Viatge Euro Tour 2007
Moderador: Airald
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Viatge Euro Tour 2007
Bones!!!
Feia dies que no em deixava "caure" per aquestes latituds, doncs resulta que em estat per les Europes amb el Xavi i la Ceci. I més tard vam coincidir amb el Jordi i la Natàlia a la zona dels Tatras a Eslovàquia.
Ha estat un viatge fantàstic, el qual ens ha portat per diferents païssos. Ens ho hem passat d'allò més bé, i hem fet moltíssims kilòmetres, alguns dels quals amb unes calors mai vistes, i amb un paisatges una mica desoladors i ben plans... i d'altres amb un paisatges esplèndids, amb moltíssima aigua, amb cues kilomètriques, amb... de tot!
Ho tornaria a repetir, de fet no hauria deixat de rodar durant uns dies més, però l'obligació de treballar ens ho ha xafat tot. Esperem poder repetir, això si... amb més calma!
Ja posaré fotos en un altre moment, acabo d'arribar i no tinc cap ganes de penjar-les després de 6000kms en 15 dies!
Fins aviat!
Feia dies que no em deixava "caure" per aquestes latituds, doncs resulta que em estat per les Europes amb el Xavi i la Ceci. I més tard vam coincidir amb el Jordi i la Natàlia a la zona dels Tatras a Eslovàquia.
Ha estat un viatge fantàstic, el qual ens ha portat per diferents païssos. Ens ho hem passat d'allò més bé, i hem fet moltíssims kilòmetres, alguns dels quals amb unes calors mai vistes, i amb un paisatges una mica desoladors i ben plans... i d'altres amb un paisatges esplèndids, amb moltíssima aigua, amb cues kilomètriques, amb... de tot!
Ho tornaria a repetir, de fet no hauria deixat de rodar durant uns dies més, però l'obligació de treballar ens ho ha xafat tot. Esperem poder repetir, això si... amb més calma!
Ja posaré fotos en un altre moment, acabo d'arribar i no tinc cap ganes de penjar-les després de 6000kms en 15 dies!
Fins aviat!

- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- DAVID973
- Presentats
- Entrades: 154
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
- Ubicació: Agramunt(Lleida)
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Eeeiiii Carles !!!!!, ja et sembles a l'stromkel amb això de trigar massa en penjar les fotos.
Posa un mapa (encara que sia parcial) de la ruta i coses així, merci
Posa un mapa (encara que sia parcial) de la ruta i coses així, merci
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
Carlooooooooooosssssssssssss...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mell ha escrit:REBENBINGUT NOI!
ESPERO LES TEVES FOTOS, EH?
pd. quina enveja Carles 8)
Ja he vist que tens camara nova, pero les fotos no apareixen per cap lloc ¿Que no saps com funciona la mquineta?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vinga, vinga.... que marchem nosaltres de vacances i volem veure les fotos avans de deixar el curro.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm