BMW RIDERS 2013

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

BMW RIDERS 2013

Entrada Autor: Kpeps » dv. juny 28, 2013 4:20 pm

6, 7 y 8 de Setembre a la Estacio de Skí de Formigal-Osca

Imatge

http://www.bmwriders.es/index.html

com l'any passat l'inscripcio sera gratuita.....moltes activitats i proves,aquest any i anire si o si.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 28, 2013 10:55 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: BMW RIDERS 2013

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. juny 28, 2013 11:47 pm

[quote user="Kpeps" post="237489"]6, 7 y 8 de Setembre a la Estacio de Skí de Formigal-Osca

Imatge

http://www.bmwriders.es/index.html

com l'any passat l'inscripcio sera gratuita.....moltes activitats i proves,aquest any i anire si o si.[/quote]
En BMW o en Yamaha, hi aniré aquest any.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Entrada Autor: Rad » ds. juny 29, 2013 11:38 am

M'agardaria anar-hi :okcat

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dg. juny 30, 2013 9:38 pm

Jo hi vaig anar l'any passat (tan sols una jornada) i en guardo un molt bon record, tan de l'anada com de la tornada.
Penso que que allà tampoc es pot dir que hi hagi gaire cosa d'interès per veure, però com que és gratuït i tampoc em fan falta gaires excuses, per poc que pugui, hi aniré.
Eso si, aniré practicando mi cristiano, para no no meterme de pies en la galleda.

Jorge "Prony"

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dg. juny 30, 2013 11:05 pm

[quote user="Prony" post="237615"]Jo hi vaig anar l'any passat (tan sols una jornada) i en guardo un molt bon record, tan de l'anada com de la tornada.
Penso que que allà tampoc es pot dir que hi hagi gaire cosa d'interès per veure, però com que és gratuït i tampoc em fan falta gaires excuses, per poc que pugui, hi aniré.
Eso si, aniré practicando mi cristiano, para no no meterme de pies en la galleda.

Jorge "Prony"[/quote]

:b9 :b9 :b9

Dons jo aquets any no hi aniré, encara m´estic desintoxicant de la festa de la nit... Angela María !!!!!!

Aquest any faré bondat .... Prony, Formigal TOT TEU, corasson..... eso sí habla en castellano y quédate a dormir..... el "hombre del sac " no vive en Formigal.... allí sólo hay su parienTe... EL ABOBINABLE MONSTRUO DE LAS NIEVES.....
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 30, 2013 11:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Otto
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
Ubicació: Berga

Entrada Autor: Otto » dl. jul. 01, 2013 11:10 am

Us saludo :holacat

Kpeps, si no hi ha res de nou, jo també vindre. El viatge d'anada el podem fer pe'l Pirineu Francès ( Tourmalet i varis). Us sembla bé?

Ja direu campions.....

:birracat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. jul. 01, 2013 12:00 pm

[quote user="Otto" post="237646"]Us saludo :holacat

Kpeps, si no hi ha res de nou, jo també vindre. El viatge d'anada el podem fer pe'l Pirineu Francès ( Tourmalet i varis). Us sembla bé?

Ja direu campions.....

:birracat[/quote]

encara queden dies,pero jo fare de Manresa a Ponts,de Ponts fins a Tremp per coll de Comiols i despres per la N-260 a buscar el coll de la Creu de Perves que el vaig fer el dia de la Rider 1000 plovent i m'agradaria veure el paissatge en sec :okcat un cop passat Pont de Suert,coll d'espina...fadas.....foradada.....fins Ainsa i d'alla cap d'alt,la tornada segurament si que fare aixo que dius,ja que no ho he fet mai :birracat anem parlant.
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. jul. 06, 2013 11:50 am

ja tinc l'hotel reservat per la nit de dissabte :birracat :birracat ,posare la ruta que tinc pensada fer fins alla,tal com vaig posar en el fil anterior ,alguna anima caritativa em podria ensenyar com ho feu que surt el dibuix del recorregut ?? ja que m'agradaria plasmar-ho :birracat :birracat ho tinc impres i ho puc passar en PDF :okcat
Imatge

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dv. jul. 12, 2013 9:57 am

[quote user="Kpeps" post="237927"]ja tinc l'hotel reservat per la nit de dissabte :birracat :birracat ,posare la ruta que tinc pensada fer fins alla,tal com vaig posar en el fil anterior ,alguna anima caritativa em podria ensenyar com ho feu que surt el dibuix del recorregut ?? ja que m'agradaria plasmar-ho :birracat :birracat ho tinc impres i ho puc passar en PDF :okcat[/quote]

Bones :holacat

Et veig molt organitzat :okcat :okcat

Tingués en compte que per aquelles dates té lloc “La Vuelta” .

Segons la ruta que dius que vols fer d’anada, dissabte no t’afecta, però seguramente et toca de ple si entres a França el diumenge a la tornada. Aquí podras veure el perfil de les etapes: http://www.lavuelta.es/

Tot i que no és el lloc, però fa pocs dies parlavem del recorregut de “La Vuelta”, doncs 4 etapes per terres de parla catalana, dues d’elles per carreteres de Tarragona.

:birracat :birracat

Nacho
Presentats
Entrades: 373
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Entrada Autor: Nacho » dv. jul. 12, 2013 3:38 pm

Bones
Jo tinc moltes ganes i estic buscant companys per anar ... aixi quans estan apuntats?
Gràcies
Nacho

Docmolins
Presentats
Entrades: 14
Membre des de: dc. juny 26, 2013 8:32 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Docmolins » dv. jul. 12, 2013 3:51 pm

[quote user="kzjbuc" post="238222"]Bones
Jo tinc moltes ganes i estic buscant companys per anar ... aixi quans estan apuntats?
Gràcies
Nacho[/quote]ç

Nacho tu por aqui, lo hablamos este sábado :okcat

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am

Entrada Autor: VMan » dv. jul. 12, 2013 3:56 pm

Nosaltres encara no sabem si hi anirem :cat_vergonya
Josep, seria mes o menys això la ruta que dius!!!
http://goo.gl/maps/ECe2R

:holacat :holacat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 16, 2013 9:32 am

[quote user="VMan" post="238225"]Nosaltres encara no sabem si hi anirem :cat_vergonya

:holacat :holacat[/quote]

exactament :birracat :birracat ni mes ni menys ..... unes carreteras precioses per arrivar-hi,sense pressa i gaudint dels paissatges i corbes,que vulgui apuntar-se a fer aquest recooregut ja ho sap :okcat :okcat

[quote user="kzjbuc" post="238222"]Bones
Gràcies
Nacho[/quote]

si vols ja ho saps,a mes serem mes riurem :okcat :okcat

[quote user="Cristina" post="238201"][quote user="Kpeps" post="237927"]ja tinc l'hotel reservat per la nit de dissabte :birracat :birracat ,posare la ruta que tinc pensada fer fins alla,tal com vaig posar en el fil anterior ,alguna anima caritativa em podria ensenyar com ho feu que surt el dibuix del recorregut ?? ja que m'agradaria plasmar-ho :birracat :birracat ho tinc impres i ho puc passar en PDF :okcat[/quote]

Bones :holacat

Et veig molt organitzat :okcat :okcat

Tingués en compte que per aquelles dates té lloc “La Vuelta” .

Segons la ruta que dius que vols fer d’anada, dissabte no t’afecta, però seguramente et toca de ple si entres a França el diumenge a la tornada. Aquí podras veure el perfil de les etapes: http://www.lavuelta.es/
Tot i que no és el lloc, però fa pocs dies parlavem del recorregut de “La Vuelta”, doncs 4 etapes per terres de parla catalana, dues d’elles per carreteres de Tarragona.
:birracat :birracat[/quote]

gracies per avisar Cristina,sens dubte aquests esdeveniments esportius s'han de tenir en conte per no trovar que has da donar voltes :picant :picant
Imatge

Nacho
Presentats

Entrada Autor: Nacho » dt. jul. 16, 2013 5:46 pm

ok casi apunt que estic, però vui anar el divendres ... i aixi está fresquet el dissabte ... aixo si ens podem veure allá ...
Vas aquet diumenge 21?
Salutacions
Nacho

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dt. jul. 16, 2013 9:23 pm

Kpeps, probablement i aniré. Sortiría dissabte i l'opciò que planteja l'Otto de fer la ruta per França, per a mí estaría bé. Ja concretarem, que encara falten díes.

Salut !!!

Otto
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
Ubicació: Berga

Entrada Autor: Otto » dt. jul. 16, 2013 11:32 pm

Kpeps, crec q es millor l'anada per França i la tornada, que tots estarem una mica cansats, fer la per aquest lloc q tu dius de pujada. No et sembla?

:gathering parlarem....

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. jul. 17, 2013 9:20 am

[quote user="Joavel" post="238516"]Kpeps, probablement i aniré. Sortiría dissabte i l'opciò que planteja l'Otto de fer la ruta per França, per a mí estaría bé. Ja concretarem, que encara falten díes.

Salut !!![/quote][quote user="Otto" post="238534"]Kpeps, crec q es millor l'anada per França i la tornada, que tots estarem una mica cansats, fer la per aquest lloc q tu dius de pujada. No et sembla?

:gathering parlarem....[/quote]

benvolguts amics.....em sembla molt correcte aixo que proposseu,pero la meva ideia es anar per on dic i es el que fare,no cal dir que si,decidiu anar per França fins alla com ens veurem igual las :birracat :birracat estan assegurades
p.d. aixo,us ho dic de bon ''talante'' perque la ruta que proposeu es correcte i maca i si algu mes la vol fer estan el fil obert per aixo,tambe ho pot tenir en conte :okcat
p.d. a mi al ''cole'' em van ensenyar allo de ...el orden de los factores no altera el producto :b9 :b9 :b9 i el resultat final seguira sent Formigal BMW Riders 2013 :orquestra :orquestra
de totes maneres ,parlem :castells :castells .
Imatge

Nacho
Presentats

Entrada Autor: Nacho » dc. jul. 17, 2013 5:35 pm

bones
confirmat però surto divendres estic dos nits aixi que ens veiem allà
Salutacions
Nacho

Isa-GS
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:32 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Isa-GS » dv. jul. 19, 2013 12:32 pm

Hola a tots,

per si algu no vol pujar sol a RIDERS...

Nosaltres pugem un 40, dividits en dos torns, una pujaran el divendres al mati i altres el divendres a la tarda.

Si algun es vol apuntar, només cal que ens ho digui, més edevant posarem mes info.

ala ja ta dit. :okcat :okcat
Imatge hola

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dl. jul. 22, 2013 12:21 pm

[quote user="Kpeps" post="238476"][quote user="VMan" post="238225"]Nosaltres encara no sabem si hi anirem :cat_vergonya

:holacat :holacat[/quote]

exactament :birracat :birracat ni mes ni menys ..... unes carreteras precioses per arrivar-hi,sense pressa i gaudint dels paissatges i corbes,que vulgui apuntar-se a fer aquest recooregut ja ho sap :okcat :okcat

[/quote]

Bones! :holacat

Veig que en la ruta deixes de passar pel Port de Cotefablo... o potser li tens alguna "mania"?
El meu suggeriment és pujar fins a Broto, carretera molt entretinguda i desprès de Broto enfilar cap el Port de Cotefablo per arribar a Biescas.

Apaaa.. ja et dono feina a mirar la ruta de nou :jajacat :jajacat

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”