Bones, aquí us faig cinc cèntims de la escapada que vaig fer quatre dies abans del fatídic dia 10.
No vaig fer la crònica en el seu dia però per fi l’he pogut fer :pc (alguns potser vareu veure les fotos al meu “carallibre”)
Aquell dijous em vaig despertar amb ganes d’anar en moto, la idea inicial va ser fer un “puja-baixa” a Andorra (comprar “vici” i passar a mirar una xaqueta de moto)…però aquell “puja-baixa” em sabia a poc…Vaig engegar portátil, cop de Google maps i en cinc minuts ja estava passant per tres països. Ja tenia la ruta clara, desprès dutxeta i preparar intendència (entrepà de truita i ampolla d’aigua) i…. gas!!! :form :form
Primera parada obligada a Ponts, crec que tots els mosquits de Catalunya estaven al meu casc :enfadat

Viatge “tranquilet” fins Andorra amb poc trànsit, només un pique amb un Golf vermell (encara ric ara) :b9 :b9
Parada a repostar i visita ràpida a la botiga de motos (sense comprar)…i desprès enfilar els tres ports que tenia previst per aquell dia (Port d’Envalira, Col de Puymorens i Coll de la Creueta) :Saltant
A dalt al Port d’Envalira hi havia força neu encara, però la meva sorpresa va ser quant al sortir de Pas de la Casa i abans d’arribar a la frontera veig una màquina llevaneus… :eyes :eyes vaig pensar ara fa dies que no neva però… mai se sap. :roll: :roll: Així que em paro a la frontera i els pregunto als Gendarmes si Puymorens era obert, em van mirar com si fos d’una altra galaxia :callo Res de neu… cap a fer el port, allí vaig fer parada per menjar l’entrepà….enfilar cap a Puigcerda i direcció La Molina, pujar el Coll de la Creueta i cap avall que fa baixada….parada a Guissona a berenar i cap a casa. En principi volia parar a fer un café en algun bareto però em vaig quedar “enganxada” dalt de la moto :burrucat
Aquí teniu unes fotos de la sortida i la ruta que vaig fer:

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Total.. una ruta d’uns 500 km per un dia que no hi havia res previst…com m’agrada això…i la propera d’aquí uns quants..quants..quants.. quants dies :picant :picant :picant
Fins aviat :okcat