Hem visitat part de França,Suïssa,Austria,Alemanya,Eslovaquia, Polonia i Italia
La major part del viatge l´hem fet acompanyats de Carles,Patricia,Xavi i Ceci. Pero els 4 primers dies i els dos ultims els hem fet solets.
Hem vist moltes coses fins ara desconegudes per nosaltres i hem apres moltissimes coses, i el que es molt més important, ens ho hem passat molt be.
Al arribar a casa el contaquilometres marcava la xifra de 5.743 km's realitzats.
I ara intentare plasmar en fotos i lletres tot el que hem vist, cosa dificil ja que hem fet mes de 1200fotos.
Dia 1-Dilluns 16 Juliol
Reus-Chamonix 947km's

Aquest dia te molt poqueta cosa a explicar.
Varem sortir molt d´hora de casa per tal d´intentar fer el menor numero de km's en les hores de maxima calor.
Aqui podeu veure la natalia acabant de posar algunes coses sobre la moto (la foto es dolenta per que ja teniem les camares guardades i esta feta amb el mobil)

Ja al migdia, quant ja portavem unes 5 hores de viatge i la calor començava a apretar, varem parar molt a prop de Orange a dinar en una de les fabuloses arees de descans de França


I d´aqui vorejant els alps fins a Chamonix. Per aquesta zona ja començem a veure un paissatge totalment canviant.
Sobretot quant ja arribem a Chamonix als peus del Montblanc (el segon sostre mes alt d´europa)




Nosaltres nomes hi varem estar de pas, de cami cap a parts mes orientals d´europa, pero Chamonix es un lloc interessantissim per estar-s'hi mes dies.Pujar als teleferics ,visitar moltes coses que te als seus voltants. (Ja ho farem ;) )
Allotjament:
Ens varem allotjar al Hotel Chaumiere . 80€ Allotjament i esmorzar
www.hotelchaumierechamonix.com
Dia 2-Dimarts 17 Juliol
Chamonix-Salzburg 745km's

Aquest dia voliem fer de una tirada el Chamonix-Viena que eren uns 1100km's. Aixi podiem estar un dia mes a Vienna i visitar-la mes a fons.
Pero al mati varem rebre un missatge de l´Albert que ens deia que ells farien nit a Salzburg.
I que millor que en un viatge per les europes lluny de casa passar una tarda/vespres passejant i sopant amb una parella d´amics?
A mes sort que ho varem fer per que les autopistes de Suïssa estaven molts trossos amb obres i el que en condicions normals hauriem tardat unes 3 horetes en varem tardar 5 llarges, amb el que arribar a vienna s´hauria convertit en una missio impossible.
Tot sortint de Chamonix, varem fer els dos primers colls del viatge, uns ports sencills i sense massa historia pero que ens permetien entrar a suissa per uns paissatges molt macos. Tot verd i frondos i ple d´aigua a tot arreu.

Aquesta carretera porta fins a la poblacio de Martigny, al centre de una vall inmensa.

Aqui haviem d´entrar a l´Autopista (a partir d´aqui les autopistes son en senyals verdes i les autovies en blau), i varem comprar la corresponent vinyeta, en la foto es veu una mica (no gaire)

L´autopista Suissa es molt aborrida per que esta plena de avisos de radars, obres i moltes rectes llarguissimes, amb lo que anant a 120 o a menys per les obres no s´acaba mai.
¨
La part possitiva es que varem descobrir que dins d´europa hi han veritables mars. Si he dit mars i no llacs. no se com li diuen llac a un tros d´aigua tant gran que no veus l'altra riba!!!

Despres de Creuar Suissa verticalment, varem entrar a un trosset d´Austria, per carreteres locals (que tb varem col.laborar en endarrerir l'horari).
I despres a les ESPECTACULARS autopistes alemanes.

I espectaculars no nomes per el seu asfalt, arees de descans,...si no per l´educacio i respecte de tots els conductors.
En una mateixa carretera varem arribar a veure en un tram de 3 carrils.
El de la dreta totalment parats fent caravana els camions. En el carril central tota la gent que circulava a velocitats "normals" i al carril de la esquerra tota la artilleria pessada a velocitats que superaven de llarg els 180km/h
Pero a sobre si hi ha un cartell de a 60km/h per qualsevol motiu TOTHOM clava frenos i es posa en aquesta velocitat.
nosaltres aqui varem provar el "poderio" de la Moreneta i anant carregats fins als topes amb un obrir i tancar d´ulls ens varem posar durant un tros d´uns 5km's a uns 190km/h.
Ara ja ho hem fet i no ho tornarem a fer, no ens agraden les altes velocitats.
I despres de molts km's i calor i autopista varem arribar a Salzburg, amb poc temps per visitar-lo , pero el suficient per fer 4 fotos




i compartir un ESPLENDIT sopar amb la Carme i L´Albert.
:!:

Allotjament:Varem arribar molt tard i europa si a les set no tens lloc on dormir, trobar-ne es una mica dificil fer-ho amb les 3B's (bo,bonic i barato)
Per aixo i amb la gran ajuda del Albert ens varem poder allotjar al Hotel Mercuer (compleix amb dos de les anteriors B's)
Dormir i esmorzar, 143€
http://www.accorhotels.com/accorhotels/ ... otel.shtml
Dia 3 -Dimecres 18 Juliol
Salzburg-Vienna 302 km's

Haviem decidit passar uns dies de descans a Vienna per tal de visitar una de les ciutats (segons diuen ) mes maques d´Europa.
La distancia que separava Salzburg de Vienna era poca, pero amb l´enorme calor que feia, el transit, i el cansament de portar a les esquenes gairebe 1800km en dos dies, varem fer que aquest distancia s´ens fes eterna!!
Les pitjors hores en moto que hem passat durant el viatge.
Primer varem anar a buscar allotjament, en un camping. La primera nit la varem dormir en un bungalow i la segona en la nostra tenda.


Vienna es una ciutat maca s´ha d´admetre, pero suposo que el fet de visitarla amb tanta calor (38º-40º) doncs la veiessim en uns altres ulls.
Es una ciutat maca i majestuosa, pero en el nostre ordre de preferencia (tenint en compte el poc vagatge que portem a les esquenes) i a bastanta distancia hi posariem per davant Paris i Praga.
Varem començar la visita per un dels llocs mes centrics la Stevenplatz, on hi ha la Catedral de Sant Esteve. Amb la seva torra Steffl de 143m d´alçada.



Al voltant de la catedral, com a moltes ciutats europees, hi ha disposicio de qui vulgui i pagui, uns carruatges per fer un "tour turistic" pel centre de la ciutat

pero a Viena els cavalls son una mica mes carinyosos que en d´altres llocs ;)

Despres varem anar a vistiar l'esglesia de Sant Michel (crec ), que tot i la sobrietat de la seva façana, de dins es força bonica




Molt a prop d´aquesta esglesia hi ha el barri jueu i algun monument al Holocaust



Monument a Gutenberg.

I un sostre d´un edifici molt bonic.

I per una tarda a Vienna i amb la calor que feia, ja en varem tenir prou i varem tornar al camping.
Aqui pero varem tenir un petit problema :(. El cable de alimentacio del GPS es va fondre i la bateria del GPS s´havia esgotat amb el que a partir d´aquest moment varem anar a les "fosques". Una cosa es anar per carreteres, pero en una gran ciutat sense GPS :? :? :?
Allotjament:
Camping Wien West
http://www.wiencamping.at/en/
Nit amb bungalows: 29€
Dia 4 -Dijous 19 Juliol
Vienna 0 km's
Aquest dia va el varem dedicar a descansar els nostres culs i a visitar una mica mes a fons Viena.
El problema es que encara feia mes calor que el dia anterior, fins i tot en algun establiment tiraven vapor d´aigua a la clientela per refrescar l´ambient

On varem demanar un "caffe late" (el mes semblant al cafe amb llet) i el serveixen aixi,amb un got d´aigua "gratis"

Varem anar a veure la famosa noria, fins fa poc segons diuen la mes alta del mon i ens va desilusionar una mica (potser ho fa el fet de treballar en un part d´atraccions ;) ? )

I varem tornar cap a la zona dels palaus.

Que son macos fins i tot vistos reflexats als cotxes ;)

Com podeu veure a Viena varem tenir sempre una nova companya de viatge, aqui la Natalia la porta en brasos i va ser de gran ajuda :P


Varem pasar per davant del museu dedicat a la Sisi, pero el preu de 10€ per persona i el fet de que la meva germana petita hi havia estat feia uns mesos i ens havia desaconsellat la visita....va fer que la foto fos nomes dels exteriors :P

I més palaus, i detalls d´edificis.




Allotjament:
Camping Wien West
http://www.wiencamping.at/en/
Nit amb tenda i moto: 20€
Dia 5 -Divendres 20 Juliol
Viena -Poprad -Tatranská Lomnica 425 km's

Varem marxar molt d´hora per intentar evitar la calor sufocant del migdia pero ens varem trobar amb el problema de que no podiem sortir de Viena i molt menys trobar la carretera que ens portava a Bratislava :(
Varem estar uns 45m donant volts i nomes varem poder sortir-ne quant un motorista vienes que portava una Varadero ens va guiar fins a l´entrada de l´autopista :!: :!: :!:
De Bratislava a Viena hi ha amb prou feines uns 60km's pero el paissatge en aquesta zona canvia molt. De la zona mes o menys muntanyosa de Viena i amb frondossos boscos , passem a una zona molt plana i plena de conreus de cereals.
Bratislava el varem vorejar pero des de les rondes/autopistes ens va semblar una ciutat en construccio (com el pais) i plena de contrastos

Per la carretera tant en podia avançar un Ferrari, un Audi, con un lada 125 (copia seat 124), o un skoda de fa 25 anys. I el transport public, igual.

A mes al tractar-se d´una zona per on pasen molts camions direccio a Polonia, lituania,....junt amb una calitat del asfalt mediocre, provoca les famoses roderes (no s'aprecia molt en les fotos pero....ufff)


Per eslovaquia, per la zona fora dels Tatras no varem veure cap moto, i en les gasolineres tothom es quedava mirant-nos com si fossim d'un altre planeta.
Finalment varem arribar a Poprad, punt de trobada amb en Carles i Xavi.
Era com si haguessim entrat en una ciutat de fa 30 anys.


Com que feia calor i estavem una mica cansats, varem decidir donar-li un altre funcionalitat a les maletes de la moto ;)

Com que Xavi i Carles encara estaven de ruta, ens varen trucar que anesim buscant allotjament i aixi anavem avançant la feina.
Varem anar preguntant per la zona dels peus del parc natural dels Tatras i ens varen guiar fins a un camping amb uns bungalows amb una forma curiosa.

Mentres descarregavem la moto, el temps va canviar per primer cop al viatge. Una tempesta important de llamps i trons, i força aigua va descarregar. Per sort a ells no els va agafar i nosaltres estavem a resguard.
Al cap d´una estona, ens varem trobar-nos a per fi ens varem poder ajuntar (ni que fos amb uns dies de retras i a 2500km de catalunya) tots els que haviem planejat el viatge.

Per cert , amb la pluja s´ens va apareixer una companya de bungalows, aixo si es va quedar a fora, al costat de la porta ;)

Allotjament:
Al Camping Eurocamp FICC per 83€ teniem dos bungalows on dormiem els sis. No eren els mes nets del mon,pero per dormir, ja servien :?
http://www.eurocamp-ficc.sk/
Dia 6 -Dissabte 21 Juliol
Volt als Tatras (Eslovaquia i Polonia)

Varem sortir relativament d´hora per esmorzar de cami cap a Polonia, pero a Europa si vols esmorzar mes tard de les nou...et pregunten si vols dinar ;)
Finalment varem trobar un lloc on dinar, vull dir esmorzar, on varem coincidir amb una parella finladesa que anava amb moto, es la moto que es veu aparcada al costat del cotxe, entre els arbres.

Els Tatras son molt xulos, petits pero macos.

Abans d´arribar a la frontera varem veure una cosa que ens va sorpendre moltissim.
A la gasolinera unes noies es venien per rentar els cotxes. Vestides amb molt poca roba, s'enfilaven als cotxes mostrant-se a canvi de generoses propines


I en poca estona varem arribar a la frontera Polonesa.

De la mateixa frontera partia una carretera cap una zona plena de llacs i molt maca pero al ser dissabte estava molt ple de turistes, aixo es la carretera d´acces al parking.

I d´alli varem anar direccio Zakopanne. Una poblacio important, enmurallada de la banda Polonesa dels Tatras.

Amb alguns edificis curiosos

Aquest edifici segons posa, hi va passar el Papa Joan Pau II.

Des d'aquesta poblacio varem seguir direcció el llac Czorsztynskie,creuant abans algunes altres poblacions i paratjes


Despres de fer una mica de tranky trail ...


...varem arribar al llac del nom impronunciable.

Despres de aparcar les motos va començar a tronar i llampegar i a caure un aiguat al llac. A nosaltres no ens queia nomes que alguna gota ,casi res. Pero al llac la imatge era impressionant. Alla on plovia a distancia es veia a l´aigua com una especie de boirina de la cantintat d´aigua que estva caient. Ens temiem que vindria cap a nosaltres pero va continuar en un altra direccio.
Al canviar el temps alguns varen voler practicar el Nudisme???

No va arribar a tant, pero si a banyar-se :P

D´aqui varem iniciar el cami de tornada de nou sota la pluja per una zona molt bonica.

Fins a entrar de nou per la frontera eslovaca

La zona per on varem entrar a Eslovaquia tambe era molt maca, carreteres petites, i revirades passant per paratges buscoso i petits poblets, d'aqui jo no tinc fotos (crec que la resta tampoc) per que anava plovent i la camara estava dessada)
Varem parar en una gasolinera just quant d´entre els nuvol sortia el sol.

Al arribar al restaurant varem trobar una noia hungaresa que estudiava español i va dir-nos que havia caigut "hielo" (pedregat) i al arribar al camping ho varem poder comprovar.

Allotjament:
Al Camping Eurocamp FICC per 83€ teniem dos bungalows on dormiem els sis. No eren els mes nets del mon,pero per dormir, ja servien :?
http://www.eurocamp-ficc.sk/
Dia 7 -Diumenge 22 Juliol
Tatranská Lomnica- Mauthausen 605 km's

Varem marxar del Camping fent les ultimes fotos a la zona dels Tatras, pero ara per la part mes solana.


Varem creuar eslovaquia de punta a punta per carretera i autopista.


La ruta no te massa historia ja que la major part va ser per autopista.
Finalment varem trobar lloc on dormir en un camping al costat del Danuvi.

On despres de deixar les motos a la fresca

I fer la bugada

i fer unes quantes fotos al costat del Denau (Danuvi)



Varem anar a fer unes cervessetes uns

I unes coles uns altres ;)

Tot sopant unes quantes birretes mes i al final...pasa el que ha de pasar ;)

Dia 8 -Dilluns 23 Juliol
Mauthausen - Mondsee- Salzburg 150 km's

Despres de llevar-nos i esmorzar, varem anar directes cap al camp de concentracio de Mauthaussen.
L'entrada es simbolica,ja que val 2€ per persona amb la audio-guia inclosa (un radiok7)
La visita es molt dura, sobretot en les sales video/fotografiques i en els crematoris i camares de gas. De veritat que no et deix indiferent
Aixo es la porta d´entrada al camp.

I aixo els barracons on posaven als pobres reclosos. Dormien 3 persones en lliteres d´apenes 80cm d´amplada.

I els murs i torres de "vigilancia"


A dins del museu hi ha tota una galeria fotografica i documental sobre tot el que va passar alli dins. Vaig fer-ne unes quantes fotos en les que no calen paraules per explicar-ho






N´hi havien moltissimes mes i moltissimes mes en vaig fer pero crec que amb aquestes ja s´en feu una idea.
Despres de veure i aixo i un video, varem anar a veure les camares de gas i crematoris, on esta ple de records a la gent que lamentablement va perdre les vides alli dins





Al sortir d'aquestes sales,varem anar cap a l'anomenada escala de la mort.


En aquest lloc els pressos carregaven pedres de 50kg i pujaven aquestes escales (originalment cada esglaó feia 50cm)
En fi del camp de Mauthaussen varem sortir força tocats, nomes cal mirar-nos al acabar la visita

Despres varem anar a dinar a la prestigiosa cadena de restaurants McDonalds i cap a Salzburg.
De cami varem fer un alto al camí a Mondsee, una turistica ciutat austriaca, al costat d'un llac que es molt pintoresca.



I finalment cap a Salzburg, amb mes temps per poder-la visitar.
Aquesta ciutat ens va agradar moltissim, tant que a durant el vespre de tantes fotos s'hem va acabar la bateria :twisted:
Des del hotel , al centre mateix teniem aquestes vistes.

I podiem vigilar l´estat de les tres motos

Varem sortir a donar el volt despres de dutxar-nos i canviar-nos, per el centre.






A partir d´aqui sense camara :twisted: :twisted:
Per cert, estavem fent la ultima cervesseta del dia en una centrica plaça quant es va començar a girar una mica d´aire i de mica en mica en vent fins que al final es va convertir en un mig huraca.
Tot volava per alla i tothom varem haver de marxar x cames cap al hotel ;)
Allotjament:
(no recordo el nom ni el preu)
Dia 9 -Dimarts 24 Juliol
Salzburg-Innsbruck 185 km's

En teoria haviem de anar fins al Grossglockner , pero el vendeval del dia anterior havia provocat un canvi sobtat de temps i varem tenir pluja i tempesta abundant tot el cami. Amb el que varem decidir anar directament fins a Innsbruck.
Aquesta mini-ruta de menys de 200km amb l´aigua i les retencions ens va portar tot un mati i part de la tarda per fer-ho


Despres de deixar les motos al parking, dutxar-nos i canviar-nos el temps a Innsbruck estava aixi.

I varem anar a donar el volt per Innsbruck




La famosa casa de la teulada dorada


El centre de Innsbruck es molt xulo , del mateix estil i nivell que Salzburg, pero la diferncia es que es mes petit i molt mes explotat turisticament. Hi havia molta gent.

Varem pujar a la torre del rellotge

On teniem aquestes vistes de tota la ciutat




Al baixar varem continuar la volta per el centre,i varem entrar a dins d´aquesta esglesia.





Per cert casi no podem entrar , amb tantes prohibicions.

Al sortir-ne ens varem trobar en que una orquestra anava fent musica per el carrer.


Estaven prou be i tocaven amb molta marxeta (no carlos??)
Tant aqui a Innsbruck, com a Salzburg. Es molt tipic que els establiments tinguin els cartells aixi. Alguns estaven molt currats.



Com que s´anava fent l´hora varem anar a sopar...

..i al sortir ja tornava a ploure. Per sort alguns anaven tot conjuntats (jerseis i paraigues)

Dia 10 -Dimecres 25 Juliol
Innsbruck -Tshierv

Aquest dia ja varem començar a tastar els Alps i per la porta gran!
Varem sortir d Ínnsbruck per autopista per treurens els primers km's de manera rapida de sobre. Com que el dia anterior havia estat plovent doncs el paissatge era espectacular.


Al abandonar l'autopista varem enfilar cam un port alt dels Alps austriacs, tocant a la frontera amb Italia. Un port amb peatje a dalt del cim. El Timmelsjochs de 2509m

Va ser un bon apertiu per el que ens esperava a partir d´ara pels alps. Des de d´alt teniem unes molt bones vistes sobre la vall que acabaem d´enfilar

Varem baixar per un paissatge mes salvatge i ja en un territori 100% motero.
Varem anar circulant fins a Merano on alli ens varem trobar en una agradable sorpresa. Un petit port el del Tonale que era força divertit.

On varem començar a deixar constancia del pas de membres de Mototurisme per aquests ports alpins :)

Despres d´aquest port varem anar cap al següent. Un dels ports de muntanya mes bonics i espectaculars que he pujat mai. El passo di Gavia
La carretera es molt estreta, tant que dos motos no passen juntes

A mida que vas pujant, entre tunels sense iluminacio paelles,revolts tancats,..... sembla que estiguis pujant al cel.

Fins que a dalt als 2652m el toques

El paissatge es espectacular.

La baixada es per una carretera igual d´espectacular que la pujada, una mica mes ampla, pero igualment bonica, fins que despres d´una estona per les vall per fi el veiem

I el comencem a pujar. Pensava que aquesta carretera era una mitica a pujar als ALps pero que motoristicament em decebria per tanta paella, pero realment pujar aquesta carretera es una PASSADA

Fins que finalment el coronem


I amb nosaltres tot Mototurisme :P

El descens per l´altra canto es igual o mes espectacular!

I a mes ens trobem en un CAMIO que esta baixant el port. En cada "tornante" ha de fer mil-i-una maniobra per poder girar.

D´alli ja varen enfilar cap a Suissa on passariem la nit, despres de dinar en un hotel motero que ens va ajudar a trobar allotjament aquella nit.

Aixo son fotos de les vistes des de dalt dels ports que varem anar parant durant el dia.





Dia 11 -Dijous 26 Juliol
Tchierv-Andermatt

Aquest dia varem sortir amb la idea de fer el famos 9 per els alps suissos. pero degut a que estavem tant lluny al final no varem poder finalitzar-lo.
Varem sortir de Tchierv on varem pasar la nit i de seguida varem fer el primer coll de muntanya,el Fluelapass. una sorpresa ja que era molt agradable de fer i a mes al coronar-lo teniem uns llacs a banda i banda de la carretera.



Despres d´aquest primer coll de muntanya varem creuar suissa fins a la zona del nou, per nacional. Aquesta zona a part de molt de transit no te gaire historia. ja que estavem per una gran vall i creuant pobles la majoria amb moltes botigues i industria.
Pero finalment varem arribar al Oberalpass. No es un gran port pero la cosa ja canvia molt i es un bon apertiu per la resta del nou.


I les vistes tambe son molt maques

Al ser a suissa alguns varen intentar fins i tot munyir les vaques :P

al baixar cap a Andermatt es va confirmar que ja estaven en un territori 100% moto. Hi havia una retencio de motos per entrar-hi.

Des d´aqui varem anar en direccio al seguent port, el Furkapass. es un port molt maco


Des d'aquest port tens unes vistes al seu voltant molt maques


I tambe sobre el seguent port de la llista, el grimsel.

I cap alla varem anar.
En aquest port hi ha uns "monuments" en honoro als motoristes.

I es nota en com esta de ple el parking

Aquest port agafa el nom del llac que trobem al coronarlo, el llac grimsel.

Com s´estava fent tard no ens varem entretenir gaire i cap al seguent.
El Sustenpass.Un port espectacular i que tot anar amb les motos carregades varem disfrutar i molt.

A mes tambe te un petit estany , com gairebe tots els ports d´aquestes latituds.

Pero com que el temps semblava complicar-se i ja començava a ser una mica tard, doncs vare decidir alli dalt baixar fins a Anderrmatt i alli fer nit.

Dia 12 -Divendres 27 Juliol
Andermatt- Chateaux arnoux
Aqui com que jo ja treballava en diumenge ja varem seguir la Natalia i jo per el nostre canto.
El que varem fer es va ser acabar de creuar suissa, pujant de nou el furkapass, i dos colls que hi han entret Martigny y Chamonix.
De Chamonix varem anar fins a Albertviller per una carretera itnterior molt revirada, pero que estava molt transitada .
A Albertville varem degustar de nous els prestigiosos plats de la cuina americana de McDonalds per tal de fer via i arribar a la zona dels alsp francesos que voliem veure.
D´aquest dia no tenim gaires fotos ja que anavem per feina. Penseu que varem fer 6 ports (4 dels quals superios a 2000m) i vora 700km!
Col del Telegraph


Despres al col del Galibier, es simplement espectacular sobretot el ultim tros.
EN el cim hi ha un mirador i un petit parking pero estava tant ple que no varem poder baixar, per que el penden alli dalt es del 15% i no podia baixar ni de la moto :(
Varem baixar al coll que hi ha a sota, on hi ha el tunel a comprar pegatines i fer fotos.


D'aqui ja varem agafar l'autopista a Gap i varem anar tirant fins al lloc mes aprop de catalunya possible, varem posar de tope les set per aixi poder buscar allotjament tranquilament.
Pero varem ser tant "gafes" que varem sortir de l´autopista en un bonic poble medieval que justament aquest cap de setmana celebraven la festa medieval, amb el que hotels,fondes,pensions,campings....estaven PLENS :(
Varem seguir una mica mes i en mig de l'alta provença , al poble de Chateaux-Arnoux, varem trobar allotjament per 40€
Dia 12 -Disabte 28 Juliol
Chateaux arnoux-REUS
NO varem fer fotos nomes varem fer km's
Vora 800km's nomes parant dos cops. Un per esmorzar i un altre per dinar. teniem ganes d´arribar a Reus.
Pero al ser dissabte ultim de juliol tota l'autopista estava plena de marroquins amb cotxes carregats fins al sostre que anaven cap al sud, amb el que es va convertir en una verdadera cursa d´obstacles.
A remarcar que quant ets tan lluny de casa, el veure la senyera de la porta catalana de Salses, (encara a 350km's) de casa,...s´ens va posar la pell de gallina i ens varem realment a casa.
En fi un viatge genial que hem pogut compartir amb el xavi,ceci,carles i patricia, i un sopar que es va fer curt amb l'Albert i la Carme.
Aixo es la foto i cronica del viatge, el carles ja posara la seva part mes extensa i la seva versio del tros que hem compartit.
Jo mes tard quant m´hagi recuperat de la currada d´aquest post, posare unes quantes fotos més que vaig fer que tambe crec us agradar veure.