Bones….
O no tant bones….
Sí, doncs sóc jo qui està fora de joc. Just avui fa un mes, el dia 10 de juny vaig patir un accident de moto amb conseqüències no gens bones pel meu físic.
L’accident va anar de la següent forma:
Dilluns dia 10, cap a les 19:15h, acabava de treure la moto del taller (canvi kit de transmissió) per tenir-la a punt per anar als Alps. Tornava de Tarragona cap a casa i només a 6 km d’arribar em vaig trobar davant meu un cotxe i una bici. El cotxe va avançar la bici en ratlla continua i un cop arribada la discontinua jo tenia suficient visibilitat i temps per avançar a la bici i al cotxe a la vegada. Així vaig fer-ho, però just quant estava a l’alçada del cotxe que avançava vaig veure que sortia d’un camí just a l’esquerra un cotxe, vaig veure que el tio s’incorporava a la via tot mirant a la seva esquerra però no va mirar a la dreta que era per on jo venia. En aquell moment intentes reaccionar el més ràpid possible, jo havia d’acabar l’avançament com fos, doncs no podia tirar-me sobre el cotxe que tenia just al costat, suposo que devia donar un cop de gas però no va ser suficient per esquivar el cotxe i tornar al carril dret. Em va tocar just pel costat esquerra de la moto (xoc obliquo posterior, segons l’atestat dels mossos), concretament va picar a la maleta lateral esquerra, jo vaig perdre el control de la moto, vaig circular uns metres amb la moto descontrolada fins que al final vaig caure a terra a uns 50 metres del lloc del xoc.
Jo vaig acabar a la cuneta i la moto just al darrera meu en un camp de vinya. La meva primera reacció va ser buscar el vehicle que havia col.lisionat amb mi, jo desde la meva posició no el veia i mentres la conductora del vehicle avançat em preguntava si m’havia fet mal, li vaig dir que sí, que truques ràpid al 112 que tenia el peu trencat, jo li preguntava pel vehicle de la col.lisió, no fos cas que hagués marxat… Llavors ambulancia, bombers, mossos, grua… i cap a l’hospital.
.

.
Conseqüències físiques:
Fractura de peroné cama esquerra i lligaments del tormell tocats. L’endemà em van operar i em varen posar una placa amb uns tornillets al peroné, i un tornillo que travessa el tormell de dreta a esquerra.
Ara esperar visita amb el traumatòleg per veure com evolucionen els “anclatges”, i…. :picant :picant
Danys a la moto:
La maleta esquerra va “volar” amb la col.lisió, es va trencar i la moto té tota la part esquerra rascada com si l’hagués esgarrapat algun felí de mida gran, crec que també hi ha el retrovisor trencat. Res que no es pugui reparar…
I ara toca aguantar, esperar que passin els dies i amb ganes de tornar a rodar :form :form
Espero que la burocracia funcioni dins de la normalitat que ja és molt demanar.
Fins aviat!!! :okcat