Rider 1000
Moderador: Airald
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
Re: Rider 1000
em de començar a mirar les previsions meteo, i de moment no pinta massa bé :computer :nonocat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Una mica d´humitat en alçada i una mica de fresqueta.... pero no grans plujes... sembla de moment :P
Ex ...moltes coses
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Siguem optimistes,... les prediccions pinten aigua la setmana de la Rider pero pel 18 la cosa ja haurà acabat:
A la sortida s'espera una mica enuvolat pero d'aigua poca:
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... a_es_29578
A l'espluga, Arnes i Isona pinten solet
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... i_es_17149
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... es_es_3321
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... a_es_22400
Desgraciadament a Viella pinten probabilitat d'aigua per aquell dia:
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... a_es_50418
Besalú, solet:
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... lu_es_5862
Zona de Vic i Coll del Revell enuvolat:
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... c_es_50326
Ja sabem tots que les previsions son canviants pero el que interesa extreure d'aquesta predicció es que el cap de setmana del 18 es el final de la pluja que aquella setmana hi ha previst que descarregui arreu de Catalunya. Ens mullaren o no, mai se sap i no es descarta,.... pero el que esta clar es que serà soportable. La llastima es que les carreteres segurament estaran humides, pero que hi farem,.... "keep riding" :okcat :burrucat
A la sortida s'espera una mica enuvolat pero d'aigua poca:
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... a_es_29578
A l'espluga, Arnes i Isona pinten solet
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... i_es_17149
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... es_es_3321
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... a_es_22400
Desgraciadament a Viella pinten probabilitat d'aigua per aquell dia:
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... a_es_50418
Besalú, solet:
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... lu_es_5862
Zona de Vic i Coll del Revell enuvolat:
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... c_es_50326
Ja sabem tots que les previsions son canviants pero el que interesa extreure d'aquesta predicció es que el cap de setmana del 18 es el final de la pluja que aquella setmana hi ha previst que descarregui arreu de Catalunya. Ens mullaren o no, mai se sap i no es descarta,.... pero el que esta clar es que serà soportable. La llastima es que les carreteres segurament estaran humides, pero que hi farem,.... "keep riding" :okcat :burrucat
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Eva" post="234744"][quote user="Eva" post="234686"][quote user="Eva" post="234652"][quote user="Boolean" post="234644"][quote user="Eva" post="234640"]Falten 12 dies.........[/quote]
Això!!!! a posar-nos nerviosos mes del compte!!
Si es queeeeeee.... :nonocat
:burrucat :burrucat :burrucat :burrucat[/quote]
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant
Manquen 11 díes :orquestra :orquestra :orquestra
[/quote]
Manquen
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]

:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant

Manquen

:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]

- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
ya tienes el TELE TAC a punto :b9 :b9
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
ja esta decidit !!!! si no canvia res ...... ho fare amb la R 90 S ........quins nervisssss.........bateria.......canvi oli i filtre........montar punt de llum i soport de navegador.......i endavant las atxes !!!!
p.d. EVA aquesta conta enrera ........ :birracat :birracat :birracat
p.d. EVA aquesta conta enrera ........ :birracat :birracat :birracat
- Eva
- Presentats
[quote user="Javihospitalet" post="234783"]ya tienes el TELE TAC a punto :b9 :b9[/quote]
Tele-tac a punto,
Camera-tac a punto,
spot-tac a punto,
tupper-tac (buscaré zona de pic nic para comer y viernes me prepararé pasta con algo) localizado,
peto amarillo-tac limpio y a punto ( iré con peto amarillo bàsicamente para que Pegasus se crea que soy poli y no me hagan foto aérea),
antiradar-tac actualizado,
barritas tenteenpié-tac preparadas,
música Harlem-Shake-tac en el ipod,
mas o menos..... todo a punto.......... :okcat :okcat :okcat
Tele-tac a punto,
Camera-tac a punto,
spot-tac a punto,
tupper-tac (buscaré zona de pic nic para comer y viernes me prepararé pasta con algo) localizado,
peto amarillo-tac limpio y a punto ( iré con peto amarillo bàsicamente para que Pegasus se crea que soy poli y no me hagan foto aérea),
antiradar-tac actualizado,
barritas tenteenpié-tac preparadas,
música Harlem-Shake-tac en el ipod,
mas o menos..... todo a punto.......... :okcat :okcat :okcat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 09, 2013 2:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="234784"]ja esta decidit !!!! si no canvia res ...... ho fare amb la R 90 S ........quins nervisssss.........bateria.......canvi oli i filtre........montar punt de llum i soport de navegador.......i endavant las atxes !!!!
p.d. EVA aquesta conta enrera ........ :birracat :birracat :birracat[/quote]
Adiés copi :cat_vergonya :cat_vergonya
Compte enrera actualitzat desde primera hora, si senyor !!!!!
p.d. EVA aquesta conta enrera ........ :birracat :birracat :birracat[/quote]
Adiés copi :cat_vergonya :cat_vergonya
Compte enrera actualitzat desde primera hora, si senyor !!!!!
- Eva
- Presentats
En Truc ( Eliseu) ens vindrà a veure a Besalú.
Segons els meus comptes TOTS ( tots nosaltres) haurem passat per Besalú abans de les 10 del vespre fins i tot m´arrisqueria a dir que hi pasarem abans de les 9 i voldría afegir que en el millor dels casos..... a les 8 ja haurem segellat a Besalú, m´equivocaré de molt ?????? :picant :picant :picant
No crec...... :okcat :okcat
Segons els meus comptes TOTS ( tots nosaltres) haurem passat per Besalú abans de les 10 del vespre fins i tot m´arrisqueria a dir que hi pasarem abans de les 9 i voldría afegir que en el millor dels casos..... a les 8 ja haurem segellat a Besalú, m´equivocaré de molt ?????? :picant :picant :picant
No crec...... :okcat :okcat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 09, 2013 2:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Mixsanjuan
- Presentats
- Entrades: 124
- Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
- Ubicació: Reus
Jo ja he cambiat neumatics,oli i també tot a punt, a falta d'introduir mapas al gps de les rutes, jo crec q si dinem (tentenpie) a Vielha podem ser de sobres a les 8 a Besalú.
Salut
Jordi (mixsanjuan) :conducat
Salut
Jordi (mixsanjuan) :conducat
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Eva" post="234787"]En Truc ( Eliseu) ens vindrà a veure a Besalú.
No crec...... :okcat :okcat[/quote]
a Besalu jo tinc contat segellar a les 18-19 h pero ja pot ser que siguin les 20 h.....mes enlla,no ho crec :okcat
a Besalu jo tinc contat segellar a les 18-19 h pero ja pot ser que siguin les 20 h.....mes enlla,no ho crec :okcat
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Aixì a Besalù a quina hora? A veure si us hi aclareu.. :666
Que jo tinc previst passar per allà a veure com hi aneu.. vaja si es pot i no està molt saturat allò.
Ja us hi passarè cronos de cada un de MT a veure quans minuts us porta per endavant. :b9
Que jo tinc previst passar per allà a veure com hi aneu.. vaja si es pot i no està molt saturat allò.
Ja us hi passarè cronos de cada un de MT a veure quans minuts us porta per endavant. :b9
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="234793"]Aixì a Besalù a quina hora? A veure si us hi aclareu.. :666
Ja us hi passarè cronos de cada un de MT a veure quans minuts us porta per endavant. :b9[/quote]
ja m'imagino......tu dient........el kpeps ha passat fa dues hores amb aquell ferregot perdent oli ........ i tots amb cara de .......... :b9 :b9 :b9 a veure si ens veiem :birracat :birracat
Ja us hi passarè cronos de cada un de MT a veure quans minuts us porta per endavant. :b9[/quote]
ja m'imagino......tu dient........el kpeps ha passat fa dues hores amb aquell ferregot perdent oli ........ i tots amb cara de .......... :b9 :b9 :b9 a veure si ens veiem :birracat :birracat
- Eva
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="234793"]Aixì a Besalù a quina hora? A veure si us hi aclareu.. :666
Jordi, va t´espero a Besalú.
Jordi, va t´espero a Besalú.
- Eva
- Presentats
[quote user="Mixsanjuan" post="234789"]Jo ja he cambiat neumatics,oli i també tot a punt, a falta d'introduir mapas al gps de les rutes, jo crec q si dinem (tentenpie) a Vielha podem ser de sobres a les 8 a Besalú.
Salut
Jordi (mixsanjuan) :conducat[/quote]
:okcat :okcat perfecta , val la pena no deixar-ho tot per l´últim minut :okcat
Salut
Jordi (mixsanjuan) :conducat[/quote]
:okcat :okcat perfecta , val la pena no deixar-ho tot per l´últim minut :okcat
- Eva
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="234790"][quote user="Eva" post="234787"]En Truc ( Eliseu) ens vindrà a veure a Besalú.
a Besalu jo tinc contat segellar a les 18-19 h pero ja pot ser que siguin les 20 h.....mes enlla,no ho crec :okcat[/quote]
Exacta, abans de les 20 hores Besalú i 2 hores més tard acabem , Coll de Revell a 1 hora i 40 minuts més Manresa :jajacat :jajacat :jajacat
a Besalu jo tinc contat segellar a les 18-19 h pero ja pot ser que siguin les 20 h.....mes enlla,no ho crec :okcat[/quote]
Exacta, abans de les 20 hores Besalú i 2 hores més tard acabem , Coll de Revell a 1 hora i 40 minuts més Manresa :jajacat :jajacat :jajacat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Carai si que anireu ràpids...
Jo surto a les sis del mati i no crec que arribi a Manresa abans les 23 de la nit
Suposo que influeix en els calculs les carreteres per on passarà cadascun i el ritme.
La meva intensió es allunyar-me al màxim de les vies principals de comunicació , al meu entendre, fer-ho per vies rapides (nacionals,Autovies/autopistes,....) li fa perdre tot l´ecant. Fer 1500/2000km així en un dia és molt més facil que fer-ne 600 per carreteretes.
A més, jo l´endema vull continuar sortint en moto....amb tots els punts al meu carnet ;)
Jo surto a les sis del mati i no crec que arribi a Manresa abans les 23 de la nit
Suposo que influeix en els calculs les carreteres per on passarà cadascun i el ritme.
La meva intensió es allunyar-me al màxim de les vies principals de comunicació , al meu entendre, fer-ho per vies rapides (nacionals,Autovies/autopistes,....) li fa perdre tot l´ecant. Fer 1500/2000km així en un dia és molt més facil que fer-ne 600 per carreteretes.
A més, jo l´endema vull continuar sortint en moto....amb tots els punts al meu carnet ;)
Ex ...moltes coses
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
[quote user="Steelman" post="234809"]Carai si que anireu ràpids...
A més, jo l´endema vull continuar sortint en moto....amb tots els punts al meu carnet ;)[/quote]
Jordi no entiendes nada, EL FIN NO JUSTIFICA LOS MEDIOS
A més, jo l´endema vull continuar sortint en moto....amb tots els punts al meu carnet ;)[/quote]
Jordi no entiendes nada, EL FIN NO JUSTIFICA LOS MEDIOS
- Eva
- Presentats
[quote user="Eva" post="234781"][quote user="Eva" post="234744"][quote user="Eva" post="234686"][quote user="Eva" post="234652"][quote user="Boolean" post="234644"][quote user="Eva" post="234640"]Falten 12 dies.........[/quote]
[/quote]
Manquen

[/quote]

Manquen

[/quote]

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Steelman" post="234809"] Fer 1500/2000km així en un dia és molt més facil [/quote] Verge Santa,nomes de pensar-ho ....jo :nonocat :nonocat crec que sera una ruta per convinar,tot tipus de carreteras,es clar que autopista,no !! pero potser de Coll de Revell fins Manresa ja ni haura prou de fer curvas i per l'eix nou com esta.......ja veurem si encara quedaran ganas per fer la Pollosa :birracat :birracat