La Caduta Degli Dei: Joan Garriga

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

La Caduta Degli Dei: Joan Garriga

Entrada Autor: Llagasta » dj. juny 20, 2013 9:48 am

En Joan Garriga, bonissim pilot de GP. dels anys 8o´s i principal rival d´en Sito Pons , va patir ahir dos infarts, un a l´habitació del hotel on vivia, després de haver estat desnonat de casa seva a Vallvidrera, i l´altre a l´ambulància que es traslladava a l´hospital, está en observació diuen els metges.

En sito Pons ha fet una crida per recolzar al Joan, i ha dit que l´ha estat ajudant economicament, per tal de ajudar-lo a sortir del pou social i personal en el que va caure ja fa anys.
http://www.sport.es/es/noticias/motocic ... os-2425649

Els que ens en recordem del gran pilot que va ser el Boeing 747

Força Joan !!!

;)
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 20, 2013 9:50 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: La Caduta Degli Dei: Joan Garriga

Entrada Autor: Jesus » dj. juny 20, 2013 12:40 pm

Anims Joan, espero que t' ensortis!!!
Gas a la burra!!!

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dj. juny 20, 2013 4:47 pm

M'agradaría dir-vos que -des d'ara- aquesta foto que está penjada al garaitg de casa al costat d'en Muraglia, la Cappra 414, en Guillermo Moreno De Carlos amb la seva Maico 490 i en Barry Shene, passará a dalt, a l'estudi, al costat (o per sobre) de la d'en Joey Dunlop, en Jordi Tarrés, en Ramón Torras o en Charly Giró s/594/ksma.jpg/]Imatge[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
D'es d'aquí una forta abraçada a en Joan.
Com a bon garrigista, odiava a en Sito, però m'he quedat de pedra. Sí senyor, em trec el barret. Avui soc sitista.
Una bona ocasió per demostrar que som (son) la millor afició del mon, i no pas per què comprem moltes CBR's o GS'S i omplim Jerez.

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dj. juny 20, 2013 5:26 pm

Vull creure que em deixeu penjar això:
http://joangarriga.blogspot.com.es/

Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Entrada Autor: Rad » dj. juny 20, 2013 11:38 pm

Molts ànims Joan

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 21, 2013 12:18 am

Ja fa molts anys que en Joan va cap avall. Els temes de drogues i assumptes turbulents i pallisses que li han fotut perquè deu calers a molta gent obviament no prevenien res de bó. Fins fa dos dies hi havia un taller de Bcn que li donava un entrepà per dinar.

Recordo perfectament que de l'època Carles Cardús-Sito Pons-Joan Garriga el que em queia més bé era en Joan, i quan els anava a veure córrer era l'ûnic amb el qual podies tenir una estona de conversa.

Em trec el barret amb la gesta de l'advocat Sito, una de les poques persones que realment està donant la mà al Joan.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 21, 2013 12:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dv. juny 21, 2013 7:58 am

[quote user="Randy-650" post="237171"]Ja fa molts anys que en Joan va cap avall. Els temes de drogues i assumptes turbulents i pallisses que li han fotut perquè deu calers a molta gent obviament no prevenien res de bó. Fins fa dos dies hi havia un taller de Bcn que li donava un entrepà per dinar.

Recordo perfectament que de l'època Carles Cardús-Sito Pons-Joan Garriga el que em queia més bé era en Joan, i quan els anava a veure córrer era l'ûnic amb el qual podies tenir una estona de conversa.

Em trec el barret amb la gesta de l'advocat Sito, una de les poques persones que realment està donant la mà al Joan.[/quote]

aixi és, les males companyies ( i diuen ) la seva ex-dona son els que els van portar cap aquest camí.... per cert: Sito Pons es ( era ) arquitecte com el seu pare. ;)
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. juny 21, 2013 9:02 am

veig que vaig repetir el fil :cat_vergonya :cat_vergonya :sorry :sorry
em sembla mentida que la federacio de motociclisme,tan omplir-se la boca de donar valors a les joves promesses,deixi de la ma a un pilot que els va donar mitgdies de gloria i va fer tant,perque el motociclisme anes endavant,si no hagues estat per ell i en Sito,encara estariem veient las nostres figures amb las 125....van ser els pioners de la categoria de 500 i aixo s'els tindria que agrair......... com no es fa.
p.d que es millori,i a veure si l'ajuden a sortir d'aquest pou on esta ficat,que a fi de contes sempre ha demostrat ser una persona senzilla i el problema que te,el supera i fa fer coses .... que una persona en bon estat de salut no faria
Imatge

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » dv. juny 21, 2013 10:11 am

[quote user="Kpeps" post="237176"]veig que vaig repetir el fil :cat_vergonya :cat_vergonya :sorry :sorry
em sembla mentida que la federacio de motociclisme,tan omplir-se la boca de donar valors a les joves promesses,deixi de la ma a un pilot que els va donar mitgdies de gloria i va fer tant,perque el motociclisme anes endavant,si no hagues estat per ell i en Sito,encara estariem veient las nostres figures amb las 125....van ser els pioners de la categoria de 500 i aixo s'els tindria que agrair......... com no es fa.
p.d que es millori,i a veure si l'ajuden a sortir d'aquest pou on esta ficat,que a fi de contes sempre ha demostrat ser una persona senzilla i el problema que te,el supera i fa fer coses .... que una persona en bon estat de salut no faria[/quote]
Josep, amb tots els respectes, estas equivocat.
Jo vaig estar a la Federació Catalana de Motociclisme del 1997 al 2003, i et puc dir que varem ajudar al Joan, i molt, se li va proposar una feina i no la va voler, el varem ajudar econòmicament, però només que en contrapartida ell s'havia de portar bé, i no ho va fer.
i ho deixo aquí per que no vull aprofondir ni fer llenya de l'arbre caigut. Que consti que em sap molt de greu per ell, però ell mateix s'ho va perdre.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dv. juny 21, 2013 11:07 am

[quote user="Jordi Pons" post="237177"][quote user="Kpeps" post="237176"]veig que vaig repetir el fil :cat_vergonya :cat_vergonya :sorry :sorry
p.d que es millori,i a veure si l'ajuden a sortir d'aquest pou on esta ficat,que a fi de contes sempre ha demostrat ser una persona senzilla i el problema que te,el supera i fa fer coses .... que una persona en bon estat de salut no faria[/quote]
Josep, amb tots els respectes, estas equivocat.
Jo vaig estar a la Federació Catalana de Motociclisme del 1997 al 2003, i et puc dir que varem ajudar al Joan, i molt, se li va proposar una feina i no la va voler, el varem ajudar econòmicament, però només que en contrapartida ell s'havia de portar bé, i no ho va fer.
i ho deixo aquí per que no vull aprofondir ni fer llenya de l'arbre caigut. Que consti que em sap molt de greu per ell, però ell mateix s'ho va perdre.[/quote]

be...a vegades per desconeixensa es parla massa :sorry :sorry es el que em semblava........aquest problema es terrible i dificil de sortir-sen,millor no caure-hi mai :nonocat :nonocat
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. juny 21, 2013 2:35 pm

P*tes males companyies :666
P*tes drogues :666
P*to alcohol :666

Quanta bona gent ha espatllat la seva vida i, de retruc, la dels seus familiars i amics.

Jordi "Prony"

Tommy
Presentats
Entrades: 324
Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
Ubicació: Mediterrani

Entrada Autor: Tommy » dv. juny 21, 2013 3:52 pm

quanta raó. . .
si un, és un malalt, i no es deixa ajuda, ningú pot fer res
Em sap molt greu, en la meva joventut, per era un referent de tio amb collons. . .
espere aquesta vegada es deixi ajudar. . .
Salut
Tommy l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 21, 2013 3:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dv. juny 21, 2013 4:33 pm

Em sap molt greu. Jo, yamahista des de jove, era d'en Garriga i gaudia d'alló mes els diumenges, quines carreres...

L'ultima vegada que vaig saludar en Joan Garriga, va ser fa molts anys ('90) al stand de Yamaha al Saló de l'Automòbil, i ja a les hores, tenia un aspecte molt desmillorat. C*ny de drogues!

Anims.
ErnesTDM l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 21, 2013 4:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. juny 21, 2013 4:47 pm

Ja ha sortit de l'hospital.
El primer que ha dit és que vol mirar de recuperar casa seva de Valldoreix.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. juny 21, 2013 8:04 pm

Sap greu veure com d'avall ens pot portar la mala vida.
No cal ser algú conegut per aixó, malauradament tots coneixem casos de ben aprop.

Ja se que no ve al cas, però "gràcies" a gent com en Garriga molts de pares hem pogut ensenyar als nostres fills a on porta tot aquest tema de les drogues.

Espero que se'n surti. :okcat
Salut i kilómetres

VMan
Presentats
Entrades: 850
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am

Entrada Autor: VMan » dv. juny 21, 2013 10:09 pm

Avui li han fet uma entrevista a cat radio en directe,ell mateix explica que no té on anar, que ha estat desnonat de casa seva tambe explica que en Sito l'esta ajudant. Sembla mentida que es pugui acabar tant malament per les p... drogues :foracat :foracat
http://www.catradio.cat/audio/739358/En ... an-Garriga
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 21, 2013 10:31 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » ds. juny 22, 2013 8:34 am

[quote user="VMan" post="237198"]Avui li han fet uma entrevista a cat radio en directe,ell mateix explica que no té on anar, que ha estat desnonat de casa seva tambe explica que en Sito l'esta ajudant. Sembla mentida que es pugui acabar tant malament per les p... drogues :foracat :foracat
http://www.catradio.cat/audio/739358/En ... an-Garriga[/quote]

a l´entrevista s´el nota molt recuperat, fisicament i com a persona, ojalà l´hi vagin bé les coses....
Imatge

VMan
Presentats
Entrades: 850
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am

Entrada Autor: VMan » ds. juny 22, 2013 8:56 am

Ahir al vespre a catradio van fer-li un entrevista a en Sito parlant d'en Joan Garriga explicant la situacio actual d'en Joan, us deixo l'audio :okcat

http://www.catradio.cat/audio/739441/Si ... an-Garriga

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dg. juny 23, 2013 4:19 pm

Bona entrevista a l'Sport. Demà, segon lliurament.

"No es fácil tener proyectos cuando no sé ni dónde dormiré pasado mañana"
La foto ja ho diu tot

http://www.sport.es/es/noticias/motocic ... na-2432709
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 23, 2013 4:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Entrada Autor: Hook » dl. juny 24, 2013 12:22 pm

[quote user="Siono1000" post="237195"]Sap greu veure com d'avall ens pot portar la mala vida.
No cal ser algú conegut per aixó, malauradament tots coneixem casos de ben aprop.

Ja se que no ve al cas, però "gràcies" a gent com en Garriga molts de pares hem pogut ensenyar als nostres fills a on porta tot aquest tema de les drogues.

Espero que se'n surti. :okcat[/quote]

+1

Respon

Torna a “Cerveseta”