Companys, ja fa un temps que tinc ganes d'adquirir una Honda Pan Europ i sembla que s'acosta el moment ja que estic trobant el que cerco i amb les condicions que jo vull.
Ja coneixeu la meva moto i crec que no cal posar fotus. Sabeu que MAI he tingut una sola caiguda, que la he tractat com un motero tracta la seva moto, que hi he fet 62.000Kms. La única vegada que ha trepitjat una pista, va ser en la sortida de Diumenge passat.
Fa poc, vaig canviar cadena, corona i pinyó (el trio). També he canviat embragatge (ben nou) i la roda del darrera. (la del devant no calia).
També té les maletes laterals (si voleu hi deixo les enganxines dels llocs on ha estat) i top case. En fi, que qui la compri tindrà una bona màquina per temps.
El mecànic la posarà a la venda per 4.500€. i té compradors, segons m'ha dit. Personalment, preferiria que fos algú de mototurisme qui se la emportés, però una vegada a la venda...
Ja ho sabeu, doncs: la poso a la vostra disposició per si teniu algun parent o amic interessat.
Em Venc La Vstrom
Moderador: Airald
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Em Venc La Vstrom
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Em Venc La Vstrom
dons molta sort en la venda i que sigui rapida la compra de la nova :okcat :okcat que sera senyal que has trobat el que busques :birracat :birracat :birracat
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
Re: Em Venc La Vstrom
Bona venda.
A veure si a la propera ja vens amb la pan
A veure si a la propera ja vens amb la pan
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516