Sortida 3 Nacions.- Diumenge 14 Juliol

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Sortida 3 Nacions.- Diumenge 14 Juliol

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 11, 2013 3:47 pm

Malgrat la calor, la gent a la carretera, .... malgrat tot.... aquest diumenge surto a fer un tomb.
Necessito sentir l´aire fresc a la cara i fer cuatre corbes.

Si algú vol venir deixo un punt de sortida i una hora:

dia: diumenge 14 de juliol

hora 9:00
( qui vulgui esmorzar, sis plau que vingui abans)

lloc: davant el Monestir de Ripoll
( ja ens hi hen trobat altres vegades)

Ruta:

Collada de Tosses-
Andorra ( fer un parell de compres al punt de Trobada)
reposar i fer un mos al LLac d Engolasters ( diuen que els llacs tenen l´aigua molt freda.... ho podrem comprovar )
tornada per França ( Mont Louis )
i depenent de l'horari ... costa fins a Figueres.

Si algú li ve bé.... ja ho sabeu, però jo haig de sortir quasi quasi per necessitat terapèutica.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 11, 2013 4:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Nacho
Presentats
Entrades: 373
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: Sortida 3 Nacions.- Diumenge 14 Juliol

Entrada Autor: Nacho » dj. jul. 11, 2013 3:54 pm

Hola Eva
Nosaltres una bona colla anems Andorra el dissabte, perque no vens? somos todos Hombres ai ai !!!
Salutacions
Nachete

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 11, 2013 3:55 pm

[quote user="kzjbuc" post="238156"]Hola Eva
Nosaltres una bona colla anems Andorra el dissabte, perque no vens? somos todos Hombres ai ai !!!
Salutacions
Nachete[/quote]

Moltes gràcies per l´oferiment, però jo treballo els dissabtes i no puc....

Moltes gràcies per avisar :ksss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 11, 2013 3:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 11, 2013 3:57 pm

molt temptadora aquesta oferta......pero no podra ser :nonocat :nonocat al llac d'Engolasters es precios i donar-hi la volta caminant es fantastic,a part que la pujadeta (corba contra corba) es la canya,hi ha una esglesieta romanica abans d'arrivar-hi que val molt la pena parar per fotografiar :birracat
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 11, 2013 4:04 pm

[quote user="Kpeps" post="238159"]molt temptadora aquesta oferta......pero no podra ser :nonocat :nonocat al llac d'Engolasters es precios i donar-hi la volta caminant es fantastic,a part que la pujadeta (corba contra corba) es la canya,hi ha una esglesieta romanica abans d'arrivar-hi que val molt la pena parar per fotografiar :birracat[/quote]

No hi he estat mai, la pujada es asfaltada ????

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Pep1200GS » dj. jul. 11, 2013 5:06 pm

[quote user="Eva" post="238160"][quote user="Kpeps" post="238159"]molt temptadora aquesta oferta......pero no podra ser :nonocat :nonocat al llac d'Engolasters es precios i donar-hi la volta caminant es fantastic,a part que la pujadeta (corba contra corba) es la canya,hi ha una esglesieta romanica abans d'arrivar-hi que val molt la pena parar per fotografiar :birracat[/quote]

No hi he estat mai, la pujada es asfaltada ????[/quote]

Si cap problema Eva..!! :holacat :holacat

Pep

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 11, 2013 5:08 pm

si que es asfaltada,desde las Escaldes cap problema :birracat :birracat jo hi pujava caminant desde Encamp que hi ha un sender que hi puja pel mitg de la muntanya,a dalt hi ha un restaurant que esta molt be,lo tipic si hi passejes per la vora del llac es fer-se unes fotos amb uns pins que tenen les arrels a l'aire,que ho passis be.
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 11, 2013 9:09 pm

Moltes gràcies per la informació

Sous uns cracks

Andorrans
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 11:03 pm
Ubicació: Andorra

Entrada Autor: Andorrans » dj. jul. 11, 2013 10:09 pm

Eva,
Nosaltres els andorrans a l’estiu anem cap a la costa. Necessitem veure mar, fer platja i menjar peixet ¡!!!! … :)
T’han aconsellat bé els companys. La pujada a Engolasters està tota asfaltada…. Quasi, quasi fins el llac. Hi ha un caminet abans d’arrivar al final (a l’esquerre) que et porta al mateix llac. Pots deixar la moto sense cap preocupació. Jo amb la GS arribo fins al mateix restaurant del llac… i tu segur que també. (és més fácil que l’entrada a Rupit )
Tens 3 restaurants..

Un dalt de tot (no veus el llac)… és també hotel i perfecte per passar-hi una vetllada amb parella ;) …. http://www.hotelcampdelserrat.com/

Dos al costat del llac ;
Restaurant Llac i Cell (senzill.. carns a la brasa) www.llacicel.com
Restaurant La Dama del Llac (més sibarita,… molt bé)

Amb aquest video et faràs una idea…

Salut, força i més que benvinguda al petit pais dels Pirineus..
Jordi & Carme
(ANDORRANS)

Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2014
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Entrada Autor: Kinder » dj. jul. 11, 2013 10:53 pm

Ostres !!!!!

Bastant temptadora aquesta proposta, però...... aquest diumenge no puc :-(

Fa uns dies li vaig comentar a en Prony que podriem tornar a fer la ruta on em vaig estrenar encara no fa un any........ sortida des de Manresa, esmorzar a la Pobla de Lillet, Puigcerdà, Font Romeu, Les Angles, Formiguères, Ax-les-Thermes, Pas de la Casa...... i ......... ja no recordo per on vaig tornar, només recordo que vaig tenir de demanar que a Oliana necessitava parar !!!!!!!!! :-)

Així doncs si vols companyia per anar a Engolasters que és un lloc precios..... sempre podem organitzar-ho amb una mica més de temps i anar-hi uns quants !!!!!!

Salut i que vagi molt i molt bé diumenge !!!!!!

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » dv. jul. 12, 2013 7:18 am

jo passaré per aquells indrets de Mont Louis, el diumenge a la tarda tornant del meu viatge als Alps.
Ostras, si ens veiem, parem un momentet oi ? :holacat

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 12, 2013 8:16 am

[quote user="Andorrans" post="238185"]Eva,
Nosaltres els andorrans a l’estiu anem cap a la costa. Necessitem veure mar, fer platja i menjar peixet ¡!!!! … :)
T’han aconsellat bé els companys. La pujada a Engolasters està tota asfaltada…. Quasi, quasi fins el llac. Hi ha un caminet abans d’arrivar al final (a l’esquerre) que et porta al mateix llac. Pots deixar la moto sense cap preocupació. Jo amb la GS arribo fins al mateix restaurant del llac… i tu segur que també. (és més fácil que l’entrada a Rupit )
Tens 3 restaurants..

Un dalt de tot (no veus el llac)… és també hotel i perfecte per passar-hi una vetllada amb parella ;) …. http://www.hotelcampdelserrat.com/

Dos al costat del llac ;
Restaurant Llac i Cell (senzill.. carns a la brasa) www.llacicel.com
Restaurant La Dama del Llac (més sibarita,… molt bé)

Amb aquest video et faràs una idea…

Salut, força i més que benvinguda al petit pais dels Pirineus..[/quote]

Jordi,

Moltísismes gràcies per la informació.
De ben segur que arribarem fins el llac , farem un mos i descansarem une miqueta.

Ja veus jo visc a 6 km de la platja i per fer un bany decideixo anar a la montanya.... (jeje).

Que gaudiu molt de la platja i recorda Jordi QUE TENIM UNA SORTIDA PENDENT , consti que no m´en oblido :okcat :okcat

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 12, 2013 8:40 am

[quote user="Kinder" post="238189"]Ostres !!!!!

Bastant temptadora aquesta proposta, però...... aquest diumenge no puc :-(

Fa uns dies li vaig comentar a en Prony que podriem tornar a fer la ruta on em vaig estrenar encara no fa un any........ sortida des de Manresa, esmorzar a la Pobla de Lillet, Puigcerdà, Font Romeu, Les Angles, Formiguères, Ax-les-Thermes, Pas de la Casa...... i ......... ja no recordo per on vaig tornar, només recordo que vaig tenir de demanar que a Oliana necessitava parar !!!!!!!!! :-)

Així doncs si vols companyia per anar a Engolasters que és un lloc precios..... sempre podem organitzar-ho amb una mica més de temps i anar-hi uns quants !!!!!!

Salut i que vagi molt i molt bé diumenge !!!!!![/quote]

Marta,

Moltes gràcies per la teva resposta.-

1.- LLàstima que no poguis venir,

2.- Aquests indrets m´els coneixo bé tant per Catalunya com per França i son realment per gaudir de corbes i del paisatje.

3.- Ja et vaig comentar la darrera vegada que m´ha sorprés més que gratament veure que has millorat molt i molt anant en moto, enhorabona :okcat ,

4.- Aquest estiu, de manera molt inesperada i causes absolutament alienens a la meva voluntat, l´estiu m´ha canviat radicalment . No disposso de dies lliures només que els diumenges i 4 díes de Juliol que marxarem amb la Mar a Galicia en moto. Ni de bon tros en puc comprometre a cap sortida que vagi més lluny de 5 díes ( A PART DE LES SORTIDES MENSUALS DE MOTOTURISMEQUE INTENTO NO PERDREM PERQUE EM DONA LA POSIBILITAT DE SALUDAR-VOS I AIXÓ EM FA MOLTA IL.LUSSIÓ ).

5.- Aquesta sortida del diumenge la faig perque necessito agafar la moto, malgrat potser descansaria millor anant a la platja, però segur que dilluns em sentiré molt millor després de 600 km conduint sota la calor, veient paisatges preciosos i fent fotos i..... compartint ruta amb algú de vosaltres, que no pas després d´estirar-me tot el día a la platja. Es qüestió de gustos.

6.- Podría sortir i no dir res al fórum, pero francament JO SOC UNA PERSONA QUE EM CONECTO A DIARI AL FORUM I TROBO FALTAR QUE ALTRES MOTOTURISTES ( que surten habitualment) NO PROGRAMIN SORTIDES EN EL FORO.
Sempre he dit que a mi no em fa absolutament res sortir sola, però crec que a nivell de Mototurisme es molt més interessant compartir la sortida, presentar-la i després penjar encara que sigui 1 foto ( que ja saps que no serè el meu cas).
Trobo a faltar molt i molt que ningú ( o molt pocs) programin sortides encara que sigui a nivell local , encara que sigui per anar a esmorzar.
Voldría animar desde aqui a tothom a que provi , estiu , hivern, tardor.... es igual, a programar una sortida.

7.- I ja possats a dir ..... m´agradaria afegir que trobo a faltar a nivell de foro a persones que durant molt de temps han sigut usuaris molt divertits i ocurrents d´aquest forum i ara estan prácticament desapareguts ( per els motius que siguin.....)

Se que amb aquest apunt no em guanyaré moltes amistats , però es el que penso i com es diu ara.... ho podría dir més alt, però no més clar ( ija sabeu que os aprecio a TOTS PER IGUAL)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 12, 2013 8:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 12, 2013 8:42 am

[quote user="Jordi Pons" post="238192"]jo passaré per aquells indrets de Mont Louis, el diumenge a la tarda tornant del meu viatge als Alps.
Ostras, si ens veiem, parem un momentet oi ? :holacat[/quote]

I tant si pararem !!!!!

No corris massa que et conec :okcat :okcat :okcat

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 12, 2013 3:30 pm

Hem quedat a La gasolinera de La República de la sortida de Girona cap a Banyoles a les 7 del matí
A les 8 esterem a Ripoll per esmorzar i a les 9 :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat COLLADA DE TOSSES

A fer corbes !!!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 12, 2013 3:31 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Nacho
Presentats
Entrades: 373
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Entrada Autor: Nacho » dv. jul. 12, 2013 3:35 pm

Hola Eva

6.- Podría sortir i no dir res al fórum, pero francament JO SOC UNA PERSONA QUE EM CONECTO A DIARI AL FORUM I TROBO FALTAR QUE ALTRES MOTOTURISTES ( que surten habitualment) NO PROGRAMIN SORTIDES EN EL FORO.
Sempre he dit que a mi no em fa absolutament res sortir sola, però crec que a nivell de Mototurisme es molt més interessant compartir la sortida, presentar-la i després penjar encara que sigui 1 foto ( que ja saps que no serè el meu cas).
Trobo a faltar molt i molt que ningú ( o molt pocs) programin sortides encara que sigui a nivell local , encara que sigui per anar a esmorzar.
Voldría animar desde aqui a tothom a que provi , estiu , hivern, tardor.... es igual, a programar una sortida.

Respecta al punt 6, nosaltres sortim casi cada dissabte i evidenment esteu convidats, anem a buscar una butifarra i fem de 9 a 14 hores, per donar a casa ... aixi que la propera la penjo a veure si algú vol venir ...
Sortim normalment desde bcn i podem anar de Tarragona a Girona o ...
Estem al cas...
Bona ruta
Nacho
Nacho l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 12, 2013 3:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Entrada Autor: Dodo » dv. jul. 12, 2013 3:45 pm

No ho confirmo, peró com que aquest mes i el vinent no podré sortir!! segurament us acompanyi un tall de la ruta. :okcat
De totes maneres no espereu més dels cinc minuts de rigor a la República! :nonocat
Si no ens veiem, vagi molt bé!! :birracat

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 12, 2013 7:33 pm

[quote user="kzjbuc" post="238221"]Hola Eva

Respecta al punt 6, nosaltres sortim casi cada dissabte i evidenment esteu convidats, anem a buscar una butifarra i fem de 9 a 14 hores, per donar a casa ... aixi que la propera la penjo a veure si algú vol venir ...
Sortim normalment desde bcn i podem anar de Tarragona a Girona o ...
Estem al cas...
Bona ruta
Nacho[/quote]

Molt bona idea.

Gràcies .

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 12, 2013 7:33 pm

[quote user="Dodo" post="238223"]No ho confirmo, peró com que aquest mes i el vinent no podré sortir!! segurament us acompanyi un tall de la ruta. :okcat
De totes maneres no espereu més dels cinc minuts de rigor a la República! :nonocat
Si no ens veiem, vagi molt bé!! :birracat[/quote]

Vinga va......

Vina al menys a fer la Collada....... :okcat :okcat :okcat

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 13, 2013 8:15 am

Crec que demà no pasarem pas massa calor :okcat :okcat

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 13, 2013 8:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”