PORRA MOTO GGPP 2013

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: PORRA MOTO GGPP 2013

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 07, 2013 9:54 pm

Ara que ja s'ha acabat......cullins com he disfrutat!!! :okcat

Curiosa la remuntada del Rossi, oi? I els d'Honda, molt bombo amb el samless.....total, perquè?

Aquest any serà l'any de Yamaha. Si o si. I potser en Marc quan agafi el tacte en curses millorarà, que avui m'ha decebut. No ha estat capaç de plantar cara al Valentino??? :callo
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. abr. 07, 2013 9:58 pm

Rossi come back!!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 07, 2013 10:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dg. abr. 07, 2013 10:14 pm

Una carrera molt emocionant !!!

M´ha encantat els minuts finals Marc-Rossi

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » dg. abr. 07, 2013 10:20 pm

em sembla que al Pedrosa se'l ha acabat el credit sense límit que tenía a Ca'n HRC !!!!!!!!

peasso cursa del rockie => TERRAFERMA POWER !!!!!!!!!!!! :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » dg. abr. 07, 2013 10:33 pm

[quote user="Randy-650" post="233114"]Ara que ja s'ha acabat......cullins com he disfrutat!!! :okcat

Curiosa la remuntada del Rossi, oi? I els d'Honda, molt bombo amb el samless.....total, perquè?

Aquest any serà l'any de Yamaha. Si o si. I potser en Marc quan agafi el tacte en curses millorarà, que avui m'ha decebut. No ha estat capaç de plantar cara al Valentino??? :callo[/quote]

De veritat t'ha decebut? Primera carrera a GP, deixa al Pedrosa plantat i prova de tornar-li la passada al mestre Rossi! Collons per ser :nou no està gens malament.

Si jo fos el Pedrosa començaria a mirar el que cobraré per pre-jubilar-me.

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dg. abr. 07, 2013 10:36 pm

[quote user="Randy-650" post="233114"]Ara que ja s'ha acabat......cullins com he disfrutat!!! :okcat

Aquest any serà l'any de Yamaha. Si o si. I potser en Marc quan agafi el tacte en curses millorarà, que avui m'ha decebut. No ha estat capaç de plantar cara al Valentino??? :callo[/quote]

Que t'ha decebut el Marc?!! Ostia, em sorpren molt aquest comentari...

Si algú ha decebut, en tot cas serà el Dani, no?

Si la primera cursa de Moto GP, sortint 7é, acabant 3er, passant per sobre a un subcampió del món (Pedrosa) i barallant-se amb un 7 vegades campió del món....si això li dius decebre.... apaga i vamonos.... :callo

Jordi Pons
Presentats

Entrada Autor: Jordi Pons » dg. abr. 07, 2013 10:48 pm

@Randy-650: no sé quina cursa hauràs vist tu, però jo n'he vist una amb un tipo que l'hi han donat crèdit il·limitat durant 7 anys i que avui un mocós de 20 anys recient fets, se'l ha calçat "d'un plumasso".
Per cert, el podi del Marc es de record, un de més, es el més jove a fer podi a la categoria reina de les motos
:burrucat
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 07, 2013 11:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dg. abr. 07, 2013 11:43 pm

Fins quan hi ha temps per apuntar-se??

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 07, 2013 11:59 pm

Aviam si m'explico....a l'última volta, lluita Rossi-Marc. Correcte?
En Marc l'ha volgut plantar cara al Rossi, i no ha tingut res a fer. No era tan bó en Marc en el cara a cara amb altres pilots? A moto2 si i a motoGP no?

Que si, que si, que a MotoGP han de barallar amb més potència, pes i inèrcies que a Moto2, ho entenc. Però un professional com ara en Marc, que li donen la "millor" moto i no és capaç de plantar-li cara a un veterà com en Rossi?

Si observeu més amunt vaig dir que algo no em quadra del Marc, i és que li falta la ràbia que tenia a Moto2. I no em dieu que és la primera cursa, que ja la treurà, perquè a moto2 també feia curses, i en teoria ja està acostumat al cara a cara final, no?

Au, ja em podeu atacar altre cop. :666
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. abr. 08, 2013 12:07 am

Doncs a mi, en general, m'ha agradat força.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 08, 2013 9:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » dl. abr. 08, 2013 7:35 am

[quote user="Prony" post="233128"]I ningú vol atacar al comentarista de Tele cinco??
He arribat a escoltar "Desde el circuito de Quatar, en Loasil" i anomenar "nuestro Niño" a en Marc. Per altra banda aquest paio te una entonació tipus "castrati" que no s'aguanta per enlloc i fins i tot el Nieto l'ha fet callar subtilment en una ocasió.

Es PA-TE-TIC!!!!

Com diu el Mohamed-Jordi a La Competència de RAC 1, "Se'ns pixen a sobre"[/quote]

Si no vols espatllar-te les neurones, pitja el mute!

Per cert passa per l'apartat de presentacions i apuntat ja! ;-)

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 08, 2013 8:54 am

en una estona penjare las classificacions,pero donare el meu punt de vista:
Lorenzo.....ha demostrat esta a un nivell superior,potser no es el meu favorit ni per el que faria 1000 km's de moto per anar-lo a veure,pero es el CAMPIO DEL MON amb majuscules i avui ho ha demostrat,pilot i moto a un altre nivell.
Pedrosa.....noi.....per tu si que hauria fet 1000 km's....pero ja has intentat fer el que tenies que fer i guanyaras alguna cursa pero res mes :nonocat :nonocat
Rossi......si no hagues estat per l'euforia de veures amb una bona moto i amb possibilitat de guanyar la primera cursa,no s'hauria colat al començament,crec que s'hauria barallat amb en Lorenzo....no ho se.
Marquez.....un fora de serie.....es fara amb la moto que encara li queda tros per aguantar un ma a ma amb algu que li planti cara de debo......el primer lloc al equip HRC ja te nou propietari !!! pero mentre hi hagin Rossi i en Lorenzo a pista,potser guanyara alguna cursa,pero no sera Campio del mon,Moto GGPP es un altre nivell.
els demes..... comparças de primeres voltes i prou................jo ho veig aixi.
Imatge

Jordi Pons
Presentats

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. abr. 08, 2013 9:52 am

[quote user="Randy-650" post="233127"]Aviam si m'explico....a l'última volta, lluita Rossi-Marc. Correcte?
En Marc l'ha volgut plantar cara al Rossi, i no ha tingut res a fer. No era tan bó en Marc en el cara a cara amb altres pilots? A moto2 si i a motoGP no?

Que si, que si, que a MotoGP han de barallar amb més potència, pes i inèrcies que a Moto2, ho entenc. Però un professional com ara en Marc, que li donen la "millor" moto i no és capaç de plantar-li cara a un veterà com en Rossi?

Si observeu més amunt vaig dir que algo no em quadra del Marc, i és que li falta la ràbia que tenia a Moto2. I no em dieu que és la primera cursa, que ja la treurà, perquè a moto2 també feia curses, i en teoria ja està acostumat al cara a cara final, no?

Au, ja em podeu atacar altre cop. :666[/quote]
els que venim de pagès ho tenim clar, les pomes bones han de madurar........
veurem d'aquí a 2-3 curses i en tornem a parlar :holacat
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 08, 2013 9:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Jordi Pons
Presentats

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. abr. 08, 2013 10:01 am

[quote user="Prony" post="233128"]I ningú vol atacar al comentarista de Tele cinco??
He arribat a escoltar "Desde el circuito de Quatar, en Loasil" i anomenar "nuestro Niño" a en Marc. Per altra banda aquest paio te una entonació tipus "castrati" que no s'aguanta per enlloc i fins i tot el Nieto l'ha fet callar subtilment en una ocasió.

Es PA-TE-TIC!!!!

Com diu el Mohamed-Jordi a La Competència de RAC 1, "Se'ns pixen a sobre"[/quote]

el nou... Nico, que el facturin cap a casa
el Nieto.... en la seva línia, se'l hi ha passat l'arròs
el Mela............. no el soporto, encara que de motos en sap molt, però son les seves formes que no em van ni mica
la Meli........, per fi han posat una noia que en sap un ou i mig de motos, no sols es una cara mona
el Noyes........, molt bó, com sempre
:viscat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 08, 2013 10:02 am

[quote user="Jordi Pons" post="233134"]els que venim de pagès ho tenim clar, les pomes bones han de madurar........
veurem d'aquí a 2-3 curses i en tornem a parlar :holacat[/quote]

i els que no venim de pagès,sabem que perque surti una nova pomera,quan plantas la llavor d'aquesta,la llavor s'ha de ''podrir'' dintre la terra (ROSSI-DUCATI) perque surti una nova vida.....el temps ho dira i espero equivocar-me,pero es un altre nivell de pilot.
Imatge

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dl. abr. 08, 2013 11:56 am

Losail es un circuit en el que sempre guanyara la conduccciò fina i no la conducciò extrema(com jo l'hi dic).¿Perque?,per sorra,i no te mes explicaciò.El Dani i els seus problemas(es curios que sempre son els neumatics o la moto,mai,mai es culpa seva),esperem que cambi per el seu bè,ja HRC,ja mira cap altres bandes(la competivitat es molt alta).Rossi del meu cor (una alegria) espero que duradora.Marc............Un tornado"Stoner",els "tornados"no els hi va la SORRA.
Lorenzo es la finura en la seva expresiò mes alta(no se si sera suficient).
Circuit de finura o pluja Yamaha i els seus pilots podran fer la seva "dança".
Austin.............Un altre historia.......(continuarà)
.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. abr. 08, 2013 1:56 pm

:holacat

....

Respirem...

Molt bé. Randy, ets un provocador. :sado
1. En Marc ha sorprès tothom. No només amb la pretemporada que ha fet, sinó també amb els entrenos de Qatar, i amb la cursa. Ja saps que els entrenos són una cosa i les curses unaltra. Si mires en Marc, ho ha fet de collons. Està aprenent a utilitzar el cap. És un fora de sèrie, segur. Ha estat capaç d'aguantar el ritme d'en Dani, superar-lo, i un cop assegurada la posició, resistir l'embit i lluitar amb en Vale, el millor pilot cos-a-cos de tota la història. Tenint en compte que és la seva primera cursa, és INCREÍBLE. El factor perseverança, el factor resistència els té, i ha de madurar!!! Ens donarà, segur, moltes alegries.

2. Lorenzo no és invencible. Ni molt menys. Ahir va fer la millor sortida, té el millor ritme de cursa (Qatar info, de moment). Però és intel.ligent i sap que això no és ni sempre ni a tot arreu. La seva millor arma és marxar pitant de les maranyes, i també sap que té la moto per a poder fer-ho. Ahir li va sortir bé. Sap que quan no té la pole o la sortida no és bona tindrà dificultats. Ara per ara, el millor binomi pilot-moto. Personalment crec que va tenir sort de les errades primerenques d'en Rossi, sinó crec que s'haguéssin disputat la victòria. I en un tu-a-tu, sobre el terreny en 46 és superior.

3. Valentino. Què dir? Capaç d'eclipsar un triomf incontestable com el d'en Lorenzo. The Doctor ha tornat, i per la porta gran. Ahir el vaig veure divertir-se!, cosa que amb la Ducati no va aconseguir mai. El vaig veure còmode, jugar amb la moto, posar-la on ELL volia, no al revés. va ser capaç de cometre dues errades de fogositat, de corregir-les, de superar adversaris i posar-se en cap de cursa virtual (en Lorenzo estava un camp més endavant), doncs les seves errades van permetre que la distància amb Jorge fos irrecuperable. No només això, sinó que quan era segon, un Marc Márquez (rookie) li va contestar l'atac, amb un cop d'autoritat va posar les coses com han de ser, al menys de moment. Crec que el veurem guanyar. M'hagués agradat veure'l atrapant en Lorenzo i lluitar amb ell. SI HAGUÉS TINGUT TEMPS L'HAGUÉS ATRAPAT. O.. algú ho dubta? Doncs si algú ho dubta que es dediqui al Pàdel, perquè no en té ni idea. M'alegro MOLT per ell, i pels que el van assassinar sense saber de què parlaven. Una cursa d'un mundial de motociclisme no és cosa fàcil. Hi ha molts factors que determinen un rendiment, una progressió, un nivell...

4. Dani. Per mi, res de nou. Un dels millors, però en lluita enmig d'un grup baixa qualificatius. No sé si és així, o potser fa temps que hauria d'haver canviat alguna cosa... Mr. Puig? Honda? això sí que no ho sé. El que sí que puc dir es que no és tan dolent com la gent està dient avui. I el veurem guanyar, també segur. Al temps... el que passa és que aquest any li han sortit dos grans més, o potser tres, apart del sabañón que tenia i que es diu Lorenzo, que són Vale, Marc i Cal. I ja veurem al final de temporada com estaran les coses, vist el què apunta el 93.

5. Crutchlow. Que bé! com m'agrada veure una Tech3 lluitant amb una HRC!! Fins que l'huracà 46 no el va borrar del mapa va aguantar el ritme de cap de cursa, i sobretot de les HRC Repsolíssimes... Crec que té un ritme molt bo. L'anirem observant cursa a cursa. Els britànics estan d'enhorabona. El futur Barry Sheene? Veurem...

6. Moto2. Bé en Pol, agressiu com sempre, pacient i perseverant... un dels millors, però... em va sorprendre molt el japonès... quin tio! Tindrem bones lluites, també. De sotto voce... espero que Elías millori. Comentari apart... com poden pensar-se els de TeleMierda5 que Scott Redding HA TALLAT, Ha tirado la toalla... deien. Sense paraules, hiper-professionals. Que no van veure que va sortir d'asfalt?

7. Molt bé Salom, molt bé Mack Cuak, lesionat i resisitint. La lluita de Moto3 és unaltra... marica l'últim i si puc et toco... realment per gaudir de la festa. I més si KTM arrasa (dic jo...) :-)

APART. Sempre he pensat que vendre drets de televisió a un canal com Tele5 ja saps què és. Però com tot el circ que envolta aquest món ara ÉS UNA GRAN EMPRESA i una MÀQUINA DE FER DINERS, no podem esperar res millor. O sia, vull dir, que l'únic que ens queden SÓN LES CURSES. LA COMPETICIÓ PURA I DURA, el demés, tot són trons i esta envoltat d'una vulgaritat i d'un neolliberalisme radical. Gaudim, doncs, de les curses i passem de la palla.
INADMISSIBLES els anuncis durant les curses. Diria jo, SANCIONABLES. Això demostra el que més importa.
Fora de Dennis Noyes, que segueix sent el rei, el demés PALLA PURA I DURA. Res de nou. Merda a la camisa, deia el meu avi. I així seguirà, mentre els diners manin al món occidental. O sia, fins que, al menys, em mori.
Però jo gaudeixo de les motos i la competició, que és el que m'agrada. EL demés, F*** OFF.

:holacat

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dl. abr. 08, 2013 3:36 pm

[quote user="Fjodor" post="233142"]
(...). Comentari apart... com poden pensar-se els de TeleMierda5 que Scott Redding HA TALLAT, Ha tirado la toalla... deien. Sense paraules, hiper-professionals. Que no van veure que va sortir d'asfalt?

(...)[/quote]

Jo em vaig quedar flipant !!! "Ha tirado la toalla porque no puede con el". Però es pot ser més desastre ??

A la repetició fins i tot es veia perfectament que a l'intent d'apurar la frenada com mai, a l'Scot Redding li va rebotar la suspensió davantera (s'aprecien petites vibracions, com el chattering obligant-lo a allargar la traçada i, per això, va donar per acabada la batalla.

Per altra banda, sembla que han volgut treure protagonisme al pesat d'en Mela Chércoles posant-lo a peu de pit-lane i no estar donant la brasa durant tota la retransmissió com l'any passat. Millor per mi per què, ho sento, però no puc amb ell.

Leclerk.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. abr. 08, 2013 3:50 pm

Jo no puc amb cap, excepte King Noyes...
Almenys la noieta d'enguany domina els idiomes... i sap estar un xic més que la figureta Lladró de l'any passat...

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 08, 2013 6:45 pm

ja estan penjades les classificacions...aquest any no em treu del pou ni la ''bruja Lola'' :b9 :b9 :b9
Imatge

Respon

Torna a “General”