TransPirineus 2013

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

TransPirineus 2013

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » ds. juny 29, 2013 5:19 pm

Be, doncs ja casi la tenim aquí. I casi casi tancades les rutes.

Sortim divendres vinent 5 juliol (migdia) desde Osona. Estarem fins dilluns 8 juliol al vespre.
La idea es anar per la via ràpida (sense peatges) el mateix divendres fins a Hondarribia. Nit de tapes. El resta dels 3 dies per tornar...

Adjunto les rutes propostes, per si algú pot aportar alguna idea o suggerencia. Sempre seràn benvingures. Uns anem de tenda i camping, i uns altres d'hotelet/fonda (l'edad...). Si algú s'apunta...

Divendres 05/07/2013: Enllaç

Dissabte 06/07/2103: Enllaç

Diumenge 07/07/2013: Enllaç

Aquesta ruta, al final, potser alguns l'Aspin -Portillon i cap a Vielha, pero jo voldria "baixar" a Plan i fer la pista cap al poble de Chia per el "port" de Sahún. Pinta amb vistes de collons...

Dilluns 08/07/2013: Enllaç
Potser variem el tros final-final, encara que la idea es arribar a Llançar.

Apa... falten 6 dies...

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: TransPirineus 2013

Entrada Autor: Albert » dg. juny 30, 2013 10:55 am

Holaaaa,

Una ruta realment ambiciosa, especialment si voleu fer pistes i tot.
Pel divendres, a menys que tinguis especial interès en passar per Zaragoza, jo faria aquesta:
http://goo.gl/maps/tr8HN
Passant per el Mallos de Riglos i el embassament de Yesa, es molt mes entretinguda que no pas la general 232 i la 121, fins i tot pot ser que tardis menys.

Els altres dies, si ho hagués de fer jo escurçaria una mica el quilometratge. Pel que fa al últim dia, especialment si vols acabar a Llançà, jo hi arribaria des de Colliure sense cap dubte.

Que us vagi molt bé i ja ens explicaràs els detalls a la tornada !!!

:okcat :okcat
Sort,

Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Entrada Autor: Rad » dg. juny 30, 2013 11:55 am

Bon viatge!!!

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dg. juny 30, 2013 4:43 pm

Ostres una transpi molt complerta!! Nomes comentar-te que estiguis al tanto amb el acces al tourmalet ja que encara està tancat per la banda de Luz st.saveur ja no per la neu sino per les ultimes inundacions que es varen endur un tros de carretera i el poble de bageres va quedar molt malmes.Si encara fos tancat pots fer l'alternativa per Lourdes-Bagneres de bigorre i pujar per la Mongie i accedir al cim del tourmalet que per aquesta banda si es accesible i tornar enrere cap a la payolle.En quan al quilometratge de les etapes es questio de sortir dora i no fer llarges parades,pero veient les teves croniques no crec que tinguem masses problemes per fer-ho.Ja estic frissant per llegir la teva cronica que disfruteu molt :birracat :birracat

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dg. juny 30, 2013 6:25 pm

Que tingueu molt i molt bona ruta.

Esperare a la cronica i les fotos.

CarlesOsonaGS
Presentats

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dg. juny 30, 2013 8:30 pm

[quote user="Albert" post="237567"]Holaaaa,

Una ruta realment ambiciosa, especialment si voleu fer pistes i tot.
Pel divendres, a menys que tinguis especial interès en passar per Zaragoza, jo faria aquesta:
http://goo.gl/maps/tr8HN
Passant per el Mallos de Riglos i el embassament de Yesa, es molt mes entretinguda que no pas la general 232 i la 121, fins i tot pot ser que tardis menys.

Els altres dies, si ho hagués de fer jo escurçaria una mica el quilometratge. Pel que fa al últim dia, especialment si vols acabar a Llançà, jo hi arribaria des de Colliure sense cap dubte.

Que us vagi molt bé i ja ens explicaràs els detalls a la tornada !!!

:okcat :okcat[/quote]

Gracies Albert, no tenia clar que anant per on em dius, fos mes ràpid tot i que son menys KM. Ara, ja està clar que triaré la teva proposta.

La resta de dies, encara que son KM, si el temps acompanya jo crec que els farem. A mes, som un grupet prou generós, i si un vol arribar abans al destí, ja ens veurem a l'hora de sopar. Jo per poc que pugui, la pista la vull fer.

Ja us ho explicaré.

CarlesOsonaGS
Presentats

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dg. juny 30, 2013 8:33 pm

[quote user="Jordivili" post="237591"]Ostres una transpi molt complerta!! Nomes comentar-te que estiguis al tanto amb el acces al tourmalet ja que encara està tancat per la banda de Luz st.saveur ja no per la neu sino per les ultimes inundacions que es varen endur un tros de carretera i el poble de bageres va quedar molt malmes.Si encara fos tancat pots fer l'alternativa per Lourdes-Bagneres de bigorre i pujar per la Mongie i accedir al cim del tourmalet que per aquesta banda si es accesible i tornar enrere cap a la payolle.En quan al quilometratge de les etapes es questio de sortir dora i no fer llarges parades,pero veient les teves croniques no crec que tinguem masses problemes per fer-ho.Ja estic frissant per llegir la teva cronica que disfruteu molt :birracat :birracat[/quote]

Gracies Jordi per el comentari de la carretera per pujar al Tourmalet. Estarem al cas, i si no està clar que es pugui pasar, ja anirem cap a Lourdes. Es una llastima, perquè la pujada desde Bageres no te desperdici...

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. juny 30, 2013 11:08 pm

Carles, bona volta!!!!

Parla amb l'Enric per la ruta des de St Jean Pied-de-Port. Vam passar per la carena de la muntanya i no per Roncesvalles!

O bé fer les dues!

No pujareu al Llac du Cap du long? Hi passeu ben aprop i val molt la pena!

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 30, 2013 11:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Entrada Autor: Ximetric » dl. jul. 01, 2013 1:09 pm

Molt bona ruta, me l'apunto per fer en un altre moment.
Que tingueu molt bon viatge !
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. jul. 01, 2013 1:42 pm

El dia 8 igual ens veiem per alla :P
Ex ...moltes coses

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dl. jul. 01, 2013 9:16 pm

Bona ruta i passeu-ho molt be! :birracat :birracat

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dl. jul. 01, 2013 10:03 pm

Que us ho passeu bé, deixeu les carreteres netes, que al cap d´una setmana hi passo jo per algunes :okcat
Imatge Imatge

CarlesOsonaGS
Presentats

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dl. jul. 01, 2013 10:49 pm

[quote user="CMB" post="237625"]Carles, bona volta!!!!

Parla amb l'Enric per la ruta des de St Jean Pied-de-Port. Vam passar per la carena de la muntanya i no per Roncesvalles!

O bé fer les dues!

No pujareu al Llac du Cap du long? Hi passeu ben aprop i val molt la pena!

Salut[/quote]

Gracies Carles, de moment farem la pujada al Llac du Cap du Long. Com que el diumenge 7 pasa el Tour per l'Hourquette d'Anzican (mes o menys de 12 a 17 hores), doncs ens ha fet canviar la ruta. A mes, com diu en JordiVili, la pujada al Tourmalet està impracticable. No farem Tourmalet i haurem de fer la volta per Lourdes, mes o menys. Ja estic refent-la.

Pistes, pistes...nomes en vull fer jo, i per tant la carena de la montanya aprop de Roncesvalles, per una altre cop.
CarlesOsonaGS l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 01, 2013 10:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

CarlesOsonaGS
Presentats

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dl. jul. 01, 2013 10:51 pm

[quote user="Steelman" post="237655"]El dia 8 igual ens veiem per alla :P[/quote]

Jordi, el 7 vespre dormin a Vielha. El 8 sortim cap el Mediterrani, i la ruta serà la marcada (almenys fins a Prades). Si vols, suposo que soparem per Vielha...

CarlesOsonaGS
Presentats

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dl. jul. 01, 2013 10:52 pm

[quote user="PEPI600" post="237685"]Que us ho passeu bé, deixeu les carreteres netes, que al cap d´una setmana hi passo jo per algunes :okcat[/quote]

Igualment a la teva "transpi". Si et pasem l'escombra per treure el gravillon en tens prou, o vols que pintem una mica les línees?

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dt. jul. 02, 2013 12:45 pm

Hola.

Et passo un MP :okcat

CarlesOsonaGS
Presentats

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dt. jul. 02, 2013 6:05 pm

[quote user="Albert_KTM" post="237712"]Hola.

Et passo un MP :okcat[/quote]

Contestat. Al vespre, et publico les "noves" rutes (efecte "al Tourmalet no es pot pujar i el Tour ens xafa l'Hourquette").

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dt. jul. 02, 2013 7:18 pm

:b9 Un altre mes als Pirineus jajajajaja que perill i que por,,,,,,,,, ho dic per nosaltres els Mininos :burrucat
:okcat Hi haurà trossos de carretera tallada a la zona de Viehla per las riuades viguila :okcat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

CarlesOsonaGS
Presentats

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dt. jul. 02, 2013 11:01 pm

[quote user="Minino" post="237730"]:b9 Un altre mes als Pirineus jajajajaja que perill i que por,,,,,,,,, ho dic per nosaltres els Mininos :burrucat
:okcat Hi haurà trossos de carretera tallada a la zona de Viehla per las riuades viguila :okcat[/quote]

Ja ho veig ja...aviam si no hi cabrem tots junts...
Sobre el tema de Vielha, jo entraré a la Vall d'Aran per el tunel..per tant crec que a Vielha "ciutat" arribaré. Potser que els companys (alguns) facin el Portillon...i en aquest cas...ja veurem

CarlesOsonaGS
Presentats

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dt. jul. 02, 2013 11:13 pm

Al final les rutes seràn (quasibé segur...):

La pujada del divendres, la que proposa l'Albert, per Huesca.

La del dissabte, un xic corretgida ja que per el "Bosque de Irazu" no es pot pasar tot complert com volia (a l'Embalse de Irabia). Per tant, queda aixi:Enllaç

Al final es el punt N. Desde el punt N fins a Isaba, o be reculem o be agafo una pistota que casi em porta al cim del port de Larrau. Si tinc temps (el tindré), llavors fare la "voleta" seguent: Enllaç

La del diumenge (amb l'efecte Tourmalet i Tour i amb la visita al Lac de Cap de Long): Enllaç

Teoricament el Tour pasa per Ancizan de 13 a 15:45 aprox. Haurem d'ajustar horaris per no "esperar". La tarda será per anar a fer el Puerto de Sahun. Potser que alguns volguin fer la Gavarnie y el Boucharo. Si es així, potser ens dividim i ja soparem junts a Vielha...

La del dilluns, en principi es la marcada incialment.

Apa, ja ho tenim a tocar.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”