COM ALGU VA DIR, TENIA DE PASSAR

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
POLVORINBCN
Presentats
Entrades: 214
Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
Ubicació: Esparreguera

COM ALGU VA DIR, TENIA DE PASSAR

Entrada Autor: POLVORINBCN » dv. jul. 27, 2007 8:51 pm

Pues fa un temps vaig veure que algú ho comentava però no recordo qui era.

Pues us explico, venia per l'autovia cap a casa amb la dona, i veia dos motos més endavant meu, i comentava amb la parella mira una pan, però quan estava ben a prop dic uffffffff!!!!!!!!!1 si es la meva ex moto, la deauville que vaig vendre fa uns dies, casualitat per que la vaig vendre a Barcelona, tot i aixo pitada de rigor, salutacions amb la mà a les dos motos i continuo endavant avançant-los, quan 20 km més endavant paro a la benzinera i es paren aquestes dos motos, la meva deu i el comprador que portava una f 650 gs, hem parat a xerrar i no veas es que s'et queda cara de tontet al veure la teva ex-moto i sobretot per la casualitat. Ma comentat el comprador nou que ell venia a Esparreguera a vendre la seva bmw, jooooo tot casualitats de la vida.
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

http://www.bokaterrosa.com/

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dl. jul. 30, 2007 11:31 am

Aviam si ho he entes tu et vas vendre la Deau per comprar-te una BMW i el teu comprador es ven la BMW per compra-se la Deau....

Significatiu no????

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

POLVORINBCN
Presentats
Entrades: 214
Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: POLVORINBCN » dt. jul. 31, 2007 4:22 pm

jwjejeje pues si no ho havia mirat aixi ejjeje, ell es ven la seva bmw per que es algo més antiga, i per que no lli agrada el tema de l'ABS, es trova raro al conduir la moto (es el que em va dir).
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

http://www.bokaterrosa.com/

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dt. ago. 21, 2007 9:24 pm

Penso que hi ha gent per a tot...

La meva Varadero porta CBS i ABS i no té punt de comparació amb la meva antiga Deauville sense CBS ni ABS, dona molt més seguretat sense cap tipo de discussió. Però com tot, hi ha gent que no li agrada el tacte i prefereixen una conducció més "deportiva". Jo no m'ho pensaré si me toca comprar una altra moto...

8) 8) 8)
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Respon

Torna a “General”