GPS Mentider
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: GPS Mentider
Holaaa,
Compte a Terol ??
Portar un GPS només es una ajuda per trobar la ruta correcte, o que et porti a un lloc concret.... això no vol dir mai que hagis de conduir amb els ulls tancats !!!
:cat_vergonya :cat_vergonya
Compte a Terol ??
Portar un GPS només es una ajuda per trobar la ruta correcte, o que et porti a un lloc concret.... això no vol dir mai que hagis de conduir amb els ulls tancats !!!
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Crec que aquí el GPS és el menys culpable.
A) La gent ha de mirar per on va, no només seguir el GPS
B) l´ajuntament, si aquest és el cinquè cotxe, no costa res posar una pilona o jardinera davant i evitar de nous
C) el GPS ...es una maquina estupida...com per que sigui el culpable.. :(
A) La gent ha de mirar per on va, no només seguir el GPS
B) l´ajuntament, si aquest és el cinquè cotxe, no costa res posar una pilona o jardinera davant i evitar de nous
C) el GPS ...es una maquina estupida...com per que sigui el culpable.. :(
Ex ...moltes coses
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Sempre es mes sencill fotre-li les culpes a la "máquina estúpida" que a un mateix. :b9
Salut i kilómetres
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Steelman" post="235839"]
C) el GPS ...es una maquina estúpida...com per que sigui el culpable.. :([/quote]
[quote user="Siono1000" post="235842"]Sempre es mes senzill fotre-li les culpes a la "màquina estúpida" que a un mateix. :b9[/quote]
Discrepo... les màquines no poden ser estúpides, son màquines i prou!!
Un parell de vegades m’he perdut per seguir les indicacions del navegador i no hi ha excusa: l’estúpid vaig estar jo per fer-li cas sense mirar prou !!!
[quote user="Steelman" post="235839"]
C) el GPS ...es una maquina estúpida...com per que sigui el culpable.. :([/quote]
[quote user="Siono1000" post="235842"]Sempre es mes senzill fotre-li les culpes a la "màquina estúpida" que a un mateix. :b9[/quote]
Discrepo... les màquines no poden ser estúpides, son màquines i prou!!
Un parell de vegades m’he perdut per seguir les indicacions del navegador i no hi ha excusa: l’estúpid vaig estar jo per fer-li cas sense mirar prou !!!
Sort,
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:666 Mai m'havien agradat els GPS,,,, m'oriento millor amb un pla o tros de paper amb uns quants "rayajos" si és molt possible que sigui molt bo,,,,,, però no em fio ni un pèl d'aquest aparell.
:jajacat Són excusa que t'han ficat en aquest lloc ......
Ara em faig una reflexió després de córrer per molts llocs sense GPS, mes d'una vegada m'ha tocat donar una volta sort que no tenia GPS segur que li hauria culpado.Pero és que no mires per on vas.
M'estic fent vell l'altre dia vas compra un,,,,, amb la mania que els tenia i el poc que em fio d'ells
Però ara el que em passi dire que és culpa de l'aparell maleït, no anem ha dir que estem BOJOS jijijiji
:b9 Excusa perfecta quan arribes tard a casa ales 04:00 del mati i amb signes d'quilibri perdut,,,, Nuri és el GPS espero que em serveixi d'excusa :jajacat :b9
:jajacat Són excusa que t'han ficat en aquest lloc ......
Ara em faig una reflexió després de córrer per molts llocs sense GPS, mes d'una vegada m'ha tocat donar una volta sort que no tenia GPS segur que li hauria culpado.Pero és que no mires per on vas.
M'estic fent vell l'altre dia vas compra un,,,,, amb la mania que els tenia i el poc que em fio d'ells
Però ara el que em passi dire que és culpa de l'aparell maleït, no anem ha dir que estem BOJOS jijijiji
:b9 Excusa perfecta quan arribes tard a casa ales 04:00 del mati i amb signes d'quilibri perdut,,,, Nuri és el GPS espero que em serveixi d'excusa :jajacat :b9
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Pel que vaig llegir, ja es el quart cotxe que cau per aquestes escales per culpa del GPS! :sonat
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Fa dos anys , sortin de veure la Cite de Carcassonne en vaig fiar del GPS , un Garmin Quest , li vaig demanar de sortir d'alla i posar-nos en la ruta correcta fins on tenian la reunio. Anaven 12 motos i resulta que al costat de la sortideta Nord de la Cite i ha una barriada de magrebins , son nomes tres o cuatre blocs de habitatges , doncs be el " maldito" GPS es va ficar dintre d'un laberint i van començar a sortir payos amb pistoles i "tirachinas" i ens van apedregar sense compasio a tots :foracat , i mira que venian un Mosso i un Municipal i es van quedar de pedra amb la situacio , a partir d'aquell dia em fio mes del meu instint :nonocat
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Amb el Franco, aquestes coses no passaven.
Menteixo??
Menteixo??
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 04, 2013 3:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Si que hi ha gent est.... ups, despistada al mon.
http://www.naciodigital.cat/noticia/560 ... ntremaliat
Ex ...moltes coses
- ves_nan
- Presentats
- Entrades: 3
- Membre des de: dl. juny 10, 2013 11:07 am
I aquella dona belga que havia d'anar a Brusel·les i va acabar a Zagreb??????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
http://www.324.cat/noticia/2032673/soci ... or-del-GPS
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
http://www.324.cat/noticia/2032673/soci ... or-del-GPS
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Un altre per les escales. A Torelló.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
[quote user="Storm" post="236731"]Un altre per les escales. A Torelló.
http://www.naciodigital.cat/noticia/560 ... ntremaliat[/quote]
doncs si, ara venia a dir-ho i veig que ja ho has anunciat !!
Jajajajaja, em vaig fer un tip de riure quan ho vaig veure i em van dir que ningú havia près mal!! :conducat
Una mica còmic si que ho és, la veritat!!
http://www.naciodigital.cat/noticia/560 ... ntremaliat[/quote]
doncs si, ara venia a dir-ho i veig que ja ho has anunciat !!
Jajajajaja, em vaig fer un tip de riure quan ho vaig veure i em van dir que ningú havia près mal!! :conducat
Una mica còmic si que ho és, la veritat!!
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
El Divendres vaig anar a Carcassone. Al GPS del cotxe l'hi vaig dir que volia la ruta curta i.. em va fer voltar per el castell de Queribus, el castell de Perepertouse... etc,etc,etc...
Va ser molt maco per que els paisatges son acollonants, fins que em feia passar per una pista de muntanya i vaig dir que s'havia acabat el paisatge i que tenia ganes d'arribar. El meu instint em va dir que baixant a l'esquerra agafava la D118... i aixi va ser. Per cert, no portava cap mapa i en vaig comprar un una vegada vaig arribar.
Va ser molt maco per que els paisatges son acollonants, fins que em feia passar per una pista de muntanya i vaig dir que s'havia acabat el paisatge i que tenia ganes d'arribar. El meu instint em va dir que baixant a l'esquerra agafava la D118... i aixi va ser. Per cert, no portava cap mapa i en vaig comprar un una vegada vaig arribar.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)