banc de potència d'aquesta setmana de la KTM, amb la de fa dos setmanes on sortia també a motociclismo amb el mateix banc de potència, la de la r1200GS; i resulta que la gràfica que han fet està malament (no coincideixen en la KTM els valors de potència i parell anunciats dins la mateixa gràfica, amb la gràfica). Per matar-los...
Si algú és un bon "photoshopero", potser ho sap arreglar, però jo no en sé...

KTM BMW
De totes formes, en la proba de recuperació, la KTM, en 6ª, passa de 60 a 140 en 7.6segons, i la BMW en 8.1, per tant, això voldría dir justament el contrari, és a dir, que la KTM té més baixos, no?
I en la prova també en 6ª, de 60 a 100Km/h, la KTM en 3,6, i la BMW en 3,5; pràcticament el mateix,, però aquí sí guanya, per poc, però guanya la BMW.
La BMW pesa només 12Kgs més que la KTM, i això no pot fer variar tant la recuperació. La KTM agafa 243Km/h per 221Km/h de la BMW, pel que la relació de la KTM es llarga, tampoc pot afectar positivament a la recuperació de la KTM...
Salut !!
Acabo de comprar la revista d'aquesta setmana, per poder objectivitzar el tema de la falta o no de baixos. Pretenia comparar la proba del banc de potència d'aquesta setmana de la KTM, amb la de fa dos setmanes on sortia també a motociclismo amb el mateix banc de potència, la de la r1200GS; i resulta que la gràfica que han fet està malament (no coincideixen en la KTM els valors de potència i parell anunciats dins la mateixa gràfica, amb la gràfica). Per matar-los...
Si algú és un bon "photoshopero", potser ho sap arreglar, però jo no en sé...

KTM BMW
De totes formes, en la proba de recuperació, la KTM, en 6ª, passa de 60 a 140 en 7.6segons, i la BMW en 8.1, per tant, això voldría dir justament el contrari, és a dir, que la KTM té més baixos, no?
I en la prova també en 6ª, de 60 a 100Km/h, la KTM en 3,6, i la BMW en 3,5; pràcticament el mateix,, però aquí sí guanya, per poc, però guanya la BMW.
La BMW pesa només 12Kgs més que la KTM, i això no pot fer variar tant la recuperació. La KTM agafa 243Km/h per 221Km/h de la BMW, pel que la relació de la KTM es llarga, tampoc pot afectar positivament a la recuperació de la KTM...
Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 02, 2013 3:43 pm, en total s’ha editat 18 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="JoanCG" post="232763"]
(...)
De totes formes, en la proba de recuperació, la KTM, en 6ª, passa de 60 a 140 en 7.6segons, i la BMW en 8.1, per tant, això voldría dir justament el contrari, és a dir, que la KTM té més baixos, no?
La KTM agafa 243Km/h per 221Km/h de la BMW, pel que la relació de la KTM es llarga, tampoc pot afectar positivament a la recuperació de la KTM...
Salut !![/quote]
Bones Joan,
pel que entenc que dius, no és ben be així:
la prova de recuperació en la marxa més llarga (6a. en aquest cas) no garanteix que la que dona millor recuperació tingui més baixos, per això cal saber quin "desarrollo" té la 6a. de cada moto. Podria ser que la moto que recupera "pitjor" en 6a. tingués mes baixos però que la 6a marxa fos més llarga que la de l'altra moto (no sé si m'explico...)
I per el valor de velocitat màxima en si sol, tampoc garanteix que la moto que agafa més km/h tingui una 6a. mes llarga. independentment del "desarrollo" cal saber fins a quin règim de r.p.m. treballa cada motor.
Salut.
(...)
De totes formes, en la proba de recuperació, la KTM, en 6ª, passa de 60 a 140 en 7.6segons, i la BMW en 8.1, per tant, això voldría dir justament el contrari, és a dir, que la KTM té més baixos, no?
La KTM agafa 243Km/h per 221Km/h de la BMW, pel que la relació de la KTM es llarga, tampoc pot afectar positivament a la recuperació de la KTM...
Salut !![/quote]
Bones Joan,
pel que entenc que dius, no és ben be així:
la prova de recuperació en la marxa més llarga (6a. en aquest cas) no garanteix que la que dona millor recuperació tingui més baixos, per això cal saber quin "desarrollo" té la 6a. de cada moto. Podria ser que la moto que recupera "pitjor" en 6a. tingués mes baixos però que la 6a marxa fos més llarga que la de l'altra moto (no sé si m'explico...)
I per el valor de velocitat màxima en si sol, tampoc garanteix que la moto que agafa més km/h tingui una 6a. mes llarga. independentment del "desarrollo" cal saber fins a quin règim de r.p.m. treballa cada motor.
Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="Leclerk" post="232783"]
pel que entenc que dius, no és ben be així:
la prova de recuperació en la marxa més llarga (6a. en aquest cas) no garanteix que la que dona millor recuperació tingui més baixos, per això cal saber quin "desarrollo" té la 6a. de cada moto. Podria ser que la moto que recupera "pitjor" en 6a. tingués mes baixos però que la 6a marxa fos més llarga que la de l'altra moto (no sé si m'explico...)
I per el valor de velocitat màxima en si sol, tampoc garanteix que la moto que agafa més km/h tingui una 6a. mes llarga. independentment del "desarrollo" cal saber fins a quin règim de r.p.m. treballa cada motor.
Salut.[/quote]
Sí, crec que tens raó; la KTM puja més de voltes per tant no és una bona forma de comparar. Allò ideal per a aquesta comparació, són les gràfiques de potència que ehe posat a dalt, però correctes...
pel que entenc que dius, no és ben be així:
la prova de recuperació en la marxa més llarga (6a. en aquest cas) no garanteix que la que dona millor recuperació tingui més baixos, per això cal saber quin "desarrollo" té la 6a. de cada moto. Podria ser que la moto que recupera "pitjor" en 6a. tingués mes baixos però que la 6a marxa fos més llarga que la de l'altra moto (no sé si m'explico...)
I per el valor de velocitat màxima en si sol, tampoc garanteix que la moto que agafa més km/h tingui una 6a. mes llarga. independentment del "desarrollo" cal saber fins a quin règim de r.p.m. treballa cada motor.
Salut.[/quote]
Sí, crec que tens raó; la KTM puja més de voltes per tant no és una bona forma de comparar. Allò ideal per a aquesta comparació, són les gràfiques de potència que ehe posat a dalt, però correctes...
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Però... què collons tenen a veure la KTM amb la BMW?????
SI no s'assemblen en res!
EL que compra una KTM la BMW ni se la mira, i viceversa, crec, en la meva humil opinió... són dos conceptes totalment diferents de moto!!!
Aixxxxx.... :holacat
SI no s'assemblen en res!
EL que compra una KTM la BMW ni se la mira, i viceversa, crec, en la meva humil opinió... són dos conceptes totalment diferents de moto!!!
Aixxxxx.... :holacat
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Fjodor, t’explico el meu cas, suposo que molt similar a altres.
Fa 15 anys enrere, quan veia als de les BMW r1200GS, pensava (que ningú s’ofengui, please...):
“Jo mai aniria amb aquestes motos sense potència ni ànima, totalment aburgesades i que son més una moto-cotxe per puretes, que una moto autèntica per gaudir”.
Tenia raó, amb aquesta afirmació? La raó és molt relativa. Des de el meu punt de vista de aleshores, i volent el que llavors volia d’una moto (esportivitat i prou a costa del que fos), segurament sí que tenia raó.
Però passen els anys, i tot i que “el que tuvo retuvo”, baixa el nivell de testosterona en sang, i ja no només prima l’aspecte esportiu. La comoditat, la força a baixes revolucions d’un motor, etc, comença a tenir més protagonisme en la meva moto ideal. Amb 30 anys mai anava per sota de 7000rpm; ara, poques vegades hi vaig per sobre.
Llavors és quan et planteges, sempre que hi hagi un mínim de potència en funció a com sigui cadascú, alternatives a les motos amb “esperit esportiu”. Que és el que em passa ara mateix.
Per això, tot i que el cor em diu “KTM”, la raó SAP positivament que amb 125Cv, la BMW ara és una opció. Emprenyaria agafar-la pel que fa anys em deia sobre aquestes motos, però d’això se’n diu evolucionar, no (o per segons qui, involucionar, certament... :b9 )?
Salut !!
Fa 15 anys enrere, quan veia als de les BMW r1200GS, pensava (que ningú s’ofengui, please...):
“Jo mai aniria amb aquestes motos sense potència ni ànima, totalment aburgesades i que son més una moto-cotxe per puretes, que una moto autèntica per gaudir”.
Tenia raó, amb aquesta afirmació? La raó és molt relativa. Des de el meu punt de vista de aleshores, i volent el que llavors volia d’una moto (esportivitat i prou a costa del que fos), segurament sí que tenia raó.
Però passen els anys, i tot i que “el que tuvo retuvo”, baixa el nivell de testosterona en sang, i ja no només prima l’aspecte esportiu. La comoditat, la força a baixes revolucions d’un motor, etc, comença a tenir més protagonisme en la meva moto ideal. Amb 30 anys mai anava per sota de 7000rpm; ara, poques vegades hi vaig per sobre.
Llavors és quan et planteges, sempre que hi hagi un mínim de potència en funció a com sigui cadascú, alternatives a les motos amb “esperit esportiu”. Que és el que em passa ara mateix.
Per això, tot i que el cor em diu “KTM”, la raó SAP positivament que amb 125Cv, la BMW ara és una opció. Emprenyaria agafar-la pel que fa anys em deia sobre aquestes motos, però d’això se’n diu evolucionar, no (o per segons qui, involucionar, certament... :b9 )?
Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 03, 2013 10:20 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
No, no... però si tot això ja ho sé.. ni t'ho discuteixo!
Només parlava de les dues muntures...
Jo no sé... cadascú és diferent... ja no és un tema de potència, ni res... de concepte... a mi m'és igual la sang, l'adrenalina... és una manera de veure les motos...
Les BMWs jo no les he vist mai aburgesades, ni res d'això... senzillament no m'han agradat i punt. I ho he corroborat quan les he provat... no van amb mi. I per això no són pitjors, ni res.. són unes grans motos amb majúscules, tenen molts anys d'experiència a l'esquena, i un gran argument de vendes que les avalen a tots nivells. I que són fiables, i que van de nassos!
Però és el que dic... cadascú té la seva manera de veure tot això... i la meva no és BMW.
Jo sóc pilot d'enduro i motocross de tota la vida, i busco altres factors, que ara per ara, la KTM me les dóna. Personalment per mi BMW no ha estat mai una "opció". Ni ho he contemplat mai. La SUper Tenere 750 em va donar molt, tenia mancances, com totes les japoneses en aquella època, tenia frens de Srta. Pepis, però un motor com CAP en el mercat. I així anar fent...
Vull dir, que jo no em carrego BMW ni molt menys... de fet, les BMWs Adventure em fan girar el cap, són espectaculars, tros de màquina... les motos m'agraden totes. Només és qüestió de gustos...
GAS I A LA BURRA!!!!! :birracat :birracat :birracat :holacat
Només parlava de les dues muntures...
Jo no sé... cadascú és diferent... ja no és un tema de potència, ni res... de concepte... a mi m'és igual la sang, l'adrenalina... és una manera de veure les motos...
Les BMWs jo no les he vist mai aburgesades, ni res d'això... senzillament no m'han agradat i punt. I ho he corroborat quan les he provat... no van amb mi. I per això no són pitjors, ni res.. són unes grans motos amb majúscules, tenen molts anys d'experiència a l'esquena, i un gran argument de vendes que les avalen a tots nivells. I que són fiables, i que van de nassos!
Però és el que dic... cadascú té la seva manera de veure tot això... i la meva no és BMW.
Jo sóc pilot d'enduro i motocross de tota la vida, i busco altres factors, que ara per ara, la KTM me les dóna. Personalment per mi BMW no ha estat mai una "opció". Ni ho he contemplat mai. La SUper Tenere 750 em va donar molt, tenia mancances, com totes les japoneses en aquella època, tenia frens de Srta. Pepis, però un motor com CAP en el mercat. I així anar fent...
Vull dir, que jo no em carrego BMW ni molt menys... de fet, les BMWs Adventure em fan girar el cap, són espectaculars, tros de màquina... les motos m'agraden totes. Només és qüestió de gustos...
GAS I A LA BURRA!!!!! :birracat :birracat :birracat :holacat
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Bon debat,
Jo personalment m'identifico amb en Fjodor, en el sentit que l'esportivitat és una prioritat en el meu gust per les motos, i per aquest motiu, motos com les BMW GS mai m'han dit res. Per descomptat que no es discuteix la qualitat de les màquines bàvares ni tampoc que es pugui anar de pressa amb elles.
I quan parlo d'esportivitat no confondre amb potència bruta o velocitat màxima, eh?
Esportivitat va molt més enllà d'un motor amb resposta, vol dir un xassís prou rígid per suportar una conducció àgil i ràpida, unes suspensions amb un mínim de qualitat i capacitat d'ajustar hidraulics i precàrrega. I per damunt de tot, en el meu cas, hi ha l'ergonomia damunt la moto.
Una posició de conducció que carregui prou pes al tren davanter em dona una diversió i agilitat a l'hora de fer un tram de corves que és la base per on començo a valorar una moto (per l'estil que jo busco).
Fa uns dies vaig provar una Ducati Hypermotard 1100 S d'un amic amb uns "modestos" 90 CV, però puc assegurar que no he provat mai una moto tan divertida i àgil en carretera revirada com la Hypermotard. Quina manera de gaudir, una pasada de debó.
Finalment es tracta de saber triar la màquina que ens doni allò que busquem. Si volem capacitat turistica, rutera o en canvi busquem sensacions més esportives, etc.
JoanCG, exposes bé les teves raons, però si el cor et diu KTM... potser ja no vols anar sempre per damunt les 7000 rpm com fa uns anys, d'acord, però el "feeling" d'una màquina esportiva sempre el tindràs allà... esperan-te... :birracat
Leclerk.
Jo personalment m'identifico amb en Fjodor, en el sentit que l'esportivitat és una prioritat en el meu gust per les motos, i per aquest motiu, motos com les BMW GS mai m'han dit res. Per descomptat que no es discuteix la qualitat de les màquines bàvares ni tampoc que es pugui anar de pressa amb elles.
I quan parlo d'esportivitat no confondre amb potència bruta o velocitat màxima, eh?
Esportivitat va molt més enllà d'un motor amb resposta, vol dir un xassís prou rígid per suportar una conducció àgil i ràpida, unes suspensions amb un mínim de qualitat i capacitat d'ajustar hidraulics i precàrrega. I per damunt de tot, en el meu cas, hi ha l'ergonomia damunt la moto.
Una posició de conducció que carregui prou pes al tren davanter em dona una diversió i agilitat a l'hora de fer un tram de corves que és la base per on començo a valorar una moto (per l'estil que jo busco).
Fa uns dies vaig provar una Ducati Hypermotard 1100 S d'un amic amb uns "modestos" 90 CV, però puc assegurar que no he provat mai una moto tan divertida i àgil en carretera revirada com la Hypermotard. Quina manera de gaudir, una pasada de debó.
Finalment es tracta de saber triar la màquina que ens doni allò que busquem. Si volem capacitat turistica, rutera o en canvi busquem sensacions més esportives, etc.
JoanCG, exposes bé les teves raons, però si el cor et diu KTM... potser ja no vols anar sempre per damunt les 7000 rpm com fa uns anys, d'acord, però el "feeling" d'una màquina esportiva sempre el tindràs allà... esperan-te... :birracat
Leclerk.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Intenteu mirar el video sense pensar massa en el què fa el tio, que és una carretera oberta al trànsit, que el tio és un inconscient i que es matarà i que possiblement farà matar a algú ...
El poso per veure només del què és capaç la burra :burrucat
[youtube]gfBCdooSiwE&feature[/youtube]
El poso per veure només del què és capaç la burra :burrucat
[youtube]gfBCdooSiwE&feature[/youtube]
Albert_KTM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 03, 2013 6:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
En aquesta comparativa podreu veure algunes diferencies....en el fons res que no sapiguem.
http://motos.coches.net/noticias/compar ... 8-prno.htm
http://motos.coches.net/noticias/compar ... 8-prno.htm
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="Albert_KTM" post="232808"]Intenteu mirar el video sense pensar massa en el què fa el tio, que és una carretera oberta al trànsit, que el tio és un inconscient i que es matarà i que possiblement farà matar a algú ...
El poso per veure només del què és capaç la burra :burrucat
[youtube]gfBCdooSiwE&feature[/youtube][/quote]
realment casi tota l'estona va a 100 per hora i sembla que vagi molt rapid......ademes encenet-se constantment l'avis de pasar-la de voltes :nonocat :nonocat qualsevol moto pot anar a 180 avui en dia,no calen 150 cv ....que aixequi roda quan surt sense pasar de 60 per hora tampoc es significatiu,quan la provi dire el que :okcat el quadre no m'agrada i la pantalla amb aquesta forma menys :callo
El poso per veure només del què és capaç la burra :burrucat
[youtube]gfBCdooSiwE&feature[/youtube][/quote]
realment casi tota l'estona va a 100 per hora i sembla que vagi molt rapid......ademes encenet-se constantment l'avis de pasar-la de voltes :nonocat :nonocat qualsevol moto pot anar a 180 avui en dia,no calen 150 cv ....que aixequi roda quan surt sense pasar de 60 per hora tampoc es significatiu,quan la provi dire el que :okcat el quadre no m'agrada i la pantalla amb aquesta forma menys :callo
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
bla, bla, bla...
Qui serà el primer a comprar-la?
:okcat
Qui serà el primer a comprar-la?
:okcat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="Leclerk" post="232796"]
Fa uns dies vaig provar una Ducati Hypermotard 1100 S d'un amic amb uns "modestos" 90 CV, però puc assegurar que no he provat mai una moto tan divertida i àgil en carretera revirada com la Hypermotard. Quina manera de gaudir, una passada de debo.[/quote]
Fa temps vaig dir el mateix, unnmatí que me la van deixar. Tot I que jo no en sé gaire d'anar en moto la Hypermotard ha estat l'única moto que he provat que em permetia anar per asfalt igual que per muntanya: als revolt, sense treure gas, frenar lleugerament amb el fre del darrera i creuar la moto tot derrapant, amb una seguretat que no m'ho ha donat ni un telelever de BMW.
Aviam si em deixen un matí la nova KTM, per comparar-la amb la Ducati.
Fa uns dies vaig provar una Ducati Hypermotard 1100 S d'un amic amb uns "modestos" 90 CV, però puc assegurar que no he provat mai una moto tan divertida i àgil en carretera revirada com la Hypermotard. Quina manera de gaudir, una passada de debo.[/quote]
Fa temps vaig dir el mateix, unnmatí que me la van deixar. Tot I que jo no en sé gaire d'anar en moto la Hypermotard ha estat l'única moto que he provat que em permetia anar per asfalt igual que per muntanya: als revolt, sense treure gas, frenar lleugerament amb el fre del darrera i creuar la moto tot derrapant, amb una seguretat que no m'ho ha donat ni un telelever de BMW.
Aviam si em deixen un matí la nova KTM, per comparar-la amb la Ducati.


- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="Randy-650" post="232831"][quote user="Leclerk" post="232796"]
Fa uns dies vaig provar una Ducati Hypermotard 1100 S d'un amic amb uns "modestos" 90 CV, però puc assegurar que no he provat mai una moto tan divertida i àgil en carretera revirada com la Hypermotard. Quina manera de gaudir, una passada de debo.[/quote]
Fa temps vaig dir el mateix, unnmatí que me la van deixar. Tot I que jo no en sé gaire d'anar en moto la Hypermotard ha estat l'única moto que he provat que em permetia anar per asfalt igual que per muntanya: als revolt, sense treure gas, frenar lleugerament amb el fre del darrera i creuar la moto tot derrapant, amb una seguretat que no m'ho ha donat ni un telelever de BMW.
Aviam si em deixen un matí la nova KTM, per comparar-la amb la Ducati.[/quote]
crec que es millor aquesta KTM que la Ducati, al menys pel que fa al soroll de ferragots del motor de l´italiana.... :viscat
( per cert, heu vist a les benzineres de Grècia , la super 95 a 1,745 €/litre )
Fa uns dies vaig provar una Ducati Hypermotard 1100 S d'un amic amb uns "modestos" 90 CV, però puc assegurar que no he provat mai una moto tan divertida i àgil en carretera revirada com la Hypermotard. Quina manera de gaudir, una passada de debo.[/quote]
Fa temps vaig dir el mateix, unnmatí que me la van deixar. Tot I que jo no en sé gaire d'anar en moto la Hypermotard ha estat l'única moto que he provat que em permetia anar per asfalt igual que per muntanya: als revolt, sense treure gas, frenar lleugerament amb el fre del darrera i creuar la moto tot derrapant, amb una seguretat que no m'ho ha donat ni un telelever de BMW.
Aviam si em deixen un matí la nova KTM, per comparar-la amb la Ducati.[/quote]
crec que es millor aquesta KTM que la Ducati, al menys pel que fa al soroll de ferragots del motor de l´italiana.... :viscat
( per cert, heu vist a les benzineres de Grècia , la super 95 a 1,745 €/litre )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 04, 2013 9:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Jo avans mencionava la Hypermotard, però no pretenia pas comparar-les.
La KTM que "juga" a la categoria de la Ducati Hypermotard és la KTM 990 SMR (per cert, que m'encanta :okcat ).
Salut.
La KTM que "juga" a la categoria de la Ducati Hypermotard és la KTM 990 SMR (per cert, que m'encanta :okcat ).
Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.