Marroc 2013
Moderador: Airald
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Re: Marroc 2013
Ben tornats!!
Menys mal que nomes ha estat un susto aixó de'n Panotxa!!!
Suposo que ens haureu portat una mica de sorra, de "souvernir", no??
Menys mal que nomes ha estat un susto aixó de'n Panotxa!!!
Suposo que ens haureu portat una mica de sorra, de "souvernir", no??
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Mixsanjuan
- Presentats
- Entrades: 124
- Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
- Ubicació: Reus
Re: Marroc 2013
Molt wapo el viatge, gracies per compartir.
Salut
Jordi (mixsanjuan)
Salut
Jordi (mixsanjuan)
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Marroc 2013
2a INCIDÈNCIA
Un cop recuperats de l'ensurt seguim ruta i parem a Beni Tajjite a fer un Picnic, trobem unes bones ombres sota unes oliveres.
La pista que farem es la que va de Beni Tajjite a Tazouguerte, una pista plana i ràpida sense cap complicació aparent, el ferm convida a donar gas a la moto, de cop i volta et trobes algun reguerot amagat provocant algun ensurt i poca cosa mes. Sembla que anem ràpid, be tant sols ho sembla, per que quan passa en Sacot la percepció de ràpid/lent es relativa.
Teníem moltes ganes de deixar l'asfalt i es nota en les polsegueres que deixen les motos a la llunyania, el total de pista es d'uns 40km i tenim tota la tarda per endavant.
Al kilòmetre 30, més o menys, ens trobem amb la única dificultat de la pista, el Col de Belkassem, es tracta d'un petit coll on hi ha un parell de corbes de pujada i tres de baixada, això si, de pedres grans on cal anar amb cura.
A la baixada, anem a poc a poc, sortejant els graons de pedres, i en un graó es produeix el desastre, en Perarnau pica amb una pedra i arrenca els silenblocs del protector del carter, be els arrenca tots menys un, amb la mala sort que el protector al anar cap endarrere provoca un forat al carter del motor. En Sacot que veu l'oli que perd la moto, li diu al Pararnau que pari immediatament.
En Perarnau acaba de baixar del coll amb la moto parada, i un cop al pla la tombem a terra, el forat es considerable i les cares de tots molt llargues...això pinta molt xungo!
Un cop tots abaix del coll ens posem a reparar el forat, primer de tot trèiem gasolina de la moto i ho netegem tot, en Sacot adreça el forat amb mans de cirurgià i fica unes brides per dominar la peça, després comencem amb la dosi de PATEX (un cop més) per segellar-ho tot. Recollim els olis que portem de les diferents motos i li fiquem uns 4l a la moto d'en Perarnau.
No sabem si aguantarà, cal que el PATEX s'assequi més o menys una hora, es comença a fer fosc i decidim d'anar al final de pista i començar a buscar hotel, en Sacot i en Perarnau vindran més tard.
No sabem com reaccionarà el PATEX amb la temperatura del motor, si seguirà perdent oli o be si rebrà mes cops ara que no porta la protecció del carter...tot son preguntes que tant sols sabrem la resposta durant els pròxims dies.


...continuarà. ;)
Un cop recuperats de l'ensurt seguim ruta i parem a Beni Tajjite a fer un Picnic, trobem unes bones ombres sota unes oliveres.
La pista que farem es la que va de Beni Tajjite a Tazouguerte, una pista plana i ràpida sense cap complicació aparent, el ferm convida a donar gas a la moto, de cop i volta et trobes algun reguerot amagat provocant algun ensurt i poca cosa mes. Sembla que anem ràpid, be tant sols ho sembla, per que quan passa en Sacot la percepció de ràpid/lent es relativa.
Teníem moltes ganes de deixar l'asfalt i es nota en les polsegueres que deixen les motos a la llunyania, el total de pista es d'uns 40km i tenim tota la tarda per endavant.
Al kilòmetre 30, més o menys, ens trobem amb la única dificultat de la pista, el Col de Belkassem, es tracta d'un petit coll on hi ha un parell de corbes de pujada i tres de baixada, això si, de pedres grans on cal anar amb cura.
A la baixada, anem a poc a poc, sortejant els graons de pedres, i en un graó es produeix el desastre, en Perarnau pica amb una pedra i arrenca els silenblocs del protector del carter, be els arrenca tots menys un, amb la mala sort que el protector al anar cap endarrere provoca un forat al carter del motor. En Sacot que veu l'oli que perd la moto, li diu al Pararnau que pari immediatament.
En Perarnau acaba de baixar del coll amb la moto parada, i un cop al pla la tombem a terra, el forat es considerable i les cares de tots molt llargues...això pinta molt xungo!
Un cop tots abaix del coll ens posem a reparar el forat, primer de tot trèiem gasolina de la moto i ho netegem tot, en Sacot adreça el forat amb mans de cirurgià i fica unes brides per dominar la peça, després comencem amb la dosi de PATEX (un cop més) per segellar-ho tot. Recollim els olis que portem de les diferents motos i li fiquem uns 4l a la moto d'en Perarnau.
No sabem si aguantarà, cal que el PATEX s'assequi més o menys una hora, es comença a fer fosc i decidim d'anar al final de pista i començar a buscar hotel, en Sacot i en Perarnau vindran més tard.
No sabem com reaccionarà el PATEX amb la temperatura del motor, si seguirà perdent oli o be si rebrà mes cops ara que no porta la protecció del carter...tot son preguntes que tant sols sabrem la resposta durant els pròxims dies.


...continuarà. ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Marroc 2013
culleres.....aixo promet,Patex,mans de cirurgia.....estem a l'espera :okcat :okcat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 30, 2013 10:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Marroc 2013
UUUUUUUUUUUUaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaa !!!!
Ben retornats a casa nois.
Malauradament els ensurts son una part dels viatges també, ara, portar en Sacot a l'equip sempre és una garantia per sol·lucionar els problemes mecànics, ja el veig treballant a les fotos. :okcat
El que no en quadra és que l'Itaca begui gasolina, us vareu quedar sense aigua ??
En volem més, que som molt xafardes i ens agrada tenir tota l'informació.
Ben retornats a casa nois.
Malauradament els ensurts son una part dels viatges també, ara, portar en Sacot a l'equip sempre és una garantia per sol·lucionar els problemes mecànics, ja el veig treballant a les fotos. :okcat
El que no en quadra és que l'Itaca begui gasolina, us vareu quedar sense aigua ??
En volem més, que som molt xafardes i ens agrada tenir tota l'informació.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 30, 2013 10:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Re: Marroc 2013
Quina enveja nois, celebro que us ho hagueu passat tant be. Els demès ens ho mirem des de el sofà.
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Re: Marroc 2013
Que interessant! :shock:
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Re: Marroc 2013
Felicitats pel viatge, ja no hem queden ungles :boig
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Marroc 2013
3a INCIDENCIA.
Ep, continuem amb el serial del 20/03/2013, com us deia un dia a recordar.
Un cop varem deixar al Sacot i Perarnau amb la moto, esperant que el PATEX reacciones correctament, la resta vàrem fer els 10km de pista que ens separaven de la carretera més propera.
El Sol començava a caure molt ràpidament i les ombres es feien increïblement llargues, varem passar un parell de rius secs i en un d'aquests vaig esperar a la resta del grup i fer unes fotos amb la llum del Sol ben ataronjat.
Quan arriba el Jesús li faig una foto en una pista en pujada i es para al costat meu derrapant roda, carai Jesús vas fort, li estas agafant el truc a això de les pistes, quin domini nano!....i em contesta, que collons domini ni osties, no se que li passa a la moto que s´ha clavat la roda del darrere i gairebé em fot a terra.
Ostres li miro la roda del darrere i resulta que el parafang de la roda s´ha trencat i ha quedat travat entre la roda i l'amortidor...MECAGOENTOT EL PUTO DIA 20! Com pot ser? Que més pot passar?
Mirem de treure el parafang i després de molts intents aconseguim treure'l, això si, està ben destrossat...sembla que una pedra ha trencat el suport.
En la foto que poso a continuació es veu al Jesús que just quan li feia la foto se li trencava el parafang, quina casualitat!

El dia 20 el vàrem acabar dormint en un cutre-hotel de Boudnib on finalment ens vàrem reagrupar tots, i mentre sopàvem reiem explicant com d'intens havia estat aquest dia.
Aquí us deixo el track del viatge amb els waypoints, per si us voleu anar situant
ENLLAÇ WIKILOC
...continuarà. ;)
Ep, continuem amb el serial del 20/03/2013, com us deia un dia a recordar.
Un cop varem deixar al Sacot i Perarnau amb la moto, esperant que el PATEX reacciones correctament, la resta vàrem fer els 10km de pista que ens separaven de la carretera més propera.
El Sol començava a caure molt ràpidament i les ombres es feien increïblement llargues, varem passar un parell de rius secs i en un d'aquests vaig esperar a la resta del grup i fer unes fotos amb la llum del Sol ben ataronjat.
Quan arriba el Jesús li faig una foto en una pista en pujada i es para al costat meu derrapant roda, carai Jesús vas fort, li estas agafant el truc a això de les pistes, quin domini nano!....i em contesta, que collons domini ni osties, no se que li passa a la moto que s´ha clavat la roda del darrere i gairebé em fot a terra.
Ostres li miro la roda del darrere i resulta que el parafang de la roda s´ha trencat i ha quedat travat entre la roda i l'amortidor...MECAGOENTOT EL PUTO DIA 20! Com pot ser? Que més pot passar?
Mirem de treure el parafang i després de molts intents aconseguim treure'l, això si, està ben destrossat...sembla que una pedra ha trencat el suport.
En la foto que poso a continuació es veu al Jesús que just quan li feia la foto se li trencava el parafang, quina casualitat!

El dia 20 el vàrem acabar dormint en un cutre-hotel de Boudnib on finalment ens vàrem reagrupar tots, i mentre sopàvem reiem explicant com d'intens havia estat aquest dia.
Aquí us deixo el track del viatge amb els waypoints, per si us voleu anar situant
ENLLAÇ WIKILOC
...continuarà. ;)
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Marroc 2013
El dia 20 ja està explicat, ara us explicaré el 19 que també te la seva història.:shocked:
19/03/2012
Estem a Tetouan on hem fet nit, vàrem arribar el dia abans a l'hotel a les 23:00 de la nit i amb ganes d'agafar un bon llit.
Al matí carregant les motos l'Itaca remenant el GPS li dona un cop a la clau de la moto i la doblega, resulta que no ha portat clau de recanvi, i pensem que si aquesta se li trenca tindrem problemes...ostres que fem?
Intenta obrir el deposit de benzina i no es pot, parlem amb la recepcionista de l'hotel i l´hi demanem si sap d'algú que repari claus, ens diu que si però que fins les 10:00 no obre. No podem esperar més, li demanem l'adreça i anem al lloc per estar a les 10:00 en punt.
L'Itaca li diu al serraller si pot fer-li una copia de la clau de la moto, pensant que d'aquell tipus de clau segur que no en te cap, i resulta que el serraller li contesta...que la vols negra o blava?
En dos minuts tenia un copia de la clau de la moto, impecable ...em sembla recordar que li va costar 20DH (2€)
O sigui que dret a llei la 1a Incidència hauria de ser aquesta...oi?

Per fi podem seguir la ruta, ens quedem 454km fins al destí, resseguim la carretera de la costa a bon ritme fins a El Jebha, anem a dinar a Alhucemas i direcció Guercif, això si a pocs kilòmetres del destí ens desviem per una carretera comarcal on el ferm es mig fang mig asfalt.
De cop i volta ens trobem un pont trencat i cal creuar el riu, el caudal es important però cal travessar-lo, si o si.
Us deixo un vídeo on es veu en Perarnau travessant-lo amb l'ajuda del Sacot, una imatge millor que mil paraules.
...i finalment vàrem arribar a Guercif, be tots no, que va passar? doncs que en Sacot a 15 km de la ciutat es va quedar sense gasolina, a les fosques i al ben mig de la carretera, acompanyat del Itaca van estar una bona estona fins que els hi vàrem portar una garrafeta de l'apreciat líquid.
Però be, tractant-se d'en Sacot aquestes coses no compten ni com a incidència. :D
El dia 19 també va ser molt intens i al vespre vàrem acabar com els amics de l'Asterix, en una bona taula i fent-nos un fart de riure de les remullades del riu.
Us deixo un vídeo del dia 20 on es pot veure els diferents ritmes de pilotatge en pista...:cheesy:
...continuarà. ;)
19/03/2012
Estem a Tetouan on hem fet nit, vàrem arribar el dia abans a l'hotel a les 23:00 de la nit i amb ganes d'agafar un bon llit.
Al matí carregant les motos l'Itaca remenant el GPS li dona un cop a la clau de la moto i la doblega, resulta que no ha portat clau de recanvi, i pensem que si aquesta se li trenca tindrem problemes...ostres que fem?
Intenta obrir el deposit de benzina i no es pot, parlem amb la recepcionista de l'hotel i l´hi demanem si sap d'algú que repari claus, ens diu que si però que fins les 10:00 no obre. No podem esperar més, li demanem l'adreça i anem al lloc per estar a les 10:00 en punt.
L'Itaca li diu al serraller si pot fer-li una copia de la clau de la moto, pensant que d'aquell tipus de clau segur que no en te cap, i resulta que el serraller li contesta...que la vols negra o blava?
En dos minuts tenia un copia de la clau de la moto, impecable ...em sembla recordar que li va costar 20DH (2€)
O sigui que dret a llei la 1a Incidència hauria de ser aquesta...oi?

Per fi podem seguir la ruta, ens quedem 454km fins al destí, resseguim la carretera de la costa a bon ritme fins a El Jebha, anem a dinar a Alhucemas i direcció Guercif, això si a pocs kilòmetres del destí ens desviem per una carretera comarcal on el ferm es mig fang mig asfalt.
De cop i volta ens trobem un pont trencat i cal creuar el riu, el caudal es important però cal travessar-lo, si o si.
Us deixo un vídeo on es veu en Perarnau travessant-lo amb l'ajuda del Sacot, una imatge millor que mil paraules.
...i finalment vàrem arribar a Guercif, be tots no, que va passar? doncs que en Sacot a 15 km de la ciutat es va quedar sense gasolina, a les fosques i al ben mig de la carretera, acompanyat del Itaca van estar una bona estona fins que els hi vàrem portar una garrafeta de l'apreciat líquid.
Però be, tractant-se d'en Sacot aquestes coses no compten ni com a incidència. :D
El dia 19 també va ser molt intens i al vespre vàrem acabar com els amics de l'Asterix, en una bona taula i fent-nos un fart de riure de les remullades del riu.
Us deixo un vídeo del dia 20 on es pot veure els diferents ritmes de pilotatge en pista...:cheesy:
...continuarà. ;)
Panotxa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 03, 2013 10:48 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Marroc 2013
Me quedat amb les ganes de saber si el patex aguanta o no!!!!
Te pinta que us ho vareu passar força be :okcat
:birracat
Te pinta que us ho vareu passar força be :okcat
:birracat
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Cesc
- Presentats
- Entrades: 272
- Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
- Ubicació: Terrassa
Re: Marroc 2013
jo he anat 7 vegades a Marroc i m'encanten llegir aquestes aventures. seguiu seguiu sisplau. :jajacat
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Re: Marroc 2013
[quote user="Panotxa" post="232669"]
Us deixo un vídeo del dia 20 on es pot veure els diferents ritmes de pilotatge en pista...:cheesy:
VÍDEO
...continuarà. ;)[/quote]
I jo pensava que portava un bon ritme.... :nonocat :cat_vergonya
Quan va passar en Sacot, creia que no podia ser... :holacat :sonat
Us deixo un vídeo del dia 20 on es pot veure els diferents ritmes de pilotatge en pista...:cheesy:
VÍDEO
...continuarà. ;)[/quote]
I jo pensava que portava un bon ritme.... :nonocat :cat_vergonya
Quan va passar en Sacot, creia que no podia ser... :holacat :sonat
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 01, 2013 7:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Re: Marroc 2013
[quote user="Ricard_biker" post="232714"][quote user="Panotxa" post="232669"]
Us deixo un vídeo del dia 20 on es pot veure els diferents ritmes de pilotatge en pista...:cheesy:
VÍDEO
...continuarà. ;)[/quote]
I jo pensava que portava un bon ritme.... :nonocat :cat_vergonya
Quan va passar en Sacot, creia que no podia ser... :holacat :sonat[/quote]
Ha,ha,ha....tenia pressa per arribar a la bandera de quadres :b9 :burrucat :Catala
Us deixo un vídeo del dia 20 on es pot veure els diferents ritmes de pilotatge en pista...:cheesy:
VÍDEO
...continuarà. ;)[/quote]
I jo pensava que portava un bon ritme.... :nonocat :cat_vergonya
Quan va passar en Sacot, creia que no podia ser... :holacat :sonat[/quote]
Ha,ha,ha....tenia pressa per arribar a la bandera de quadres :b9 :burrucat :Catala
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Marroc 2013
Molt be nois !!!
Quina enveja que feu, poder anar de vacances en moto, per un altre continent, amb un bon grup de gent, amb incidències-aventures per poder sentir-vos vius i disfrutant a tope. :okcat
Els que coneixem en Sacot ja sabem de les seves peculiaritats-habilitats amb la mecànica i la conducció. :b9
Panotxa esperem mes i mes que ens tens enganxats i aquí estarem fins a saber-ho tot de tot amb pels i senyals.
PD: com que trobava que el ritme d'explicació era lent i no tinc gaire paciència ultimament, avui m'he apropat a veure l'Itaca perquè m'avancés alguna coseta més. :mrgreen:
Que CABR*NS que sou, uns treballant i els altres gaudint de la vida a tot drap.
Quina enveja que feu, poder anar de vacances en moto, per un altre continent, amb un bon grup de gent, amb incidències-aventures per poder sentir-vos vius i disfrutant a tope. :okcat
Els que coneixem en Sacot ja sabem de les seves peculiaritats-habilitats amb la mecànica i la conducció. :b9
Panotxa esperem mes i mes que ens tens enganxats i aquí estarem fins a saber-ho tot de tot amb pels i senyals.
PD: com que trobava que el ritme d'explicació era lent i no tinc gaire paciència ultimament, avui m'he apropat a veure l'Itaca perquè m'avancés alguna coseta més. :mrgreen:
Que CABR*NS que sou, uns treballant i els altres gaudint de la vida a tot drap.
Salut i kilómetres
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Marroc 2013
vaja tela com s'enfonsa la moto del davant al riu :SOS :SOS sort d'en Sacot que l'aguanta :birracat :birracat ja teniu coses per :gathering :gathering
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Marroc 2013
Continuem ...aviam, anem pel dia 21/03/2013, per fi un dia tranquil.:)
Ens llevem a Boudnib, a pocs kilòmetres de la frontera amb Algèria, mirarem de trobar un taller mecànic on poder reparar la palanca de canvi, i comprovarem que el PATEX aguanta, o sigui que procurarem fer bondat durant tot el dia.
Direcció a Errachidia passem per Blue Meski, un oasis d'aigua clara on aprofitem per fer un Geocatxé, a la sortida de l'Oasis veiem dues motos una GS i una RT, i els ulls se'n van cap a les seves palanques de canvi, serem bons nois i no els hi farem el canvi. :D
Finalment arribem a Errachidia i trobem un taller on fan canvi de rodes de 4x4, els hi demanem si poden fer una forat a la palanca de canvi, i com sempre en aquest país ens diuen que no hi cap problema. Una hora més tard el noi havia cremat totes les broques que tenia, :eyes finalment però ho aconsegueix.
En Sacot els hi comenta que ens deixin el banc de treball i ja ho arreglarà ell, dit i fet, en un plis plas en Sacot ha construït una palanca de canvi que va de conya.
Anem direcció Erfoud i parem a l'hotel Chergui a fer un altre Geocatxé, i tot seguit anem a dinar a Erfoud i direcció La Baraka, un hotel/alberg a peu de dunes, on hi havíem de passar dues nits i al final per qüestions que explicaré més endavant ens hi vàrem quedar tres.
Actualment estan fent una carretera que va d'Erfoud a Merzouga, el proper cop que hi anem ja estarà acabada, es una llàstima per que l'encant d'aquesta zona era que arribaves per pistes, mig sorrenques on vas a lo ample, amb gas i les dunes al fons.
Per cert han construït una benzinera nova a Merzouga, es bo saber-ho, antigament havies de posar benzina de marranxa algerina.
Reparació de la palanca de canvi a Errachidia

Fent el Geocatxé amb l'ajuda d'aquests camells.:D

Camí de l'Erg Chebbi

Increïblement hem acabat el dia sense cap incidència a tenir en compte.
...continuarà! ;)
Ens llevem a Boudnib, a pocs kilòmetres de la frontera amb Algèria, mirarem de trobar un taller mecànic on poder reparar la palanca de canvi, i comprovarem que el PATEX aguanta, o sigui que procurarem fer bondat durant tot el dia.
Direcció a Errachidia passem per Blue Meski, un oasis d'aigua clara on aprofitem per fer un Geocatxé, a la sortida de l'Oasis veiem dues motos una GS i una RT, i els ulls se'n van cap a les seves palanques de canvi, serem bons nois i no els hi farem el canvi. :D
Finalment arribem a Errachidia i trobem un taller on fan canvi de rodes de 4x4, els hi demanem si poden fer una forat a la palanca de canvi, i com sempre en aquest país ens diuen que no hi cap problema. Una hora més tard el noi havia cremat totes les broques que tenia, :eyes finalment però ho aconsegueix.
En Sacot els hi comenta que ens deixin el banc de treball i ja ho arreglarà ell, dit i fet, en un plis plas en Sacot ha construït una palanca de canvi que va de conya.
Anem direcció Erfoud i parem a l'hotel Chergui a fer un altre Geocatxé, i tot seguit anem a dinar a Erfoud i direcció La Baraka, un hotel/alberg a peu de dunes, on hi havíem de passar dues nits i al final per qüestions que explicaré més endavant ens hi vàrem quedar tres.
Actualment estan fent una carretera que va d'Erfoud a Merzouga, el proper cop que hi anem ja estarà acabada, es una llàstima per que l'encant d'aquesta zona era que arribaves per pistes, mig sorrenques on vas a lo ample, amb gas i les dunes al fons.
Per cert han construït una benzinera nova a Merzouga, es bo saber-ho, antigament havies de posar benzina de marranxa algerina.
Reparació de la palanca de canvi a Errachidia

Fent el Geocatxé amb l'ajuda d'aquests camells.:D

Camí de l'Erg Chebbi

Increïblement hem acabat el dia sense cap incidència a tenir en compte.
...continuarà! ;)
Panotxa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 01, 2013 10:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Marroc 2013
Uala!
Això si que és un viatge plé d'aventures i anècdotes. Genial!
Al final és el que més recordes d'haver-ho superat.
:birracat
Això si que és un viatge plé d'aventures i anècdotes. Genial!
Al final és el que més recordes d'haver-ho superat.
:birracat
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Marroc 2013
ondia,el camell fot una cara de manso que sembla dir : ostiaquemealquilaelSacot :b9 :b9 quinas aventures mes guapas amb el taller,la clau i tot plegat :birracat :birracat :birracat
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Marroc 2013
Arrel del comentari de l'amic Ozepe sobre els Cors Trencats...explicaré per sobre la companyia femenina que ens ha acompanyat aquests dies.
Dia 17/03/2013, estem a Barcelona a punt d'embarcar, amb en Pitu hem anat a confirmar els bitllets i rebo una trucada del Ricard...bep-bep-bep, hem comenta que el vaixell està ple de dones que van cap a Tànger formant part d'un Ralli ...si home li contesto, però si sempre que he agafat aquest ferri està ple de marroquins que van cap a casa...i em contesta NO SE ON MIRAR PANOTXA! :)
Un cop comencem a pujar al vaixell veiem que la bodega està plena de 4x4 del Rallye Aicha des Gazelles, osti tu es veritat, hi ha unes 200 participants que es veuen una hora lluny, van totes amb armilla taronja.
Doncs aquestes simpàtiques noies, ens les hem anat trobant durant el viatge, i fins hi tot un dia les varem veure per la TV marroquina...ai, quants cors trencats que hem deixat al Marroc, qui ho hauria de dir, oi? :eyes
En el vaixell

En el desert

...continuarà! ;)
Dia 17/03/2013, estem a Barcelona a punt d'embarcar, amb en Pitu hem anat a confirmar els bitllets i rebo una trucada del Ricard...bep-bep-bep, hem comenta que el vaixell està ple de dones que van cap a Tànger formant part d'un Ralli ...si home li contesto, però si sempre que he agafat aquest ferri està ple de marroquins que van cap a casa...i em contesta NO SE ON MIRAR PANOTXA! :)
Un cop comencem a pujar al vaixell veiem que la bodega està plena de 4x4 del Rallye Aicha des Gazelles, osti tu es veritat, hi ha unes 200 participants que es veuen una hora lluny, van totes amb armilla taronja.
Doncs aquestes simpàtiques noies, ens les hem anat trobant durant el viatge, i fins hi tot un dia les varem veure per la TV marroquina...ai, quants cors trencats que hem deixat al Marroc, qui ho hauria de dir, oi? :eyes
En el vaixell

En el desert

...continuarà! ;)
Panotxa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 02, 2013 6:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.