Web master
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Com diu el nostre company Francesc (Lemansotarres):in1til ha escrit:Brocanters dius.... :enfadatsiono1000 ha escrit: Deuen ser brocanters la majoria.
El que veus tu per els carrers és la perfecció feta moto. Obres d'enginyería en estat pur.
I si acualment no veieu les refinadíssimes obres de la marca nipona, és perquè esteu massa distrets mirant la taca d'oli que deixen les vostres tartranes sota el càrter.
“Si una moto fa taques d’oli es que esta marcant el territori”.
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
siono1000 ha escrit:Si en quelcom podem estar d'acord la majoria...es en que la segona més lletja després de la Strom es sens dubta la Pan. Segur que el disenyador ja s'ha penjat fa temps.Hem sembla que ja començan a correr "maletins" a munt i avall. :D
Salut.
Randy, si no hi intervens, no em faig responsable de les meves paraules, ni dels meus actes :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Han gosat ficar-se amb la meva Pan !!!!!!!!!!!!!
La millor moto mai feta en tot el món mundial i part de l'extranger, la mes maca de totes, la de les línies més suaves, fresques i armonioses, el millor motor fabricat en tots els segles, que només te que virtuts, si fins els de la Nasa s'el volen copiar, i fins i tot els de les Goldwings en tenen enveja :x :x :x :x :x !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Això és terrible !!!!!!!
FINS AQUI EM ARRIBAT !!!!!
COMENÇA LA GUERRA !!!!!!!!!!!!!! MAS MADERA !!!!!!!!!!!!!!!!! ES LA GUERRA !!!!!!!!!!!!!!!! TRAED MADERA !!!!!!!!!!!!!!!!!
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Angel ha escrit: “Si una moto fa taques d’oli es que esta marcant el territori”.
Siiiiiiii....!!!! volen aixecar la poteta (de cabra) com els gosets i .....PATAPUUUMMMM!!!!!!!!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
V'sssssssssssss
- QSC
- Presentats
- Siono1000
- Presentats
Aquí hi ha un malentès, en cap moment he parlat de la teva moto, que com molt bé descrius es un prodigi d'ingienyeria i com sap tothom es un model únic fabricat expressament per a James Bond i que el que té de Pan es una lleugera aparença només.James_Bond ha escrit:siono1000 ha escrit:Si en quelcom podem estar d'acord la majoria...es en que la segona més lletja després de la Strom es sens dubta la Pan. Segur que el disenyador ja s'ha penjat fa temps.Hem sembla que ja començan a correr "maletins" a munt i avall. :D
Salut.
Randy, si no hi intervens, no em faig responsable de les meves paraules, ni dels meus actes :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Han gosat ficar-se amb la meva Pan !!!!!!!!!!!!!
La millor moto mai feta en tot el món mundial i part de l'extranger, la mes maca de totes, la de les línies més suaves, fresques i armonioses, el millor motor fabricat en tots els segles, que només te que virtuts, si fins els de la Nasa s'el volen copiar, i fins i tot els de les Goldwings en tenen enveja :x :x :x :x :x !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Això és terrible !!!!!!!
FINS AQUI EM ARRIBAT !!!!!
Jo hem refería a les Paneuropeans de Honda.
Salut i kilómetres
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Bueno, vaaal...!!!. “Una flor no fa estiu”, almenys això es el que diuen.QSC ha escrit::b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Angel ha escrit: “Si una moto fa taques d’oli es que esta marcant el territori”.
Siiiiiiii....!!!! volen aixecar la poteta (de cabra) com els gosets i .....PATAPUUUMMMM!!!!!!!!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
V'sssssssssssss
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- QSC
- Presentats
Mira Pere, per mi això no es mes que una demostració de que es pot gaudir del fòrum amb gent que entén el PERQUE estem aquí, per passar-ho be ... sigui parlant de motos o jugant. Sempre dins del respecte que ens mereixem tots.PereBMW ha escrit:Jordi (QSC) jo crec que ja esta prou liada la cosa, es hora de que el moderador, la niñera o qui fos fes alguna cosa no creus!
Aixó ja no es el mateix......... :!:
Cap dels que han escrit aquí ho ha fet em anim de molestar a ningú i recíprocament tampoc crec que algú s'hagi molestat, perquè això si que seria de criatures.
A pesar de tots els esdeveniments, encara crec en aquest fòrum ... per tan no veig perquè ni ha d'haver prou. De totes maneres el Web Master sempre te la potestat de tancar el fil, o be ho decidim entre tots .... que seria el mes normal.
V'sssssssssss
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
- QSC
- Presentats
- Siono1000
- Presentats
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
- STEELMAN, A ON ETS ???
- Aquí a la panxa del bou que ni neva ni plou ni fa sol ....
- Aquí a la panxa del bou que ni neva ni plou ni fa sol ....
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
AVIAM, AVIAM QUI SERÀ EL PRIMER........................
Si és amb aquesta Senyoreta, jo vull ser el primer ....

Si és amb aquesta Senyoreta, jo vull ser el primer ....
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
- QSC
- Presentats
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles