Sortida 3 Nacions.- Diumenge 14 Juliol
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Sortida 3 Nacions.- Diumenge 14 Juliol
Moto , cameres i aigua fresca a punt !!!!
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Eva, vindria a esmorzar i depres torno cap a casa. Aixi em trec el cuc de saludar-vos i d'anar en moto!!!
A quina hora sortiras de Torroella??
A quina hora sortiras de Torroella??
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Eva
- Presentats
[quote user="Bolero" post="238257"]Eva, vindria a esmorzar i depres torno cap a casa. Aixi em trec el cuc de saludar-vos i d'anar en moto!!!
A quina hora sortiras de Torroella??[/quote]
Perfecta, ens veiem a primera hora !!!!!
6:40 a can Xixos altrament dit Bar la Parada on hi ha la parada dels bussos que van a L´Estartit, al final del passeig.
A quina hora sortiras de Torroella??[/quote]
Perfecta, ens veiem a primera hora !!!!!
6:40 a can Xixos altrament dit Bar la Parada on hi ha la parada dels bussos que van a L´Estartit, al final del passeig.
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Perfecte. Ens veiem demà!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Ep que vinc , ens veiem a les 7:00 a la Republica , ja veurem si fare tota la ruta o tornare a la meitat , despres de tants de dies sense anar en moto vull veure com respon el cos.
Apa fins dema :holacat !!
Apa fins dema :holacat !!
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Espero que faci sol dema. Jo soc a Andorra i ha plogut intermitentment desde les 12 aprox. sembla quecdema mati aguantara. Sort i corbes. Bona Collada.
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Ens apuntariem, però demà no podem,molt recomanable la visita al llac d'engolasters,que tingueu bona ruta :okcat :okcat
- Eva
- Presentats
[quote user="Ferranga" post="238277"]Ep que vinc , ens veiem a les 7:00 a la Republica , ja veurem si fare tota la ruta o tornare a la meitat , despres de tants de dies sense anar en moto vull veure com respon el cos.
Apa fins dema :holacat !![/quote]
:jajacat :jajacat :jajacat Ja era hora :jajacat :jajacat
Apa fins dema :holacat !![/quote]
:jajacat :jajacat :jajacat Ja era hora :jajacat :jajacat
- Eva
- Presentats
[quote user="CarlesOsonaGS" post="238279"]Espero que faci sol dema. Jo soc a Andorra i ha plogut intermitentment desde les 12 aprox. sembla quecdema mati aguantara. Sort i corbes. Bona Collada.[/quote]
Moltes gràcies per la info, Carles.
Moltes gràcies per la info, Carles.
- Eva
- Presentats
[quote user="VMan" post="238283"]Ens apuntariem, però demà no podem,molt recomanable la visita al llac d'engolasters,que tingueu bona ruta :okcat :okcat[/quote]
Segur que demà surts amb moto de montanya !!!!!
Segur que demà surts amb moto de montanya !!!!!
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
[quote user="Eva" post="238287"][quote user="VMan" post="238283"]Ens apuntariem, però demà no podem,molt recomanable la visita al llac d'engolasters,que tingueu bona ruta :okcat :okcat[/quote]
Segur que demà surts amb moto de montanya !!!!![/quote]
No nooo!!!! demà toca dinar familiar per celebrar els 18 anyets de la nena :cat_vergonya :birracat
No nooo!!!! demà toca dinar familiar per celebrar els 18 anyets de la nena :cat_vergonya :birracat
- Eva
- Presentats
[quote user="VMan" post="238289"][quote user="Eva" post="238287"][quote user="VMan" post="238283"]Ens apuntariem, però demà no podem,molt recomanable la visita al llac d'engolasters,que tingueu bona ruta :okcat :okcat[/quote]
No nooo!!!! demà toca dinar familiar per celebrar els 18 anyets de la nena :cat_vergonya :birracat[/quote]
Wala, la nena s´en fa gran... enhorabona , papi per la part que et toca i un petó per la Montse.
No nooo!!!! demà toca dinar familiar per celebrar els 18 anyets de la nena :cat_vergonya :birracat[/quote]
Wala, la nena s´en fa gran... enhorabona , papi per la part que et toca i un petó per la Montse.
- Eva
- Presentats
Vaig a dormir.
Si algú mé vol venir.... sereu benvinguts.
Fins demà...
Si algú mé vol venir.... sereu benvinguts.
Fins demà...
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Jo ja a caseta, un matí genial amb bon temps i bona companyia!! :birracat
La Collada

Un cop em fet la Collada, jo he decantat cap a Castellar D'Nug

a buscar un Croissant per esmorzar,

Despres, cap al Santuari de Montgrony

Hi ara, només falta esperar fins el Setembre per poder tornar a sortir :foracat
La Collada

Un cop em fet la Collada, jo he decantat cap a Castellar D'Nug

a buscar un Croissant per esmorzar,

Despres, cap al Santuari de Montgrony

Hi ara, només falta esperar fins el Setembre per poder tornar a sortir :foracat
- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1843
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus
18:53 a casa. Moll com un pollet. La moto i jo ens ben rentat. :viscat
No explico res :nonocat mes fins que la Eva penji les fotos, que crec que parlaran per elles soles. :callo
Ara, una dutxa i a descansar :birracat
No explico res :nonocat mes fins que la Eva penji les fotos, que crec que parlaran per elles soles. :callo
Ara, una dutxa i a descansar :birracat
- Hook
- Presentats
- Entrades: 231
- Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
- Ubicació: Romanyà de la Selva
[quote user="Eva" post="238196"][quote user="Kinder" post="238189"]Ostres !!!!!
Bastant temptadora aquesta proposta, però...... aquest diumenge no puc :-(
Fa uns dies li vaig comentar a en Prony que podriem tornar a fer la ruta on em vaig estrenar encara no fa un any........ sortida des de Manresa, esmorzar a la Pobla de Lillet, Puigcerdà, Font Romeu, Les Angles, Formiguères, Ax-les-Thermes, Pas de la Casa...... i ......... ja no recordo per on vaig tornar, només recordo que vaig tenir de demanar que a Oliana necessitava parar !!!!!!!!! :-)
Així doncs si vols companyia per anar a Engolasters que és un lloc precios..... sempre podem organitzar-ho amb una mica més de temps i anar-hi uns quants !!!!!!
Salut i que vagi molt i molt bé diumenge !!!!!![/quote]
Marta,
Moltes gràcies per la teva resposta.-
1.- LLàstima que no poguis venir,
2.- Aquests indrets m´els coneixo bé tant per Catalunya com per França i son realment per gaudir de corbes i del paisatje.
3.- Ja et vaig comentar la darrera vegada que m´ha sorprés més que gratament veure que has millorat molt i molt anant en moto, enhorabona :okcat ,
4.- Aquest estiu, de manera molt inesperada i causes absolutament alienens a la meva voluntat, l´estiu m´ha canviat radicalment . No disposso de dies lliures només que els diumenges i 4 díes de Juliol que marxarem amb la Mar a Galicia en moto. Ni de bon tros en puc comprometre a cap sortida que vagi més lluny de 5 díes ( A PART DE LES SORTIDES MENSUALS DE MOTOTURISMEQUE INTENTO NO PERDREM PERQUE EM DONA LA POSIBILITAT DE SALUDAR-VOS I AIXÓ EM FA MOLTA IL.LUSSIÓ ).
5.- Aquesta sortida del diumenge la faig perque necessito agafar la moto, malgrat potser descansaria millor anant a la platja, però segur que dilluns em sentiré molt millor després de 600 km conduint sota la calor, veient paisatges preciosos i fent fotos i..... compartint ruta amb algú de vosaltres, que no pas després d´estirar-me tot el día a la platja. Es qüestió de gustos.
6.- Podría sortir i no dir res al fórum, pero francament JO SOC UNA PERSONA QUE EM CONECTO A DIARI AL FORUM I TROBO FALTAR QUE ALTRES MOTOTURISTES ( que surten habitualment) NO PROGRAMIN SORTIDES EN EL FORO.
Sempre he dit que a mi no em fa absolutament res sortir sola, però crec que a nivell de Mototurisme es molt més interessant compartir la sortida, presentar-la i després penjar encara que sigui 1 foto ( que ja saps que no serè el meu cas).
Trobo a faltar molt i molt que ningú ( o molt pocs) programin sortides encara que sigui a nivell local , encara que sigui per anar a esmorzar.
Voldría animar desde aqui a tothom a que provi , estiu , hivern, tardor.... es igual, a programar una sortida.
7.- I ja possats a dir ..... m´agradaria afegir que trobo a faltar a nivell de foro a persones que durant molt de temps han sigut usuaris molt divertits i ocurrents d´aquest forum i ara estan prácticament desapareguts ( per els motius que siguin.....)
Se que amb aquest apunt no em guanyaré moltes amistats , però es el que penso i com es diu ara.... ho podría dir més alt, però no més clar ( ija sabeu que os aprecio a TOTS PER IGUAL)[/quote]
Absolutament d'acord amb el punt 6.
Jo, per temes d'organització familiar no tinc massa facilitats i de fet encara no us he pogut acompanyar a cap trobada (a veure si puc a la de l'agost)... però és molt d'agraïr veure que es fan covocatòries de tant en tant, amb una mica de temps i oportunitats ens anirem coneguen tots!
Bastant temptadora aquesta proposta, però...... aquest diumenge no puc :-(
Fa uns dies li vaig comentar a en Prony que podriem tornar a fer la ruta on em vaig estrenar encara no fa un any........ sortida des de Manresa, esmorzar a la Pobla de Lillet, Puigcerdà, Font Romeu, Les Angles, Formiguères, Ax-les-Thermes, Pas de la Casa...... i ......... ja no recordo per on vaig tornar, només recordo que vaig tenir de demanar que a Oliana necessitava parar !!!!!!!!! :-)
Així doncs si vols companyia per anar a Engolasters que és un lloc precios..... sempre podem organitzar-ho amb una mica més de temps i anar-hi uns quants !!!!!!
Salut i que vagi molt i molt bé diumenge !!!!!![/quote]
Marta,
Moltes gràcies per la teva resposta.-
1.- LLàstima que no poguis venir,
2.- Aquests indrets m´els coneixo bé tant per Catalunya com per França i son realment per gaudir de corbes i del paisatje.
3.- Ja et vaig comentar la darrera vegada que m´ha sorprés més que gratament veure que has millorat molt i molt anant en moto, enhorabona :okcat ,
4.- Aquest estiu, de manera molt inesperada i causes absolutament alienens a la meva voluntat, l´estiu m´ha canviat radicalment . No disposso de dies lliures només que els diumenges i 4 díes de Juliol que marxarem amb la Mar a Galicia en moto. Ni de bon tros en puc comprometre a cap sortida que vagi més lluny de 5 díes ( A PART DE LES SORTIDES MENSUALS DE MOTOTURISMEQUE INTENTO NO PERDREM PERQUE EM DONA LA POSIBILITAT DE SALUDAR-VOS I AIXÓ EM FA MOLTA IL.LUSSIÓ ).
5.- Aquesta sortida del diumenge la faig perque necessito agafar la moto, malgrat potser descansaria millor anant a la platja, però segur que dilluns em sentiré molt millor després de 600 km conduint sota la calor, veient paisatges preciosos i fent fotos i..... compartint ruta amb algú de vosaltres, que no pas després d´estirar-me tot el día a la platja. Es qüestió de gustos.
6.- Podría sortir i no dir res al fórum, pero francament JO SOC UNA PERSONA QUE EM CONECTO A DIARI AL FORUM I TROBO FALTAR QUE ALTRES MOTOTURISTES ( que surten habitualment) NO PROGRAMIN SORTIDES EN EL FORO.
Sempre he dit que a mi no em fa absolutament res sortir sola, però crec que a nivell de Mototurisme es molt més interessant compartir la sortida, presentar-la i després penjar encara que sigui 1 foto ( que ja saps que no serè el meu cas).
Trobo a faltar molt i molt que ningú ( o molt pocs) programin sortides encara que sigui a nivell local , encara que sigui per anar a esmorzar.
Voldría animar desde aqui a tothom a que provi , estiu , hivern, tardor.... es igual, a programar una sortida.
7.- I ja possats a dir ..... m´agradaria afegir que trobo a faltar a nivell de foro a persones que durant molt de temps han sigut usuaris molt divertits i ocurrents d´aquest forum i ara estan prácticament desapareguts ( per els motius que siguin.....)
Se que amb aquest apunt no em guanyaré moltes amistats , però es el que penso i com es diu ara.... ho podría dir més alt, però no més clar ( ija sabeu que os aprecio a TOTS PER IGUAL)[/quote]
Absolutament d'acord amb el punt 6.
Jo, per temes d'organització familiar no tinc massa facilitats i de fet encara no us he pogut acompanyar a cap trobada (a veure si puc a la de l'agost)... però és molt d'agraïr veure que es fan covocatòries de tant en tant, amb una mica de temps i oportunitats ens anirem coneguen tots!
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
[quote user="Eva" post="238197"][quote user="Jordi Pons" post="238192"]jo passaré per aquells indrets de Mont Louis, el diumenge a la tarda tornant del meu viatge als Alps.
Ostras, si ens veiem, parem un momentet oi ? :holacat[/quote]
I tant si pararem !!!!!
No corris massa que et conec :okcat :okcat :okcat[/quote]
........ quina reputació que tinc !!!!, però si jo vaig en una ..... mobylette jajajaja!!!!!!!!
bé, he passat per aquelles latituds entre les 2 i les 3 de la tarda, m'havia aturat una estona a donar un tomb per l'interior de la muralla a Villefranche de Conflent, m'he fixat amb tots els "paratus" que m'he creuat i que veia aparcats a la vora de la ruta, i no he vist cap K1,6 !!!!!!
avui m'ha agafat l'aigua 4 vegades :foracat
Ostras, si ens veiem, parem un momentet oi ? :holacat[/quote]
I tant si pararem !!!!!
No corris massa que et conec :okcat :okcat :okcat[/quote]
........ quina reputació que tinc !!!!, però si jo vaig en una ..... mobylette jajajaja!!!!!!!!
bé, he passat per aquelles latituds entre les 2 i les 3 de la tarda, m'havia aturat una estona a donar un tomb per l'interior de la muralla a Villefranche de Conflent, m'he fixat amb tots els "paratus" que m'he creuat i que veia aparcats a la vora de la ruta, i no he vist cap K1,6 !!!!!!
avui m'ha agafat l'aigua 4 vegades :foracat
- Eva
- Presentats
Amb una puntualitat británica en Josep ( Bolero) hem marxat de Torroella dirección La República allà en David (Vidi), en Ferran ( Ferranga) i l´Eduard (Dodo).
Tots 5 amb un día fantàstic hem fet vía cap a Ripoll on hem fet un mos i just a bans de marxar ha vingut en Roger ( Napoleón)

No tots hem fet la ruta, en Josep ha marxat ràpidament cap a Torroella i nosaltres hem continuat cap a la Collada de Tosses.
La carretera estaba molt i molt des`pejada i a un ritme alegre hem pujat fins a dalt la Collada. No hem pas trovar masses motos ni cotxes i la carretera molt i molt neta.

Allà ens hem separat i l´Eduard , com que li ha quedat un budell buit després de les vacançes s´ha dirigit cap a Castellar de Nug a comprar-se un croissant de 1 kg i en David ha tornat cap a casa.

Curiosament desde la Molina i especialmente a partir de Puigcerdà hem trobat 3 caixes vermelles avisant de radars i només en una de les caixes hi havia un radar.
Degut al encant pronosticat, el primer que hem fet a Andorra ha sigut pujar al llac d´Engolasters:

No estavem cansats, però hem aprofitat per fer un mos:

Era d´hora i ... despres de veure la foremcaió d´alguns núvols hem decidit tornar cap a casa passant per el Pas de La Casa i....
sorpresa:
Hem conegut en FAZER i LA NINA.
He quedat encantada amb la NINA.
Nina, ens veiem el Octubre:

:ksss
desde el Pas de la Casa fins a Banyoles... aigua a samalades , calamarssada i alguns trams de 10 graus.
Espero que el proper cap de semana faci molta i molta calor.
La darrera foto per l´esglesia de Canillo, al Principat d´Andorra:

Ha sigut un día de molta i molta moto, he de mirar els km, però de ben segur que no hem baixat dels 500 km.
Ha sigut molt divertit i una compañía de luxe.
Moltes gràcies a tots per fer-ho posible.
Fins el proper diumenge. :okcat
Tots 5 amb un día fantàstic hem fet vía cap a Ripoll on hem fet un mos i just a bans de marxar ha vingut en Roger ( Napoleón)

No tots hem fet la ruta, en Josep ha marxat ràpidament cap a Torroella i nosaltres hem continuat cap a la Collada de Tosses.
La carretera estaba molt i molt des`pejada i a un ritme alegre hem pujat fins a dalt la Collada. No hem pas trovar masses motos ni cotxes i la carretera molt i molt neta.

Allà ens hem separat i l´Eduard , com que li ha quedat un budell buit després de les vacançes s´ha dirigit cap a Castellar de Nug a comprar-se un croissant de 1 kg i en David ha tornat cap a casa.

Curiosament desde la Molina i especialmente a partir de Puigcerdà hem trobat 3 caixes vermelles avisant de radars i només en una de les caixes hi havia un radar.
Degut al encant pronosticat, el primer que hem fet a Andorra ha sigut pujar al llac d´Engolasters:

No estavem cansats, però hem aprofitat per fer un mos:

Era d´hora i ... despres de veure la foremcaió d´alguns núvols hem decidit tornar cap a casa passant per el Pas de La Casa i....
sorpresa:
Hem conegut en FAZER i LA NINA.
He quedat encantada amb la NINA.
Nina, ens veiem el Octubre:

:ksss
desde el Pas de la Casa fins a Banyoles... aigua a samalades , calamarssada i alguns trams de 10 graus.
Espero que el proper cap de semana faci molta i molta calor.
La darrera foto per l´esglesia de Canillo, al Principat d´Andorra:

Ha sigut un día de molta i molta moto, he de mirar els km, però de ben segur que no hem baixat dels 500 km.
Ha sigut molt divertit i una compañía de luxe.
Moltes gràcies a tots per fer-ho posible.
Fins el proper diumenge. :okcat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 14, 2013 10:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ubicació: Andorra
Mira que curiós...
Tu has anat avui a Andorra i jo he estat a Torroella. Erem a casa d'uns amics a Jafre que ens hi han acompanyat.
Inauguraven l'Espai Ter on hem escoltat un concert dels alumnes de l'Escola de Música. Que bé que ho han fet!
Una visita al Museu de la Mediterrània amb unes pintures sorprenents, unes fotografies precioses i un video amb unes imatges molt maques.
I per acabar, una darrera visita a la Casa Galibern, un palauet d'indianos del segle XIX que no podiem deixar de veure.
Quina "vida" que hi ha a Torroella de Montgrí !!!
Tu has anat avui a Andorra i jo he estat a Torroella. Erem a casa d'uns amics a Jafre que ens hi han acompanyat.
Inauguraven l'Espai Ter on hem escoltat un concert dels alumnes de l'Escola de Música. Que bé que ho han fet!
Una visita al Museu de la Mediterrània amb unes pintures sorprenents, unes fotografies precioses i un video amb unes imatges molt maques.
I per acabar, una darrera visita a la Casa Galibern, un palauet d'indianos del segle XIX que no podiem deixar de veure.
Quina "vida" que hi ha a Torroella de Montgrí !!!
.
Estem en guerra
Estem en guerra
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
La Nina també ha quedat encantada amb la Mareta! Va ser com si ens coneguéssim de sempre! Va estar un quart d'hora de riure, riure i més riure. I tant que vull repetir, però costa seguir-vos el ritme, que aneu molt be en aquells panzers!
Ha estat un luxe coincidir amb vosaltres i acompanyar-vos encara que fos un tros. La pedregada i aquells sis cotxes que anaven cagats i enganxats ens van tallar el ritme. Finalment vam buscar el solet per la banda de La Seu i vam tenir sort amb el temps fins arribar a Barcelona.
Molt bona la crònica, ens alegrem molt que hagueu xal·lat tant el diumenge. Fins molt aviat!
Ha estat un luxe coincidir amb vosaltres i acompanyar-vos encara que fos un tros. La pedregada i aquells sis cotxes que anaven cagats i enganxats ens van tallar el ritme. Finalment vam buscar el solet per la banda de La Seu i vam tenir sort amb el temps fins arribar a Barcelona.
Molt bona la crònica, ens alegrem molt que hagueu xal·lat tant el diumenge. Fins molt aviat!
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 15, 2013 11:12 am, en total s’ha editat 2 vegades.