Demano Info. Sobre La BV-5224 TORELLÓ
Moderador: Airald
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ubicació: Andorra
Demano Info. Sobre La BV-5224 TORELLÓ
Algú la coneix aquesta carretera: BV-5224 ? (que quan surt d'Osona i entra a La Garrotxa es converteix en la GIV-5273)
L'itinerari seria:
BORGONYÀ-VILASECA- SANT VICENS DE TORELLÓ-ST PERE DE TORELLÓ i arrribar fins la C-152 a tocar de LES PRESES.
Sembla una comarcal asfaltada que voreja per sota el Puigsacalm amb bon paisatge.
Millor d'anada o de tornada?
Gràcies
L'itinerari seria:
BORGONYÀ-VILASECA- SANT VICENS DE TORELLÓ-ST PERE DE TORELLÓ i arrribar fins la C-152 a tocar de LES PRESES.
Sembla una comarcal asfaltada que voreja per sota el Puigsacalm amb bon paisatge.
Millor d'anada o de tornada?
Gràcies
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 14, 2013 11:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Demano Info. Sobre La BV-5224 TORELLÓ
Aquesta carretera és "La Vola".
Avans de l'eix Manlleu-Olot, era una de les poques carreteres que teniem de conexió entre Osona i la Garrotxa juntament amb "La Salut".
Et tinc de dir que es una carretera xula, amb bones vistes i molts revolts, ara, tens d'anar en compte perquè és molt estreta i en alguns revolts passen justos un cotxe i una moto.
Jo, la faig habitualment amb escapadetes entre setmana quan baixo de les muntanyes, perquè surto de Torelló direcció cap a Manlleu, al arribar a les Preses, agafo cap a la dreta en direcció Rupit, faig una paradeta al santuari del Far i d'aqui fins al destí.
Ruta molt més que recomanable si tens previst rodar per aqui! :birracat
Avans de l'eix Manlleu-Olot, era una de les poques carreteres que teniem de conexió entre Osona i la Garrotxa juntament amb "La Salut".
Et tinc de dir que es una carretera xula, amb bones vistes i molts revolts, ara, tens d'anar en compte perquè és molt estreta i en alguns revolts passen justos un cotxe i una moto.
Jo, la faig habitualment amb escapadetes entre setmana quan baixo de les muntanyes, perquè surto de Torelló direcció cap a Manlleu, al arribar a les Preses, agafo cap a la dreta en direcció Rupit, faig una paradeta al santuari del Far i d'aqui fins al destí.
Ruta molt més que recomanable si tens previst rodar per aqui! :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Mamut
- Presentats
Moltes gràcies Trencaferro. Si tinc ocasió, miraré de fer-la.
D'aquesta zona m'agrada molt la que va de L'Esquirol cap a Coll de Condreu i baixa per La Salut. Es una pujada preciosa.
I la pista que surt entre els kms. 28 i 29 cap a Tavertet vorejant els cingles de Avenc, es una pasada de maca.
Quina terra que tenim!
Visca la terra!
D'aquesta zona m'agrada molt la que va de L'Esquirol cap a Coll de Condreu i baixa per La Salut. Es una pujada preciosa.
I la pista que surt entre els kms. 28 i 29 cap a Tavertet vorejant els cingles de Avenc, es una pasada de maca.
Quina terra que tenim!
Visca la terra!
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
Carretera de molts giravolts i molt estreta pero el paisatge es maravellos
Es igual fer-la per un costat o per l'altre
si pots passi segur que t'agradara
Es igual fer-la per un costat o per l'altre
si pots passi segur que t'agradara
- Mamut
- Presentats
Gràcies Jaumeusart.
Si tan li fa el sentit, miraré de fer-la de Les Preses cap a Borgonyà.
I combinar-ho per dinar al Restaurant del Santuari de la Gleva.
Soc un "fan" d'aquest local. El bistec d'Angus de Nebraska es la millor carn que mai havia tastat.
Tot i que l'assortiment de pizzes es espectacular. Sobretot la pizza de peus de porc.
Si tan li fa el sentit, miraré de fer-la de Les Preses cap a Borgonyà.
I combinar-ho per dinar al Restaurant del Santuari de la Gleva.
Soc un "fan" d'aquest local. El bistec d'Angus de Nebraska es la millor carn que mai havia tastat.
Tot i que l'assortiment de pizzes es espectacular. Sobretot la pizza de peus de porc.
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Ja t'ho han dit tot els companys Trencaferro i Jaume Usart. És una carretera molt bonica de fer, un cop passat Sant Pere de Torelló faràs la ctra. de le Vola com n'hi diem els de per aquí, arribaràs a Sant Andreu de la Vola i faràs el "Coll de Bracons", baixaràs cap a Joanetes i d'allà ja ets a Les Preses.
A mi màgrada molt. Alguns diumenges a la tarda que no tinc massa res a fer, agafo la moto, m'en vaig cap a Manlleu, L'Esquirol, Rupit, Coll de Condreu (N´hi diem la Salut), baixo cap els Hostalets d'en Bas , Joanetes i coll de Bracons en direcció contrària que faràs tú. Molt bonic.
De fet, la ruta del "Dinar de Nadal" de l'any passat és una mica això, és a dir, en sentit contrari del que faràs tú peró val la pena.
Si ets per la zona i has de menester alguna cosa i jo no sóc fora, no ho dubtis: 6quatre7cinc8tres1quatre3.
Que ho disfrutis!
A mi màgrada molt. Alguns diumenges a la tarda que no tinc massa res a fer, agafo la moto, m'en vaig cap a Manlleu, L'Esquirol, Rupit, Coll de Condreu (N´hi diem la Salut), baixo cap els Hostalets d'en Bas , Joanetes i coll de Bracons en direcció contrària que faràs tú. Molt bonic.
De fet, la ruta del "Dinar de Nadal" de l'any passat és una mica això, és a dir, en sentit contrari del que faràs tú peró val la pena.
Si ets per la zona i has de menester alguna cosa i jo no sóc fora, no ho dubtis: 6quatre7cinc8tres1quatre3.
Que ho disfrutis!
- Mamut
- Presentats
- Trencaferro
- Presentats
Yeps!!! Que si es tracta de fer ruta, esmorzar o dinar i estic per aqui baix jo també m'apuntooooo!!! :birracat
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
[quote user="Mamut" post="238395"]
Restaurant del Santuari de la Gleva.
[/quote]
Caramb Jaume, qui hi vas gaire al Santuari de la Gleva? :b9 :b9 :b9
Restaurant del Santuari de la Gleva.
[/quote]
Caramb Jaume, qui hi vas gaire al Santuari de la Gleva? :b9 :b9 :b9
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
Com que veig que els companys de Torello s'apunten
si vols companyia i estic per aqui m'apunto
una ruta i un dinar a prop de casa s'ho val
sis sis zero 326 quatre tres un
si vols companyia i estic per aqui m'apunto
una ruta i un dinar a prop de casa s'ho val
sis sis zero 326 quatre tres un
- Mamut
- Presentats
[quote user="VMan" post="238428"]Caramb Jaume, qui hi vas gaire al Santuari de la Gleva? [/quote]
Jo no hi vaig. M'hi porten les males companyíes...
Per cert: a la llista de fotos de la teva signatura, no n'hi falta una ? (i de color rosa, per cert)
[quote user="Jaumeusart" post="238429"]Com que veig que els companys de Torello s'apunten
si vols companyia i estic per aqui m'apunto una ruta i un dinar a prop de casa s'ho val
sis sis zero 326 quatre tres un[/quote] Jo també me l'apunto el teu número. Gràcies.
Jo no hi vaig. M'hi porten les males companyíes...
Per cert: a la llista de fotos de la teva signatura, no n'hi falta una ? (i de color rosa, per cert)
[quote user="Jaumeusart" post="238429"]Com que veig que els companys de Torello s'apunten
si vols companyia i estic per aqui m'apunto una ruta i un dinar a prop de casa s'ho val
sis sis zero 326 quatre tres un[/quote] Jo també me l'apunto el teu número. Gràcies.
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 15, 2013 8:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
coi nois si jo tb ho tinc be , tambe vindria a vijilar-vos... sis, set nou, quatre , set nou tres cero tres, no saps per quin dia ho tens previst?' es per anar apuntant ala agenda, fins aviat companys,,, es que cuan es tracte de ruta i taulaaaa, no pots dir mai que"" Norrrrrrrrrrrr""
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 15, 2013 8:54 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Mamut
- Presentats
I ja posats a preguntar...
Què en sabeu de la carretera que va de SANT QUIRZE DE BESORA, per SANTA MARIA DE BESORA, VIDRÀ i arriba a SANT PRIVAT D'EN BAS ?
Es tota asfaltada?
Es podria fer una anada per aqui i la tornada per la Vola...
He llegit que n'hi ha molts que s'apunten a sortir per aquesta zona.
Jo no disposo dels caps de setmana. He de fer-ho entre setmana. Tant me fa el dia.
Quines disponibilitats teniu vosaltres?
Què en sabeu de la carretera que va de SANT QUIRZE DE BESORA, per SANTA MARIA DE BESORA, VIDRÀ i arriba a SANT PRIVAT D'EN BAS ?
Es tota asfaltada?
Jo no disposo dels caps de setmana. He de fer-ho entre setmana. Tant me fa el dia.
Quines disponibilitats teniu vosaltres?
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
La ctra de Vidrà a Sant Privat de Bas, si que està asfaltada tota....
:birracat
:birracat
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Mamut" post="238451"]I ja posats a preguntar...
Es tota asfaltada?
Quines disponibilitats teniu vosaltres?[/quote]
Aquesta carretera fins no fa gaire, als GPS sortia que s'acavava a Vidrà, però tal i com diu el Sergi Tiguer3, està tota asfaltada, és una carretera amb trams "enboscats" super xulos, i la veritat que tant a la primavera pels tons de verd, com a la tardor pels ocres és espectacular de fer. Jo la solo fer habitualment, amb l'excusa d'anar a comprar el pà a Vidrà, que a sobre és espectacular!!!! Poc trànsit, per no dir que a part dels veins nul. Molt recomanable.
Per la disponibilitat, si ho vols fer una de les setmanes que estic fora de les muntanyes de l'Aran, a mi em va bé qualsevol dia. Per exemple la setmana vinent a partir de dimarts tinc disponibilitat cada dia.
Es tota asfaltada?
Quines disponibilitats teniu vosaltres?[/quote]
Aquesta carretera fins no fa gaire, als GPS sortia que s'acavava a Vidrà, però tal i com diu el Sergi Tiguer3, està tota asfaltada, és una carretera amb trams "enboscats" super xulos, i la veritat que tant a la primavera pels tons de verd, com a la tardor pels ocres és espectacular de fer. Jo la solo fer habitualment, amb l'excusa d'anar a comprar el pà a Vidrà, que a sobre és espectacular!!!! Poc trànsit, per no dir que a part dels veins nul. Molt recomanable.
Per la disponibilitat, si ho vols fer una de les setmanes que estic fora de les muntanyes de l'Aran, a mi em va bé qualsevol dia. Per exemple la setmana vinent a partir de dimarts tinc disponibilitat cada dia.
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 16, 2013 2:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Mamut
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="238455"]Per la disponibilitat, si ho vols fer una de les setmanes que estic fora de les muntanyes de l'Aran, a mi em va bé qualsevol dia. Per exemple la setmana vinent a partir de dimarts tinc disponibilitat cada dia.[/quote]
Doncs si et va be, podriem quedar pel dimarts, dia 23. O dimecres, dia 24.
El dijous ja ho tinc malament perquè divendres surto de viatge i seria massa just.
Com que jo he de venir d'Andorra, em cal temps per arribar. Calculo que ens podem trobar a les 11h.
Podriem anar per La Vola i tornar per La Vajol. O al revés, com et sembli millor.
I llavors tu decideixes on ens trobem. Si a Borgonyà o a Sant Quirze de Besora.
La ruta que imagino seria aquesta:

Segons el GoogleMaps surten uns 70 kms. i que es fan en unes dues hores.
Ho deixo tot a les teves mans.
(Llàstima que els del Santu només obren al migdia dels caps de setmana)
Doncs si et va be, podriem quedar pel dimarts, dia 23. O dimecres, dia 24.
El dijous ja ho tinc malament perquè divendres surto de viatge i seria massa just.
Com que jo he de venir d'Andorra, em cal temps per arribar. Calculo que ens podem trobar a les 11h.
Podriem anar per La Vola i tornar per La Vajol. O al revés, com et sembli millor.
I llavors tu decideixes on ens trobem. Si a Borgonyà o a Sant Quirze de Besora.
La ruta que imagino seria aquesta:

Segons el GoogleMaps surten uns 70 kms. i que es fan en unes dues hores.
Ho deixo tot a les teves mans.
(Llàstima que els del Santu només obren al migdia dels caps de setmana)
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 16, 2013 3:41 am, en total s’ha editat 5 vegades.
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Jo entre semana impossible , a fer la ruta , pero al dinarr?? depent de si soc aprop , que gaudiu de un bon dia..
- Mamut
- Presentats
[quote user="Cabirol" post="238529"]Jo entre semana impossible , a fer la ruta , pero al dinarr?? depent de si soc aprop , que gaudiu de un bon dia..[/quote] Esperem a veure quin dia decideix i què proposa aquest ocell de nit anomenat Trencaferro...
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Mamut" post="238541"]
Esperem a veure quin dia decideix i què proposa aquest ocell de nit anomenat Trencaferro...
[/quote]
Ocell de nit ???
No se pas per qué ho dius això!!!
:mrgreen: :mrgreen:
[quote user="Mamut" post="238541"]
Esperem a veure quin dia decideix i què proposa aquest ocell de nit anomenat Trencaferro...
[/quote]
Ocell de nit ???
No se pas per qué ho dius això!!!
:mrgreen: :mrgreen:
Sort,
- Mamut
- Presentats
[quote user="Albert" post="238542"]Ocell de nit ???
No se pas per qué ho dius això!!![/quote] Ho dic veient a quines hores escriu els seus missatges.
O be fa torns de nit o be està fet un perdulari... :b9
No se pas per qué ho dius això!!![/quote] Ho dic veient a quines hores escriu els seus missatges.
O be fa torns de nit o be està fet un perdulari... :b9
.
Estem en guerra
Estem en guerra