Rider 1000

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 1000

Entrada Autor: Eva » dj. maig 23, 2013 9:40 pm

[quote user="Jordi Pons" post="235389"][quote user="Josepmaria" post="235388"]No se si possaran algunes estadistiques de quants van acabar, pero estaria força bé i d'altres com a numero d'inscrits per club o foro, , marques, etc....
[/quote]

[quote user="Jordi Pons" post="235342"]
Pel qui li interessi les dades de la Rider 1000:
- 610 sortits a la 1000
- 488 arribats amb el passaport completat dels quals 18 amb acompanyant amb dret a pin

:holacat :holacat[/quote][/quote]

Moltes gràcies per la información , Jordi. :okcat :okcat

Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Josepmaria » dv. maig 24, 2013 9:33 am

[quote user="Jordi Pons" post="235389"][quote user="Josepmaria" post="235388"]No se si possaran algunes estadistiques de quants van acabar, pero estaria força bé i d'altres com a numero d'inscrits per club o foro, , marques, etc....
[/quote]

- 610 sortits a la 1000
- 488 arribats amb el passaport completat dels quals 18 amb acompanyant amb dret a pin

Moltes gràcies Jordi, dons era una dada que la desconeixia i es molt interessant. Per cert, anaves sol a la Rider ?? es que recordo una moto semblant a la teva que anava com un cohet quan vam travessar Reus en direccio a la Teixeta.

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » dv. maig 24, 2013 9:48 am

[quote user="Josepmaria" post="235414"][quote user="Jordi Pons" post="235389"][quote user="Josepmaria" post="235388"]No se si possaran algunes estadistiques de quants van acabar, pero estaria força bé i d'altres com a numero d'inscrits per club o foro, , marques, etc....
[/quote]

- 610 sortits a la 1000

Moltes gràcies Jordi, dons era una dada que la desconeixia i es molt interessant. Per cert, anaves sol a la Rider ?? es que recordo una moto semblant a la teva que anava com un cohet quan vam travessar Reus en direccio a la Teixeta.[/quote]

jajaja, si, anava sol, possiblement era jo !!!!!!!

un parell de "foticos" meves de Comiols.....
ImatgeImatge
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 24, 2013 9:49 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Napoleon
Presentats
Entrades: 1843
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Entrada Autor: Napoleon » dv. maig 24, 2013 10:45 am

[quote user="Siono1000" post="235229"][quote user="Emil" post="235228"]he vist bona organizatcio, llastima del temps, pro ja esta feta, mágradat, la podia fer mes rapida,
se man rentaat les ideas amb aiga destilada, els mossos mán fet una foto a la sortida de Arnes, ja m´recordare uns temps, ja.
no me he cansat tant com pensava, ha estaat be.[/quote]

Ja som dos. :666

I no va ser l'únic cop que en varen parar el mossos aquell dia. Amb les dues parades al menys podria retallar mitja hora el temps de la RIDER. :b9[/quote]

Proposo que d'aquí un/dos mesos, fem una estadística per a veure quantes fotos hem rebut dels nostres amics. Segur que ens endurem alguna sorpresa.

Salut i kilòmetres :burrucat :burrucat

Josepmaria
Presentats

Entrada Autor: Josepmaria » dv. maig 24, 2013 12:21 pm

[quote user="Jordi Pons" post="235416"][quote user="Josepmaria" post="235414"][quote user="Jordi Pons" post="235389"][quote user="Josepmaria" post="235388"]No se si possaran algunes estadistiques de quants van acabar, pero estaria força bé i d'altres com a numero d'inscrits per club o foro, , marques, etc....
[/quote]

- 610 sortits a la 1000

Moltes gràcies Jordi, dons era una dada que la desconeixia i es molt interessant. Per cert, anaves sol a la Rider ?? es que recordo una moto semblant a la teva que anava com un cohet quan vam travessar Reus en direccio a la Teixeta.[/quote]

ImatgeImatge[/quote]

Punyetero, eres tu, je je je, era una Honda

Jordi Pons
Presentats

Entrada Autor: Jordi Pons » dv. maig 24, 2013 12:36 pm

[quote user="Josepmaria" post="235424"][quote user="Jordi Pons" post="235416"][quote user="Josepmaria" post="235414"][quote user="Jordi Pons" post="235389"][quote user="Josepmaria" post="235388"]No se si possaran algunes estadistiques de quants van acabar, pero estaria força bé i d'altres com a numero d'inscrits per club o foro, , marques, etc....
[/quote]

- 610 sortits a la 1000

ImatgeImatge[/quote]

Punyetero, eres tu, je je je, era una Honda[/quote]

:jajacat :jajacat :jajacat
:viscat :viscat :viscat

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. maig 24, 2013 9:08 pm

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Salut i kilómetres

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dv. maig 24, 2013 9:37 pm

[quote user="Albert" post="235356"]Holaaa,

[quote user="Pedroguzzi" post="235115"]Si veieu un sidecar Ural a la rider no sigueu dolents , es un amic meu que ha decidit der-ho amb aquesta moto amb side, es de Parets :jajacat :jajacat :viscat[/quote]

Imatge

Que es aquest el teu amic ??

:holacat[/quote]
>Siiiiiiii , en Xavi de Parets i anava amb un altre amic amb una rusa amb sidecar del any del la picor i lo bo es que van acabar tots dos :jajacat
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Josepmaria
Presentats

Entrada Autor: Josepmaria » dv. maig 24, 2013 10:03 pm

[quote user="Pedroguzzi" post="235450"][quote user="Albert" post="235356"]Holaaa,

[quote user="Pedroguzzi" post="235115"]Si veieu un sidecar Ural a la rider no sigueu dolents , es un amic meu que ha decidit der-ho amb aquesta moto amb side, es de Parets :jajacat :jajacat :viscat[/quote]

Imatge

>Siiiiiiii , en Xavi de Parets i anava amb un altre amic amb una rusa amb sidecar del any del la picor i lo bo es que van acabar tots dos :jajacat[/quote]

jo sols he conduit una vegada un side, va ser a ucrania, l'estiu passat, la moto una MT, es la copia ucraniana de la URAL. Us asseguro que es fotudament complicat, i mes off road, que es com ho vaig probar. Vaig estar apunt d'estampar el el side amb el meu cunya de tripulant, contra el meu propi cotxe..... de pelicula..

es molt complicat aixo del side, no esta fet per mi. Segur que el pedro, em donara arguments en contra, je je je

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. maig 24, 2013 11:26 pm

[quote user="Napoleon" post="235419"][quote user="Siono1000" post="235229"][quote user="Emil" post="235228"]he vist bona organizatcio, llastima del temps, pro ja esta feta, mágradat, la podia fer mes rapida,
se man rentaat les ideas amb aiga destilada, els mossos mán fet una foto a la sortida de Arnes, ja m´recordare uns temps, ja.
no me he cansat tant com pensava, ha estaat be.[/quote]

Ja som dos. :666

I no va ser l'únic cop que en varen parar el mossos aquell dia. Amb les dues parades al menys podria retallar mitja hora el temps de la RIDER. :b9[/quote]

Proposo que d'aquí un/dos mesos, fem una estadística per a veure quantes fotos hem rebut dels nostres amics. Segur que ens endurem alguna sorpresa.

Salut i kilòmetres :burrucat :burrucat[/quote]

segur que ben poques ,la veritata es que jo no vaig passar de 110 per hora en tot el viatge i en rectes no em va passar quasibe cap moto,e curves els deixava passar i alla segur que no hi havia cap tripode :birracat :birracat crec que la gent en general es va comportar força :orquestra
Imatge

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dv. maig 24, 2013 11:56 pm

Jo tampoc vaig veure que ningú fes cap cosa estranya, ara, majoritariament el nivell de conducció el vaig trobar força alt. Sembla que fer 1000 km en un dia només atrau a gent amb força experiència, capaça de mantenir un bon ritme durant hores i hores. :burrucat
Salut i kilómetres

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. maig 25, 2013 7:04 am

Holaaaa,

[quote user="Pedroguzzi" post="235450"][quote user="Albert" post="235356"]

>Siiiiiiii , en Xavi de Parets i anava amb un altre amic amb una rusa amb sidecar del any del la picor i lo bo es que van acabar tots dos :jajacat[/quote]

Doncs aquí hi pots trobar alguna foto més d’ell i del seu company de ruta: Enllaç

:okcat :okcat
Sort,

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. maig 25, 2013 7:21 am

Holaaa,

[quote user="Siono1000" post="235459"]Jo tampoc vaig veure que ningú fes cap cosa estranya, ara, majoritariament el nivell de conducció el vaig trobar força alt. Sembla que fer 1000 km en un dia només atrau a gent amb força experiència, capaça de mantenir un bon ritme durant hores i hores. :burrucat[/quote]

En sé de uns que a Sant Llorenç de Morunys, tips d’aigua i veient que ja eren les 10 de la nit, van decidir deixar-ho córrer i tornar cap a casa, per la zona de Tarragona. Van sortir de Sant Llorenç i van trencar per la llosa del cavall cap a Solsona que van entravessar en mig d’un aiguat fort de veritat. A Tàrrega es van aturar a fer benzina i en baixar de la moto s’aturen unes altres motos que els havien anat seguint i els hi pregunten: “que falta gaire per Besalú?”

:cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya
Sort,

Josepmaria
Presentats

Entrada Autor: Josepmaria » ds. maig 25, 2013 8:25 am

[quote user="Albert" post="235464"]Holaaa,

[quote user="Siono1000" post="235459"]Jo tampoc vaig veure que ningú fes cap cosa estranya, ara, majoritariament el nivell de conducció el vaig trobar força alt. Sembla que fer 1000 km en un dia només atrau a gent amb força experiència, capaça de mantenir un bon ritme durant hores i hores. :burrucat[/quote]

En sé de uns que a Sant Llorenç de Morunys, tips d’aigua i veient que ja eren les 10 de la nit, van decidir deixar-ho córrer i tornar cap a casa, per la zona de Tarragona. Van sortir de Sant Llorenç i van trencar per la llosa del cavall cap a Solsona que van entravessar en mig d’un aiguat fort de veritat. A Tàrrega es van aturar a fer benzina i en baixar de la moto s’aturen unes altres motos que els havien anat seguint i els hi pregunten: “que falta gaire per Besalú?”

:cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya[/quote]

no fotis !!! ostres , m'agafa algo... Nosaltres erem a les 22 hores a Coll de Ravell i ens deien que encara hi havia gent a Sant Llorenç.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. maig 25, 2013 11:07 am

els ultims en arrivar ho varen fer segons m'han dit a 3/4 de 5 del mati :birracat :birracat sens dubte tothom anava al seu ritme :okcat :okcat
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. maig 25, 2013 11:16 am

i a d'altres que agossaradament i l.lussionats es fiquen en un ''berenjenal'' i al final de l'experiencia,els cauen molt mites que creien inassumibles com es el meu cas,en Steelman va comentar que fer 1500 o 2000 km's en un dia no era una empressa gaire dificil per autopistas i autovias,fa dies vaig pensar que era molt facil dir aixo i dificil de fer,despres de la Rider he vist que per fer aixo nomes s'ha de tenir una bona maquina i ganas d'avorrirse en linea recta..... :nonocat :nonocat i aquest no es el meu estil.
Imatge

Prudenci
Presentats
Entrades: 87
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 11:20 pm
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Prudenci » ds. maig 25, 2013 11:39 am

[opacity][/opacity]Rider 1000: repte assolit. :viscat
Gràcies a Kpeps i família per la seva acollida el divendres
Gràcies a Jordi “Steelman” i la Natàlia per obrir el camí i per l’esforç de mantenir un ritme constant durant tota la Rider 1000
Gràcies als companys amb els que vaig tenir la sort de fer tota o una bona part de la Rider: Jordi i la Natalia, Xavier, Núria, MixSanJuan i Siono.
També cal agrair a tots els que van particiar en l’organització de la Rider, sense ells no hagués estat el mateix.
Els temps de pas per cada control del nostre grup va ser:
Sortida a les 6:20
Espluga del Francolí 7:31
Arnes 9:07
Isona 12:00
Vielha 14:00
Sant Llorenç de Morunys 17:35
Besalú 19:43
Coll de Revell 21:02
Arribada a Manresa a les 21:59

I el 17.5.2014, II Rider, volta al nou estat d’Europa

Sortida, Manresa 6:20
Imatge

img]https://lh4.googleusercontent.com/-bMI9 ... 040299.jpg [/img]

Imatge

Imatge

Imatge

Espluga de Francolí

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Isona

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Vielha

Imatge

Imatge

Sant Llorenç de Morunys

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Carent de ruta: feina feta
Imatge

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » ds. maig 25, 2013 10:31 pm

[quote user="Albert" post="235464"]Holaaa,

Aquests no tenien gaire experiència. :b9

Els que fa anys que anem en moto aquesta anecdota ja fa temps que la varem patir i ara ja mirem a qui hem de seguir i a qui no. :b9 :viscat
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 25, 2013 10:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres

Josepmaria
Presentats

Entrada Autor: Josepmaria » ds. maig 25, 2013 11:31 pm

[quote user="Siono1000" post="235503"][quote user="Albert" post="235464"]Holaaa,

Els que fa anys que anem en moto aquesta anecdota ja fa temps que la varem patir i ara ja mirem a qui hem de seguir i a qui no. :b9 :viscat[/quote]

dons un d'ells era un conegut nostre, al Miguel amb la seva Hayabusha, ens va explicar a Manresa que no tenia tots els segells signats per que seguint a no se qui es van equivocar de carretera i van acavar a Tarrega. Aquest noi estaba al foro de Malaltsdemoto

Jordi Pons
Presentats

Entrada Autor: Jordi Pons » ds. maig 25, 2013 11:39 pm

[quote user="Josepmaria" post="235505"][quote user="Siono1000" post="235503"][quote user="Albert" post="235464"]Holaaa,

Els que fa anys que anem en moto aquesta anecdota ja fa temps que la varem patir i ara ja mirem a qui hem de seguir i a qui no. :b9 :viscat[/quote]

dons un d'ells era un conegut nostre, al Miguel amb la seva Hayabusha, ens va explicar a Manresa que no tenia tots els segells signats per que seguint a no se qui es van equivocar de carretera i van acavar a Tarrega. Aquest noi estaba al foro de Malaltsdemoto[/quote]

s'ha d'esser una mica potol per acabar a Tàrrega des de St. Llorenç, que no hi han indicadors per veure cap on vas ? :sonat :sonat :sonat

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”