Ruta Pirineu De Huesca, Dimecres 1 De Maig.
Moderador: Airald
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Re: Ruta Pirineu De Huesca, Dimecres 1 De Maig.
:cat_vergonya Mas val tard que mai,,,,,,,,,,,,, que anen , nos veiem a Tarrega
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 01, 2013 6:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
[quote user="Boolean" post="234378"]En despenjo,... tinc bici :burrucat[/quote]
Que me vengooo!!! QUe s'ha suspes la sortida en bici per la pluja,... A valls esta passant un nuvulot de tempesta ara a les 6:30 del mati. Segons el radar del meteo.cat es l'unic puto nuvol que hi ha en tota la terra ferma del pais,... i el tenim nosaltres senyors!! ole!!! :foracat

De totes maneres encara ho he de dir a la senyora, aixi que si a les 9 no soc alli no m'espereu :okcat
Que me vengooo!!! QUe s'ha suspes la sortida en bici per la pluja,... A valls esta passant un nuvulot de tempesta ara a les 6:30 del mati. Segons el radar del meteo.cat es l'unic puto nuvol que hi ha en tota la terra ferma del pais,... i el tenim nosaltres senyors!! ole!!! :foracat

De totes maneres encara ho he de dir a la senyora, aixi que si a les 9 no soc alli no m'espereu :okcat
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 01, 2013 6:50 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Minino" post="234402"]:cat_vergonya Mas val tard que mai,,,,,,,,,,,,, que anen , nos veiem a Tarrega[/quote]
:viscat :viscat
:viscat :viscat
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
I les fotos, nenaaaaa???? :picant
- Cristina
- Presentats
[quote user="Boolean" post="234403"]

De totes maneres encara ho he de dir a la senyora, aixi que si a les 9 no soc alli no m'espereu :okcat[/quote]
Bones!!!
Doncs aquell núvol que ens ha "aigüat" el despertar a les terres de Tarragona fins les 7:30 h ha desaparescut com per art de màgia i he sortit de casa a les 8:00h del matí amb un sol espatarrant :jajacat
Ens hem trobat a Tarrega amb els Mininos i en Boolean, i directes cap a la Pobla de Segur on ens esparava en Bernat.
Uns quants kilometres de ports de montanya i bona companyia. :okcat
[quote user="Alucinamaripili" post="234420"]I les fotos, nenaaaaa???? :picant[/quote]
Eii! "Guapetona"...hauras d'esperar a les fotos de la Minina... jo tenia la càmara preparada però al final li he deixat a ella l'honor d'immortalitzar el dia :okcat ... i sinó haguessis vingut :kiss
Fins aviat!!!

De totes maneres encara ho he de dir a la senyora, aixi que si a les 9 no soc alli no m'espereu :okcat[/quote]
Bones!!!
Doncs aquell núvol que ens ha "aigüat" el despertar a les terres de Tarragona fins les 7:30 h ha desaparescut com per art de màgia i he sortit de casa a les 8:00h del matí amb un sol espatarrant :jajacat
Ens hem trobat a Tarrega amb els Mininos i en Boolean, i directes cap a la Pobla de Segur on ens esparava en Bernat.
Uns quants kilometres de ports de montanya i bona companyia. :okcat
[quote user="Alucinamaripili" post="234420"]I les fotos, nenaaaaa???? :picant[/quote]
Eii! "Guapetona"...hauras d'esperar a les fotos de la Minina... jo tenia la càmara preparada però al final li he deixat a ella l'honor d'immortalitzar el dia :okcat ... i sinó haguessis vingut :kiss
Fins aviat!!!
- Bernat
- Presentats
- Entrades: 221
- Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
- Ubicació: Prats i Sansor
Fantàstica ruta i companyia! :okcat
Gràcies companys i fins la propera :holacat
Gràcies companys i fins la propera :holacat
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
A casona sa i estalvi...
Ara a esperar a les fotos de la minina :SOS
Ara a esperar a les fotos de la minina :SOS
- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="Cristina_tgn" post="234430"][quote user="Alucinamaripili" post="234420"]I les fotos, nenaaaaa???? :picant[/quote]
Fins aviat!!![/quote]
Avui estàvem molt liats a la city....I'm sorry. :sorry
VINGA NURIIIIII!!!! :jajacat
Fins aviat!!![/quote]
Avui estàvem molt liats a la city....I'm sorry. :sorry
VINGA NURIIIIII!!!! :jajacat
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:okcat Quin dia!, si no recordo malament fa temps que feiem aquestes tirades sense compassió :viscat
"m'alegro d'haver-me despertat a les 4.30 i dir-li a la Minina, anem i ens hem anat" i de conya, un dia collonut. :jajacat :jajacat
"m'alegro d'haver-me despertat a les 4.30 i dir-li a la Minina, anem i ens hem anat" i de conya, un dia collonut. :jajacat :jajacat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs me'n alegro moltíssim de que us ho hagueu passat tan be :jajacat :jajacat . Jo he aprofitat per fer una mica de feina al matí i anar a Andorra a l'hora de dinar. Amb alguns de Mototurisme m'he creuat al camí però, acostumats a veure'm amb la Vstrom, em sembla que no m'han reconegut.
Ja tinc casc "bemeuveru" :okcat :okcat
Jordi "Prony"
Ja tinc casc "bemeuveru" :okcat :okcat
Jordi "Prony"
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Nosaltres com sempre a ultima hora........ :burrucat Una ruta molt maca amb uns paisatges molt guapos. :okcat Moltes gràcies Cris per organitzar-ho i gracies a tots per compartir un bon dia de moto. :birracat :birracat
De moment la foto de grup, la resta no se quan :picant :picant :picant

De moment la foto de grup, la resta no se quan :picant :picant :picant
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 02, 2013 10:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 02, 2013 10:46 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Cristina
- Presentats
[quote user="Minina" post="234449"]Marxant una de fotos :computer
Fins la propera! :holacat[/quote]
Moltes gràcies Nuri :okcat
Fins la propera! :holacat[/quote]
Moltes gràcies Nuri :okcat
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
quins indrets !!! i quines fotos !!! es veu que ho vareu passar de conya :birracat :birracat :birracat
- Alucinamaripili
- Presentats
Quines fotos més guapeeees!!!
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Molt maques si senyor, i el dia que acompanyaba ...
Quina enveja ara q fa dies que no toco moto.
Quina enveja ara q fa dies que no toco moto.