PRIMERA ENTREGA : Suzuki Bandit..(fotos)
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
PRIMERA ENTREGA : Suzuki Bandit..(fotos)
Doncs si, nois. Us comunico que.....
:shock:
Que ja he pagat la Suzuki Bandit. :) Hi ha un detall que he observat al buscar-la; que si la pagues n'hi han, si no la pagues resulta que no n'hi han...curiós, per no dir patètic.
Continuarà.....(el Carles ho ha ficat de moda això de continuarà) :lol:
Que ja he pagat la Suzuki Bandit. :) Hi ha un detall que he observat al buscar-la; que si la pagues n'hi han, si no la pagues resulta que no n'hi han...curiós, per no dir patètic.
Continuarà.....(el Carles ho ha ficat de moda això de continuarà) :lol:
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 07, 2007 7:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Randy-650
- Presentats
- lemansotarres
- Presentats
- Entrades: 119
- Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
- Ubicació: Castellví de Rosanes
Enhorabona, parella.
Sí, sí. Fotos, fotos, força fotos. Però és que, a més, la volem veure, ...sentir, ...tocar ...i ensumar.
En el seu dia -quan va arribar al mercat- jo vaig caure enamorat perdudament de la Bandit 400. De la vermella, concretament.
Suposo que no era pas l'únic amant platònic d'aquella mena de "gheisha". Però en aquells temps jo no era gaire solvent (...econòmicament, cal entendre) i vaig haver d'aixugar-me les baves, desesperançadament, cada vegada que se'm creuava.
Ah. Sí. La veia parada i em subjugava, car la trobava quasi perfecta. I amb els seus volums compactes m'incitava als pitjors pensaments, ...tan bonica, discreta, petita i proporcionada.
Oh, waw, ...se m'esborrona el clatell de recordar-ho.
I, és que crec que, en qüestió de motos, dec ser un promisquo frustrat.
Ara, veig que les germanes de la saga, en tots aquests anys, s'han fet grans en diversos aspectes. I, en la línia familiar -fisiològicament- segueixen sent tan bufones com la primera.
Que en disfruteu.
Sí, sí. Fotos, fotos, força fotos. Però és que, a més, la volem veure, ...sentir, ...tocar ...i ensumar.
En el seu dia -quan va arribar al mercat- jo vaig caure enamorat perdudament de la Bandit 400. De la vermella, concretament.
Suposo que no era pas l'únic amant platònic d'aquella mena de "gheisha". Però en aquells temps jo no era gaire solvent (...econòmicament, cal entendre) i vaig haver d'aixugar-me les baves, desesperançadament, cada vegada que se'm creuava.
Ah. Sí. La veia parada i em subjugava, car la trobava quasi perfecta. I amb els seus volums compactes m'incitava als pitjors pensaments, ...tan bonica, discreta, petita i proporcionada.
Oh, waw, ...se m'esborrona el clatell de recordar-ho.
I, és que crec que, en qüestió de motos, dec ser un promisquo frustrat.
Ara, veig que les germanes de la saga, en tots aquests anys, s'han fet grans en diversos aspectes. I, en la línia familiar -fisiològicament- segueixen sent tan bufones com la primera.
Que en disfruteu.
Suc al ferro.
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Randy-650
- Presentats
Quan tornis m'avises, que això de d'estar tan lluny de casa durant tant de temps, com que no, ¿eh?PereBMW ha escrit:.... ara soc una mica lluny, així que............................................... fotos fotos fotos i fotos
:ban
JoanF ha escrit:Carai, Randy. Tinguis pietat amb els que som de lluny de casa teva i fes unes foticos home!!!!
Ja te l'ensenyaré quan vagi cap a la teva terra a esmorzar. Ja t'avisaré, ¿ok? :cerv

- Sumbadillo
- Presentats
- Entrades: 222
- Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina quina??????? la 650 o la 1250?
a per cert,.... fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos ya.....
:lol:
a per cert,.... fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos fotos ya.....
:lol:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Randy no et fais pegar penja alguna fotos, o millor varies. 
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Randy, me n'alegro moltissim per vosaltres. Se't troba a faltar molt a les sortides. Ja tinc ganes de veure-us sobre la flamant Bandit. :) (és una moto que, personalment, m'agrada molt)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Hola Randy. Me'n alegre per vosaltres i que per fí aquest malson estiga a punt d'acabar. T'alabe el gust al hora de triar nova maquina. M'agrada molt aquest model. Espere que vos regale al menys tantes bones coses com la pobra Deau.
Enhorabona.
P.S. Que llarga és la espera i quant triga en passar el temps quant la teva il.lusio és tan a prop. :roll:
Enhorabona.
P.S. Que llarga és la espera i quant triga en passar el temps quant la teva il.lusio és tan a prop. :roll:
... eppur si muove.!!!
- Randy-650
- Presentats
Avui quan m'he llevat he pensat el mateix.tonet ha escrit:Hola Randy. Me'n alegre per vosaltres i que per fí aquest malson estiga a punt d'acabar.
Però no s'acabat encara. Falta el......judici, que és el més complicat de tot, però tinc un bon suport i un munt de factures per presentar al jutge. :roll:
Aquesta tarda l'aniré a buscar. Prometo fer-li una foto, ¿val? :lol:
Gràcies a tots pel suport que ens heu donat durant tot aquest temps. :!:

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Tot arriba Randy. Els mals sons aviat s' allunyaran i només seran un record per contar. (un dia jo anava per una carretera amb la Montse i un grup d'amics, quant sobtadament.....) Ara només a pensar en el futur i a tornar a rodar amb alegria.
I fica unes fotos cullons, no hem facis esperar fins l'esmorzaret, que ja triga prou!!!!!!
:!: :!: :!: :!:
I fica unes fotos cullons, no hem facis esperar fins l'esmorzaret, que ja triga prou!!!!!!
- Randy-650
- Presentats
Espera, home, que l'haig d'anar a buscar per la tarda, ara fico la camara a carregar.JoanF ha escrit: I fica unes fotos cullons, no hem facis esperar fins l'esmorzaret, que ja triga prou!!!!!!
No et fiquis nerviós, cony!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Aquesta tarda? Uooooooooo!!!!!!!!!! Quina ilusió! Me n'alegro moltissim!!! :)Randy-650 ha escrit:Espera, home, que l'haig d'anar a buscar per la tarda, ara fico la camara a carregar.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos