Amb l'ajuda d'un company de mototurisme, estic començant a dissenyar una travessa trail pel Vallès, per mototurisme. Ahir va ploure, pel que tot feia bona pinta. La quantitat de fang correcte, per tant tracció i derrapades a parts iguals, i quan ja encarava el segon tram dels 5 que hi han, en una pista:

, la pista es veu PERFECTE, però la moto se me'n va a esquerra i dreta, descontrolada, començo a pensar que he punxat; però veig que a davant també em passa el mateix.
Paro, veig que no hi ha punxada, i en comptes de rodes, em trobo això:

Darrera porto uns Metzeller karoo (sense "T", els més off), i davant uns Pirelli MT 21, de tacs-tacs, pràcticament MX.
Què feu en aquests casos, a part d'un fart de plorar i fer mitga volta, ja que no té sentit continuar a 10Km/h fent 20Km de pistes amb aquesta terra tant argilosa...només en el moment que he parat per fer les fotos, les soles de les botes se m'han quedat amb 3cm!!! de fang.
Ah !! I a més, després, per treure el fang en una benzinera, m'he gastat 4€ amb pistola a pressió, i tot i amb això, encara hi quedava fang... :martell