Passeigos De La Setmana Santa

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Passeigos De La Setmana Santa

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 04, 2013 12:21 pm

La meva setmana Santa de moto.
Be,com sabeu vaig estar a la Cerdanya aquesta setmana Santa,vaig pujar amb la moto......

Imatge

alhesores aprofitant que pels matins la familia anava a esquiar I jo no en tenia ganas vais sortir a voltar una miqueta,el que en un principi era una volteta es va convertir en una excursio !!!
divendres vaig enfilar col de Puymorens amunt

Imatge

Imatge

Imatge

un cop pasat el Puymorens vaig enfilar cap a Andorra,ja que i era....els km's anaven pasant pero com si res,aqui parada al port d'Envalira

Imatge

I ja que era aqui cap avall que fa baixada,fins arrivar a Canillo.

Imatge

Imatge

Alhesores quan marxava vaig veure l'indicador per pasaar el coll d'ordino i arrivar fins alla

Imatge

es una pujada molt maca,amb revolts ben marcats I vistes espectaculars

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I al arrivar a dalt,resulta que la carretera estava tallada per la quantitat de neu acumulada,ruc de no fixar-mi al començar el port que be que ho posava,pero be,m'hagues perdut un bon paisatge....

Imatge

Imatge

vaig baixar per la Seu d'Urgell ,encara que abans vaig para al Motocard a comprar una red.....I d'aqui cap al camping que ja m'esperaven per dinar....abans d' arrivar unas vistes del Cadi

Imatge

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 04, 2013 5:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Kpeps
Presentats

Re: Passeigos De La Setmana Santa

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 04, 2013 12:22 pm

Dons dissabte...''mas de lo mismo''......primer arrancar

Imatge

Imatge

pero diferent,perque enlloc d'anar cap a la dreta vaig marxar cap a l'esquerra (extrany en mi) pero a vegades toca.......

Imatge

Imatge

De Queixans vaig enfilar cap a la Collada de Tosses I com mes o menys ja havia apres a anar en moto las curves ja no m'atemorien com el dia anterior.

Imatge

Imatge

tipicas fotos de la Collada un cop I arrives...

Imatge

Imatge

I d'aqui cap avall a Ribes de Fresser,em vaig creuar alguna moto pero ben poques,extrany per ser Setmana Santa.....

Imatge

Imatge

al arrivar a Ribes de Fresser tenia l'intencio d'anar cap a Ripoll,pero enrecordant-me de la sortida per la pista cimentada que ens va portar en Guixmo I aquest cop anant amb una trail,vaig decidir enfilar cap a Bruguera
Imatge

Imatge

Imatge

las vistes que tenia son del mes espectacular,per lo menys per mi I vaig posar la suspensio en modo enduro per anar mes fi,com suposso que no esta feta la mel per la boca del ase no vaig notar gaire diferencia amb abans que la portava en normal,al arrivar a Bruguera I havia una casa rural on ensenyaven els xaietsa a uns nens,com no podia ser d'altre manera mi vaig posar fins al corral,al veurem aquella gent,jo tot sol a,b el traje Rallye I la go pro a sobre el cap devian pensar que era un majareta I em miravan pero no em deien res,jo amb un BON DIA ben alt els vaig demostrar educacio I van seguir a la seva al veure que no era cap ''marciano'',jejejjeje

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

en sortir d'alla vaig seguir cami amunt fins que vaig trobar el lloc on en aquella sortida vem fer la foto de grup I ereu (melancolic que es un) o potser si que I ereu.....

Imatge

Imatge

Imatge

I tornem cap avall,fins el trencall que pots anar cap a Sant Joan o cap a Camprodon,per inconsciencia kilometrica...cap a Camprodon.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Vaig tenir que parar varis cops per apartar vaquetes

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al arrivar alla vaig enfilar cap a coll d'Ares,quina pujada,vaig quedar ben content al arrivar a dalt,foto de rigor,aixi algun dia tindre mes fotos de ports que l'Stelvio 00,jajjajaja

Imatge

I enlloc de tirar enrera com hagues fet algu cabal,jo,endavant com els rucs......amb moto nova.
I aixi anar pasant ports,encara que el tros Frances fins Prats de Mollor el asfalt era ben fastigos I gravillonat,o sigui que amb prudencia I anar fent,en un dels ports van apareixer dos xicots I vem xerrar una estona,un d'ells al dir.li que tenia que anar a dinar al costat de Puigcerda rondant 2/4 de tres em va mirar amb cara de …...''este chico debe ser tonto'' ,vem fer un troç junts fins que es van desviar.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al arrivar a Amelie,vaig agafar la fins a Bouleternere,el que jo pensava que serien 15 o 20 km's com a molt es van convertir en 70 km's de ports de montanya,que sense ser exigents no et deixaven descansar I amb indicadors que anaven dels 70 – 69 -68 -67....anar restant enrera...vamus com una espasa de damocles que no arriva mai a la fi.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Mes ports I mes km's,molt macos tots ells I amb llocs amb molt d'encant que ja no vaig fotografiar,perque el temps m'anava en contra I pensava que tard o d'hora I tornaria sense pressa de cap mena,un cop arrivats a Bouelternere,agafo la diguem general fins a Puigcerda,pasant per Vilafranche de Conflent que ja I havia estat feia poc,pero anant avui per feina I amb una gana de llop,ja no vaig fer mes fotos ni res.
Be,ja no us dono mes la tabarra I fins aviat.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 06, 2013 11:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dj. abr. 04, 2013 1:14 pm

Fotos i moto molt guapas :jajacat
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. abr. 04, 2013 1:20 pm

Què collons hi has cardat al mig d'aquella foto? Un ocellot inexistent? :sonat :holacat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 04, 2013 3:54 pm

[quote user="Fjodor" post="232868"]Què collons hi has cardat al mig d'aquella foto? Un ocellot inexistent? :sonat :holacat[/quote]

la veritat es que i era,pero el vaig ampliar i colocar alla perque fes mes impressio :b9 :b9 :b9 :birracat :birracat
Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 04, 2013 7:42 pm

Vinga espabila a penjar les fotos del dissabte......

Moltes gracies per compartir-ho

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 04, 2013 7:51 pm

[quote user="Eva" post="232890"]Vinga espabila a penjar les fotos del dissabte......

Moltes gracies per compartir-ho[/quote]

un moment ........ un moment que en vaig fer tantas mentre em perseguia l'ocellot que no se quines fotos posar :b9 :b9 :b9
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 04, 2013 7:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dj. abr. 04, 2013 8:38 pm

.
Bones!!

Una bona ruta...veient els ports que vares fer ja et podies emportar els skis a la moto i aprofitar per fer unes baixadetes a mitja ruta :jajacat

El proper dia que ens veiem hem de tenir una conversa privada tu i jo :okcat

PD: porta pops ;)

Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Ricard_biker » dj. abr. 04, 2013 8:52 pm

Ja veig que tú tampoc estàs parat.... :nonocat :nonocat

M'alegro de que disfrutesis d'una bona volteta a lloms d'aquesta nova preciositat... :okcat

Gràcies per compartir-ho amb la resta... :jajacat

Salutacions, :birracat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 04, 2013 10:02 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="232895"]Bones!!
Una bona ruta...veient els ports que vares fer ja et podies emportar els skis a la moto i aprofitar per fer unes baixadetes a mitja ruta :jajacat
El proper dia que ens veiem hem de tenir una conversa privada tu i jo :okcat
PD: porta pops ;)[/quote]

no m'els deixare pas els pops :nonocat lo de parar a mitja ruta.....ja ho vaig pensar ja :sonat pero al final res,perque amb botas d'esquiar per canviar de marxas fatal,fatal :b9 :b9
p.d. parare be les orelles

[quote user="Ricard_biker" post="232897"]Ja veig que tú tampoc estàs parat.... :nonocat :nonocat
M'alegro de que disfrutesis d'una bona volteta a lloms d'aquesta nova preciositat... :okcat
Gràcies per compartir-ho amb la resta... :jajacat
Salutacions, :birracat[/quote]

home....ja saps.......tot te el seu oposat i en aquest cas la sorra....la neu :birracat :birracat tu ja explicaras que vaja aventura nanu !!!!
Imatge

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dj. abr. 04, 2013 10:04 pm

La Cerdanya sempre te un encant especial, i mes ara a l'hivern nevat pero practicable. I amb la nova GS, mes encara.

Bones vistes. Feia anys, desde petit, que no veia al Puymorens tobes de neu als revolts. Recordo quan anavem a esquiar que per entrar al bar del cim hi havia un tunel de neu molts dies a l'hivern. Torna el fred?

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. abr. 06, 2013 11:14 am

ara si que ja esta dissabte i tot :birracat :birracat
Imatge

Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Entrada Autor: Jon_Garfio » ds. abr. 06, 2013 4:21 pm

Bonitas fotos, Josep. Que zonas mas macas hay en el Pirineo, al lado de casa.

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dg. abr. 07, 2013 9:11 am

Vas estar ben entretingut. Unes fotos molt guapes i refrescants. Gràcies per compartir-ho. :birracat

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”