R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. jul. 13, 2013 7:32 am

Hola companys i companyes,
Fa dies em plantejo tornar a comprar una "bèstia grossa" i m'agrada la R 1200GS. He estat donant tombs que si la nova LC o la actual, si select o no, si em cal o no nova, si m'hauria de quedar com estic...
I no se si vosaltres, però em sento una mica culpable d'estar pensant en canviar-me la moto amb tot el que està caient.
Ja se que és molt demanar i que al final la decisió la he de prendre jo, però algú de vosaltres segur que està pensant en fer el canvi i s'haurà plantejat alguna d'aquestes qüestions i parlar-ho igual pot ajudar a prendre decisions.
De fa 11 mesos tinc una Tmax 530 que agafo cada dia i amb la que porto 11000 km. la GS igual no em serveix pel dia a dia i m'obliga a prescindir de la moto per trajectes curts. No vull tornar a tindre dues motos per fer el mateix que ara faig en una.
Com ho veieu?
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: R 1200 GS LC, D'aire O Seguir Com Ara?

Entrada Autor: CMB » ds. jul. 13, 2013 12:08 pm

[quote user="Billy_Joe" post="238249"]Hola companys i companyes,
Fa dies em plantejo tornar a comprar una "bèstia grossa" i m'agrada la R 1200GS. He estat donant tombs que si la nova LC o la actual, si select o no, si em cal o no nova, si m'hauria de quedar com estic...
I no se si vosaltres, però em sento una mica culpable d'estar pensant en canviar-me la moto amb tot el que està caient.
Ja se que és molt demanar i que al final la decisió la he de prendre jo, però algú de vosaltres segur que està pensant en fer el canvi i s'haurà plantejat alguna d'aquestes qüestions i parlar-ho igual pot ajudar a prendre decisions.
De fa 11 mesos tinc una Tmax 530 que agafo cada dia i amb la que porto 11000 km. la GS igual no em serveix pel dia a dia i m'obliga a prescindir de la moto per trajectes curts. No vull tornar a tindre dues motos per fer el mateix que ara faig en una.
Com ho veieu?[/quote]

Mira, justament ahir la vaig poder provar...

Si que el cor t'ho demana, ja estàs tardant! :okcat

La TMax és una moto(escoter) que no em diu massa res. Segur que la GS et dona moltes més satisfaccions, per exemple la possibilitat d'arribar-t als Alps i fer aquella pista que remunta cap a dalt de la muntanya i veure la vista que des de la carretera no es veu!!!!!!!

M'explico?

Per ciutat, cap problema, crec que faràs el mateix que amb la Tmax, que no es precissament petita.

Fer select, si la penses tornar al cap de tres anys o no la pots pagar tota ara, si, és una bona opció! Si no és el cas i la pots pagar tota sencera, doncs no el facis i paga-la. Quan la vulguis vendres ho podrs fer segur. Té molt de mercat de segona ma i en seguirà tinguent.

Salut

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » ds. jul. 13, 2013 5:29 pm

Jo fa 5 anys que tinc la d' aire i va de meravella, peró vaig provar la LC i vaig quedar gratament impressionat. Si la butxaca t' ho permet jo compraria la nova.

Pel dia a dia... són grans, no ens hem d' eganyar, però potser amb una 125. ja faries prou.

Salut!!!
Gas a la burra!!!

Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Entrada Autor: Llebra » ds. jul. 13, 2013 7:22 pm

Jo estic com tu... però pitjor :sonat . Tinc una Xt600 per fer la cabra, i una Silver Wing 600, que és la cosa més pràctica del món, còmoda, “ràpida”, porto 67.000 kms i va de conya, però no em transmet les sensacions que voldria i fa un any que la vull canviar. El meu costat pràctic em diu que una altra moto no la faré servir tant, que no faci el carallot... però no paro de mirar-me la gs1200, la gs800, la Varadero, la supertenere, la pan-european 1100, la rt 1150...
O sia que no tinc clar ni la que vull. A mi em van les trail de tota la vida, però les gran turisme semblen més pràctiques, tapen més el vent, haurien de ser més còmodes, etc...
Amb la meva dona (farta de que li mengi el tarro :ass ) hem decidit de començar a provar-les i que calli (jo) d’una vegada. I avui hem provat una pan-european... I ja he descartat una opció !
Venint del món trail, la postura no m’agrada, el pes per fer carrers és excessiu, i els revolts (tot i que me l’esperava encara més barco) no els feia amb aquella tranquilitat... Si tornant a casa m’ho he passat bé amb la Silver !!
Total, que ara, a provar alguna varadero, gs, o la primera que trobi a prop de casa, i la que em doni bones sensacions, cap a casa, i si no és tant pràctica, mala sort... L’únic pràctic de debó és un scooter 125 que no molesti, però NO ÉS EL QUE VULL !!

Per tant, a part d’explicar les meves neures, el que n’he tret en clar, és PROVA-LES, i després ja podràs decidir...

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. jul. 14, 2013 12:28 am

[quote user="CMB" post="238260"][quote user="Billy_Joe" post="238249"]Hola companys i companyes,
Com ho veieu?[/quote]

Mira, justament ahir la vaig poder provar...

Si que el cor t'ho demana, ja estàs tardant! :okcat

La TMax és una moto(escoter) que no em diu massa res. Segur que la GS et dona moltes més satisfaccions, per exemple la possibilitat d'arribar-t als Alps i fer aquella pista que remunta cap a dalt de la muntanya i veure la vista que des de la carretera no es veu!!!!!!!

M'explico?

Per ciutat, cap problema, crec que faràs el mateix que amb la Tmax, que no es precissament petita.

Fer select, si la penses tornar al cap de tres anys o no la pots pagar tota ara, si, és una bona opció! Si no és el cas i la pots pagar tota sencera, doncs no el facis i paga-la. Quan la vulguis vendres ho podrs fer segur. Té molt de mercat de segona ma i en seguirà tinguent.

Salut[/quote]

La TMax és una moto que m'agradaria tindre sempre a mà, però no pot ser, i el que em dius de les possibilitats que m'obre una GS, és cert i és un dels motius que estigui en aquest moment pensant en això.
:okcat

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. jul. 14, 2013 12:47 am

[quote user="Jesus" post="238272"]Jo fa 5 anys que tinc la d' aire i va de meravella, peró vaig provar la LC i vaig quedar gratament impressionat. Si la butxaca t' ho permet jo compraria la nova.

Pel dia a dia... són grans, no ens hem d' eganyar, però potser amb una 125. ja faries prou.

Salut!!![/quote]

Estic més que segur que la d'aire és una fantàstica moto, de fet ja havia provat una del 2004 i ja era una passada, el tema és que si la compro nova, la diferència no és molta amb la LC, i si la busco de segona mà, m'he de vendre jo la TMax.

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. jul. 14, 2013 12:50 am

[quote user="Llebra" post="238276"]Jo estic com tu... però pitjor :sonat . Tinc una Xt600 per fer la cabra, i una Silver Wing 600, que és la cosa més pràctica del món, còmoda, “ràpida”, porto 67.000 kms i va de conya, però no em transmet les sensacions que voldria i fa un any que la vull canviar. El meu costat pràctic em diu que una altra moto no la faré servir tant, que no faci el carallot... però no paro de mirar-me la gs1200, la gs800, la Varadero, la supertenere, la pan-european 1100, la rt 1150...
O sia que no tinc clar ni la que vull. A mi em van les trail de tota la vida, però les gran turisme semblen més pràctiques, tapen més el vent, haurien de ser més còmodes, etc...
Amb la meva dona (farta de que li mengi el tarro :ass ) hem decidit de començar a provar-les i que calli (jo) d’una vegada. I avui hem provat una pan-european... I ja he descartat una opció !
Venint del món trail, la postura no m’agrada, el pes per fer carrers és excessiu, i els revolts (tot i que me l’esperava encara més barco) no els feia amb aquella tranquilitat... Si tornant a casa m’ho he passat bé amb la Silver !!
Total, que ara, a provar alguna varadero, gs, o la primera que trobi a prop de casa, i la que em doni bones sensacions, cap a casa, i si no és tant pràctica, mala sort... L’únic pràctic de debó és un scooter 125 que no molesti, però NO ÉS EL QUE VULL !!

Per tant, a part d’explicar les meves neures, el que n’he tret en clar, és PROVA-LES, i després ja podràs decidir...[/quote]

Després de provar la nova GS1200... ja em queda clar quina és la que vull, ja sigui la nova o l'actual. Ara només em queda decidir, com i quan serà.

Llebra
Presentats

Entrada Autor: Llebra » dg. jul. 14, 2013 8:38 am

[quote user="Billy_Joe" post="238299"]

Després de provar la nova GS1200... ja em queda clar quina és la que vull, ja sigui la nova o l'actual. Ara només em queda decidir, com i quan serà.[/quote]

Doncs així ho tens molt més clar que jo :b9

I respecte a si nova o no... Els que hi entenen diuen que nova i últim model, que te la podràs vendre bé si arriba el cas. Però jo sempre compro màquines clàssiques, ben provades i de segona ma, però exclusivament per calers (o la seva absència :foracat ).

Jo, si podés, la LC :burrucat

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. jul. 14, 2013 11:21 am

aquest dilema ,el tens resolt ben rapid.......de aire noves,ja no en queden,potser en trobes alguna de matriculada per concesionari......pero el preu,mes de 16000 eurets....ja que quedaven les full equip,la nova,amb aquest equipament,per una mica,mes menys 2000 eurets la tens (conta que es el desconte de la d'aire per liquidacio,la LC es mes ''barata'' ),si no ets un enamorat dels motors d'aire,la d'aigua que es nova i molt diferent de sensacions de motor,dinamicament,salvant las distancies ,van dir allo de ''Virgencita Virgencita la dejamos como esta'' amb una frenada una mica mes contundent,aixo si.
Imatge

Nacho
Presentats
Entrades: 373
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Entrada Autor: Nacho » dg. jul. 14, 2013 12:24 pm

Hola
Hasta hace poco tenia la honda forza 250 y me salió la oportunidad de la gs del 2005, ni me lo pense dos veces, con ésta podras hacer muchas mas cosas que con la tmax que hasta ahora no pensabas ... como las salidas mensuales que hacemos aqui ...
Yo ya ando con pensamiento de cambiarmela por la nueva LC, pero será para Enero ...
Saludos,
Nacho l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 14, 2013 12:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. jul. 14, 2013 3:02 pm

[quote user="Kpeps" post="238315"]aquest dilema ,el tens resolt ben rapid.......de aire noves,ja no en queden,potser en trobes alguna de matriculada per concesionari......pero el preu,mes de 16000 eurets....ja que quedaven les full equip,la nova,amb aquest equipament,per una mica,mes menys 2000 eurets la tens (conta que es el desconte de la d'aire per liquidacio,la LC es mes ''barata'' ),si no ets un enamorat dels motors d'aire,la d'aigua que es nova i molt diferent de sensacions de motor,dinamicament,salvant las distancies ,van dir allo de ''Virgencita Virgencita la dejamos como esta'' amb una frenada una mica mes contundent,aixo si.[/quote]

Per això, aquests 4000 € els tens de més al vendre-la també. He vist una triple black per 14500 € amb tot i només 8000 km, i això és una temptació.

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. jul. 14, 2013 3:06 pm

[quote user="kzjbuc" post="238320"]Hola
Hasta hace poco tenia la honda forza 250 y me salió la oportunidad de la gs del 2005, ni me lo pense dos veces, con ésta podras hacer muchas mas cosas que con la tmax que hasta ahora no pensabas ... como las salidas mensuales que hacemos aqui ...
Yo ya ando con pensamiento de cambiarmela por la nueva LC, pero será para Enero ...
Saludos,[/quote]
Amb la TMax pots portar un bon ritme, però estar clar que amb 48 CV no pots seguir continuadament el ritme de motos de 100 amb un par molt superior.
A mi també m'agradaria el 2014 com a data per la nova moto, però això també em fa baixar el preu de la meva i no em surt a compte.
Billy_Joe l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 14, 2013 5:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 16, 2013 10:06 am

Holaaa

[quote user="Llebra" post="238276"]... però no paro de mirar-me la gs1200, la gs800, la Varadero, la supertenere, la pan-european 1100, la rt 1150...
.....
I avui hem provat una pan-european... I ja he descartat una opció !
[/quote]

T’he començat a llegir i ja el volia respondre abans d’acabar, però m’he esperat i veig que he fet be.

La PanEuro 1100 no te res a veure amb la 1300 !!! T’anava a dir que la descartessis d’entrada, ja ho has fet, millor !!

Si et va el mon Trail, i el practiques oblida’t de les altres, si no el practiques amb una Touring podràs anar tant be com amb una trail. Jo porto la Pan 1300, i es la 2a que tinc. La primera la vaig destrossar quan portava 197.00 kilòmetres, vaig pensar en altres opcions i models, però amb cap m’hi vaig trobar com amb la Pan, per conducció especialment, que no per comoditat. I pensa que a mi m’agraden les carreteres quan mes revirades millor.

:sorry
Sort,

Llebra
Presentats

Entrada Autor: Llebra » dt. jul. 16, 2013 11:13 am

[quote user="Albert" post="238480"]Holaaa

T’he començat a llegir i ja el volia respondre abans d’acabar, però m’he esperat i veig que he fet be.

La PanEuro 1100 no te res a veure amb la 1300 !!! T’anava a dir que la descartessis d’entrada, ja ho has fet, millor !!

Si et va el mon Trail, i el practiques oblida’t de les altres, si no el practiques amb una Touring podràs anar tant be com amb una trail. Jo porto la Pan 1300, i es la 2a que tinc. La primera la vaig destrossar quan portava 197.00 kilòmetres, vaig pensar en altres opcions i models, però amb cap m’hi vaig trobar com amb la Pan, per conducció especialment, que no per comoditat. I pensa que a mi m’agraden les carreteres quan mes revirades millor.

:sorry[/quote]
De :sorry res, tranquil, que tot consell és benvingut... Per fer trail ja tinc la Xt, i per això tinc tants dubtes conceptuals, però primer volia provar el concepte touring, i a falta de provar-ne alguna altre, crec que em va gros, no crec que faci grans viatges... Ara intentaré provar gs, varaderos, superteneres, etc, a veure si trobo a faltar protecció i/o comoditat, i anar treient conclusions (o liar-me més, que també en tinc tendència :foracat ). I fins i tot aquesta CB 500 X nova, que en parlen meravelles i val quatre rals, en comparació !

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. jul. 16, 2013 5:13 pm

De fet, ara mateix tot el que no sigui una GS o continuar com estic, jo ja ho tinc descartat.
A mi ja m'agrada provar motos, per tant, no diré mai que no, però estic convençut del que vull.
:okcat

Llebra
Presentats

Entrada Autor: Llebra » dt. jul. 16, 2013 6:35 pm

[quote user="Billy_Joe" post="238501"]De fet, ara mateix tot el que no sigui una GS o continuar com estic, jo ja ho tinc descartat.
A mi ja m'agrada provar motos, per tant, no diré mai que no, però estic convençut del que vull.
:okcat[/quote]

Quina enveja que em fas, jo sóc d'aquells que sempre estan buscant 3 peus al gat, que si aquesta aniria bé per això, que si l'altre per allò...
La meva dona comença a estar així :wall i diu que m'hauria de canviar el nick i posar-me CAGADUBTES ...

Tampoc n'hi ha per tant, no :angel ??? :mrgreen: :mrgreen:

Joserra
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 11:21 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Joserra » dc. jul. 17, 2013 5:48 pm

Hola
doncs jo no em sento gens malament.....
DEMA recullo la ADVENTUREEEE !!!!

:jajacat
si tens la ilussio.....no pensis en crisis :picant

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dc. jul. 17, 2013 7:10 pm

[quote user="Joserra" post="238559"]Hola

si tens la ilussio.....no pensis en crisis :picant[/quote]

Adventure?

Una GS Adventure, o la increible, inimitable, meravellosa, fantàstica, brutal i poc comentada per aquí KTM Adventure???!!! :birracat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 17, 2013 7:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. jul. 18, 2013 11:25 pm

[quote user="JoanCG" post="238564"][quote user="Joserra" post="238559"]Hola

Adventure?

Una GS Adventure, o la increible, inimitable, meravellosa, fantàstica, brutal i poc comentada per aquí KTM Adventure???!!! :birracat[/quote]

He tingut una KTM 990 SM i va estar molt bé, però la adventure de KTM no és una moto que m'agradi molt, tot i ser molt bona, no l'escolliria.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. jul. 19, 2013 9:46 am

[quote user="Joserra" post="238559"]Hola

ejem,ejem,ejem......ja sabem que no ets molt donat a posar fotos :b9 :b9 :b9 .......pero....no foto-no moto :birracat :birracat
Imatge

Respon

Torna a “General”