"No me extraña que los moteros tengan accidentes"

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

"No me extraña que los moteros tengan accidentes"

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 09, 2007 10:27 am

La mare que el va parir.... :Disparant

Llegiu, llegiu..... :shock:

http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=685444
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. jul. 09, 2007 11:28 am

Home ... posat en el seu lloc, si ha nosaltres ens molesta i critiquem aquestes actituds imaginat a un que no entén el mon de la moto.

V'ssssss

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. jul. 09, 2007 11:48 am

Per desgracia te part de rao :(
Pero per desgracia els que donen aquest exemple dels moteros son sempre els mateixos :(
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 09, 2007 1:58 pm

QSC ha escrit:Home ... posat en el seu lloc, si ha nosaltres ens molesta i critiquem aquestes actituds imaginat a un que no entén el mon de la moto.

V'ssssss
Steelman ha escrit:Per desgracia te part de rao :(
Pero per desgracia els que donen aquest exemple dels moteros son sempre els mateixos :(

Totalment d'acord amb toto dos :wink:

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. jul. 09, 2007 3:18 pm

Un tiu que va en cotxe, que perque no es surti de la carretera li han de posar guardarrails hasta en el pasadis de casa seva, que perque no es mati amb el cotxe han de sacrificar a la gent que circulant per la mateixa carretera no en necesitaría...aquest tiu per el cual son totes les mesures de "la seva seguretat" s'atreveix a donar-nos lliçons de bona conducta????
Si els dels cotxes son tan asenyats perque tans guardarrails???

Crec que en part te raó, s'hauría de cambiar "GUARDARRAILS ASSASINS" per "NOSALTRES ELS CONDUCTORS DE COTXE, PROMETEM QUE MAI MÉS SORTIREM DE LA CARRETERA, FORA ELS GUARDARRAILS QUE DESTROÇAN EL PAISATGE" menys papa estat i més ecología.
Salut i kilómetres

Adi Kaifern
Presentats
Entrades: 168
Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm

Entrada Autor: Adi Kaifern » dt. jul. 10, 2007 1:31 pm

Vsssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 5:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 10, 2007 1:40 pm

Mira que donar-li la raò... ni part ni sense..

De guilipolles n'hi han en cotxe i en moto, tothom es mereix la major seguretat dins lo possible.

Que li preguntin als camioneros si els cotxes fan el gilipolles, ja veuras... lo neguitossos que es posen per adelentar...

Doncs en la mateixa proporciò passa el mateix amb les motos...

MadMan
Presentats
Entrades: 49
Membre des de: dg. maig 06, 2007 10:31 pm
Ubicació: BaRCeLoNa
Contacta:

Entrada Autor: MadMan » dv. jul. 13, 2007 4:41 pm

Harian de posar-li una enquesta de quin colectiu fa mes imprudencies, si els que van en moto o els que van en cotxe però per moltes imprudencies que faci un colectiu d'aqui a desitjar que s'estampin al seu parabrises com un mosquit es de mal parit amb mala baba...

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dv. jul. 13, 2007 9:16 pm

L'altre dia a les noticies va sortir una enquesta dels accidents en els que intervenien cotxes i motos i els principals causants dels accidents son els conductors dels cotxes.

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Agoca
Presentats
Entrades: 57
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 12:22 am

Re: "No me extraña que los moteros tengan accidentes&am

Entrada Autor: Agoca » dg. jul. 22, 2007 10:24 pm

Randy-650 ha escrit:La mare que el va parir.... :Disparant

Llegiu, llegiu..... :shock:

http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=685444
Hos esplico lo que li ba passar al meu fill aquet disapte de matinade entrePremia i El Masnou 4,30 -5 venia de mataro de la disco amb la moto una gas-gas induro 50cc. i la novieta i un parell damigs mes tambe amb moto i un cabro amb un mercedes no se li pot di dun altre manera, al entra amb una rotonda que fa poc que ies, se li a fotut a sobre tancantli el pas i del cop a tocat el manillar de la moto ala finestre dereta i sa trancat el vidre i al trancarse escla ma i manillar dintre del coxe tallanse lala ma, cop de volant i el nano novieta i moto per terra,el cabro pare mira la finestre trencada, al nano ple de sang de la ma i la novieta i la moto per terra sen va cap al coxe arrenque i sn va i els deixa tirats a la carretera com una burilla, sor que un que venia al rradera sa donat i deseguda a trucat als mossos que an vingut desseguida i an trucat una ambulancia i els an portat al hospital de Mataro, punts a la ma i la novieta un collarin lan fet radiografias de cervicals i bueno te els cops, dons el mossos san posat en marcha i al cabro la gafat una altre patrulla arriban a Mataro, i fins aqui tot dema anirem a fer las diligencias que calguin, per axo dic no se donde hay mas locos :sado :castell :Disparant
ANTONIO & MARI ( EL MASNOU )

BMW K 1200 GT

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dg. jul. 22, 2007 10:29 pm

Ostres quin ensurt!
Primer desitjar que els accidentats es recuperin el mes rapid posible.
Pel que fa el payu del cotxe, m'alegra molt que els mossos ja el tingin, ara fara falta veure que pasa.
Salutacions.

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. jul. 23, 2007 8:19 am

Que es recuperin el mes aviat possible, i en quant al capullo, espero que la justicia funcioni una mica !!!!!!!!! per primer cop....

Vssssssss

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 23, 2007 10:30 am

Osti, agoca, mira que n'hi han de malparits amb 4 rodes, ¿ehh????? :evil:

Espero que el teu fill i la novieta es recuperin i el paio del Mercedes li caigui el pel.

Fins...¿aviat? :!:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dc. jul. 25, 2007 3:24 pm

Buf, el mon eà ple de desgraciats... :x

Espero q els dos es recuperin aviat! :wink:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. jul. 25, 2007 10:07 pm

Osti agoca, ho acabo de llegir ara. He quedat parat, jo també espero que es recuperin, que no hi pensin més, i que en aquell malparit li caigui el pél.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dc. jul. 25, 2007 11:30 pm

Agoca:
No m’entra al cap com pot haver-hi gent d’aquesta manera. Això es intolerable. No es pot tolerar que una persona, si es que es pot dir així, es vegi implicada en un accident i es doni a la fuga. I a sobre havent vist els ferits. Intolerable.
Vull pensar que la justícia posarà el càstig que l’hi pertany a aquest individu, però si anava amb Mercedes, lo probable es que l’hi passi poca cosa. Podria ser algú important.
Però el veritablement important en aquests moments es la salut del teu fill i la seva xicota. Espero que es recuperin el mes aviat possible de les seves lesions.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. jul. 30, 2007 3:39 pm

Si si de gent aixì, n'hi ha.
Un accident greu que vaig tindre, tb va intentar donar-se a la fuga. Sort que tenia la direcciò una mica tocada, i els testimonis la van aturar.

M'alegro, que dintre la desgràcia estiguin bè. No dirè pas per sort, pq és mala sort haver-se donat el cop.

Ara que, pq no em van deixar veure a la culpable, que sino.. (potser al veure-li la cara i veure que és una dona normal amb un descuit m'hagues calmat, qui sap.., però no crec pas)

lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dt. ago. 07, 2007 2:45 pm

Òndia, agoca; quina...

Una denegació d'auxili és una de les coses més immorals, execrables i indignes que hom es pugui imaginar. Aquesta mostra d'absència total d'empatia és un simptoma de "sadisme" del camp de la psiquiatria. Per molt emprenyat que éstés aquest paio-sujeto, això si que és perdre els papers. N'hi ha per fotre'l a la garjola sense gaires contemplacions (d'atenuants per angoixa ...ni monsergues de mal pagador). Això és de persona "idiota" (en el sentit clàssic del terme).
També podria ser que, en mans de la policia, hi tingués massa a perdre, i que hagués fotut el camp per causes pendents, com se sol donar en molts casos. Ja ens mantindras informats.

Desitjar-vos la recuperació de la canalla, per descomptat. I esperem que l'ensurt primer no tingui més conseqüències.
Suc al ferro.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. ago. 08, 2007 7:27 pm

OStres no havia llegit aixo fins avui
(encara em vaig posant al dia poc a poc dels post despres de tornar de les vacances)

Deu n´hi do. Fer el que varen fer els tios dels Mercedes no te nom.
Aixo es ser un assasi en potencia. AVui ha fet aixo i dema???

Com esta el teu fill i la seva xicota, ara que ja han passat mes dies?

V's
Ex ...moltes coses

Agoca
Presentats
Entrades: 57
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 12:22 am

Entrada Autor: Agoca » dl. ago. 20, 2007 8:46 pm

Hola companys acabem darriba de vacances, bueno una part ancara quedan dies,em estat per extremadura i Portugal amb la K 1200 no te res que veura amb la Burgman, de fabula.
Dons ens agrada molt que os intreseu pel tema del nano,estan be tots dos, tot esta en mans de la companyia d´asseguranças, ja contarem com acaba el tema, una abrassada per tots i acabeu d passar lo millor que pugueu las vacançes. :!:
ANTONIO & MARI ( EL MASNOU )

BMW K 1200 GT

Respon

Torna a “General”