He Flipat !!!

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

He Flipat !!!

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 30, 2013 2:41 pm

imagineu-vos el cas:
cada any,compro un cotxet...preu maxim...entre 0 i 200 euros,imagineu-vos la carraca.
aquest cotxe fa un servei.......cada dia.....8 km'ssss.....si ja ho se els podria fer caminant,pero anar per el voral d'una carretera,amb camions a tota castanya,donç....no,transport public....inexistent.
aquest cotxe ha de durar el que duri,ni se li mira l' oli,ni aigua,ni res de res,quan caduca l'ITV a desballestar,fins aqui,es l'explicacio.
AVUI:
el cotxe que sembla d'un pobre de necesitat,que dorm al parquing als ''estels'' i realment podria ser per el seu aspecte d'una persona que no es pot permetre res mes,aquesta nit l'han obert,ves a saber que pensavan trobar a dins...els sobres d'en Barcenas oblidats a la guantera,algun sac del nen Pujol o alguna comissio d'algu altre,tot regirat i tirat pel terra,res mes,he ordenat els quatre paperots i he pensat,sort que no han trencat el vidre per obrir-lo,per lo menys son fins......al anar a engegar-lo,no feia contacte,he pensat que s'haurien deixat algun llum de dins obert i la bateria s'ha gastat,pero NO SENYORS !!!! HAN ROBAT LA BATERIA !!!! realment si aquest cotxe hagues estat d'un pobre desgraciat que per el seu aspecte ho podria ser perfectament,avui l'haurien segurament enfonsat una mica mes a la miseria !!!!
molts no ho entenen,pero jo cada dia estic mes convensut en que s'han de TALLAR MANS !!!!!!
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 30, 2013 2:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: He Flipat !!!

Entrada Autor: Prony » dt. abr. 30, 2013 3:11 pm

No vull contestar perquè no atino a trobar les paraules mes acertades per expresar el que sento arran la situació actual, tot plegat m'entristeix bastant. Tot i això intueixo que alguna cosa positiva a nivell politic no trigarà en succeïr, i ho farà bruscament, quan menys ens ho esperem.

Jordi "Prony"

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dt. abr. 30, 2013 3:56 pm

[quote user="Prony" post="234384"]No vull contestar perquè no atino a trobar les paraules mes acertades per expresar el que sento arran la situació actual, tot plegat m'entristeix bastant. Tot i això intueixo que alguna cosa positiva a nivell politic no trigarà en succeïr, i ho farà bruscament, quan menys ens ho esperem.

Jordi "Prony"[/quote]

Tinc la mateixa sensació Jordi. O pot ser unes ganes inmenses de què arribi aquest moment.

Kpeps. Lamento el què t'ha passat. Aquestes coses em posen de mala llet. I tens tota la raó, a segons qui l'hi haguéssin fotut un problema molt gran. Pren-t'ho amb filosofia, si pots.

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dt. abr. 30, 2013 8:01 pm

fa uns dies van petar varis cotxes del meu carrer. Un carrer d'un poblet perdut que mai passa res. Doncs van petar el vidre a un cotxe el qual estava obert !!!!!!!!!!!!!!!!!! Van ser tan carallots que ni van mirar si les portes estaven obertes.

I el mes flipant van destrossarun panda de l'any del catapum per robar la gasolina amb un parell de cubells de platja de canalla que hi havia per alli tirats. La de mal que van fer per 5 litres de gasolina !!!!!!!

i molt de mal fa internet, peruqe moltes cosetes que roben les revenen per internet.

La teva bateria a 5 eur a un desballestament :foracat
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. abr. 30, 2013 8:30 pm

És molt normal que el nivell de delinqüència vagi en augment amb tanta gent sense feina ni recursos. Qui no té per menjar potser es tira d'un balcó, però el que no té per donar de menjar als seus fills, si cal, mata.

A més, hi ha molts malparits, això també.
sergibuda

they called me an accident

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dc. maig 01, 2013 3:24 pm

[quote user="Sergibuda" post="234393"]És molt normal que el nivell de delinqüència vagi en augment amb tanta gent sense feina ni recursos. Qui no té per menjar potser es tira d'un balcó, però el que no té per donar de menjar als seus fills, si cal, mata.

A més, hi ha molts malparits, això també.[/quote]

I esperat amb la que està caient...TELA MARINERA!!!
Gas a la burra!!!

Jl61
Presentats
Entrades: 934
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Jl61 » dc. maig 01, 2013 4:52 pm

Sr@s. Si no tens per donar de menjar a la teva gent.
doncs vas i t'emportes d'un hiper, arròs, llet, carn
però la bateria o la gasolina d'un cotxe.....
Que això no es menja, collons!!!
ljl

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dc. maig 01, 2013 7:10 pm

[quote user="Jl61" post="234423"]Sr@s. Si no tens per donar de menjar a la teva gent.
Que això no es menja, collons!!![/quote]

No es menja, però hi ha gent que ho compra :sado :sado

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. maig 01, 2013 7:24 pm

No volia dir que em sembla bé, només que passa i passarà cada cop més.
sergibuda

Jl61
Presentats
Entrades: 934
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Jl61 » dc. maig 01, 2013 7:58 pm

[quote user="Prony" post="234426"][quote user="Jl61" post="234423"]Sr@s. Si no tens per donar de menjar a la teva gent.
Que això no es menja, collons!!![/quote]

No es menja, però hi ha gent que ho compra :sado :sado[/quote]
efectivament aquest és el problema que hi ha gent que el compra.
però jo crec que el que roba aquestes coses no ho fa per poder menjar
ljl

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. maig 02, 2013 9:21 am

no cal fer-se mala sang :birracat :birracat suposso que el que la va robar en te un d'igual de cotxe,ja que tambe va robar el portalampara i la bombeta.....en fi....que li aprofiti....... :foracat :foracat
Imatge

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dj. maig 02, 2013 5:37 pm

[quote user="Kpeps" post="234443"]no cal fer-se mala sang :birracat :birracat suposso que el que la va robar en te un d'igual de cotxe,ja que tambe va robar el portalampara i la bombeta.....en fi....que li aprofiti....... :foracat :foracat[/quote]
Amb la bateria, la bombeta i el prtalàmpara, potser es vol fer un frontal per anar a la Matagalls-Montserrat. No es pas una idea descabellada. Has verificat que no t'hagi robat també la corretja de l'alternador i la vulgui utilitzar de cinta pel cap??

Parlant seriosament, aquest matí m'he trobat uns tius amb mala pinta arreplegant tot el que podien, eren massa aprop de la empresa i el primer que he fet ha estat saludar-los, fer-me l'enrotllat, donar-los'hi quatre ferros que tenia arreconats i pagar-els-hi una cervesa, no se si he fet bé però prefereixo tenir-los de la meva banda.

Jordi "Prony"

Per cert, baixaràs per fer el suport del teu navegador?? No m'has dit res.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 02, 2013 5:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. maig 02, 2013 7:18 pm

[quote user="Prony" post="234474"]
Per cert, baixaràs per fer el suport del teu navegador?? No m'has dit res.[/quote]

t'explico,he pensat posar al manillar una barra d'aquelles de moto de trial,si ho puc adaptar no et molestare si no puc,et prenc la paraula :birracat :birracat que ja hi contava :okcat :okcat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 02, 2013 7:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. maig 03, 2013 12:32 am

El robatori de bateries, malauradament no és nou, però fins ara era a camions o màquines. Al meu cotxe, en ple dia i aparcat al carrer em van robar un intermitent!!! I l'altre el van deixar trencat. :foracat
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dv. maig 03, 2013 7:13 am

Això sembla el "wild west". Prenent l'exemple de l'Administració, que posa bandolers amagats a les carreteres, nosaltres hem de fer de justiciers.
Que es posa de moda robar bateries? Cam problema. Després d'afluixar-lo, en algun moment hauran d'agafar amb la mà el cargol que la subjecta. A aquest cargol tan sols fa falta fer-li una rebava diminuta, esmolada i que punxi. S'impregna amb un producte neurotòxic i, si em roben la bateria, al menys em pixaré de riure, igual que faré quan vegi caure al fill de p*ta que pretengui prendre'm la Adventure.

Oi que es fan batudes de porcs senglars, que son una animals que l'únic que fan es viure la seva vida??

Jordi "Prony"

Estic esverat, ja ho sé, però un client no vol pagar-me una factura de fa dos anys.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 03, 2013 7:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. maig 03, 2013 2:08 pm

[quote user="Billy_Joe" post="234500"]El robatori de bateries, malauradament no és nou, però fins ara era a camions o màquines. Al meu cotxe, en ple dia i aparcat al carrer em van robar un intermitent!!! I l'altre el van deixar trencat. :foracat[/quote]

En alguns models de cotxe, fent un curt-circuit en un intermitent aconsegueixen obrir-los o desarmar l'alarma.
sergibuda

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. maig 03, 2013 3:48 pm

[quote user="Sergibuda" post="234516"][quote user="Billy_Joe" post="234500"]El robatori de bateries, malauradament no és nou, però fins ara era a camions o màquines. Al meu cotxe, en ple dia i aparcat al carrer em van robar un intermitent!!! I l'altre el van deixar trencat. :foracat[/quote]

En alguns models de cotxe, fent un curt-circuit en un intermitent aconsegueixen obrir-los o desarmar l'alarma.[/quote]

Aquesta és nova per mi. De fet, no van tindre ni la delicadesa de treure el connector ràpid, van preferir tallar el cable i fotrem la instal·lació d'una tisorada.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Respon

Torna a “Cerveseta”