Entrada
Autor: JoanCG » dl. jul. 22, 2013 10:58 am
Bon dia a tot-hom i tot-don !!
Porto ja mesos al•lucinant i xalant, quan veig els vídeos que membres d’aquest fòrum feu utilitzant les GoPro, Action Man, o qualsevol d’aquestes càmeres que es posen o al casc o a la moto.
El cas és que aquest estiu amb el meu germà anem 7 dies als Alps, a fer més de 3200Kms, i m’agradaria utilitzar un d’aquests trastos, però tinc tres dubtes importants, que agrairia que m’aclaríssiu els que en teniu:
1-Si la càmera en qüestió ho permet, podré fer fotos amb qualitat acceptable dels paisatges, i així estalviar-me parar la moto per fer fotos? (fa pal parar massa sovint)
2-Si no vull fer “virgueries” a l’hora d’editar a casa el vídeo, quan temps es pot tardar aproximadament només a afegir música i un títol, a un vídeo 2 hores, per tal de que quedi en 60 minuts?
3-Per utilitzar-lo en “modus no professional”, aquests programes d’edició son molt complicats?
Salut i gràcies anticipades. :okcat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 22, 2013 11:00 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.