PORRA MOTO GGPP 2013

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: PORRA MOTO GGPP 2013

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 27, 2013 3:12 pm

[quote user="Jordi Pons" post="237406"]ULL VIU !!!!!!
per qui vulgui fer el seu pronostic
AQUESTA SETMANA, LA CURSA ES EL DISSABTE :jajacat

i a veure si algù sap el per que ? :jajacat[/quote]

Tinc entès que sempre ho han fet en dissabte degut a la tradició relogiosa de no fer coses en diumenges ni festius. Aquests holandesos són molt raros en tot. Fins I tot tenen un dia a l'any que les holandeses, casades o no, poden escollir amb qui fer actes sexuals sense que ningú pugui dir res. :callo

Parlant del Mundial: ara si que tinc clar que en Dani guanyarà aquest any. A principis d' any ja ho pensava, ara més encara.

GP Holland:

1.-Dani!
2.-Marc!
3.-Rossi!

Llegeixo diferents tuits del Dr Mir i més gent i sembla ser que en Jorge s'ha cascat la clavicula de valent. Correrà, però.....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » dj. juny 27, 2013 3:19 pm

[quote user="Randy-650" post="237416"][quote user="Jordi Pons" post="237406"]ULL VIU !!!!!!
per qui vulgui fer el seu pronostic
AQUESTA SETMANA, LA CURSA ES EL DISSABTE :jajacat

i a veure si algù sap el per que ? :jajacat[/quote]

Tinc entès que sempre ho han fet en dissabte degut a la tradició relogiosa de no fer coses en diumenges ni festius. Aquests holandesos són molt raros en tot. Fins I tot tenen un dia a l'any que les holandeses, casades o no, poden escollir amb qui fer actes sexuals sense que ningú pugui dir res. :callo

..................[/quote]
t'has atançat bastant a la resposta correcta, par no es ben bé aixì, les SBK a Assen corren en diumenge
vinga va, a veure qui té la resposta exacta :jajacat
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 27, 2013 3:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 27, 2013 4:08 pm

[quote user="Randy-650" post="237416"] Aquests holandesos són molt raros en tot. Fins I tot tenen un dia a l'any que les holandeses, casades o no, poden escollir amb qui fer actes sexuals sense que ningú pugui dir res. :callo .....[/quote]

home...suposso que si estas a Holanda de vacances no et poden obligar...oi ?? ..perque aixo de no poder dir res..... :b9 :b9 :b9 aixo no surt al google ,per lo que no pot ser cert :b9 :b9 :b9
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 27, 2013 4:41 pm

He sentit diverses versions.
  1. Una que des de sempre es feia la cursa de TT deAssen l´ultim dissabte de Juny i despres amb el mundial de MotoGp es va seguir la tradició.
  2. També he llegit per temes religiosos que en diumenges no es corre......
  3. I també he llegit que com que és la Catedral i hi va molta gent de tot europa, aixi tenen el diumenge per tornar a casa..

Jo gairebé que voto per la primera.

[quote user="Randy-650" post="237416"]Tinc entès que sempre ho han fet en dissabte degut a la tradició relogiosa de no fer coses en diumenges ni festius. Aquests holandesos són molt raros en tot. Fins I tot tenen un dia a l'any que les holandeses, casades o no, poden escollir amb qui fer actes sexuals sense que ningú pugui dir res. :callo [/quote]
Si que són raros.
A la resta del mon, homes i dones, ho fan tot l´any!!!
Ex ...moltes coses

Jordi Pons
Presentats

Entrada Autor: Jordi Pons » dj. juny 27, 2013 4:47 pm

[quote user="Steelman" post="237432"]He sentit diverses versions.
  1. Una que des de sempre es feia la cursa de TT deAssen l´ultim dissabte de Juny i despres amb el mundial de MotoGp es va seguir la tradició.
  2. També he llegit per temes religiosos que en diumenges no es corre......
  3. I també he llegit que com que és la Catedral i hi va molta gent de tot europa, aixi tenen el diumenge per tornar a casa..

Jo gairebé que voto per la primera.

...............[/quote]

si però no
la que més s'hi apropa es la segona, però no es exacta la resposta, ja que com he dit abans, les SBK corren a Assen en diumenge

vinga va, més respostes :jajacat

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 27, 2013 4:48 pm

Bé una amplicació de la segona, es que es va fer una llei que evitava fer espectacles esportius en diumenges pq les esglesies es buidaven
Ex ...moltes coses

Jordi Pons
Presentats

Entrada Autor: Jordi Pons » dj. juny 27, 2013 4:51 pm

[quote user="Steelman" post="237435"]Bé una amplicació de la segona, es que es va fer una llei que evitava fer espectacles esportius en diumenges pq les esglesies es buidaven[/quote]

no, no es aquesta la resposta, si no com he dit, per que les SBK corren a Assen en diumenge ?

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 27, 2013 5:20 pm

a veure si pot ser aquesta....com els Alemanys tenen ''mal beure'' i a Assen i anaven molts.....aixi tenien un dia mes per arrivar a casa tranquilets a poc a poc i amb bona lletra :birracat :birracat ara que com son molt tradicionals aquests Luterans si la primera es va correr en dissabte l'ultima tambe :okcat :okcat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 27, 2013 5:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Jordi Pons
Presentats

Entrada Autor: Jordi Pons » dj. juny 27, 2013 5:40 pm

[quote user="Kpeps" post="237439"]a veure si pot ser aquesta....com els Alemanys tenen ''mal beure'' i a Assen i anaven molts.....aixi tenien un dia mes per arrivar a casa tranquilets a poc a poc i amb bona lletra :birracat :birracat ara que com son molt tradicionals aquests Luterans si la primera es va correr en dissabte l'ultima tambe :okcat :okcat[/quote]
no Josep, no es aquesta :nonocat

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 27, 2013 6:38 pm

Per cert... en Jordi Llorenç s´ha trencat la clavícula!!
No estarà a Assen i és dubte seriós per la següent...

Si aquest any no guanaya en Pedrosa el Mundial......
:foracat :foracat :foracat :foracat
Ex ...moltes coses

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. juny 27, 2013 7:09 pm

Em sembla que aquest any a can Yamaha no celebraran res :666 :666 :666

Vinga, porra per Assen:

1. Marquez
2. Pedrosa
3. Crutchlow

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 27, 2013 7:26 pm

[quote user="Jordi Pons" post="237440"][quote user="Kpeps" post="237439"]a veure si pot ser aquesta....com els Alemanys tenen ''mal beure'' i a Assen i anaven molts.....aixi tenien un dia mes per arrivar a casa tranquilets a poc a poc i amb bona lletra :birracat :birracat ara que com son molt tradicionals aquests Luterans si la primera es va correr en dissabte l'ultima tambe :okcat :okcat[/quote]
no Josep, no es aquesta :nonocat[/quote]

be...si no es aixo,lo unic que s'em ocurreix,es que al ser las primeras curses en circuit urba,al poble si celebres mercat per dret Reial en diumenge i no es podria atravesar a tota pastilla a sobre d'una moto,per el mitg de la plaça :nonocat :nonocat si no es aixo,diguens-ho que estem en ascuas per anar cap alla que ens facin coses lletges las Holandeses :b9 :b9 Randy dixit :jajacat :jajacat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 27, 2013 7:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Jordi Pons
Presentats

Entrada Autor: Jordi Pons » dj. juny 27, 2013 7:44 pm

vinga va, ja us he fet patir força estona :b9 :b9

el GP d'Assen es diu Dutch T.T., bé, abans d'existir el circuit d'Assen, el Dutch T.T. es duia a terme, com en tots llocs, en carrers entre mig d'arbres i cantonades.
bé, l'any 1948, resulta que varen instal.lar l'arribada davant d'una esglesia luterana, al veure-ho, el capellà u predicador (no hi entenc gaire d'això), va veure rapidament que això perturbaria l'ofici sagrat del diumenge, va anar a veure els organitzadors i va amenaçar d'excomulgar-los si no aturaven aquell show "pagano", i aleshores van arribar a un acord d'adelantar-ho al dissabte...

i voilà, tradicionalment ha quedat el Dutch T.T. com a data de cel.lebraciò el dissabte

que ? us ha agradat?

aquesta anècdota me la va explicar un nadiu al propi circuit quan hi vaig estar al 2001, per cert, aquell dissabte, en Toni Elias va guanyar la seva primera cursa (sota l'aigua) del campionat del mon, a la classe 125c.c.

:jajacat :jajacat

P.S.- per cert, del tema de les noies/dones, no ho he sentit mai ni en tinc ni idea !!!!
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 27, 2013 7:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Jl61
Presentats
Entrades: 934
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Jl61 » dj. juny 27, 2013 10:24 pm

La meva....

1 Marc
2 Dani
3 Cal
ljl

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. juny 27, 2013 11:45 pm

Vinga, tot i no tenir ni idea, aquí va la meva aposta:

1.- Marc
2.- Dani
3.- 46
sergibuda

they called me an accident

Jordi Pons
Presentats

Entrada Autor: Jordi Pons » dv. juny 28, 2013 7:49 am

[quote user="Steelman" post="237443"]Per cert... en Jordi Llorenç s´ha trencat la clavícula!!
No estarà a Assen i és dubte seriós per la següent...

Si aquest any no guanaya en Pedrosa el Mundial......
:foracat :foracat :foracat :foracat[/quote]
ahir al vespre jet privat i go to BCN
aquesta nit ha passat pel taller de xapa i pintura, 1 placa i 8 cargols, i via
i radio macuto m'ha dit des de Assen, que es vol presentar aquest matí-migdia per disputar la qualify i poder així sortir demà a la cursa
:sonat :sonat
jo m'ho crec fins un cert punt, ja que segons Brembo, Assen es el circuit on es frena menys de tot el mundial, i per tant no ha de forÇar tant la clavicula.

si es veritat, i se'n surt, aquest noi els te quadrats !!!! CHAPEAU
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 28, 2013 7:59 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. juny 28, 2013 8:57 am

dons aqui va la meva :picant :picant aquest any te que ser l'any Pedrosa :okcat

1º Pedrosa
2º Crutchlow ( a veure si li donen ja la moto d'en Rossi)
3º Marquez
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 28, 2013 9:58 am

El que jo em pregunto dins la meva total ignorància després de tornar a veure la caiguda del Lorenzo, és perquè serveix tant control electrònic i tant control de tracció si després la roda fa el què vol...

Si amb les motos de carrer passa igual, que dones massa gas en un revolt moll i no "actua", no sé. Tampoc ho sabré mai, això dels controls de tracció no fan per mi. El del cotxe l'odio! :foracat

Jordi Pons
Presentats

Entrada Autor: Jordi Pons » dv. juny 28, 2013 12:03 pm

a la FP3 el Marc #93 caiguda: dit gros peu dret trencat, dit petit ma dreta amb petita fractura, i finalment fort cop a l'espatlla

això s'està posant xungo :666 :666

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 28, 2013 12:20 pm

[quote user="Jordi Pons" post="237482"]a la FP3 el Marc #93 caiguda: dit gros peu dret trencat, dit petit ma dreta amb petita fractura, i finalment fort cop a l'espatlla

això s'està posant xungo :666 :666[/quote]

I ha estat de sort encara.....

Imatge

Respon

Torna a “General”