Accident Mortal
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Accident Mortal
A L' ACN acaben de publicar aquesta noticia :
http://www.acn.cat/acn/710324/General/t ... ansit.html
Vsssssss
007
http://www.acn.cat/acn/710324/General/t ... ansit.html
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Re: Accident Mortal
No es pot estar tranquil ni un dia...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Era membre dels Castellers de vilafranca.
V's al cel des d´aqui i condol als familiars i amics.
V's al cel des d´aqui i condol als familiars i amics.
Ex ...moltes coses
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
D.E.P
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Descansi en Pau
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 21, 2013 10:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Dep i V's al cel.

- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
- PereGF
- Presentats
- Entrades: 41
- Membre des de: dl. des. 13, 2010 6:32 pm
- Ubicació: Barcelona
Els meus condols a la familia.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
A Torroella de Montgrí la setmana pasada es va matar, en moto, un vehí molt conegut .
DEP
DEP
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
[quote user="Eva" post="233956"]A Torroella de Montgrí la setmana pasada es va matar, en moto, un vehí molt conegut .
DEP[/quote]
Si, també ho vaig llegir al diari. Em va cridar l'atenció al ser de Torroella per si el coneixies.
D.E.P. (2)
DEP[/quote]
Si, també ho vaig llegir al diari. Em va cridar l'atenció al ser de Torroella per si el coneixies.
D.E.P. (2)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
primer de tot,donar el condol a la familia d'aquesta persona i acompanyar-los en el sentiment en aquests durs moments.
no us ho prengeu a mal el que dire ara,ni penseu que soc insensible a las desgracies dels demes,pero ahir quan vaig llegir aquest fil,vaig pensar....MERDA !!!! em va fer un salt el cor,pensant que podia ser algu de nosaltres,tots i estem exposats en qualsevol moment d'una manera o altre, es aixi i aixi sera sempre,en acavat quan l'Steelman va posar d'on era i que no era ningu de MTC vaig respirar tranquil,pero amb las hores i he anat pensant i aquest respirar amb tranquilitat,per l'alleujament de no coneixer aquesta persona es el que m'ha preocupat de mi mateix.....es per pensar-hi.
disculpeu si he pijat fora de test :cat_vergonya pero es un sentiment que he tingut i us el he volgut transmetre.
no us ho prengeu a mal el que dire ara,ni penseu que soc insensible a las desgracies dels demes,pero ahir quan vaig llegir aquest fil,vaig pensar....MERDA !!!! em va fer un salt el cor,pensant que podia ser algu de nosaltres,tots i estem exposats en qualsevol moment d'una manera o altre, es aixi i aixi sera sempre,en acavat quan l'Steelman va posar d'on era i que no era ningu de MTC vaig respirar tranquil,pero amb las hores i he anat pensant i aquest respirar amb tranquilitat,per l'alleujament de no coneixer aquesta persona es el que m'ha preocupat de mi mateix.....es per pensar-hi.
disculpeu si he pijat fora de test :cat_vergonya pero es un sentiment que he tingut i us el he volgut transmetre.
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Com ja han apuntat era de la colla dels Castellers de Vilafranca, es deia Ignasi Trullàs.
Mes informació des de la Web dels Castellers.
http://www.castellersdevilafranca.cat/n ... ullas.html
Descansi en pau.
Mes informació des de la Web dels Castellers.
http://www.castellersdevilafranca.cat/n ... ullas.html
Descansi en pau.
Salutacions moteres.
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
[quote user="Kpeps" post="233986"]primer de tot,donar el condol a la familia d'aquesta persona i acompanyar-los en el sentiment en aquests durs moments.
disculpeu si he pijat fora de test :cat_vergonya pero es un sentiment que he tingut i us el he volgut transmetre.[/quote]
És absolutament humà Kpeps, però no per això et sap menys greu la tragèdia.
disculpeu si he pijat fora de test :cat_vergonya pero es un sentiment que he tingut i us el he volgut transmetre.[/quote]
És absolutament humà Kpeps, però no per això et sap menys greu la tragèdia.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
- Emil
- Presentats
- Entrades: 220
- Membre des de: dj. feb. 19, 2009 10:35 pm
- Ubicació: manresa
Descansi en pau, condol a la familia.
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
la accident a sigut amb una carretera que ens agrada força els que anem amb moto... se ha de anar en molt de compte
Descansi en pau i condols a la familia i amics
Descansi en pau i condols a la familia i amics
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa