Racc.- Val La Pena

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Racc.- Val La Pena

Entrada Autor: Eva » dc. abr. 24, 2013 12:46 pm

No tinc la moto assegurada per el Racc, però si pago uns 150 € al any per cobrir eventualitats.

Per exemple : aquest diumenge a les 9 del matí amb les maletes carregades dalt la moto i a punt de retornar desde Alacant cap a casa, la Mar es va trobar malament, molt malement amb vomits i molta diarrea.
Devant la imposibilitat de tornar vaig trucar al Racc i desseguida em varen portar un metge al hotel que va confirmar la imposibilitat de la Mar de viatjar en moto, tot seguit una grua em va venir a buscar la moto que serà enviada a casa abans d´aquest cap de setmana i a nosaltres dues ens varen donar billets per retornar en tren i taxis porta a porta fins a casa.

Val la pena.

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Racc.- Val La Pena

Entrada Autor: Joan XT » dc. abr. 24, 2013 12:50 pm

Doncs m'alegro llegir aixo perque la meva experiencia amb ells per ara no es gaire bona, i tot ha segut per temes burocratics.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dc. abr. 24, 2013 12:51 pm

Espero estigui recuperada. Una abraçada. :ksss :ksss

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » dc. abr. 24, 2013 12:54 pm

i tant que val la pena, jo soc al meu 26é any de soci, 4 vegades he tingut que trucar a l'assistència, i la més rocambolesca va esser:
jo era a Trillo (Guadalajara) amb la meva ex-Suzy GSXR750, quan en el moment que anava a marxar, se'm va tombar, parada del costat dret, amb tanta mala sort, de que es va trencar la maneta del fré.
Vaig trucar al RACC, i a la mitja hora, grua fins a la base de la mateixa grua, on m'esperava un taxi que hem va dur a Barajas, on em van dir d'anar al mostrador d'Iberia on em varen lliurar un bitllet fins a BCN, allí em varen dir d'anar al mostrador d'Avis on en van donar un Clio i em varen dir que el podia tenir fins el dia que em repatriessin la moto a casa

jo ho tinc molt clar, soci, junt amb la dona i la filla..... i millor no tenir-ho que fer anar :okcat
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 24, 2013 12:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dc. abr. 24, 2013 1:02 pm

Vaja Eva, espero que la Mar ja estigui millor.

I pel tema RACC, doncs m'alegro que et responguessin tant be. No tothom pot dir el mateix.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. abr. 24, 2013 1:41 pm

Dos dones amb moto.. si que val la pena tindre el Racc. :b9 :666

Ho sento Eva no m'he pogut estar. :callo

Per aquestes petites coses.. per una vegada cada 3 anys que els pugui necessitar,.. surt mès a compte pagar ho de la meva butxaca. Toquem fusta.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. abr. 24, 2013 2:06 pm

La Mar ja està molt millor i espero que aviat retorni a la normalitat.

Moltes gràcies per preguntar.

Els menors tenen tarja gratuita i no tenen perque anar acompanyats del pare o mare per et tema de la cobertura.
S van de colonies o d´excursió els cobreix tot en cas de que els pasi algo.

Jordi.... :sado :sado

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Straw man » dc. abr. 24, 2013 3:00 pm

és el carnet que pago més a gust i el que menys m'agrada fer servir.
Però en casos de gravetat: sobretot per temes d'hospitalitzacions, decessos i sinistres seriosos, val molt la pena el tracte que dispensen.
Per desgràcia, amb la mort del meu pare ho vaig poder comprovar.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dc. abr. 24, 2013 7:44 pm

Que es millori la Mar!!!!!
Jo el pago molt a gust. Sempre m'han respos be. Una pega el que de vegades triguen en arribar si tens alguna incidència
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. abr. 24, 2013 8:03 pm

[quote user="Bolero" post="234116"]Que es millori la Mar!!!!!
Jo el pago molt a gust. Sempre m'han respos be. Una pega el que de vegades triguen en arribar si tens alguna incidència[/quote]

Moltes gràcies....

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. abr. 24, 2013 8:18 pm

Jo ho sóc i m´han ajudat algun cop.
Ho soc per que trec l´assistencia en carretera, en les assegurances dels cotxes i de la moto , així em surt a compte. (si no seria pagar doble o triple pel mateix servei)

Si només tingués un vehicle , no en seria pas del RACC per que crec que qualsevol assegurança t´ha de donar el mateix tipus de servei en assitencia en carretera , com el RACC.

La diferencia és que el RACC assegura a la persona i les assegurances als vehicles, i quant circules amb més d´un vehicle, crec que aixó converteix el RACC (i similars) en una opció excel.lent.

PD: per cert, que paguis i que el RACC faci el que li toca fer no hauria de ser meritori, pero desgraciadament avui en dia, que una empresa fa el que diu que farà... gairebé és noticia.
Ex ...moltes coses

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. abr. 25, 2013 10:07 am

Doncs la única experiència meva amb el RACC va servir per donar-me da baixa i dir MAI MÉS.

Encara em truquen en castellà per pillar-me... jo ja els envio.... siuuuuuuuuuuuu

:holacat

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. abr. 25, 2013 10:11 am

[quote user="Fjodor" post="234181"]
Encara em truquen en castellà per pillar-me... jo ja els envio.... siuuuuuuuuuuuu
[/quote]
Jo vaig estar a punt el primer més que em vaig fer soci pel mateix motiu.
Vaig trucar-los dient
Sou Real Automovil Club de Catalunya
Jo visc a Catalunya
Em vaig donar d´alta amb vosaltres parlant amb Català

Així que ja em podeu explicar per que les cartes,trucades i sms m´els envieu amb una llengua que no és la meva??????? :picant :picant :picant :picant

Em varen donar mil i una excuses...i ara ja ho rebo tot com ha de ser :P
Ex ...moltes coses

Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Entrada Autor: Reflectus » dj. abr. 25, 2013 1:45 pm

Jo puc dir una de bona i una de dolenta.
Cop fort al cotxe, em deixen una nota amb una matrícula i el Racc.... que si no dono totes les dades (fins i tot, model del cotxe, propietari, telèfon de contacte....) ells no faran res. Ho vaig aconseguir solucionar i fins i tot amb el que em demanaven.... discusió amb ells.

Lanzarote, diumenge nit .... no em trobo bé, troco per fer una consulta... vaig a un servei d'urgències ... cap a l'Hospital provincial i 10 dies hospitalitzat. (van allotjar -els dies que es fan responsables, no els 10 es clar-, la meva companya a un hotel que just davant tenia un bus que la portaba a l'hospital).
Em donen l'alta .... en arribar al Prat: vehicle per dur-me a casa.

Jo continuo amb ells, es clar que l'assegurança dels vehicles les canviaré el proper venciment.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. abr. 25, 2013 2:46 pm

Me'n alegro de que tot sortís be i de que la Mar ja estigui del tot recuperada.
Pel que fa al tema assistències (o qualsevol tipus de serveis en els quals intervé el factor humà), penso que cada cas es una experiència diferent. Hem de partir de la base de que a la assistència no acudim en moments "de mucha alegria", sinó en casos en els quals estem sotmesos a certa pressió o malestar. Potser es per aquesta raó que el volum de queixes acostuma a ser superior al d'elogis.
Qualsevol companyia d'assistència et pot donar un servei exquisit o un servei demencial, en funció d'un sol motiu: La voluntat de la/les persones que gestionin/coordinin el teu problema. Pots disposar d'un Contracte d'Assistència "Non Plus Ultra High Efficiency Vip Only For Excellence people" però, si la persona que t'agafa el telèfon es imbècil o, simplement no li ha agradat el cafè del matí, la avaria de la moto o el teu mal de ventre tan sols seran el principi del que consideraràs la pitjor assistència que mai t'han pogut proporcionar.
I si a més, el de la grua ha decidit passar la tarda amb els seus amics o la seva xicota, ja pots anar buscant una bona cadira i un cabàs de paciència, perquè ell no tindrà cap pressa en venir-te a recollir/assistir.

I això es independent de la companyia amb la qual treballis.

Jordi "Prony"

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 25, 2013 3:11 pm

primer de tot dir que m'alegro que la Mar estigui molt millor,arros bullit i fer bondat :okcat a vegades pensem que l'assegurança ens cobreix ,pero aquests detalls son els que fan que els centims de la quota del Racc,siguin barats,a mi sempre m'han respos,algun cop han trigat en arrivar pero el servei sempre es excelent.
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 25, 2013 3:16 pm

[quote user="Prony" post="234207"]Pel que fa al tema assistències (o qualsevol tipus de serveis en els quals intervé el factor humà), penso que cada cas es una experiència diferent. Hem de partir de la base de que a la assistència no acudim en moments "de mucha alegria", sinó en casos en els quals estem sotmesos a certa pressió o malestar. Potser es per aquesta raó que el volum de queixes acostuma a ser superior al d'elogis.
[/quote]

110 % d'acord amb el que dius,pero encara dire mes,segurament els elogis superarien les queixes en escreix,pero es mes comu sentir gent d'espotricant que donant las gracies,en tots els ambits.....es questio d'educacio :okcat
Imatge

Jl61
Presentats
Entrades: 934
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Jl61 » dj. abr. 25, 2013 6:04 pm

un dels diners millor invertits .... sense dubtar-ho

ens alegrem de la recuperació de la Mar :okcat
ljl

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dj. abr. 25, 2013 6:56 pm

Primer de tot espero que la Mar estigui recuperada del tot . Jo he tingut de tot amb el Racc pero nomes amb els serveis tipus medics. Una vegada en vaig tirar tota una nit en mig de Chamonix esperant un taxi o ambulancia per portar a la petita a un Hospital ( el de Chamonix solament obre unes hores al dia i aixo en ple mes D'Agost) que no va arrivar mai . Es van disculpar i ens van dir que era per un macroconcert que hi havia en Geneve i que tots estaven per els clients de la festa i les ambulancies igualment( menos mal que no va pasar res al final) . Un altre vegada li van salvar la vida a la meva petita Rebeca , ja que un metge frances li volia posar una injeccio que li podria haber provocat la mort , menos mal del seguiment del Racc i els seus metges. De tipus mecanic mai he tingut que trucarlos i mireu que sempre he anat amb Moto Guzzi :viscat
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

PereGF
Presentats
Entrades: 41
Membre des de: dl. des. 13, 2010 6:32 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: PereGF » dv. abr. 26, 2013 7:36 pm

avui, sense anar més lluny, trencament del coixinet posterior. RACC 100 x 100 efectiu :okcat

Respon

Torna a “General”