Marroc SS'13
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Marroc SS'13
Moltes gràcies Siso per compartir aquí amb tots nosaltres la crònica d´aquest viatge vostre a Marroc
M'han agradat molt les fotos ,l´explicació i veure-ho m´'ha portat bons records...
V's
M'han agradat molt les fotos ,l´explicació i veure-ho m´'ha portat bons records...
V's
Ex ...moltes coses
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep Siso!
Una crònica de luxe, crec que al final el ministeri de turisme del Marroc haurà de subvencionar aquestes escapades en moto, a un li entren unes ganes boges d'agafar la moto i anar a aquestes terres.
Les fotos espectaculars, el format panoràmic li dóna una profunditat increïble als paisatges, els colors del Marroc són tan variats que un no pararia de fer fotos i més fotos.
Si a tot això li sumem que és un país ideal per viatjar en moto, el viatge te garantit que serà un èxit.
Llàstima que només vam poder coincidir un dia a Ouarzazate, però els viatges sempre tenen el seu punt de no saber que passarà, i aquest cop la mecànica no ens va deixar continuar amb vosaltres ... s'haurà de repetir l'experiència el proper any.
Salut i Gràcies! ;)
Una crònica de luxe, crec que al final el ministeri de turisme del Marroc haurà de subvencionar aquestes escapades en moto, a un li entren unes ganes boges d'agafar la moto i anar a aquestes terres.
Les fotos espectaculars, el format panoràmic li dóna una profunditat increïble als paisatges, els colors del Marroc són tan variats que un no pararia de fer fotos i més fotos.
Si a tot això li sumem que és un país ideal per viatjar en moto, el viatge te garantit que serà un èxit.
Llàstima que només vam poder coincidir un dia a Ouarzazate, però els viatges sempre tenen el seu punt de no saber que passarà, i aquest cop la mecànica no ens va deixar continuar amb vosaltres ... s'haurà de repetir l'experiència el proper any.
Salut i Gràcies! ;)
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Gràcies Siso per la crònica.
Mirant-la he recordat altre cop aquest fantàstic viatge. Estic d'acord amb tu que és un lloc per tornar-hi, per com a mínim visitar amb més tranquil·litat les ciutats i pobles per on vam passar. Hem fet un primer tast de Marroc i ha estat molt be. I de les persones que ens vam anar trobant pel camí, només es poden dir coses positives. Bona gent, acollidora i amable.
I la veritat, en aquests temps de crisi, aquest país és més econòmic que altres i per tant no fa tanta por tornar-hi. Ens ho haurem de començar a rumiar...
Gràcies.
Mirant-la he recordat altre cop aquest fantàstic viatge. Estic d'acord amb tu que és un lloc per tornar-hi, per com a mínim visitar amb més tranquil·litat les ciutats i pobles per on vam passar. Hem fet un primer tast de Marroc i ha estat molt be. I de les persones que ens vam anar trobant pel camí, només es poden dir coses positives. Bona gent, acollidora i amable.
I la veritat, en aquests temps de crisi, aquest país és més econòmic que altres i per tant no fa tanta por tornar-hi. Ens ho haurem de començar a rumiar...
Gràcies.
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Enhorabona a tots per aquest viatge tan maco.
Moltes gràcies per la crònica i les fotos tan guapes, he descobert que hi han mes coses a part de sorra i sorra al Marroc.
Una abraçada. :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss
Moltes gràcies per la crònica i les fotos tan guapes, he descobert que hi han mes coses a part de sorra i sorra al Marroc.
Una abraçada. :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Ei, Siso....!!!!
Moltes gràcies per fer-nos quatre ratlles del vostre viatge.... :okcat
Llàstima no poder haver compartit amb vosaltres la tornada..., ja que la tarda-vespre que vem passar junts va estar força entretinguda...
Una abraçada, i a veure si tornem a coincidir.... :burrucat
Moltes gràcies per fer-nos quatre ratlles del vostre viatge.... :okcat
Llàstima no poder haver compartit amb vosaltres la tornada..., ja que la tarda-vespre que vem passar junts va estar força entretinguda...
Una abraçada, i a veure si tornem a coincidir.... :burrucat
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Ahyyy, records i sensacions.
GRÀCIES per compartir !!!
Salut !
GRÀCIES per compartir !!!
Salut !
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Gracies per fer-me viatjar per un pais desconegut, pero que veig que s'hi pot anar ben be.
Bona crònica i espectaculars fotos. Be per la fotografa.
Es que soc l'únic que encara no hi ha anat al Marroc?
Bona crònica i espectaculars fotos. Be per la fotografa.
Es que soc l'únic que encara no hi ha anat al Marroc?
- Minina
- Presentats
[quote user="CarlesOsonaGS" post="233645"]Es que soc l'únic que encara no hi ha anat al Marroc?[/quote]
No, nosaltres tampoc hi hem anat encara. :picant :picant
No, nosaltres tampoc hi hem anat encara. :picant :picant
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
[quote user="Minina" post="233647"][quote user="CarlesOsonaGS" post="233645"]Es que soc l'únic que encara no hi ha anat al Marroc?[/quote]
No, nosaltres tampoc hi hem anat encara. :picant :picant[/quote]
Animeu-vos-hi que paga la pena !
Salut i a disposar !
Salut i a disposar !
- Minina
- Presentats
[quote user="SisoRT" post="233653"][quote user="Minina" post="233647"][quote user="CarlesOsonaGS" post="233645"]Es que soc l'únic que encara no hi ha anat al Marroc?[/quote]
Salut i a disposar ![/quote]
El Minino ja està força animat amb totes les vostres cròniques, ara nomes falta que els astres s'alineïn i puguem anar-hi.
El Minino ja està força animat amb totes les vostres cròniques, ara nomes falta que els astres s'alineïn i puguem anar-hi.
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 17, 2013 7:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Salut Siso, magnifica crónica i precioses les fotos (com sempre). Potser hasta varem coincidir en algun punt de la ruta...i vaig baixar (per 4ª vegada) entre el 23/3 i el 1/4 i veient les vostres fotos, ja tinc "mono" de tornar-hi. Potser a l'estiu...encara que personalment la temporada que més m'agrada per voltar pel Marroc, és per Nadal.
Com ja he escrit en alguna ocasiò, anar en moto i fer fotos, per mí, és incompatible...no sempre pots aturar-te on vols...moltes vegades te la jugues...treure guants..."preparar la camara"...anar a buscar aquell encuadre que has vist dalt la moto segons avans...jejeje. Veient les vostres cròniques, sento enveja i potser valdra la pena fer l'esforç de posar-se.
:holacat :birracat
Com ja he escrit en alguna ocasiò, anar en moto i fer fotos, per mí, és incompatible...no sempre pots aturar-te on vols...moltes vegades te la jugues...treure guants..."preparar la camara"...anar a buscar aquell encuadre que has vist dalt la moto segons avans...jejeje. Veient les vostres cròniques, sento enveja i potser valdra la pena fer l'esforç de posar-se.
:holacat :birracat
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Quin viatge més maco i que ben explicat i fotografiat!
Realment venen ganes d'anar-hi.
És un luxe tenir uns reporters tan competents :okcat
Realment venen ganes d'anar-hi.
És un luxe tenir uns reporters tan competents :okcat
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
[quote user="Minina" post="233661"][quote user="SisoRT" post="233653"][quote user="Minina" post="233647"][quote user="CarlesOsonaGS" post="233645"]Es que soc l'únic que encara no hi ha anat al Marroc?[/quote]
El Minino ja està força animat amb totes les vostres cròniques, ara nomes falta que els astres s'alineïn i puguem anar-hi.[/quote]
Jo també espero els astres. I animat ja ho estic. Suposo que la millor època es la que heu triat, per tant...qui sap si l'any vinent. Ja us demanaré consells...
El Minino ja està força animat amb totes les vostres cròniques, ara nomes falta que els astres s'alineïn i puguem anar-hi.[/quote]
Jo també espero els astres. I animat ja ho estic. Suposo que la millor època es la que heu triat, per tant...qui sap si l'any vinent. Ja us demanaré consells...
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Una altra vegada, moltes gràcies pels comentaris tan positius. També a n'En Jonnyb, me diu que digui la Paula per haver-la valorat tant! :birracat
Salut i força!
Salut i força!
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
"BAVEJAR": Regalim de saliva que prové de la boca tot llegint una crónica fantàstica :okcat
Aixó es el que pasa quant et conviden per anar al Marroc i et quedes a casa :callo
Gràcies per la crónica i felicitats per el reportatge.
A veure quin dia la fem petar tot fent un cremat :viscat
Aixó es el que pasa quant et conviden per anar al Marroc i et quedes a casa :callo
Gràcies per la crónica i felicitats per el reportatge.
A veure quin dia la fem petar tot fent un cremat :viscat
- Jutge
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
- Ubicació: Tarragona
quins records .... aquest viatge ho vaig fer amb el meu toyota, mateixes carreteres, mateixos paratges, mateixos suculents menjars i la mateixa amable gent. Gràcies per compartir-ho. M'agradaria repetir-ho amb moto!!! Molt bones fotos! Gràcies de nou
- Bertu
- Presentats
- Entrades: 97
- Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
- Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental
Moltes gràcies, unes fotos espectaculars!! M'ha agradat molt també el format de presentació de la crònica..
Moltes felicitats :birracat
Moltes felicitats :birracat
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
La he cagat! :callo :callo :callo
Dodo l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 18, 2013 3:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
[quote user="Dodo" post="233734"]Quan compri una trail, ja se amb qui no m'haig d'ajuntar!!!! :sonat
una crònica genial!! :birracat[/quote]
Siso que m'he equivocat de crònica, que les he llegit seguides!! :callo
Ara veig que amb la Rt podem anar fins a l'últim racò de mont!!
Espero un dia poder gaudir amb vosaltres aquestes marevellesoses rutes!! :jajacat
una crònica genial!! :birracat[/quote]
Siso que m'he equivocat de crònica, que les he llegit seguides!! :callo
Ara veig que amb la Rt podem anar fins a l'últim racò de mont!!
Espero un dia poder gaudir amb vosaltres aquestes marevellesoses rutes!! :jajacat
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Felicitats pel viatge a tota la colla.
Gràcies per aquesta crònica tan amena i ben feta.
Les fotos, un 10. Les de la Paula i les que hi surt la Paula.
:okcat
Gràcies per aquesta crònica tan amena i ben feta.
Les fotos, un 10. Les de la Paula i les que hi surt la Paula.
:okcat