Marroc 2013
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dt. feb. 19, 2013 9:56 pm
Re: Marroc 2013
Si senyor, Panotxa, una crònica ... que te peeeees !
Merci per tot !
Salut !
Merci per tot !
Salut !
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
realment unes explicacions de llibre :birracat :birracat moltes gracies per compartir-ho que ha estat una passada :okcat :okcat
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Panotxa, ets un crack!
Què bé que ho heu (hem) passat, eh, "bandidus" :jajacat
Què bé que ho heu (hem) passat, eh, "bandidus" :jajacat
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Moltes gràcies Panotxa per aquesta co**onuda crònica, es que ets LA REPANOTXA fen cròniques. :bow :bow :bow
M'has fet passar unes estones estupendes :jajacat i d'altres m'has tingut mosegant-me les ungles esperan la pròxima entrega. :picant
Enhorabona a tots per aquest viatge ple d'aventures i n'esperem molts més. :birracat
:ksss :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss
M'has fet passar unes estones estupendes :jajacat i d'altres m'has tingut mosegant-me les ungles esperan la pròxima entrega. :picant
Enhorabona a tots per aquest viatge ple d'aventures i n'esperem molts més. :birracat
:ksss :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 04, 2013 5:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, gracies a tots pels vostres comentaris!
M'alegra llegir que us ho heu passat be llegint-la, jo m´ho he passat de conya recordant situacions i anècdotes que a poc a poc amb el temps s'esvairan.
El Patex de la moto del Perarnau encara funcina i no li perd oli, deu ser la única GS que no en perd. :)
Els col.lectors xafats, no hi noto manca de potencia en la moto, de tota manera cal veure amb el temps aviam que passa.
Les maletes de la moto, ja les tinc adreçades, un parell d'enganxines i tot com nou, per cert hi ha una ratllada que no penso arreglar...es d'una puntada de peu. :)
Siono, mira que t´ho varem dir vegades, vine al Marroc que amb en Sacot tenim el divertiment assegurat, hi ha dies que anava gairebé plorant de riure sobre la moto, em sembla que l'únic moment que no l´he portat enganxat al darrere va ser el dia de la sortida de carretera, si l´hagues tingut enganxat haguessim sortit els dos, n'estic segur. :)
Salut! ;)
M'alegra llegir que us ho heu passat be llegint-la, jo m´ho he passat de conya recordant situacions i anècdotes que a poc a poc amb el temps s'esvairan.
El Patex de la moto del Perarnau encara funcina i no li perd oli, deu ser la única GS que no en perd. :)
Els col.lectors xafats, no hi noto manca de potencia en la moto, de tota manera cal veure amb el temps aviam que passa.
Les maletes de la moto, ja les tinc adreçades, un parell d'enganxines i tot com nou, per cert hi ha una ratllada que no penso arreglar...es d'una puntada de peu. :)
Siono, mira que t´ho varem dir vegades, vine al Marroc que amb en Sacot tenim el divertiment assegurat, hi ha dies que anava gairebé plorant de riure sobre la moto, em sembla que l'únic moment que no l´he portat enganxat al darrere va ser el dia de la sortida de carretera, si l´hagues tingut enganxat haguessim sortit els dos, n'estic segur. :)
Salut! ;)
- Bernat
- Presentats
- Entrades: 221
- Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
- Ubicació: Prats i Sansor
Carai nois! Tot una aventura on no us a faltat de res! Sobretot d' haber gaudit d'un fantàstic viatge on l'enveja sana m'ha fet gaudir de balent.
Gràcies! :okcat
Gràcies! :okcat
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Bones nois, coneixent-vos a tots aquest viatge està a la vostra alçada :okcat
Una bona aventura i una experiència inoblidable …Ja es veu que us ho heu passat de conya malgrat les incidències. Felicitats!!! :birracat
En les vostres aventures quasi bé és més important el patex que la benzina :jajacat
I bé, que dir del Sacot? Com sempre en la seva línia.... la propera vegada li poseu un "Spot" enganxat al clatell :b9 :b9 :b9
Gràcies Panotxa!! :viscat
Bones nois, coneixent-vos a tots aquest viatge està a la vostra alçada :okcat
Una bona aventura i una experiència inoblidable …Ja es veu que us ho heu passat de conya malgrat les incidències. Felicitats!!! :birracat
En les vostres aventures quasi bé és més important el patex que la benzina :jajacat
I bé, que dir del Sacot? Com sempre en la seva línia.... la propera vegada li poseu un "Spot" enganxat al clatell :b9 :b9 :b9
Gràcies Panotxa!! :viscat
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Una crònica realment que enganxa, per fascicles....explican-te incidències i deixan-te amb el dubte de que us pasaria el dia següent i quina seria la solucio "MacGiver" a aplicar; i si a mes en "tele-transporta" a aquelles terres..."no hase falta decir nada mas...".
Les primeres fotos del principi del post son tota una declaració del que vindria. Magnifiques
Em començo a pensar a "gastar" la sortida anual de juliol a fer-la per març i anar-hi....ja no puc treurem-ho del cap...
Les primeres fotos del principi del post son tota una declaració del que vindria. Magnifiques
Em començo a pensar a "gastar" la sortida anual de juliol a fer-la per març i anar-hi....ja no puc treurem-ho del cap...
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Genial el viatge i genial la crònica.
Nosaltres ens vam saludar amb el grup del Ramon el dia 25.
Nosaltres ens vam saludar amb el grup del Ramon el dia 25.
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Felicitats pel viatge i la cronica molt bona :okcat :okcat
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, una bona crònica es mereix una bona portada. :D :D :D

- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
UPS! per fi l'he poguda llegir tota amb tranquil·litat, això si que és una aventura pel desert :okcat
Que sapiguem que em feu molta enveja. Aquests tipus de viatges tenen moments de tot, però el record que ara us queda és impagable, m'hauré de canviar de :burrucat per provar-ho :callo :sonat :nonocat Mai es pot dir mai :viscat
Moltes gràcies Panotxa per aquesta crònica i felicitats a tots els integrans, m'ho he passat de conya llegint-la i imaginat les diferents situacions i com les heu viscudes cada un de vosaltres :jajacat
Segur que en seguirem :gathering
Que sapiguem que em feu molta enveja. Aquests tipus de viatges tenen moments de tot, però el record que ara us queda és impagable, m'hauré de canviar de :burrucat per provar-ho :callo :sonat :nonocat Mai es pot dir mai :viscat
Moltes gràcies Panotxa per aquesta crònica i felicitats a tots els integrans, m'ho he passat de conya llegint-la i imaginat les diferents situacions i com les heu viscudes cada un de vosaltres :jajacat
Segur que en seguirem :gathering
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Gràcies per fer-nos disfrutar amb aquesta crónica. Felicitats a tota la colla!!!
Per cert, el tema d'aparcament a la sorra, puc entendre que un parell de pilots els i queda una mica alta la moto, i els i va de conya per poder pujar i baixar (millor que no digui noms) però en Ricard?????
Ja,ja,ja, aixó si que son aventures :jajacat :jajacat :jajacat
Per cert, el tema d'aparcament a la sorra, puc entendre que un parell de pilots els i queda una mica alta la moto, i els i va de conya per poder pujar i baixar (millor que no digui noms) però en Ricard?????
Ja,ja,ja, aixó si que son aventures :jajacat :jajacat :jajacat
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Moltes gracies per la crònica , he disfrutat i he rigut molt.
També he tingut molta enveja :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya
També he tingut molta enveja :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya

- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Ostres, avui he pogut llegir amb calma tota la cronica. Me'n havia fet cinc centims l'Itaca, però es que ha estat la pera!!!!!!!!
He rigut molt llegint la cronica (quin cum laude Panotxa!!!) , m'he imaginat les situacions i he tornat a riure com un mal parit!!!!
Moltes Gràcies per compartir-ho!!
He rigut molt llegint la cronica (quin cum laude Panotxa!!!) , m'he imaginat les situacions i he tornat a riure com un mal parit!!!!
Moltes Gràcies per compartir-ho!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="MikelRT" post="232969"]
Ja,ja,ja, aixó si que son aventures :jajacat :jajacat :jajacat[/quote]
Miquel...!!! A partir del tercer dia..., t'asseguro que ja no sabia com pujar o baixar de la moto, ni per on fer-ho... :nonocat Aquests amb els que m'he juntat estàn molt ... :sonat :sonat :sonat
Això sí però, són un personal de P... M.... :okcat :okcat :okcat I m'ho he passat de conya amb ells.... :jajacat :jajacat :jajacat
Ja,ja,ja, aixó si que son aventures :jajacat :jajacat :jajacat[/quote]
Miquel...!!! A partir del tercer dia..., t'asseguro que ja no sabia com pujar o baixar de la moto, ni per on fer-ho... :nonocat Aquests amb els que m'he juntat estàn molt ... :sonat :sonat :sonat
Això sí però, són un personal de P... M.... :okcat :okcat :okcat I m'ho he passat de conya amb ells.... :jajacat :jajacat :jajacat
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Panotxa , la crònica t'ha quedat de luxe :bow ... un record fantàstic d'aquest viatge tant intens que no oblidaré durant molt de temps !!! :okcat
Ricard ... recordes el que ens passava pel cap en aquells moments ? :SOS ... Crec que aquesta imatge val per 1000 paraules !!! ... :callo
però vam fer pinya i ens vam ensortir ... això és el que compta i el que recordarem sempre ... :okcat
MikelRT .... :ass ... :b9 :b9 :b9 ... l'any vinent ens has de fer d'assitència ... així no anirem tant carregats !!! :holacat
Salut !!! :Catala
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 06, 2013 5:59 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
Gas a la burra!!!
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Moltes gràcies per la crònica, he disfrutat molt llegint-la :okcat .
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Martulina
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: ds. feb. 02, 2013 8:03 pm
Genials aquetes pelis, encara no havia tingut temps de mirar-les.
Panotxa, no sé això del tarannà de cadascú però si que me ne fet una idea, d'alguns més que d'altres :)
Coi, com es veu el que heu disfrutat :jajacat :jajacat :jajacat
[quote user="Panotxa" post="232866"]
Deixo aquests vídeos personalitzats, on es pot veure una mica el tarannà de cada un.
Salut! ;)
Panotxa, no sé això del tarannà de cadascú però si que me ne fet una idea, d'alguns més que d'altres :)
Coi, com es veu el que heu disfrutat :jajacat :jajacat :jajacat
[quote user="Panotxa" post="232866"]
Deixo aquests vídeos personalitzats, on es pot veure una mica el tarannà de cada un.
Salut! ;)
Sacot
[video width=800 height=800]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=63115288[/video]
VÍDEO VIMEO
[video width=800 height=800]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=63115288[/video]
VÍDEO VIMEO
Perarnau
[video width=800 height=800]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=63184181[/video]
VÍDEO VIMEO
[video width=800 height=800]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=63184181[/video]
VÍDEO VIMEO
Jesús
[video width=800 height=800]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=63203463[/video]
VÍDEO VIMEO
[video width=800 height=800]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=63203463[/video]
VÍDEO VIMEO
Ricard
[video width=800 height=800]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=63302700[/video]
VÍDEO VIMEO
[video width=800 height=800]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=63302700[/video]
VÍDEO VIMEO
Panotxa i Itaca
[video width=800 height=800]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=63304989[/video]
VÍDEO VIMEO
[/quote][video width=800 height=800]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=63304989[/video]
VÍDEO VIMEO
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Bé, després de molts dies desconectat, per fí m'he pogut llegir la crònica amb la atenció requerida.
ESPECTACULAR!!!
Realment es un viatge i una crònica per no oblidar.
Salut
:birracat
ESPECTACULAR!!!
Realment es un viatge i una crònica per no oblidar.
Salut
:birracat