Entrar Amb El Casc Posat Dins D'un Establiment

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Bertu
Presentats
Entrades: 97
Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental

Re: Entrar Amb El Casc Posat Dins D'un Establiment

Entrada Autor: Bertu » dv. abr. 12, 2013 2:30 pm

Hola!
A molts dels que dieu que us treieu el casc per educació, us saluden igual que feu vosaltres a l'entrar? Perquè em trobo que no és així, per tant prima la meva comoditat de no treure'm el casc cada vegada. No només a les benzineres i anant en moto i casc, sinó quan vaig de compres a qualsevol establiment sempre saludo amb un bon dia/tarda/nit (segons el cas) i hi ha força gent maleducada pel món.
Apa, siau

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dv. abr. 12, 2013 2:57 pm

Curt i ras: No tornant-hi ...

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. abr. 12, 2013 3:04 pm

[quote user="Steelman" post="233389"]Bones.
[quote user="Randy-650" post="233372"][...]Molta gent estavem fins els pebrots dels panxitos i alibabàs que ho remenaven tot i ho deixaven al terra[...],[/quote]

Randy ,hauries d´editar el teu post.
Quant fas refèrencia a la gent d´altres origens i cultures, ho hauries de fer amb repescte i educació.

M'ha sorprès molt que tú, que sempre t'has queixat de que no vols que es parli de política al fòrum, utilitzis aquestes formes tant xenofòbes i et quedes tant tranquil.

Espero que rectifiquis el teu missatge.

Gràcies.[/quote]

Ja ho he modificat. No em pensava que posés molestar això, de fet quan parlo amb molta gent d'aquí parlem amb aquest "llenguatge". :callo

Demano disculpes. :birracat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dv. abr. 12, 2013 8:27 pm

aqui a lleida es va prohibir accedir als edificis publics amb burca , cascs i bufs per seguretat, i al final la presio musulmana va aconseguir que el tribunal suprem derogues la prohibicio.

o sigui que una musulmana pot accedir a un edifici public sense saber qui es, o si la persona que hi ha sota es la qui diu ser, pero un motorista que reposta paga i se'n va ha de truere's el casc ???? :sonat
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dv. abr. 12, 2013 10:16 pm

[quote user="Llagasta" post="233363"]

Els que portem ulleres i sotocasco a l´hivern... es un problema posar i treure el casc i les ulleres i també pensant amb els demés
els temps que estàs fent-ho, més d´un es posaria nerviós fent cua.

[/quote]

Una mica la consulta va per aquí.

Esta clar que per educació, quan entrem en un lloc, t'has de treure el casc, però com es diu habitualment, la confiança fa fàstic.
On acostumo a no treure'm el casc es als llocs on vaig habitualment. Per tant, a la benzinera on he posat benzina molts anys i al forn de pà on vaig cada dia, sincerament, em fa molta mandra treure'm el casc per estar pocs segons dins de la botiga.

També ho faig quan vaig al caixer automatic, i com es una màquina, suposo que no cal ser tant educat.

He buscat, però no he trobat res. La dubte que tinc es si et poden multar per seguir fent el que faig. Crec que el millor serà preguntar, tal com diu el Randy, a la GU i veure si com a mínim, a Molins de Rei ens poden multar.

Enric-13
Presentats
Entrades: 35
Membre des de: ds. set. 26, 2009 4:14 pm
Ubicació: Vallgorguina

Entrada Autor: Enric-13 » ds. abr. 13, 2013 5:47 am

Bon dia,

Tal i com ja havia posat no hi ha cap normativa ni autonòmica ni estatal que digui res del tema, i no crec que cap ordenança municipal o reguli, més després de la sentencia de l'audiència provincial de Lleida sobre el bruka.

:birracat

Jaumeusart
Presentats
Entrades: 396
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Entrada Autor: Jaumeusart » ds. abr. 13, 2013 1:00 pm

Jo hem pregunto
Si es pot portar el burka, que es una discriminacio per
les dones arabs, perque no s'ha de poguer portar el casc?

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » ds. abr. 13, 2013 6:19 pm

Si és per un moment, jo no me'l trec mai, només em baixo la braga quan la duc posada i em trec les ulleres de sol si les duc i hi penso. Es un dels avantatges d'anar amb un casc obert.
sergibuda

they called me an accident

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. abr. 15, 2013 2:22 am

Cada cop més les benzineres de la zona on visc utilitzen el sistema de pre-pagament (passa primer per caixa i després posa el suc) amb la moto sempre omplo el dipòsit i variant tant els preus com es habitual es gairebé impossible calcular el que hi cabrà. Sempre que arribo a una de les benzineres paro, aparco la moto al costat del sortidor, em trec el casc i miro cap a dins la garita i casi sempre obren el surtidor per poder emplenar la moto... SI després d'aquest ritual l'empleat de la benzinera insisteix en que passi primer per caixa, torno a posar-me el casc, faig un gest amb la mà i marxo.

Els últims dies que vaig estar per Itàlia ja vaig veure moltes benzineres que tenen 2 tipus de surtidors, els de prepagament amb tarja i els "servits" per personal. Els de pre-pagament tenen un descompte anunciat de 6 o 7 cèntims. Lògic no?
Aquí al pais del "fes-hotúmateixquenosaltresguanyemmés" cada cop hem de fer més coses per posar benzina... acabarem :callo :callo :callo

Tornant al tema...
Algun cop que he anat amb altres companys que no s'han tret el casc, no els han obert el sortidor i han hagut de passar per caixa a deixar el DNI o la Visa.

Salut

SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Entrada Autor: SetCincTres » dt. abr. 16, 2013 6:01 pm

[quote user="Sergibuda" post="233426"]Si és per un moment, jo no me'l trec mai, només em baixo la braga quan la duc posada ........................................................[/quote]

Si fas aixo, es clar que no et diguin res, estan pendents d'altres cosses :b9 :b9 :b9 :b9
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT

JAUME I Mª ANGELS

Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Entrada Autor: Mamut » dj. abr. 18, 2013 2:35 am

[quote user="Enric-13" post="233345"]...en principi no hi ha cap normativa ni autonòmica ni estatal que obligui a treure's el casc.
[/quote]Gràcies per la precisió.

[quote user="Enric-13" post="233345"]D'altra banda si fas pagament amb tarja i et demanen el DNI amb el casc no poden fer la comprovació de la foto.[/quote]Tinc entés que només la policia et pot demanar el D.N.I. i que en els comerços, els dependents o les caixeres no tenen aquesta potestat.
El que sí han de fer es comprovar que la signatura de la targeta de crèdit i el document que signes, siguin iguals.
M'ho pots aclarir?

[quote user="Randy-650" post="233372"]... Molta gent estavem fins els pebrots dels de Sudamèrica i dels de l'Africa que ho remenaven tot i ho deixaven al terra, i mitjançant instàncies a la GU es va aconseguir que es fés una llei per tal de impedir aquesta pràctica tan comú als païssos tercemundistes.[/quote]Actualment la majoria dels qui remenen contenidors son nadius.
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 18, 2013 2:36 am, en total s’ha editat 2 vegades.
.
Estem en guerra

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dg. abr. 28, 2013 2:42 pm

Doncs jo normalment entro a les benzineres amb el modular obert, justament per ue no m'el facin treure. Ah, i el primer que dic es Bon dia, eh?

Un cop vaig aparcar la moto davant de l'entitat bancaria on vaig normalment i que està al costat de la feina i ja em coneixen (no perque tingui molts "cuartus" si no perque hi vaig de tant en tant a fer alguna gestió i anem a fer el cafetó al mateix baretu) i a l'aparcar al costat de la porta no em va donar temps de treure la cartera, el casc, els guants....i vaig entrar amb el casc possat i em va demanar molta amablement que m'el treies... Home a un lloc així suposo que es mes normal, però al forn de pà no m'ho haguès pensat...però trobo llògic que ho demanin a tots llocs, si jo estiguès amb una botiga o de cara al públic no m'agradaría que entressin amb el casc possat...

Respon

Torna a “General”