Lladre Enxampat Pel GPS
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Lladre Enxampat Pel GPS
Fixeu-vos tots els elements de moto robats que tenía "el senyor Ahmed E.". Moltes maletes amb els seus suports.
(La setmana passada va robar les motos de dos coneguts meus a BCN: dos Scoopy 300. Al loro!
La policia els va dir que les desmunten i cap al Marroc, que roben sobretot scooters perquè allà
en general no saben conduir motos amb marxes).
http://www.naciodigital.cat/noticia/537 ... roben/boti
(La setmana passada va robar les motos de dos coneguts meus a BCN: dos Scoopy 300. Al loro!
La policia els va dir que les desmunten i cap al Marroc, que roben sobretot scooters perquè allà
en general no saben conduir motos amb marxes).
http://www.naciodigital.cat/noticia/537 ... roben/boti
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 14, 2013 4:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Lladre Enxampat Pel GPS
De un hi do... doncs sort del dispositiu gps, si no ja l'hagués vist prou.
Són gaire cars aquests dispositus de rasteig?
Salut!!! :okcat
Són gaire cars aquests dispositus de rasteig?
Salut!!! :okcat
Gas a la burra!!!
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Anava a dir un de menys al carrer... però després he llegit que l'han deixat amb llibertat amb càrrecs... :russian :boig :boig :boig :boig
OOOlè tú!
:foracat
OOOlè tú!
:foracat
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
l´altre dia a l´hora de dinar hi havia un ciutadá català d´origen musulmà ( al menys aquest era el seu aspecte ) , assegut a un Suzuki Burgman del fill de una veina, al veure´m ell que m´el mirava des de casa, va baixar i s´en va anar .....
reposava ????, tantejava si havia alarma ?????..... chi lo sá .... :nonocat
reposava ????, tantejava si havia alarma ?????..... chi lo sá .... :nonocat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 15, 2013 8:15 am, en total s’ha editat 3 vegades.

-
- Presentats
- Entrades: 405
- Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
- Ubicació: Banyoles
La p..a mare que el va pa..r, si hagués d'anar per mi.......
Aquestes coses em fan bullir la sang :666 :666 :acanonar :acanonar
Aquestes coses em fan bullir la sang :666 :666 :acanonar :acanonar
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Llagasta" post="233499"]l´altre dia a l´hora de dinar hi havia un ciutadá català d´origen musulmà ( al menys aquest era el seu aspecte ) , assegut a un Suzuki Burgman del fill de una veina, al veure´m ell que m´el mirava des de casa, va baixar i s´en va anar .....
reposava ????, tantejava si havia alarma ?????..... chi lo sá .... :nonocat[/quote]
Dos carrers mès avall on visc jo hi ha una noia que té una FZ6 i acostuma a deixar-la al carrer: ja sap s com és el meu barri, tranquil i ens coneixem tots. Doncs passava jo per allà amb el cotxe i veig a dos senyors de dubtosa procedència mirant-la. Estic parlant d'un dia feiner a les 4 de la tarda.
Baixo del cotxe, vaig cap els senyors i els hi dic:
-Bona tarda, joves. Què mireu?
Em contesten:- Weyyyyy, estamos miraaaaando la maquina de hierro que saca humo.
-I perquè la mireu? Aquesta moto no està en venda i no es pot tocar, és d'una noia.
Obviament no em van entendre. Total, agafo la cartera i els ensenyo per sobre la tarja de ECI, i els hi dic que no es moguin d'aquí que ara vindran els jefes a demanar-lis papers.
No sé què em van dir que van marxar com un fuet. I no els he tornat a veure més pel barri. Vaig parlar amb la noia i li vaig dir que la tanqui la moto al garatge, no sigui que....
reposava ????, tantejava si havia alarma ?????..... chi lo sá .... :nonocat[/quote]
Dos carrers mès avall on visc jo hi ha una noia que té una FZ6 i acostuma a deixar-la al carrer: ja sap s com és el meu barri, tranquil i ens coneixem tots. Doncs passava jo per allà amb el cotxe i veig a dos senyors de dubtosa procedència mirant-la. Estic parlant d'un dia feiner a les 4 de la tarda.
Baixo del cotxe, vaig cap els senyors i els hi dic:
-Bona tarda, joves. Què mireu?
Em contesten:- Weyyyyy, estamos miraaaaando la maquina de hierro que saca humo.
-I perquè la mireu? Aquesta moto no està en venda i no es pot tocar, és d'una noia.
Obviament no em van entendre. Total, agafo la cartera i els ensenyo per sobre la tarja de ECI, i els hi dic que no es moguin d'aquí que ara vindran els jefes a demanar-lis papers.
No sé què em van dir que van marxar com un fuet. I no els he tornat a veure més pel barri. Vaig parlar amb la noia i li vaig dir que la tanqui la moto al garatge, no sigui que....