CCM GP-450. La Trail
Moderador: Airald
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
CCM GP-450. La Trail
Possiblement li faltarà motor per afrontar llargues distàncies, però si el motor és prou robust, pot ser una bona màquina, spbretot pels seus continguts 130Kgs declarats.
http://www.voromv.com/2013/05/ccm-gp-45 ... os-de.html
http://www.voromv.com/2013/05/ccm-gp-45 ... os-de.html
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: CCM GP-450. La Trail
Guaita... una cursa fa anys vaig córrer amb una CCM 450 de les que feien abans.
El xassis té bona pinta, però tu... pregunta als anglesos... :callo
Unaltra cosa, per anar més directe... tu te la compraries, abans que una KTM o una japo? :spite
Unaltra cosa, per anar més directe... tu te la compraries, abans que una KTM o una japo? :spite
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
[quote user="Fjodor" post="234919"]Guaita... una cursa fa anys vaig córrer amb una CCM 450 de les que feien abans.
Unaltra cosa, per anar més directe... tu te la compraries, abans que una KTM o una japo? :spite[/quote]
No me la compraria abans que una marca generalista si volgués una enduro. Però ara mateix si vols una enduro-trail que pesi menys de 150kgs,
, o fas com jo que he "trailitzat" una soft-enduro per fer també carretera amb comoditat
, o et compres la KTM 450 "Rally" (que val una pasta),
, o et quedes aquesta, que portant el motor BMW dona certa tranquil•litat...
De totes formes, tot i que va en contra del que acabo de dir, també és cert que el pes en la moto per fer off NO EXTREM, és relativament important; aquest cap de setmana en la sortida trail del Vallés, ha vingut el Llebre amb la seva XT600E model antic, totalment de sèrie.
I pujava i baixava per tot arreu, tot i passant, a diferència del grup on anaven les motos grosses, per llocs complexes per allò que no fos moto d’enduro lleugera.
També anava enganxat al meu darrera independentment del ritme que jo portés...el que no sé és si en en trialeres anava patint o no. Suposo que s’havia d’anticipar més al terreny...
Salut !!! :viscat
Unaltra cosa, per anar més directe... tu te la compraries, abans que una KTM o una japo? :spite[/quote]
No me la compraria abans que una marca generalista si volgués una enduro. Però ara mateix si vols una enduro-trail que pesi menys de 150kgs,
, o fas com jo que he "trailitzat" una soft-enduro per fer també carretera amb comoditat
, o et compres la KTM 450 "Rally" (que val una pasta),
, o et quedes aquesta, que portant el motor BMW dona certa tranquil•litat...
De totes formes, tot i que va en contra del que acabo de dir, també és cert que el pes en la moto per fer off NO EXTREM, és relativament important; aquest cap de setmana en la sortida trail del Vallés, ha vingut el Llebre amb la seva XT600E model antic, totalment de sèrie.
I pujava i baixava per tot arreu, tot i passant, a diferència del grup on anaven les motos grosses, per llocs complexes per allò que no fos moto d’enduro lleugera.
També anava enganxat al meu darrera independentment del ritme que jo portés...el que no sé és si en en trialeres anava patint o no. Suposo que s’havia d’anticipar més al terreny...
Salut !!! :viscat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 13, 2013 11:52 am, en total s’ha editat 6 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
no te mala pinta, pero, si a can kawasaki tornesin a fer la kle... :burrucat
- Llebra
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
- Ubicació: Maresme nord / Pere
[quote user="JoanCG" post="234923"]
També anava enganxat al meu darrera independentment del ritme que jo portés...el que no sé és si en en trialeres anava patint o no.
[/quote]
No, excepte en una... :mrgreen: :mrgreen:
I aquesta CCM fa bona pinta, però jo aprecio molt la fiabilitat, i només he comprat trastos contrastats, tipus transalp, xj600, xts vàries...
Amb la Transalp 600 i les seves suspensions i xassís de plastilina, sí que patia, sí...
També anava enganxat al meu darrera independentment del ritme que jo portés...el que no sé és si en en trialeres anava patint o no.
[/quote]
No, excepte en una... :mrgreen: :mrgreen:
I aquesta CCM fa bona pinta, però jo aprecio molt la fiabilitat, i només he comprat trastos contrastats, tipus transalp, xj600, xts vàries...
Amb la Transalp 600 i les seves suspensions i xassís de plastilina, sí que patia, sí...
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Donc's jo ja veig una molt bona opció!!!
Em penso que ja no muntaré les rodes mixtes a la RT!!
Ara que aquesta encara la veia millor!! però veig que l'han canviada!!
Avans:
http://www.arpem.com/motos/modelos/hond ... rally.html
Ara:
http://www.honda-montesa.es/motos/model ... CRF%20450R
Em penso que ja no muntaré les rodes mixtes a la RT!!
Ara que aquesta encara la veia millor!! però veig que l'han canviada!!
Avans:
http://www.arpem.com/motos/modelos/hond ... rally.html
Ara:
http://www.honda-montesa.es/motos/model ... CRF%20450R
-
- Presentats
Però la CRF és de motocross...
I la CRF450 Rally és com la KTM 450 Rally... són motos per competir, no per fer sortides... s'ha d'estar molt a sobre d'aquestes muntures.
Perdoneu, però la KTM 690 li dóna 1000 voltes a aquesta CCM... amb només 8 kg més de pes, mireu prestacions... i a sobre, un xic més barata!
I si voleu quelcom més lleuger, teniu un gran ventall de 450 japoneses "trail" o la 500 EXC, però això ja vol mans més expertes, i s'acosta més a la competició... tot i que... tothom va com vol, oi?
El més important és disfrutar, sia amb la moto que sia...
:birracat :birracat
I la CRF450 Rally és com la KTM 450 Rally... són motos per competir, no per fer sortides... s'ha d'estar molt a sobre d'aquestes muntures.
Perdoneu, però la KTM 690 li dóna 1000 voltes a aquesta CCM... amb només 8 kg més de pes, mireu prestacions... i a sobre, un xic més barata!
I si voleu quelcom més lleuger, teniu un gran ventall de 450 japoneses "trail" o la 500 EXC, però això ja vol mans més expertes, i s'acosta més a la competició... tot i que... tothom va com vol, oi?
El més important és disfrutar, sia amb la moto que sia...
:birracat :birracat
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
I la Husky Terra?
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Bé, jo no es per que en tingui una :b9 però estic d'acord amb en Fjodor... per 8 kg em quedo la 690 enduro r rallyitzada amb cupula i dipòsit auxiliar... a més el manteniments son cada 7.500km en condicions normals.
I si aquest motot de la CCM es el de la G450X... hi ha molt manteniment a fer-hi :picant
Ara que ja va bé que el mercat es mogui en aquesta direcció, hi ha un buit de models en el que jo en diria Trail amb aspiracions Pseudo-Raid.
Salut!
I si aquest motot de la CCM es el de la G450X... hi ha molt manteniment a fer-hi :picant
Ara que ja va bé que el mercat es mogui en aquesta direcció, hi ha un buit de models en el que jo en diria Trail amb aspiracions Pseudo-Raid.
Salut!
-
- Presentats
Trail amb aspiracions Pseudo-Raid
-----------------------------------------------------------------------------------
:please :please :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig
-----------------------------------------------------------------------------------
:please :please :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig