Esmorzar A Reus
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Esmorzar A Reus
bona tarda a tothom (que educadet que soc) dema al mati sobre las 10.30 h - 11 h cami de Linares ,pasare per Reus i anire a esmorzar al bar on s'acostuma a fer la trobada abans de les sortides,si algu vol pasar per alla estara convidat i si no ja ens veurem :birracat :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 10, 2013 7:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Re: Esmorzar A Reus
[quote user="Eva" post="233278"]Alla estare.[/quote]
caram,... baixaras a Reus per anar a esmorzar nomes? :D
Jo treballo pero no ho descarto pq estant a Tarragona em podria escapar. No prometo res...
caram,... baixaras a Reus per anar a esmorzar nomes? :D
Jo treballo pero no ho descarto pq estant a Tarragona em podria escapar. No prometo res...
- Kpeps
- Presentats
ualllllaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!! :orquestra :orquestra que guai !!!!!!!!! ens veiem dema :ksss
[quote user="Boolean" post="233283"]Jo treballo pero no ho descarto pq estant a Tarragona em podria escapar. No prometo res...[/quote]
a veure si t'animas :birracat :birracat
ualllllaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!! :orquestra :orquestra que guai !!!!!!!!! ens veiem dema :ksss
[quote user="Boolean" post="233283"]Jo treballo pero no ho descarto pq estant a Tarragona em podria escapar. No prometo res...[/quote]
a veure si t'animas :birracat :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 10, 2013 10:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Doncs jo no hi estare...
Em sap greu, però estarè treballant :( (bé ja ho estic ara )
Em sap greu, però estarè treballant :( (bé ja ho estic ara )
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Steelman" post="233298"]Doncs jo no hi estare...
Em sap greu, però estarè treballant :( (bé ja ho estic ara )[/quote]
be,dons surto en breu cap alla,tranquil que hi han mes dies que llonganisses :birracat :birracat :birracat treballa ,treballa,que aixo es bo i mes avui en dia :okcat :okcat
Em sap greu, però estarè treballant :( (bé ja ho estic ara )[/quote]
be,dons surto en breu cap alla,tranquil que hi han mes dies que llonganisses :birracat :birracat :birracat treballa ,treballa,que aixo es bo i mes avui en dia :okcat :okcat
- Kpeps
- Presentats
Eva si ja i ets em tindras que esperar,ho sento molt pero ja et vaig dir que arrivaria cap a 2/4 de 11 i no a 2/4 de 9 ,el que es fa per un entrepa ''gratis''de CHOPED :b9 :b9 :b9 :b9
Eva si ja i ets em tindras que esperar,ho sento molt pero ja et vaig dir que arrivaria cap a 2/4 de 11 i no a 2/4 de 9 ,el que es fa per un entrepa ''gratis''de CHOPED :b9 :b9 :b9 :b9
- Kpeps
- Presentats
l'Eva no va apareixer :nonocat :nonocat ,pero jo i vaig ser :burrucat ja que va ser el punt de trobada per coneixer uns companys d'un altre foro amb classicas i vem anar a fer una ruta,fins a Linares amb desti Sierra de Cazorla,amb gent de tot arreu,ESPECTACULAR !!!!!
ja fare cronica :idea que 2200 km's en 4 dies i 700 fotos donen molta feina :okcat
aqui a Reus

perque us feu la ideia

i el casc que vaig guanyar en un sorteig,un Davida clasic que per la vitrina anira de ''conya'' aqui provant l'aerodinamica :b9 :b9

ja fare cronica :idea que 2200 km's en 4 dies i 700 fotos donen molta feina :okcat
aqui a Reus

perque us feu la ideia

i el casc que vaig guanyar en un sorteig,un Davida clasic que per la vitrina anira de ''conya'' aqui provant l'aerodinamica :b9 :b9

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Posa fotos, posa fotos, que veig que va venir una Crono 350! :okcat
I l'esquena què, com va anar amb tants km's?
I l'esquena què, com va anar amb tants km's?
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 15, 2013 10:45 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="233551"]Posa fotos, posa fotos, que veig que va venir una Crono 350! :okcat
I l'esquena què, com va anar amb tants km's?[/quote]
ja en posare ja..... que de la cronica no us en lliurareu,jajajjajaja,la Crono va aguantar els 430 km's de curves per Cazorla i alrededors com una jabata,una bujia per si cas al km 200 àl repostar i avall......a part de sentir tot el dia de tant en tant l'oli Castrol TTS,que ja vaig procurar que n'es tota l'estona al radere :b9 :b9 tot lo demes eren BMW's ,era impresionant que totes amb mes de 25 anys,a las parades aguantaven el ralenti sense problema i cap no va fer amagos de cap mal,encara ara estic sorpres,d'haver anat i tornat :okcat en aquest viatge he entes el que es una moto :birracat :birracat ja ho explicare :gathering
p.d. l'esquena Randy,a la tornada que vem tornar per la 322 fins Valencia,em va donar molta guerra,al Jardin,em va parar la GG.CC per contol de documentos ja que semblava aquella zona el circuit de Montmelo i fins i tot ho vaig agrair.
I l'esquena què, com va anar amb tants km's?[/quote]
ja en posare ja..... que de la cronica no us en lliurareu,jajajjajaja,la Crono va aguantar els 430 km's de curves per Cazorla i alrededors com una jabata,una bujia per si cas al km 200 àl repostar i avall......a part de sentir tot el dia de tant en tant l'oli Castrol TTS,que ja vaig procurar que n'es tota l'estona al radere :b9 :b9 tot lo demes eren BMW's ,era impresionant que totes amb mes de 25 anys,a las parades aguantaven el ralenti sense problema i cap no va fer amagos de cap mal,encara ara estic sorpres,d'haver anat i tornat :okcat en aquest viatge he entes el que es una moto :birracat :birracat ja ho explicare :gathering
p.d. l'esquena Randy,a la tornada que vem tornar per la 322 fins Valencia,em va donar molta guerra,al Jardin,em va parar la GG.CC per contol de documentos ja que semblava aquella zona el circuit de Montmelo i fins i tot ho vaig agrair.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 16, 2013 9:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Quines fotos mes xules..
Espero cronica .....
Gracies per compartir ho?. :okcat :okcat
Espero cronica .....
Gracies per compartir ho?. :okcat :okcat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 16, 2013 2:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
M'encanta en look "cafe racer".... :okcat
Moltes gràcies Pep, per la crònica i les fotos....
Salutacions...!!! :holacat
Moltes gràcies Pep, per la crònica i les fotos....
Salutacions...!!! :holacat
- Fpardo
- Presentats
- Entrades: 385
- Membre des de: dg. des. 09, 2012 6:31 pm
- Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda
També espero el teu reportatge, a la foto amb el casc sembles un "Super Heroi America" (molt maco :okcat ) per cert ja em diras el teu secret per aguantar tants quilometres, tens els seients de Gel o son normals pk quan porto pocs kms. alla on finalitza l'esquena ja no se com posar-me. :b9 :b9 .
Repeteixo, espero el teu reportatge.
Fins aviat. :jajacat :jajacat :viscat
Fins aviat. :jajacat :jajacat :viscat
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Fpardo" post="233625"]També espero el teu reportatge, a la foto amb el casc sembles un "Super Heroi America" (molt maco :okcat ) per cert ja em diras el teu secret per aguantar tants quilometres, tens els seients de Gel o son normals pk quan porto pocs kms. alla on finalitza l'esquena ja no se com posar-me. :b9 :b9 .
Fins aviat. :jajacat :jajacat :viscat[/quote]
el secret ..... l'unic que conec en els casos d'aquest mal.......es el que sempre m'havien explicat.......apretar fort les dents :b9 :b9 :b9
fins diumenge :birracat
Fins aviat. :jajacat :jajacat :viscat[/quote]
el secret ..... l'unic que conec en els casos d'aquest mal.......es el que sempre m'havien explicat.......apretar fort les dents :b9 :b9 :b9
fins diumenge :birracat
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Mira que són maques aquestes motos clàssiques!
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247