Rider 1000
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Rider 1000
No volia mirar les previsions i ara les tinc al davant dels nassos, que dolents que sou. :666
Si tinc moltes ganes d'anar-hi a la sortida mai les miro, ja que no en vull fer "mala sang" abans de començar. D'entrada l'equip d'aigua va sempre amb la moto.
He fet tants Km's sota la pluja que ja no vindran de 1000 més. Però seria una gran p*tada que el Dissabte plogui arreu de Catalunya tot el dia, jo com en JordiTrident també soc optimista i no en crec res de res, o sigui que aniré a mirar si l'encerten o la caguen. :okcat
Que poc que falta !!!
Si tinc moltes ganes d'anar-hi a la sortida mai les miro, ja que no en vull fer "mala sang" abans de començar. D'entrada l'equip d'aigua va sempre amb la moto.
He fet tants Km's sota la pluja que ja no vindran de 1000 més. Però seria una gran p*tada que el Dissabte plogui arreu de Catalunya tot el dia, jo com en JordiTrident també soc optimista i no en crec res de res, o sigui que aniré a mirar si l'encerten o la caguen. :okcat
Que poc que falta !!!
Salut i kilómetres
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Si us agrada entretenir-vos mirant les previsions en aquesta donen mes dades ( és pot escollir entre varies hores del dia ) i també son força més bones. No serà tant dolent...sembla :holacat
Salut i kilómetres
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Eva" post="234913"][quote user="Eva" post="234896"][quote user="Eva" post="234866"][quote user="Eva" post="234826"][quote user="Eva" post="234781"][quote user="Eva" post="234744"][quote user="Eva" post="234686"][quote user="Eva" post="234652"][quote user="Boolean" post="234644"][quote user="Eva" post="234640"]Falten 12 dies.........[/quote]
Això!!!! a posar-nos nerviosos mes del compte!!
Si es queeeeeee.... :nonocat
:burrucat :burrucat :burrucat :burrucat[/quote]
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant
Manquen 11 díes :orquestra :orquestra :orquestra
[/quote]
Manquen
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]

:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant

Manquen

:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 14, 2013 7:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
com m'agrada aquest quatre...ben florejat :okcat :okcat de ploure diuen que dissabte cap al nord....be,es alta muntanya,no podem esperar anar amb xancletes....el que em faria rabia es que plovisquejes a la sortida,pero una cosa aixi jo no me la perdo ni encara que apedregui :orquestra
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
[quote user="Eva" post="234935"]Dons jo francament estaré al tanto del temps i si dijous continuen amb les mateixes males previsions no hi aniré.
Una cosa és trobar-se puntualment 100 ó 200 km de pluja.... mira .. mala sort .. i l´altre sapiguer que hauré de conduir 1000 km sota la pluja ... francament cap il.lussió.
Jo faig la Rider per anar a gaudir i no a patir. Si crec que he de patir... ja no surto :okcat :okcat ( perdu 50 €.... més es va perdre a Cuba !!!! )
Faig un gran esforç a nivell de feina ( ja que treballo els dissabtes) per anar a la Rider, o sigui que si no és aquest any, serà el proper.... cap problema.[/quote]
pero en les previsions mes pesimistes no donen pluija en tots els 1000kms,... nomes al terç final
Una cosa és trobar-se puntualment 100 ó 200 km de pluja.... mira .. mala sort .. i l´altre sapiguer que hauré de conduir 1000 km sota la pluja ... francament cap il.lussió.
Jo faig la Rider per anar a gaudir i no a patir. Si crec que he de patir... ja no surto :okcat :okcat ( perdu 50 €.... més es va perdre a Cuba !!!! )
Faig un gran esforç a nivell de feina ( ja que treballo els dissabtes) per anar a la Rider, o sigui que si no és aquest any, serà el proper.... cap problema.[/quote]
pero en les previsions mes pesimistes no donen pluija en tots els 1000kms,... nomes al terç final
- Kpeps
- Presentats
perfecte...ara ja plou,las previsions no ho deien o sigui que s'ha adelantat l'aigua :orquestra :orquestra per lo que acavara abans :okcat
-
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:19 pm
- Ubicació: Sant Salvador de Guardiola
Hola a tots.
Temps que fara.
Manresa: Sol cuant sorti.
L' Espluga de Francoli: sol
Arnes: sol
Isona: sol
Vieha: Sol solet vina a veuram que tinc fret
Sant Llorens: sol
besalu: de nit(lluna)
Coll de Revell: de nit (lluna)
manresa:de nit (lluna)
Aquest es el meu parte, :birracat :orquestra
Temps que fara.
Aquest es el meu parte, :birracat :orquestra
- Boolean
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mi" post="234978"]Hola a tots.
Temps que fara.
Aquest es el meu parte, :birracat :orquestra[/quote]
M'agrada! :viscat
Temps que fara.
M'agrada! :viscat
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Tinc la :burrucat plena de benzina, olis canviats, canvi oli cardan, roda darrera nova...... Aquesta Rider m'està costant un ull de la cara.
JA no puc dormir esperant el dissabte :D :D
Jo surto igual, ha de ser per molt que plogui a tot Catalunya 5 dies seguits :nonocat :nonocat . I si plu molt, farem el que poguem i ens cruspirem un bon dinar enlloc de gastar en benzina :okcat :okcat
Au no sigueu pesimistes,
:cerv :cerv :cerv
Jo surto igual, ha de ser per molt que plogui a tot Catalunya 5 dies seguits :nonocat :nonocat . I si plu molt, farem el que poguem i ens cruspirem un bon dinar enlloc de gastar en benzina :okcat :okcat
Au no sigueu pesimistes,
:cerv :cerv :cerv
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
[quote user="Mi" post="234978"]Hola a tots.
Temps que fara.
Ostia nen,has canviat de feina?seras el meteoroleg oficial de MTC si l'encertes, sino al foguera :b9 :b9
A veure si els de dalt t'escolten
[quote user="Joanstrom" post="234981"]Tinc la :burrucat plena de benzina, olis canviats, canvi oli cardan, roda darrera nova...... Aquesta Rider m'està costant un ull de la cara.
Au no sigueu pesimistes,
:cerv :cerv :cerv[/quote]
De sorti hem de sorti encara que caigui el diluvi universal, si la cosa es complica molt i el risc es elevat, es talla i es fa la 500 km, si tot i aixi es complica es fa la 300km i si cau el diluvi universal a tots els km que hem fet ens entaulem i es fotem un dinar de primera i que vagi plovent.
Repeteixo de sorti hem de sorti, RECORDEU SOM MOTOTURISTES I AQUI LES SORTIDES ES FAN ENCARA QUE NEVI.
Vinga nois i noies una mica d'optimisme :birracat :birracat :birracat
Temps que fara.
Ostia nen,has canviat de feina?seras el meteoroleg oficial de MTC si l'encertes, sino al foguera :b9 :b9
A veure si els de dalt t'escolten
[quote user="Joanstrom" post="234981"]Tinc la :burrucat plena de benzina, olis canviats, canvi oli cardan, roda darrera nova...... Aquesta Rider m'està costant un ull de la cara.
Au no sigueu pesimistes,
:cerv :cerv :cerv[/quote]
De sorti hem de sorti encara que caigui el diluvi universal, si la cosa es complica molt i el risc es elevat, es talla i es fa la 500 km, si tot i aixi es complica es fa la 300km i si cau el diluvi universal a tots els km que hem fet ens entaulem i es fotem un dinar de primera i que vagi plovent.
Repeteixo de sorti hem de sorti, RECORDEU SOM MOTOTURISTES I AQUI LES SORTIDES ES FAN ENCARA QUE NEVI.
Vinga nois i noies una mica d'optimisme :birracat :birracat :birracat
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Siono1000" post="234912"]Aquests de la Rider ompliran Catalunya de motos. Tothom pasant per llocs diferents...serà divertit de veure, a cada cantonada aparaixent gent que ha escollit altres rutes. :okcat
[/quote]
i mes d'un que conec diu....jo anire per aqui o per alla que no i anira ningu :b9 :b9 i parare a posar benzina despres de fer tants km'ss (pocs o molts) que tampoc pararan... :b9 :b9 :b9 sera una bona ''romeria'' encara es perdra algu :b9 :b9 :b9 :b9
avui uns m'han dit que tenien que anar a un hotel tan lluny que han llogat i aparcaran autocaravanas per dormir a peu de sortida bona :idea sera curios de veure tot plegat.
[/quote]
i mes d'un que conec diu....jo anire per aqui o per alla que no i anira ningu :b9 :b9 i parare a posar benzina despres de fer tants km'ss (pocs o molts) que tampoc pararan... :b9 :b9 :b9 sera una bona ''romeria'' encara es perdra algu :b9 :b9 :b9 :b9
avui uns m'han dit que tenien que anar a un hotel tan lluny que han llogat i aparcaran autocaravanas per dormir a peu de sortida bona :idea sera curios de veure tot plegat.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 14, 2013 10:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Eva" post="234952"][quote user="Eva" post="234913"][quote user="Eva" post="234896"][quote user="Eva" post="234866"][quote user="Eva" post="234826"][quote user="Eva" post="234781"][quote user="Eva" post="234744"][quote user="Eva" post="234686"][quote user="Eva" post="234652"][quote user="Boolean" post="234644"][quote user="Eva" post="234640"]Falten 12 dies.........[/quote]
[/quote]
Manquen

[/quote]

[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Manquen

[/quote]

[/quote]

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 15, 2013 3:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Les prediccions per el temps de dissabte están millorant 

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 15, 2013 4:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
ahir em vaig fer 600 kms, tota la part del recorregut per Lleida i Tarragona de la Rider, vaig enxampar l'aigua 3 vegades, la 1ª a la C-12, deu n'hi do, però com si rés, com diuen els italians: "tutto a posto"
l'interessant, es que vaig poder fer calculs amb la benzina i trobar un parell de benzineres d'aquelles low-cost, que em venen de conya pel que fa al quilometratge i la benzina remanent al dipòsit :okcat
desprès vaig veure (ja m'ho pensava) que els temps per tram s'escurcen molt respecte a les previsions, tant de google maps, com del Tom Tom, per tant, hi haurà temps per tot.
:jajacat :jajacat
l'interessant, es que vaig poder fer calculs amb la benzina i trobar un parell de benzineres d'aquelles low-cost, que em venen de conya pel que fa al quilometratge i la benzina remanent al dipòsit :okcat
desprès vaig veure (ja m'ho pensava) que els temps per tram s'escurcen molt respecte a les previsions, tant de google maps, com del Tom Tom, per tant, hi haurà temps per tot.
:jajacat :jajacat
- Boolean
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Jordi Pons" post="235005"]ahir em vaig fer 600 kms, tota la part del recorregut per Lleida i Tarragona de la Rider, vaig enxampar l'aigua 3 vegades, la 1ª a la C-12, deu n'hi do, però com si rés, com diuen els italians: "tutto a posto"
:jajacat :jajacat[/quote]
Passa'ns aqueste benzineres company :please
Passa'ns aqueste benzineres company :please
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 15, 2013 9:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="Boolean" post="235009"][quote user="Jordi Pons" post="235005"]ahir em vaig fer 600 kms, tota la part del recorregut per Lleida i Tarragona de la Rider, vaig enxampar l'aigua 3 vegades, la 1ª a la C-12, deu n'hi do, però com si rés, com diuen els italians: "tutto a posto"
Passa'ns aqueste benzineres company :please[/quote]
les dues son de Bon Area
1ª a Mora d'Ebre, a la sortida, rotonda a l'esquerra, direcció Benissanet, per comptes de seguir la ruta, desviar-se recte 1 km fins a la rotonda direcció Corbera d'Ebre, en aquella rotonda n'hi ha una, targetes i efectiu
2ª a abans d'entrar a Vilamitjana, desprès del control de pas d'Isona, a 12 kms a peu de carretera, es veu un silos de grà, amb un retoil ben gran Bon Area, allà hi ha una petita benzinera, targetes i efectiu
per el que no ho sàpiga: per omplir el dipòsit al màxim a les benzineres de Bon Area, pagant amb tarja, jo sempre tiro llarg amb la quantitat en € a marcar prèviament, omplo el dipòsit, i aleshores torno al "caixer" i demano ticket, llavors, només pago la quantitat exacta que he posat al dipòsit, es a dir, si he marcat 20€, i només n'he posat 16,19€, me'n descompta 3,81€
:okcat
Passa'ns aqueste benzineres company :please[/quote]
les dues son de Bon Area
1ª a Mora d'Ebre, a la sortida, rotonda a l'esquerra, direcció Benissanet, per comptes de seguir la ruta, desviar-se recte 1 km fins a la rotonda direcció Corbera d'Ebre, en aquella rotonda n'hi ha una, targetes i efectiu
2ª a abans d'entrar a Vilamitjana, desprès del control de pas d'Isona, a 12 kms a peu de carretera, es veu un silos de grà, amb un retoil ben gran Bon Area, allà hi ha una petita benzinera, targetes i efectiu
per el que no ho sàpiga: per omplir el dipòsit al màxim a les benzineres de Bon Area, pagant amb tarja, jo sempre tiro llarg amb la quantitat en € a marcar prèviament, omplo el dipòsit, i aleshores torno al "caixer" i demano ticket, llavors, només pago la quantitat exacta que he posat al dipòsit, es a dir, si he marcat 20€, i només n'he posat 16,19€, me'n descompta 3,81€
:okcat
- Boolean
- Presentats
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Aqui podeu veure totes les benzineres de Àrea de guissona..´
http://gas.encooche.com/gasolineras-bonarea/
http://gas.encooche.com/gasolineras-bonarea/
Ex ...moltes coses
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Això ja és aquí, he, he, he...
Sé que sóc un "frescales" però no em penso mirar les previsions climatològiques, si plou la tombarem, si fa sol ens assecarem i anar fent. Tampoc em fa por no trobar benzineres, si hi ha cua ens esperarem.
És cert que ja hi ha qui s'ha trencat el cap per aquestes coses, eh Kpeps? Moltes gràcies company.
El què si tinc són moltes ganes de què arribi dissabte. De fet el divendres a la tarda ja me l'he reservat per anar a fer tots els tràmits.
Ah si! miraré l'oli.
Sé que sóc un "frescales" però no em penso mirar les previsions climatològiques, si plou la tombarem, si fa sol ens assecarem i anar fent. Tampoc em fa por no trobar benzineres, si hi ha cua ens esperarem.
És cert que ja hi ha qui s'ha trencat el cap per aquestes coses, eh Kpeps? Moltes gràcies company.
El què si tinc són moltes ganes de què arribi dissabte. De fet el divendres a la tarda ja me l'he reservat per anar a fer tots els tràmits.
Ah si! miraré l'oli.
- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="Steelman" post="235017"]Aqui podeu veure totes les benzineres de Àrea de guissona..´
http://gas.encooche.com/gasolineras-bonarea/[/quote]
millor en aquest Enllaç
http://gas.encooche.com/gasolineras-bonarea/[/quote]
millor en aquest Enllaç